Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Twee weken joh? Da's best lang... Kun je daar wel een beetje een prive leven naast hebben?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Morgen 7.00u weer weg idd en dan spul mee voor 2weken...maar normaal ben ik vrijdags/zaterdags terug.
En t bed heb ik altijd achter me idd
Jeffreyquote:Op zondag 25 juli 2010 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Gutentag Panzer.
Ansich lijkt mij het ook wel leuk om voor een jaartje internationaal te trucken. Alleen daarvoor ga ik niet zo'n rijbewijs en alle verdere certificaten halen natuurlijk.
zoek gewoon een beunquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
Nee? Ja? Iemand? Betaalbare, goeie (dames)kapper in Enschede?
quote:
Het KAN voorkomen dat ik 2weken weg ben. Maar normaal gesproken bij deze baas ben ik elk weekend thuis.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Twee weken joh? Da's best lang... Kun je daar wel een beetje een prive leven naast hebben?
Ah, op die fiets, ik dacht even dat het standaard was... Maar wel fijn dat het verder niet echt problemen oplevertquote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het KAN voorkomen dat ik 2weken weg ben. Maar normaal gesproken bij deze baas ben ik elk weekend thuis.
En een priveleven ernaast is idd wat lastiger, maar iets meer plannen met vrienden is wel handig.
Ratel!quote:
Hoii!quote:
Da's verrot.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef haakon het volgende:
Geen bruinsVoel me ineens fokking slecht..
south park kijkn, dan slapen
Rustig aan dan maar en welterusten!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef haakon het volgende:
Geen bruinsVoel me ineens fokking slecht..
south park kijkn, dan slapen
Ik aanbid jouquote:
Oh zoquote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik aanbid jou![]()
En je komt zo mooi dit topic binnen
quote:
Wat ben je daar nou aan kwijt?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Redbaron het volgende:
Heuj complete serie OZ op dvd besteld![]()
Heb ik tminste wat te kijken in de wachturen ed
Kan je er niet ff 1 langsbrengen? Ik wou ei tijdens de lunch ... was niemand die er aan gedacht had de eierkoker aan te zetten ivm de vaste eierkoker op vakantie isquote:
Wat schuift dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kan je er niet ff 1 langsbrengen? Ik wou ei tijdens de lunch ... was niemand die er aan gedacht had de eierkoker aan te zetten ivm de vaste eierkoker op vakantie is
Goedemiddagquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
mijn eerste vakantiedag... en het regent![]()
![]()
moiquote:Op maandag 26 juli 2010 14:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Goedemiddag
Hoe vond je het vrijdag? Zag je nog rijden maar heb je niet herkend
nou, ik heb genoeg VAG gezien, maar zoals gezegd; totaal niet onze smaak...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Intelligence het volgende:
Dan heb je bij de verkeerde wagens gelopen denk ik, of je was er op de verkeerde tijd.... stond genoeg dik VAG spul tussen
Oei, je loopt een blauwtjequote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Intelligence het volgende:
Dan heb je bij de verkeerde wagens gelopen denk ik, of je was er op de verkeerde tijd.... stond genoeg dik VAG spul tussen
Ach, dat is ook vaak genoeg met voetbal het geval.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geblaat over auto's hier de laatste tijd
wat is er morgen voor'n spannends dan ?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Intelligence het volgende:
En vreemd genoeg gaat het ook vaak over twente hier
Mja ... nog 2.5 uur ... vandaag wat langer door zodat ik morgen later beginnen kan
Ziekenhuisbezoekjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat is er morgen voor'n spannends dan ?
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
nu Stoffe Jongens van Bert Visscher kijken
hij's zeker de manquote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Assiej het volgende:
[..]Hij's de man
vooral die met dat hekje o.a. dat ie panfluit gaat spelen
Inderdaad, beetje jammer...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geblaat over auto's hier de laatste tijd
Ik ook niet. Doe mij maar gewoon een af-fabriek BMW 760li Full Options... in het zwart...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op de foto's die geplaatst zijn ook geen enkele auto gezien waarvan ik dacht: Ja! Die vind ik cool!
Ja en neequote:
Patrick wordt papa?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Ga ik (nog) niet teveel over vertellen ... komt allemaal wel, misschien ... ergens rond april volgend jaar
Dacht ik ook direct aanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:41 schreef Intelligence het volgende:
haha eeuh nee, hoezo denk je dat?
Ah je denkt aan 9 maanden enzo ... hahaha
Ja ... ik heb een 'fanclub'quote:
dat was het enige wat ik kon bedenken... iets anders wat wel en niet ernstig is en waar je misschien ergens rond april volgend jaar wat over verteld, kon ik niet bedenkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
haha eeuh nee, hoezo denk je dat?
Ah je denkt aan 9 maanden enzo ... hahaha
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dacht ik ook direct aan
Maar je kunt hier best praten over die geslachtsverandering hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is niet het geval
nieuw album?quote:
goed?quote:
jij bent toch van de rampetamp muziek?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet echt.
Voor de liefhebbers: Nieuwe album mooi wark is uit: Mooi_Wark-X-NL-2010-gnvr
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ff gechecked in Spotify, niet mijn smaak muziek ...
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan en mag. Ieder z'n ding he.
Ik ging klikkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet echt.
Voor de liefhebbers: Nieuwe album mooi wark is uit: Mooi_Wark-X-NL-2010-gnvr
Ik luister alles (Van klassiek tot Hardstyle) behalve de extremen als metal/hardcore enz. dus wat te snel gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
jij bent toch van de rampetamp muziek?
Dat mag niet meer, heb ik direct weer een PM met waarschuwingquote:
Ik was net binnen 2 minuten helemaal doorweektquote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef Intelligence het volgende:
Nogmaals, wat een kutweer ... t regent hier alweer
www.buienradar.nlquote:Op maandag 26 juli 2010 17:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik was net binnen 2 minuten helemaal doorweekt![]()
Was ik thuis(nou ja, bij mn vriend thuis) net omgekleed enzo, was het weer droog
Ik ben blij dat het regent... Er staat haast geen gras meer... Hooiland is helemaal kaal. Regen is goed, na zo'n lange, gortdroge periode. De natuur leeft weer helemaal op.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:47 schreef Intelligence het volgende:
Nogmaals, wat een kutweer ... t regent hier alweer
zeekersquote:
ik kon gisteren nauwelijks m'n kleren aan trekken, zo'n spierpijn had ik in m'n armen en schoudersquote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
zeekers
Vandaag gewoon weer gewerkt.. Wou gister eigenlijk naar Bruins, maar viel in slaap bij de verjaardag van kameraad
goedzoquote:Op maandag 26 juli 2010 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kon gisteren nauwelijks m'n kleren aan trekken, zo'n spierpijn had ik in m'n armen en schouders
zeker welquote:Op maandag 26 juli 2010 17:58 schreef haakon het volgende:
[..]
goedzo
Decibel is je eerstvolgende feest ?
Decibel, Q-Base, Fusionquote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef haakon het volgende:
Mijne QBase.. misschien een klein hardcorefeestje tussendoor.. maar een echt grote niet
Eerst maar es op vakantie naar Chersonissos
Deze bouwvak nog of er buiten?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef haakon het volgende:
Eerst maar es op vakantie naar Chersonissos
+1 , mee eensquote:Op maandag 26 juli 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het regent... Er staat haast geen gras meer... Hooiland is helemaal kaal. Regen is goed, na zo'n lange, gortdroge periode. De natuur leeft weer helemaal op.
Jup, alleen met sporten (Voetbal) is het wel lekker, niet TE natuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Regen is goed. Tenzij het op je hoofd regent.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef omearos het volgende:
ik heb de motor maar binnengezet, dat wordt niet rijden voorlopig
-10 vind ik niet erg, nat worden welquote:Op maandag 26 juli 2010 19:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
1 dag regen en je zet 'm al binnenik heb met -10 nog gereden
Heuj, hij is d'r weerquote:
quote:
ik verwachtte tietenquote:
Laat ik dat nou maar even niet doenquote:
hmm, waarom niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat ik dat nou maar even niet doen
Doet 'ie leukquote:
Homo.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat ik dat nou maar even niet doen
Old skoel kwartjequote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef omearos het volgende:
Bas gefeliciteerd!! Kwartje
[ afbeelding ]
die van mij was 500 euroquote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aangezien het hier de laatste tijd toch alleen maar over auto's gaat heb ik een vraag
Wat kost een beginnersauto?
Liefst een mooi sportief dingetje, maar vooral niet te duur in belasting en verzekering enzo, Heb liever een wat hogere aanschafprijs
poloquote:
neuhquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh oké. Is zo'n bak maandelijks duur?
inrijen?quote:
hmm.quote:
heel eventjes danquote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Voorruit, maar ik hou niet bepaald van dat geplak..
quote:
Ouders dode baby Haaksbergen opgepaktquote:De vader en de moeder van een drie maanden oude baby uit Haaksbergen die ruim twee weken geleden in een ziekenhuis overleed, zijn maandag opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de dood van het kind. Dat meldt de politie. Uit onderzoek blijkt dat het kind 'letsel' had opgelopen. Om wat voor letsel het gaat, wil een politiewoordvoerder niet zeggen.
Onderzocht wordt nu hoe het kind het letsel opliep. Hierbij wordt ook gekeken naar de rol hierin van de 20-jarige moeder en 21-jarige vader uit Haaksbergen. In de woning waarin het kind verbleef tot aan de opname in het ziekenhuis is een doorzoeking gedaan. De verdachten worden verhoord.
Het jongetje werd vrijdag 9 juli met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In de loop van het weekend ging de gezondheid van het kind steeds verder achteruit. De baby overleed uiteindelijk 11 juli. Na de dood van het kind startte de politie een onderzoek naar de doodsoorzaak en naar eventuele strafbare feiten.
Weinig bijzonders, u ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog wat gedaan afgelopen weekend?
deuren schilderen, verjaardag en gister een barbecuequote:
Reken qua verzekering op 40 tot 50 euro voor WA per maand, belasting ligt puur aan de auto. Voor 500 is iets te vinden, mijn ervaring is dat je er beter iets meer voor uit kunt geven.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aangezien het hier de laatste tijd toch alleen maar over auto's gaat heb ik een vraag
Liefst een mooi sportief dingetje, maar vooral niet te duur in belasting en verzekering enzo, Heb liever een wat hogere aanschafprijs
was je jarig gister of gewoon op verjaardagquote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
deuren schilderen, verjaardag en gister een barbecue
zaterdagavond had ik verjaardag van een kameraad.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
was je jarig gister of gewoon op verjaardag
Oooh aha. nog gefeliciteerdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdagavond had ik verjaardag van een kameraad.
quote:
Vergeet niet dat een te sportief wagentje lastig te verzekeren zal zijn ivm je leeftijdquote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouterquote:
veel plezier in Hoornquote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alstu
Ik ga zometeen off
und dan morgen und overmorgen Hoorn. toedels
Ja hoor.quote:
Nee oke, ik bedoelde met sportief iets als een Polo of een Golf. Seat Ibiza vind ik ook wel erg leukquote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een te sportief wagentje lastig te verzekeren zal zijn ivm je leeftijd
En kijk gewoon even rond, op MP etc. Als je het gewicht van de auto weet dan kun je vaak de WA premie wel berekenen en de wegenbelasting sowieso
En avond allemaal!
polo's zijn mooie auto'squote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee oke, ik bedoelde met sportief iets als een Polo of een Golf. Seat Ibiza vind ik ook wel erg leuk
Goed alleen wel moequote:
Maar als er GTI achter staat kan dat al een probleem opleverenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee oke, ik bedoelde met sportief iets als een Polo of een Golf. Seat Ibiza vind ik ook wel erg leuk
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed alleen wel moeEn daarom ga ik lekker slapen
Trusten
ik heb een GTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als er GTI achter staat kan dat al een probleem opleverenVraag dat dus even na voordat je de auto koopt
Ik een Ladaquote:
ja, en ik heb een deuk in m'n motorkapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een LadaDaar kun je op slaan met een hamer zonder een deuk te maken volgens Top Gear
Mijn Russische tank
Dan heb je geen Ladaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, en ik heb een deuk in m'n motorkap
Nope, een serieuze klus-hamerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, en gebruiken ze kinderhamers bij Top gear?
ik kan me niet voorstellen dat je er met een hamer geen deuk in kan slaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, een serieuze klus-hamerEcht briljant
Staat wel op youtube, zoek het filmpje maar opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat je er met een hamer geen deuk in kan slaan
quote:
dat is meestal zo met 'cancelen'quote:
Mijn zus is daar en haar vriend (ouderlijk huis van dr vriend) en omdat ik me elke dag van mijn vakantie zowat dood verveel omdat iedereen op vakantie is of stage heeft of wat ... zei ze van nou kom maar langsquote:
Daarom ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is meestal zo met 'cancelen'
Die autootjes zien er inderdaad wel tof uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:37 schreef Intelligence het volgende:
@ Guitarist
Daihatsu Charade 1.3 16v G102 model... verzekering ziet het niet als sneller auto, het is maar een 1.3 (je KAN er zuinig mee rijden).. is flink pittig als je het gas intrapt, 90pk op 805kg.
Belasting dus weinig ivm gewicht).
Ze hebben 1 nadeel, motorisch zijn ze gevoelig voor trappen met koude motor, dus als je flink wilt rijden, netjes warm rijden
kloptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:14 schreef omearos het volgende:
mogguh
ik heb een langzaam autootje, maar wel lief
Die kut Kever jaquote:
Werkt mooi zo'n ding moet ze alleen om de maand ofzo resetten anders gaat hij een eigen leven leidenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Intelligence het volgende:
Wake Up light mag van mij wel weer komen, heb altijd problemen met wakker worden
Zo'n nep versie verkochten ze ook bij de Action (volgens mij nu nog), zoiets zou je nog eens kunnen proberen, de prijs lag echt vet laagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Intelligence het volgende:
Wake Up light mag van mij wel weer komen, heb altijd problemen met wakker worden
Of een simpel camera statief
Naar Walter?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Net m'n laarzen weggebracht naar de ruitersportzaak
Jup. Steffan moet ze ff oprekken... Ik kom er wel in, maar met heul veel moeite en pijnlijke spieren eruitquote:
Zal echt nog wel weer langskomen, geruchten zijn dat het tot 00.00 doorgaat maar lijkt me sterkquote:
Hoelang heb je geen concours meer gereden dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n concours spullen weer eens opgeduikeldAlles moet tip top zijn als ik weer ga beginnen! Vandaag meteen naald en pektouw gehaald toen ik m'n laarzen wegbracht.
Zo'n 300 jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoelang heb je geen concours meer gereden dan?
Nice, welke categorie enzulksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:56 schreef Samzz het volgende:
Zo'n 300 jaar
Nee, bijna 2 jaar niet meer, deels door onvoorziene omstandigheden. Van het winter ga ik weer beginnen, als Rio zich op dit tempo door blijft ontwikkelen tenminste
Gewoon in de B, ik moet daar starten. M'n instuctrice wil hem eerst uitbrengen en zij moet beginnen in het L1.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
Gewoon in de B, ik moet daar starten. M'n instuctrice wil hem eerst uitbrengen en zij moet beginnen in het L1.
Jonguhh , je wilt niet weten hoeveel uren ik heb gedood op concoursen*quote:
Oke, je kent me niet eens laat staan dat je weet wat mn hobby's / interesses zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bedoel er ook niks mee, komt gewoon ineens apart over
Nee oké, maar het gaat hier vaker over paarden en ineens praat je meequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, je kent me niet eens laat staan dat je weet wat mn hobby's / interesses zijn.
[ afbeelding ]
Op iBood intel!!
Gezien je opmerking, is de paardensport niet je hobby, maar ben je meegesleept door je (toenmalige) vriendinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, je kent me niet eens laat staan dat je weet wat mn hobby's / interesses zijn.
[ afbeelding ]
Op iBood intel!!
Het gaat hier praktisch nooit over paarden. Op een enkele opmerking van mij na.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee oké, maar het gaat hier vaker over paarden en ineens praat je mee
Jup + een heel groot deel van de familie, en dan ga je het vanzelf wel leuk vindenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Gezien je opmerking, is de paardensport niet je hobby, maar ben je meegesleept door je (toenmalige) vriendin
't is dat je niet kunt zoeken in deze topics, maar heb het er echt wel eerde over gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee oké, maar het gaat hier vaker over paarden en ineens praat je mee
Wat een gare remixquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef haakon het volgende:
Remco..
5.39
1.30 is kameraad van me, 3.50 zie je mij links stampen met pils im faust
Dressuur ja. Ik wil pas gaan springen (als ik dat ooit weer op wil pakken) als ik minimaal L1 met winst rijd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:10 schreef Intelligence het volgende:
@ mdrop:
Weer gemist haha ...
@ Samzz Dressuur of springen? L1 klinkt mij een beetje als dressuur in de oren ... Springen is toch alleen normaal L (geen L1/L2 enzo)?
Mjaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bij de verkeerde chinees wat besteld ofzo?
Wat een herrie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef haakon het volgende:
Remco..
5.39
Dat klinkt niet goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef haakon het volgende:
zeauw, weer van dokter, volgende week ct scan
Wat is er ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:16 schreef haakon het volgende:
zeauw, weer van dokter, volgende week ct scan
gasje bij voor mister Ran-Dquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef haakon het volgende:
Remco..
5.39
om af en toe te horen is hij wel tof, knalt ook lekker doorquote:
niets heel ernstigs denk ik..quote:
Dus daarom:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat jullie het weten!
dit staat achter mequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nu deze tv/dvd-combi:
[ afbeelding ]
en waarschijnlijk wordt het nu deze combi:
[ afbeelding ]
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:39 schreef Intelligence het volgende:
Bijna vol ...
dan maar ff de evolutie van Apple plaatsen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |