Dus jij heb alleen maar foto's zonder hoofdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Je bent gewoon en lekker wijf. Als ik lesbie zou zijn zou ik heul nat van jou worden.quote:
herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik juist alleen van mn lichaam, dat is nog wel te doen op foto's... Mn hoofd niet, ik plak gewoon niet
Ik sta altijd achter de camera, zodat ik niet op de foto kom
Dat kan je uitzettenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf nooit in andermans fobo te gluren omdat die anderman dan meteen kan zien wie er gegluurd heeft en dan voel ik me een vieze gluurder. Dit zou de waarheid zijn, maar de waarheid is hard.
Serieus? Dat boeit mij helemaal niets.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Ik durf nooit in andermans fobo te gluren omdat die anderman dan meteen kan zien wie er gegluurd heeft en dan voel ik me een vieze gluurder. Dit zou de waarheid zijn, maar de waarheid is hard.
JortKquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon en lekker wijf. Als ik lesbie zou zijn zou ik heul nat van jou worden.
Nee, maar ik laat gewoon niet graag foto's van mijn hoofd zienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij heb alleen maar foto's zonder hoofd
Is dat wel jouw kont op de foto?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat gewoon niet graag foto's van mijn hoofd zien
Dus in mn fobo is alles zonder hoofd ja
Ik heb het portretrecht van pinguins geschondenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Voor als er urinespetters uit je spleetje komen.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Wacht maar een een paar jaar, dan zul je het weten.quote:
Dat kleine stukje dat onder de jas vandaan komt, jaquote: