abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:18:20 #276
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84791495
Nieuw kopen? :o

Toe maar. :D Ik had alleen de sedan gekozen. ;)

En je kunt een turboloze motor prima chippen, geen probleem. Allen de vermogenswinst is relatief weinig ten op zichte van een turboblok.
pi_84805471
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Oké. :)
Versnellingsbak heeft een aparte peilstok, olie peilen doe je met draaiende motor.
Olie kun je via het "peilstokpijpje" bijvullen.
Maar vraag je ook even af waar die olie blijft, regelmatig bij moeten vullen is niet de bedoeling.
Succes!
Het is ook 2 jaar geleden ofzo voor het laatst weer gedaan. Had inderdaad al op internet gezien dat er een aparte peijlstok voor de bak is.....maar ik zie 'm niet :') Is echt maar eentje te vinden dus ik ga m'n handen er maar niet aan branden denk ik. Zie het nog wel fout gaan.
Ik maak anders vanavond wel een foto van de motor, kijken of iemand hier weet waar ik moet zoeken O-)
Too much is never enough!
pi_84805530
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef JJH het volgende:
Nieuw kopen? :o

Toe maar. :D Ik had alleen de sedan gekozen. ;)

En je kunt een turboloze motor prima chippen, geen probleem. Allen de vermogenswinst is relatief weinig ten op zichte van een turboblok.
Voor die paar pk een paar honderd euro neerleggen is gewoon zonde van je geld iig.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:26:18 #279
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84807945
Lol, gisteravond in een oude Volkswagen Golf (1.6 benzine van '89) zonder stuurbekrachtiging gereden. Dat is echt even wennen, lijkt me echt niets als je zoiets in een krap plekje moet parkeren... :) Overigens kon ik amper zien hoe hard ik ging, ding had heel zwakke dashboardverlichting.
pi_84808353
Kon je die dashboardverlichting niet instellen? En ook dat parkeren went wel uiteindelijk :D
pi_84808388
M'n vader rijdt deze week tijdelijk in een Hyundai i10 voor z'n werk, is eigenlijk wel een leuk gebakje :@ Hij zit ook heel lekker. Echt een fijn truttig autootje. M'n vader vond het iets minder _O- . Helaas mocht ik er niet in rijden ivm verzekering enzo, maar ik heb er wel even ingezeten. Hij rook nog helemaal nieuw :9~ :9~
Tap tap tap
pi_84809547
Gebakje :') Vrouw :P
pi_84810084
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef Catch_me het volgende:
Ben vandaag weer bij de dealer geweest en ik mocht hem meteen proefrijden, waarna ik eigenlijk gelijk verkocht was :D

Heb er wel nog een andere uitlaat bij gekozen maar over 2 weken wordt precies deze geleverd :)![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toffe bak hoor, maar waarom een nieuwe? Zonde van je geld imo. Waarom koop je niet een met de kop er net af?
pi_84810575
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef jacobras het volgende:
Lol, gisteravond in een oude Volkswagen Golf (1.6 benzine van '89) zonder stuurbekrachtiging gereden. Dat is echt even wennen, lijkt me echt niets als je zoiets in een krap plekje moet parkeren... :) Overigens kon ik amper zien hoe hard ik ging, ding had heel zwakke dashboardverlichting.
Sinds kort kan ik niet zien hoe hard ik ga onder de 90. Precies die kant van t dashboard is het lampje kapot gegaan :')
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:13:15 #285
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84811697
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Toffe bak hoor, maar waarom een nieuwe? Zonde van je geld imo. Waarom koop je niet een met de kop er net af?
Dat snap ik ook niet helemaal :@ Natuurlijk is het een hartstikke gave auto, maar als je net je rijbewijs hebt..Ik zou het even rustig aan doen. Mijn budget is hetzelfde, maar dan wel min een 0 :+
Hoe oud ben je eigenlijk Catch_Me?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84811762
Ik zoek een vijfdehands auto die ik zonder al te veel schuldgevoel tegen een paal/in de sloot kan parkeren _O-
Tap tap tap
pi_84811794
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal :@ Natuurlijk is het een hartstikke gave auto, maar als je net je rijbewijs hebt..Ik zou het even rustig aan doen. Mijn budget is hetzelfde, maar dan wel min een 0 :+
Hoe oud ben je eigenlijk Catch_Me?
kikoooooo bedoelt het volgens mij niet met die reden.
Als je een nieuwe auto koopt is ie eigenlijk direct na aankoop al in waarde gezakt.

Je kunt beter een 2ehands 'nieuwe' auto kopen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:16:23 #288
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84811816
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek een vijfdehands auto die ik zonder al te veel schuldgevoel tegen een paal/in de sloot kan parkeren _O-
pi_84811851
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef mstr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dan de 4x4.. Kun je nog zelf uit de sloot komen :7
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:30:42 #290
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84812390
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Als je een nieuwe auto koopt is ie eigenlijk direct na aankoop al in waarde gezakt.

Dat realiseerde ik me ook, auto's dalen gigantisch snel in waarde. Begreep hem dus ook wel :)
Maar ik vond dit ook nog wel een bijkomende reden ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84812698
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik :)
pi_84814740
Ik wil als volgende auto ook een stuk jongere auto (ga eens flink sparen), het liefst iets richting een bmw 1 serie. Zie er veel op marktplaats etc. staan, maar toch staat het me meer tegen om straks 10.000+ euro particulier uit te geven eigenlijk. <5000 vooruit, maar bij zulke bedragen kies ik denk ik toch eerder voor een garage.
pi_84814824
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk dat als je een Panda tegen een paal parkeert, schuldgevoel nog wel het minste is waar je je druk over moet maken :P
pi_84816119
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Volplempen met Hello Kitty dat ding.
Tap tap tap
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:12:52 #295
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_84816534
Heb hem nieuw gekocht omdat deze auto tot enkele weken geleden 25.000 euro kostte en ik eerst voor de seat leon sport ging (ook 25000). Aangezien ik eens bij dealers ging kijken kwam de lancer op 21.500 rijklaar uit, met alle opties die ik wilde die de leon voor 25k niet had :)

2e hands zijn de lancer sportbacks al vrij schaars (intro van het model was in 2009, en heb er eerlijk gezegt nog nooit een in het wild gezien :')) en eentje met weinig kilometers erop kwam eigenlijk vrij dicht op de nieuwprijs. Dus die 2-3000 euro extra die ik misschien betaald heb vind ik het in iedergeval waard dat ik de eerste bestuurder ben die er in rijdt, en dus ook weet hoe er mee omgegaan word :7

Ben trouwens 21 jaar oO<
Op elke fokker past een bril.
pi_84816964
Defensie betaalt goed :P

ik vind het een toffe auto, en als je het kunt missen is het mooi dat je in een nieuwe kan rijden. Zelf zou ik het niet zo snel doen, puur omdat er na een paar jaar gewoon superveel van de waarde af is, maar aan de andere kant: dat gevoel van een splinternieuwe auto is ook wel redelijk onbetaalbaar ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:53:04 #297
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84836117
Quote uit het rijlestopic, ik zat in het verkeerde topic te posten :P.

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Dat inparkeren is het enige dat ik nog niet getest heb bij de Prius.
Moet ik ook eens doen eig, maar ik heb daar geen boekje van gehad.. Voor de navigatie en cruise control heb ik ook alles zelf mogen uitzoeken.
Ik heb wel een boekje op internet gevonden, maar iets in je hand leest toch makkelijker.
Ik heb het zonder boekje gedaan, het systeem wijst zichzelf eigenlijk wel. In z'n achteruit zetten, dan kiezen in wat voor soort vak je wil inparkeren (auto's naast elkaar, of achter elkaar). Dan drukken op vak waar je 'm wil hebben, even corrigeren met de pijlen en op OK drukken. Dan laat je de rem voorzichtig los en draait het stuur automatisch de auto het vak in.

Ik durf het trouwens niet aan om dat te proberen naast een auto, heb het nu een paar keer met lege vakken gedaan en dat kwam niet helemaal recht uit :P.

Zou wel vet zijn als je dat echt goed en snel kan instellen, kom je aanrijden, handen achter je hoofd en inparkeren maar :Y.
pi_84836225
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef jacobras het volgende:

Zou wel vet zijn als je dat echt goed en snel kan instellen, kom je aanrijden, handen achter je hoofd en inparkeren maar :Y.
Haha ja, en dan op een auto knallen :P
Het moet wel leuke gezichten opleveren :D
pi_84836269
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef EMCioran het volgende:
Defensie betaalt goed :P

ik vind het een toffe auto, en als je het kunt missen is het mooi dat je in een nieuwe kan rijden. Zelf zou ik het niet zo snel doen, puur omdat er na een paar jaar gewoon superveel van de waarde af is, maar aan de andere kant: dat gevoel van een splinternieuwe auto is ook wel redelijk onbetaalbaar ;)
Jammer alleen dat er dan geen leasewagen vanaf kan :6. Dan heb je dat gevoel namelijk vaker.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:00:34 #300
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_84836381
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Haha ja, en dan op een auto knallen :P
Het moet wel leuke gezichten opleveren :D
Daarom: alleen als je het goed kan instellen, auto-ontwijkend dus :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')