Oh damn, dat hele drama was ik ook al weer vergeten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
dat was indertijd dat zuignapje op de bank zou gaan zitten bij Jaap op de stream, en dat Jaap een gesprek wilde tussen slaai en zuignapje.
ja john100 is opa zijn inlognaam, nou Opa kom er maar in.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel:
opaatje
Het is niet voor het eerst dat hij en/of zijn gevolg hier zuur komen doen over de vaste rls'ers en Fok!.
maar kan er niet uit opmaken dat opa een ban heeft gekregen van yvonne.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel:
opaatje
Het is niet voor het eerst dat hij en/of zijn gevolg hier zuur komen doen over de vaste rls'ers en Fok!.
ach, de goeie ouwe tijd van Tabula rosa of hoe heten dat flutprog van Jaap.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh damn, dat hele drama was ik ook al weer vergeten.
Jawel. Maar dan moet opa gewoon mailen met yvonne en dan krijgt ie naar alle waarschijnlijkheid een unban.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:33 schreef Toverheks het volgende:
maar kan er niet uit opmaken dat opa een ban heeft gekregen van yvonne.
Nee zo was dat niet Toverheks, ze heeft hier 1 posting gedaan en daar stond niks geen mails of wat dan ook in, ze zou met Sly op de bank dat klopt en wist idd veel dingen te vertellen maar dat heeft ze hier niet gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die ban kwam omdat zij de linken van de telefoon gesprekken van slaai en nog meer hier posten, en hele emails neer wilde zetten of had gedaan, dat yvonne ze toen verwijderd had.
dat was indertijd dat zuignapje op de bank zou gaan zitten bij Jaap op de stream, en dat Jaap een gesprek wilde tussen slaai en zuignapje.
nee margo, ze had ook de linken van die telefoongesprekken hier neer gezet, dat weet ik 100%.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee zo was dat niet Toverheks, ze heeft hier 1 posting gedaan en daar stond niks geen mails of wat dan ook in, ze zou met Sly op de bank dat klopt en wist idd veel dingen te vertellen maar dat heeft ze hier niet gedaan.
Een mail van Sly mocht hier wel staan die uiteraard een mod had gepost lol, meten met 2 maten
Neee Toverheks dat heeft ze niet gedaan, ze had wel een link neergezet waar ze wel stonden, die had Yvonne idd weggehaald, rechtstreekse linken hebben hier nooit gestaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee margo, ze had ook de linken van die telefoongesprekken hier neer gezet, dat weet ik 100%.
maar ben ff weg dus kan niet gelijk antwoorden hierop, maar 100% die linken waren hier gepost.
Dat zegt Titus toch ook, links naar die gesprekken e.d.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Neee Toverheks dat heeft ze niet gedaan, ze had wel een link neergezet waar ze wel stonden, die had Yvonne idd weggehaald, rechtstreekse linken hebben hier nooit gestaan.
Linken van telefoongesprekken zei Tiet dat die hier gestaan hadden en dat is niet zo. En het was ook geen mail oid, een stukje wat ze zelf geschreven had met een link van een forum erbij waar gesprekken stonden, dat dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt Titus toch ook, links naar die gesprekken e.d.
Veel, maar niet alles. Als iemand hier een ban heeft gevangen was die terecht, daar kan je van uit gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef Margo37 het volgende:
die ban sloeg iig nergens op daar ging het ff om, want ik lees weleens dat op Fok veel mag!
Zou ik vanuit kunnen gaan jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veel, maar niet alles. Als iemand hier een ban heeft gevangen was die terecht, daar kan je van uit gaan.
Margo, die linken stonden hier wel, had ze zelf en sommige vluchtig beluisterd toen ik ze aanklikte, die linken had ze hier neergezet, maar binnen 3 sec had Yvonne ze toen verwijderd, maar jeweetz, sommige mensen zijn razendsnel met opslaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Linken van telefoongesprekken zei Tiet dat die hier gestaan hadden en dat is niet zo. En het was ook geen mail oid, een stukje wat ze zelf geschreven had met een link van een forum erbij waar gesprekken stonden, dat dus.
Maar goed Zuignap kan zelf niet meer reageren hier dus ik hou erover op, die ban sloeg iig nergens op daar ging het ff om, want ik lees weleens dat op Fok veel mag!
Vreemd dan Tiet want PietjePuk had er nog op gereageerd en Zuignap zegt zelf ook dat de linken er niet bij stonden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, die linken stonden hier wel, had ze zelf en sommige vluchtig beluisterd toen ik ze aanklikte, die linken had ze hier neergezet, maar binnen 3 sec had Yvonne ze toen verwijderd, maar jeweetz, sommige mensen zijn razendsnel met opslaan.
Ik heb geen enkel idee waar je het over hebt, maar het klinkt mij als een prima ban in de orenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zuignapje!
Er werd gezegd dat ze een prive mail oid opengooide, was gelul want het waren haar eigen woorden.
Meten met 2 maten hier, net zoals overal weleens gebeurd maar Fok moet overkomen als een forum waar veel mag, dus dat wil ik dan ff melden dat ik anders heb meegemaakt.
Pietje Puk weet er wel van en die rode naam Yvonne.
Dit gaat over opaatje en zijn stream zei pukkie .quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee waar je het over hebt, maar het klinkt mij als een prima ban in de oren
Da's fijn dat ie dat zegt, maar ik zie mijn naam en wil wel graag uitleg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dit gaat over opaatje en zijn stream zei pukkie .
Ik ga het niet nog eens uitleggen het is zoals het er staat en je was te beroerd om op de mail te reageren en je vond het ook niet nodig om het te melden in ban topic.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's fijn dat ie dat zegt, maar ik zie mijn naam en wil wel graag uitleg.
Om 2.15 heeft Margo gereageerd op de chat van opaatje, iets van: "Zie dat Yvonne heeft gereageerd, hahaha"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's fijn dat ie dat zegt, maar ik zie mijn naam en wil wel graag uitleg.
Welnee, ik weet niet wie en wat opaatje is of Margo37 for that matter en dat houd ik het liefste zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Om 2.15 heeft Margo gereageerd op de chat van opaatje, iets van: "Zie dat Yvonne heeft gereageerd, hahaha"
Ze vindt zich zelf nogal grappig geloof ik. Misschien moet je even naar de chat van opaatje om uitleg te vragen?
Ach heb je haar ook die vraagt of het interessant is om 2 minuten lang naar opa te kijken hahahahaha. Bang dat je iets mist?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Om 2.15 heeft Margo gereageerd op de chat van opaatje, iets van: "Zie dat Yvonne heeft gereageerd, hahaha"
Ze vindt zich zelf nogal grappig geloof ik. Misschien moet je even naar de chat van opaatje om uitleg te vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |