Ziekenhuisbezoekjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat is er morgen voor'n spannends dan ?
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
nu Stoffe Jongens van Bert Visscher kijken
hij's zeker de manquote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Assiej het volgende:
[..]Hij's de man
vooral die met dat hekje o.a. dat ie panfluit gaat spelen
Inderdaad, beetje jammer...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een geblaat over auto's hier de laatste tijd
Ik ook niet. Doe mij maar gewoon een af-fabriek BMW 760li Full Options... in het zwart...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op de foto's die geplaatst zijn ook geen enkele auto gezien waarvan ik dacht: Ja! Die vind ik cool!
Ja en neequote:
Patrick wordt papa?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Ga ik (nog) niet teveel over vertellen ... komt allemaal wel, misschien ... ergens rond april volgend jaar
Dacht ik ook direct aanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:41 schreef Intelligence het volgende:
haha eeuh nee, hoezo denk je dat?
Ah je denkt aan 9 maanden enzo ... hahaha
Ja ... ik heb een 'fanclub'quote:
dat was het enige wat ik kon bedenken... iets anders wat wel en niet ernstig is en waar je misschien ergens rond april volgend jaar wat over verteld, kon ik niet bedenkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
haha eeuh nee, hoezo denk je dat?
Ah je denkt aan 9 maanden enzo ... hahaha
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dacht ik ook direct aan
Maar je kunt hier best praten over die geslachtsverandering hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is niet het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |