Ik wel, op je zusje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
Ik ben al maaanden niet meer verliefd geweest
Jij bent 14, dan is het nog niet erg.quote:
Jij bent 17.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jij bent 14, dan is het nog niet erg.
Je moet nog ontdekken dat er meer te doen valt dan alleen plassen met dat dingetjequote:
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
ik ben 14, wat dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet nog ontdekken dat er meer te doen valt dan alleen plassen met dat dingetje
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?
Ik ben realistisch ingesteld. Dus het is kut.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.
Daar weet ze helemaal niks van!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat het wel erg is als je 18 bent?
mexicaan je bentquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verliefd zijn is juist wel erg als je 14 bent, dan is het het ergste wat je kan overkomen want de liefde is toch bijna nooit wederzijds. En oh oh oh wat een ramp. En als je 17 bent, denk je, mits realistisch ingesteld, oh, jammer, gaat weer over, neukneuk (dan gaat het wat sneller) en bingo, volgende. Tot je wel iemand vindt. Easy as that.
quote:
Jank niet zo, please.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch ingesteld. Dus het is kut.
quote:
For me it issssssquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, zeur dan niet zo over dat verliefd zijn zo stom is op je 17e.
Wat nu weer?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
For me it issssss.
Maar misschien is mijn situatie ietwat anders. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
.
Hoewel je in Breda op school zit, heb ik je nog nooit gezien denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
[..]
jah kijk maar in me fotoboekje (groterexemplaar in die fototopic hier in pub )
You know wut im talking about bitch. Maar dan nu een ander persoonquote:
Oh alweerquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef mich1992 het volgende:
[..]
You know wut im talking about bitch. Maar dan nu een ander persoon.
Niks raars hoor. het is anno 2010.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, ze heeft een ietwat andere situatie.
Waar heb jij het over?quote:
kan best breda is gewoon een wereldstadquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Hoewel je in Breda op school zit, heb ik je nog nooit gezien denk ik.
Niets babyquote:
Jawel! Vertel.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef mich1992 het volgende:
[..]
For me it issssss.
Maar misschien is mijn situatie ietwat anders. Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
.
Haha een vriend van me wilde vanaf het station naar school komen met de bus, was ie in de verkeerde lijn 12 gestapt. Helemaal naar de haagse beemden ipv naar schoolquote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef Aapvis het volgende:
[..]
kan best breda is gewoon een wereldstad
Als je ooit eens in de haagse beemden komt mag je wel even langskomen
Ik ben nu oprecht geinteresseerd eigenlijk. Want nu kom je over als een 17 jarig meisje dat in bepaalde opzichten 12 lijkt, maar misschien is er wel iets zo ergs dat we je allemaal begrijpen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Niets baby.
Laten we er over ophouden.
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben nu oprecht geinteresseerd eigenlijk. Want nu kom je over als een 17 jarig meisje dat in bepaalde opzichten 12 lijkt, maar misschien is er wel iets zo ergs dat we je allemaal begrijpen.
Wij moeten echt een keer meeten, volgens mij kunnen wij uren lullen en zijn we het in 99% van de opzichten met elkaar eens.quote:
Hahahah, dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer meeten, volgens mij kunnen wij uren lullen en zijn we het in 99% van de opzichten met elkaar eens.
Privéleven in detail op fok! gooien is een succesquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben nu oprecht geinteresseerd eigenlijk. Want nu kom je over als een 17 jarig meisje dat in bepaalde opzichten 12 lijkt, maar misschien is er wel iets zo ergs dat we je allemaal begrijpen.
PM staat open hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Privéleven in detail op fok! gooien is een succes.
Niet om kinderachtig te doen, though.
Het hoeft niet in detail.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Privéleven in detail op fok! gooien is een succes.
Niet om kinderachtig te doen, though.
Maar ik wil niet volwassen zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je komt volwassener over in de posts die ik van je heb gezien. Itt een paar anderen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |