Zeg het a.u.bquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde iets heel lulligs zeggen hierop.
Ze kan waarschijnlijk net zo goed rijden als der zus, dus als je dan de spiegel verzet weet ze niet meer hoe hij moet staan.quote:
Ik had beter van je verwacht, valt tegenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kan waarschijnlijk net zo goed rijden als der zus, dus als je dan de spiegel verzet weet ze niet meer hoe hij moet staan.
Dat had ik heel vaak bij rijlessen, dan kwam ik niet eens met m'n benen onder het stuur door. Het meisje voor me had dan de stoel naar voren en ver omhoog gezet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
Mensen vinden het nooit leuk om in mijn auto te stappen.
Stoel staat meestal helemaal naar voren, dus da's niet zo leuk instappen als je wat groter bent.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Anne het volgende:
Ik verstel hem eigenlijk nooit qua hoogte. Ik zit liever ook wat lager. Ik 'lig' sowieso wat liever in mijn auto, dan helemaal rechtop.
Maar dat gaat altijd vervelen als ik een stuk moet rijden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef monsterd. het volgende:
Nou, de meeste mensen die ik ken waarbij ik ook nog wel eens in hun auto zit zitten belachelijk naar achter. Ik zit zelf wel aardig rechtop eigenlijk
Die van mij ligt op de achterbankquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
Stoel staat meestal helemaal naar voren, dus da's niet zo leuk instappen als je wat groter bent.
Zo hoort t ook. Lekker zelf lerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef jacobras het volgende:
Verbaasde me trouwens dat m'n vader me, toen ik slechts 20 minuten erin had gereden, de auto al aan mij toevertrouwde.
Zo hoort het ook, Je hebt een rijbewijs dan ben je in iedergeval gedekt mocht je toch een ramp veroorzaken. Bovendien is je rijbewijs halen pas stap 1 van het autorijden. Stap 2, het autorijden zelf leer je pas nu dat je zelf alleen de weg op mag. Dit merk ik ook heel goed aan mezelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef jacobras het volgende:
Verbaasde me trouwens dat m'n vader me, toen ik slechts 20 minuten erin had gereden, de auto al aan mij toevertrouwde.
Zo, bluh, daar komt m'n ontbijt weerquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Schuldig. Foto (grafisch!) hier. Het was 's nachts om een uur of 3 (hoewel deze foto de volgende ochtend is genomen).
Aanstellerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, bluh, daar komt m'n ontbijt weer![]()
Wat een morbide idee om daar een foto van te maken, er zijn mensen voor minder opgesloten hoor
Ik ben een vrouw, die reageren anders op dode dieren. Die vinden dat zielig, en vies.quote:
Ik moest om bij mijn rijlesauto in te stappen eerst mijn rechterbeen links van de koppeling zetten, anders kwam 'ie niet onder het stuur doorquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
Met instappen zat ik ook altijd te klooienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef jacobras het volgende:
Ik moest om bij mijn rijlesauto in te stappen eerst mijn rechterbeen links van de koppeling zetten, anders kwam 'ie niet onder het stuur door. En nee, ik ben niet abnormaal lang ofzo, maar zo groot was de rijlesauto nou ook weer niet
Kut dan ben ik geen vrouw. Ik snij juist graag dode dingen openquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, die reageren anders op dode dieren. Die vinden dat zielig, en vies.
Mannen vinden zoiets koel 'Ohhh, kijk die darmen. Wat gaaf!' En dat is het grote verschil
Dat soort dingen hebben bij mij juist altijd een hoog CSI gehaltequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Kut dan ben ik geen vrouw. Ik snij juist graag dode dingen open
Nouja, met mijn beroep vind je niet veel meer viesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat soort dingen hebben bij mij juist altijd een hoog CSI gehalte![]()
Maargoed, vies blijft het wel..
Houtduif ws. Die zijn achterlijk en blijven inderdaad zitten. Daar staan ze bekend omquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Piles het volgende:
Ik had gistermiddag nog bijna een platte duif. Beest zat midden op een polderweg, en bleef ook gewoon zitten toen ik uitweek en langs reed
Je werkt bij een soort CSI team? Misschien dat je het daarom niet meer vies vind inddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:28 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Nouja, met mijn beroep vind je niet veel meer vies
Gelukkig nog geen roadkill gehad, dan zou ik me kei schuldig voelen. Maar als het toch al dood is..
Ik word er steeds makkelijker inquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je werkt bij een soort CSI team? Misschien dat je het daarom niet meer vies vind indd![]()
Ik ben helemaal niet van de dode dieren, toen m'n hamster een aantal jaar geleden niet meer uit z'n huisje kwam heb ik m'n vader de boel op laten ruimen, de rillingen liepen over m'n rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |