Definieer 'echte fokker'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Ja en ik geef daar normaal antwoord op, als een geintje zeg maar!
Komt vast en zeker omdat ik geen echte fokker ben en nog ergens de humor van in zie!
Moet je ook eens proberen , ik zag die ouwe al zitten in zijn Ajaxpyama
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Komt vast en zeker omdat ik geen echte fokker ben en nog ergens de humor van in zie!
Je had het gewoon niet door.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Ja en ik geef daar normaal antwoord op, als een geintje zeg maar!
Moet je ook eens proberen , ik zag die ouwe al zitten in zijn Ajaxpyama
Ik gok op aardappels, lekker vette jus, een karbonaadje en 1 spercieboon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het gewoon niet door.
Maar je lulverhaal dat je het wél snapte en juist heel grappig reageerde, was wel weer humoristisch. En daar houden wij echte fokkertjes wel van. Net als van seks en kötbullar.
Wat is het lievelingsgerecht van opaatje eigenlijk?
EN BIER EN TIETEN!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je lulverhaal dat je het wél snapte en juist heel grappig reageerde, was wel weer humoristisch. En daar houden wij echte fokkertjes wel van. Net als van seks en kötbullar.
Ik denk..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het lievelingsgerecht van opaatje eigenlijk?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef kruiwagen het volgende:
Vraagje kun jij geen vrolijke avatars maken Nick?
Geen enkel, ik wil hier gewoon postenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ligt eraan. Met welk doel zou je dat willen doen?
Dan lijkt het niet zo nodig, volgens mij heeft niemand hier die stream ooit aan gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkel, ik wil hier gewoon posten
Gewoon 1 keer een minuutje kijken, dan zie je een vroegoude steuntrekker in een ajaxshirt die naar een pc of tv staart, Kettingrokend vroegoud vrouwke op de achtergrond maakt het beeld compleet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkel, ik wil hier gewoon posten
Ik wel een keer, moet toch weten waar ik het over hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan lijkt het niet zo nodig, volgens mij heeft niemand hier die stream ooit aan gehad.
Wat moet dat dan toch allemaal hier zou je denken hahaha, sommige weten precies op welk tijdstip er iets gepost word bij opaatje, of lees je selectief?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan lijkt het niet zo nodig, volgens mij heeft niemand hier die stream ooit aan gehad.
Ook al zo'n kontenkruiper.quote:
Lul niet zo dom man, je vriendinnetje heeft een eigen mening of niet, patser.quote:
Wat de hell? Wie bén jij uberhaupt!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man, je vriendinnetje heeft een eigen mening of niet, patser.
Bluf!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Gezellig hier. Zal ik een cam op dit topic zetten met automatische updates aan?
Dan kunnen jullie commentaar op jezelf leveren
Je stelt teveel vragen, nextquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de hell? Wie bén jij uberhaupt!?Ga 's iets schoonmaken ofzo?
Zekers! Ik vind bijvoorbeeld dat paars een mooie kleur is. En katten zijn leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man, je vriendinnetje heeft een eigen mening of niet, patser.
Godver, ik had al een COS klaar staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, die stream is nogal overbodig bedenk ik me opeens
Had het helemaal niet tegen jou, niet interessant dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zekers! Ik vind bijvoorbeeld dat paars een mooie kleur is. En katten zijn leuk![]()
Ow! Ik baal van het CDA. Verder vind ik het onderzoek in Zwitserland naar de Big Bang interessant om te volgen en vind ik leraren Duits meestal erg saai.![]()
Wat wilde je eigenlijk weten?
Je bent er verder gewoon compleet van op de hoogte dat behalve die 2 users die je een beetje in de maling zitten te nemen je hele gebeuren niemand ene reet kan schelen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had het helemaal niet tegen jou, niet interessant dus
Oh. Wie is dan Ian's vriendinnetje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had het helemaal niet tegen jou, niet interessant dus
Gaat dit topic nou over die vetzak die achter een cam bier zit te zuipen of over een willekeurige user die compleet misplaatst uit de hoogte zit te doen?quote:
Hey mijn cam staat niet aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat dit topic nou over die vetzak die achter een cam bier zit te zuipen of over een willekeurige user die compleet misplaatst uit de hoogte zit te doen?
Gewoon even zodat ik ontopic kan reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |