Definieer 'echte fokker'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Ja en ik geef daar normaal antwoord op, als een geintje zeg maar!
Komt vast en zeker omdat ik geen echte fokker ben en nog ergens de humor van in zie!
Moet je ook eens proberen , ik zag die ouwe al zitten in zijn Ajaxpyama
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Komt vast en zeker omdat ik geen echte fokker ben en nog ergens de humor van in zie!
Je had het gewoon niet door.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Ja en ik geef daar normaal antwoord op, als een geintje zeg maar!
Moet je ook eens proberen , ik zag die ouwe al zitten in zijn Ajaxpyama
Ik gok op aardappels, lekker vette jus, een karbonaadje en 1 spercieboon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het gewoon niet door.
Maar je lulverhaal dat je het wél snapte en juist heel grappig reageerde, was wel weer humoristisch. En daar houden wij echte fokkertjes wel van. Net als van seks en kötbullar.
Wat is het lievelingsgerecht van opaatje eigenlijk?
EN BIER EN TIETEN!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je lulverhaal dat je het wél snapte en juist heel grappig reageerde, was wel weer humoristisch. En daar houden wij echte fokkertjes wel van. Net als van seks en kötbullar.
Ik denk..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het lievelingsgerecht van opaatje eigenlijk?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef kruiwagen het volgende:
Vraagje kun jij geen vrolijke avatars maken Nick?
Geen enkel, ik wil hier gewoon postenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ligt eraan. Met welk doel zou je dat willen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |