Ik speelde héél even met de gedachte aan zo'n grap in die postquote:
Dank je. Ik hou ook niet van rimmen trouwensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik speelde héél even met de gedachte aan zo'n grap in die postMaar aangezien we beide niet van anaal vingeren houden dacht ik je te sparen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je. Ik hou ook niet van rimmen trouwens
Hou 's op met die banale posts.quote:
En zo ja: GÉÉN screens a.u.b.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En trekt opaatje wel eens lingerie aan voor de cam?
Er zitten er hier toch echt meer dan 2, ken je dat forum nog, Nolife, daar begint het hier ook wel wat op te lijken...het verschil is alleen dat sommige hier denken een leven te hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er verder gewoon compleet van op de hoogte dat behalve die 2 users die je een beetje in de maling zitten te nemen je hele gebeuren niemand ene reet kan schelen?
I'm hurtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Er zitten er hier toch echt meer dan 2, ken je dat forum nog, Nolife, daar begint het hier ook wel wat op te lijken...het verschil is alleen dat sommige hier denken een leven te hebben
Ow ja daar kwam jij ook alquote:
Ja, inderdaad hoor Margootje. Nu braaf je papje etenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Er zitten er hier toch echt meer dan 2, ken je dat forum nog, Nolife, daar begint het hier ook wel wat op te lijken...het verschil is alleen dat sommige hier denken een leven te hebben
Mannenpap, lekker uit opa's aarsje rimmen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, inderdaad hoor Margootje. Nu braaf je papje eten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En trekt opaatje wel eens lingerie aan voor de cam?
Dat trek je aan als je niet wil scoren?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het niet, of is er ook ajax-lingerie?
Van een Ajaxsjaaltje kan je best een leuke string knopen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het niet, of is er ook ajax-lingerie?
Meer wat voor een Feyenoorder, je remsporen achterlaten op het Ajax leaugeauxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een Ajaxsjaaltje kan je best een leuke string knopen!
Dan knoop je er een bh-tje vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer wat voor een Feyenoorder, je remsporen achterlaten op het Ajax leaugeaux
Ik heb overigens geen mening over voetbal, dus mij maakt het niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een Ajaxsjaaltje kan je best een leuke string knopen!
Heeft hij dit topic geopend dan? En als je hier toch zo nodig je gram moet halen zeg dan eens wat zinnigs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen mening over voetbal, dus mij maakt het niet uit.
Maar opaatje is een vadsige mongool die beter wat met zijn leven kan gaan doen ipv ons lastig te vallen met zijn ranzige lichaam
NOU EN JIJ BENT LEKKER STOM EN LELIJK STOMME LELIJKERD!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heeft hij dit topic geopend dan? En als je hier toch zo nodig je gram moet halen zeg dan eens wat zinnigs.
Je lijkt wel een kind van 12 eeeeh nou mij jongste is 12 dus ik herstel, je lijkt wel een peuter met je mongool.
Opaatje mag heel dankbaar zijn dat hij een naamtopic heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heeft hij dit topic geopend dan? En als je hier toch zo nodig je gram moet halen zeg dan eens wat zinnigs.
Je lijkt wel een kind van 12 eeeeh nou mij jongste is 12 dus ik herstel, je lijkt wel een peuter met je mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |