Kan je er niet ff 1 langsbrengen? Ik wou ei tijdens de lunch ... was niemand die er aan gedacht had de eierkoker aan te zetten ivm de vaste eierkoker op vakantie isquote:
Wat schuift dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kan je er niet ff 1 langsbrengen? Ik wou ei tijdens de lunch ... was niemand die er aan gedacht had de eierkoker aan te zetten ivm de vaste eierkoker op vakantie is
Goedemiddagquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
mijn eerste vakantiedag... en het regent![]()
![]()
moiquote:Op maandag 26 juli 2010 14:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Goedemiddag
Hoe vond je het vrijdag? Zag je nog rijden maar heb je niet herkend
nou, ik heb genoeg VAG gezien, maar zoals gezegd; totaal niet onze smaak...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Intelligence het volgende:
Dan heb je bij de verkeerde wagens gelopen denk ik, of je was er op de verkeerde tijd.... stond genoeg dik VAG spul tussen
Oei, je loopt een blauwtjequote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef Intelligence het volgende:
Dan heb je bij de verkeerde wagens gelopen denk ik, of je was er op de verkeerde tijd.... stond genoeg dik VAG spul tussen
Ach, dat is ook vaak genoeg met voetbal het geval.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geblaat over auto's hier de laatste tijd
wat is er morgen voor'n spannends dan ?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Intelligence het volgende:
En vreemd genoeg gaat het ook vaak over twente hier
Mja ... nog 2.5 uur ... vandaag wat langer door zodat ik morgen later beginnen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |