abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84638199
Nee dat rijdt lekker als je geen flikker ziet of niet bij de pedalen kan :')
M'n buurman had laatst in m'n auto gereden (ging olie verversen in m'n broer z'n loods) en toen ik dus er na instapte... Ik vond het al zo raar dat m'n knieën in m'n nek zaten :')
pi_84638210
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik wilde iets heel lulligs zeggen hierop. _O-
Zeg het a.u.b :6
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:35:04 #153
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84638315
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef Dubish het volgende:

[..]

Zeg het a.u.b :6
Ze kan waarschijnlijk net zo goed rijden als der zus, dus als je dan de spiegel verzet weet ze niet meer hoe hij moet staan.
pi_84638489
Ik vind het ook extreem kut als mensen mijn stoel verzetten in mijn auto.

Mijn vriendin onthoudt altijd precies hoeveel tikken ze em omhoog zet :') Soms ben ik dagen van slag als ik mijn stoel niet goed heb. :P
pi_84639882
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Ze kan waarschijnlijk net zo goed rijden als der zus, dus als je dan de spiegel verzet weet ze niet meer hoe hij moet staan.
Ik had beter van je verwacht, valt tegen :P

Ze haat het gewoon als iemand aan de spiegels/stoel heeft gezeten, dan is ze vijf minuten bezig met goedzetten en dan voelt het nog niet goed, vandaar. Ik heb wel de stoel naar achteren gegooid, mijn benen zijn twee keer zo lang als die van haar :D .
Tap tap tap
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:18:07 #156
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84640051
Als mijn stoel iets anders staat dan voelt het voor 2 minuten even vreemd, daarna heb ik er geen last meer van hoor. :P
pi_84640178
Mensen vinden het nooit leuk om in mijn auto te stappen >:).
Stoel staat meestal helemaal naar voren, dus da's niet zo leuk instappen als je wat groter bent.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:22:00 #158
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84640227
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
Stoel staat meestal helemaal naar voren, dus da's niet zo leuk instappen als je wat groter bent.
Dat had ik heel vaak bij rijlessen, dan kwam ik niet eens met m'n benen onder het stuur door. Het meisje voor me had dan de stoel naar voren en ver omhoog gezet. :') Terwijl ik juist graag laag zit. :P
pi_84640472
Ik verstel hem eigenlijk nooit qua hoogte. Ik zit liever ook wat lager. Ik 'lig' sowieso wat liever in mijn auto, dan helemaal rechtop.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:48:46 #160
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84641261
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Anne het volgende:
Ik verstel hem eigenlijk nooit qua hoogte. Ik zit liever ook wat lager. Ik 'lig' sowieso wat liever in mijn auto, dan helemaal rechtop.
Ja, ik ook.
Maar dat deed ik zelfs al tijdens m'n rijlessen. :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:14:04 #161
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84642379
Nou, de meeste mensen die ik ken waarbij ik ook nog wel eens in hun auto zit zitten belachelijk naar achter. Ik zit zelf wel aardig rechtop eigenlijk :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:16:26 #162
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84642490
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
Nou, de meeste mensen die ik ken waarbij ik ook nog wel eens in hun auto zit zitten belachelijk naar achter. Ik zit zelf wel aardig rechtop eigenlijk :P
Maar dat gaat altijd vervelen als ik een stuk moet rijden. :{
pi_84645742
Ik zit kaarsrecht :@ Maar dat zit ik ook achter m'n bureau en op de fiets :P
Tap tap tap
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:22:30 #164
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84645829
Autorijden = cooooool!! Net terug van een uurtje toeren met een maat van me in de Prius, automaat is echt makkelijk! En ik maar denken dat die hybride langzaam was, met power-mode aan zeker niet :D.

Net terug bij ons thuis, is zo'n ruimte van 2 parkeervakken achter elkaar. Dus ik rij d'r zo in, en dan naar achteren "ons" vak in. Kwam een beetje scheef, dus maar corrigeren en weer naar achteren. En dat zo'n 20x :P. Ik was bang dat ik te ver naar rechts zou komen, en de banden langs de stoep zou schuren. Stond ie uiteindelijk een beetje naar m'n zin, stap ik uit en zie ik dat ie in het midden van de 2 vakken staat :X. Maar ietsje naar achteren gereden, nu staan de wielen echt tegen de lijn aan.

Maar goed, hij staat iig ^O^

Maat van me gaat vragen of ik morgen in de auto van zijn ouders mag rijden (Hyundai i20, leuke auto), hoop dat 't mag :s). Kan niet wachten tot morgenmiddag, ritje met m'n moeder :P.

Verbaasde me trouwens dat m'n vader me, toen ik slechts 20 minuten erin had gereden, de auto al aan mij toevertrouwde :).
pi_84646157
quote:
Die van mij ligt op de achterbank :D

Als ik de auto van mn vriendin pak, moet ik de stoel ook altijd eerst een meter naar achter gooien _O-
pi_84646226
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef jacobras het volgende:
Verbaasde me trouwens dat m'n vader me, toen ik slechts 20 minuten erin had gereden, de auto al aan mij toevertrouwde :).
Zo hoort t ook. Lekker zelf leren :Y
pi_84648042
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef jacobras het volgende:

Zo hoort het ook, Je hebt een rijbewijs dan ben je in iedergeval gedekt mocht je toch een ramp veroorzaken. Bovendien is je rijbewijs halen pas stap 1 van het autorijden. Stap 2, het autorijden zelf leer je pas nu dat je zelf alleen de weg op mag. Dit merk ik ook heel goed aan mezelf.

Heb voor het eerst vandaag gewerkt met de auto in plaats van de brommer en moet zeggen, dat is echt super relaxed! Niet meer dat afsnijden omdat je 40 rijdt maar gewoon lekker meetuffen met het verkeer.
pi_84655185
Hmm gister voelde ik me voor het eerst sinds tijden weer een beetje dom. Ging aan de linkerkant fileparkeren, kostte me toch even 4 keer voor ie stond :+ Misschien maar wat vaker doen als oefening
Too much is never enough!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:06:40 #169
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84657093
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Schuldig. Foto (grafisch!) hier. Het was 's nachts om een uur of 3 (hoewel deze foto de volgende ochtend is genomen).
Zo, bluh, daar komt m'n ontbijt weer :r
Wat een morbide idee om daar een foto van te maken, er zijn mensen voor minder opgesloten hoor :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84657466
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo, bluh, daar komt m'n ontbijt weer :r
Wat een morbide idee om daar een foto van te maken, er zijn mensen voor minder opgesloten hoor :')
Aansteller :D
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:42:41 #171
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84658144
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:20 schreef Piles het volgende:

[..]

Aansteller :D
Ik ben een vrouw, die reageren anders op dode dieren. Die vinden dat zielig, en vies.
Mannen vinden zoiets koel 'Ohhh, kijk die darmen. Wat gaaf!' En dat is het grote verschil ;)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:19:47 #172
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84659256
quote:
Ik moest om bij mijn rijlesauto in te stappen eerst mijn rechterbeen links van de koppeling zetten, anders kwam 'ie niet onder het stuur door :'). En nee, ik ben niet abnormaal lang ofzo, maar zo groot was de rijlesauto nou ook weer niet ;)

Gister in de Prius heb ik echt veel te veel aan die stoel zitten prutsen. Omhoog, iets rechter, en er zit ook een knopje daarmee kun je de steun in de onderkant van je rug vergroten/verkleinen. Voelt net alsof er opeens een gezwel uit de rugleuning van de stoel tegen je rug aan groeit :P.
pi_84659329
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef jacobras het volgende:
Ik moest om bij mijn rijlesauto in te stappen eerst mijn rechterbeen links van de koppeling zetten, anders kwam 'ie niet onder het stuur door :'). En nee, ik ben niet abnormaal lang ofzo, maar zo groot was de rijlesauto nou ook weer niet ;)
Met instappen zat ik ook altijd te klooien :')
pi_84660158
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, die reageren anders op dode dieren. Die vinden dat zielig, en vies.
Mannen vinden zoiets koel 'Ohhh, kijk die darmen. Wat gaaf!' En dat is het grote verschil ;)
Kut dan ben ik geen vrouw. Ik snij juist graag dode dingen open :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:13:27 #175
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84661044
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Kut dan ben ik geen vrouw. Ik snij juist graag dode dingen open :')
Dat soort dingen hebben bij mij juist altijd een hoog CSI gehalte :P

Maargoed, vies blijft het wel..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84661088
Ik had gistermiddag nog bijna een platte duif. Beest zat midden op een polderweg, en bleef ook gewoon zitten toen ik uitweek en langs reed :')
pi_84661538
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dat soort dingen hebben bij mij juist altijd een hoog CSI gehalte :P

Maargoed, vies blijft het wel..
Nouja, met mijn beroep vind je niet veel meer vies :')
Gelukkig nog geen roadkill gehad, dan zou ik me kei schuldig voelen. Maar als het toch al dood is..
pi_84661656
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Piles het volgende:
Ik had gistermiddag nog bijna een platte duif. Beest zat midden op een polderweg, en bleef ook gewoon zitten toen ik uitweek en langs reed :')
Houtduif ws. Die zijn achterlijk en blijven inderdaad zitten. Daar staan ze bekend om :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:56:32 #179
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84662537
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Nouja, met mijn beroep vind je niet veel meer vies :')
Gelukkig nog geen roadkill gehad, dan zou ik me kei schuldig voelen. Maar als het toch al dood is..
Je werkt bij een soort CSI team? Misschien dat je het daarom niet meer vies vind indd :)
Ik ben helemaal niet van de dode dieren, toen m'n hamster een aantal jaar geleden niet meer uit z'n huisje kwam heb ik m'n vader de boel op laten ruimen, de rillingen liepen over m'n rug :')
pi_84662665
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je werkt bij een soort CSI team? Misschien dat je het daarom niet meer vies vind indd :)
Ik ben helemaal niet van de dode dieren, toen m'n hamster een aantal jaar geleden niet meer uit z'n huisje kwam heb ik m'n vader de boel op laten ruimen, de rillingen liepen over m'n rug :')
Ik word er steeds makkelijker in :@ Er was laatst een piepjong musje uit het nest gedonderd, bij de voordeur. M'n zus en m'n moeder lieten hem liggen om te laten ontbinden (want ze vonden het goor om het op te ruimen, dus dan laten ze hem maar naast de voordeur liggen wegrotten? want dat is wel fris?), dus heb ik hem opgeruimd. Stelletje mietjes. M'n dode hamster moest ik laatst ook uit z'n krappe huisje zien te krijgen, dat ging een beetje lomp :@ .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')