Ha, Copycatt, je bent een komma vergeten na "zeg".quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef annie68 het volgende:
Wat een haat en nijd hier zeg niet te geloven.
vreet niet alle koekjes op bij Bep, je weet de AOW is ook geen vetpot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:09 schreef opastokvis het volgende:
ik ben al weg, ga weer achter de vrouwtjes aan, kijken of ik nog wat koffie kan scoren bij bep
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef annie68 het volgende:
Wat een haat en nijd hier zeg niet te geloven.
Jij ook welkomquote:
vind altijd dat jij zoveel liefde uitstraald, je hebt een groot hart, zelf de grootste randdebiel heet jij welkomquote:
Hee.. DJ Varkenskop ook hier??quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ha, Copycatt, je bent een komma vergeten na "zeg".
En nu ophoeren allemaal, stakkerds!
ja, opaatje trekt ook van alles aan, zelf deze komt uit zijn zolderraampje gekropenquote:
Maar deze had toch ooit een eigen topic, net als Opaatje?? En dat bloedde zomaar dood, waarschijnlijk (lees: hopenlijk) net als deze. Jee wat een treurnis die man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, opaatje trekt ook van alles aan, zelf deze komt uit zijn zolderraampje gekropen
Squeeze me?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef sly-nl het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En nu ophoeren allemaal, stakkerds!
Afschuwelijk hè, die enge blik en die harde kreten. Ik ben sinds dat bij Peter werd doorgegeven niet meer op Peters stream geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef opastokvis het volgende:
ik heb alleen maar een minuut gekeken hoe hij commentaar gaf op het voetbal.
het zou je opa maar zijn
Heeey welkom terugquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Wijnneus het volgende:
Hallo opaatje, heksie, babous, peter, Fokkers! en anderenIk heb enkele weken moeten revalideren.
Hoi Wijnneus, als ik jou was zou ik gezellig in de SC gaan posten (of in de COS over een stream, kan ook). Dit is een bashtopic van een of andere minder bedeelde. Hoewel terugbashen natuurlijk ook leuk kan zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Wijnneus het volgende:
Hallo opaatje, heksie, babous, peter, Fokkers! en anderenIk heb enkele weken moeten revalideren.
Joh wijsneus, zelf beginnen met bashen en iemand een gedrocht noemen en vervolgens een ander ook nog opstoken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Wijnneus, als ik jou was zou ik gezellig in de SC gaan posten (of in de COS over een stream, kan ook). Dit is een bashtopic van een of andere minder bedeelde. Hoewel terugbashen natuurlijk ook leuk kan zijn
Je zal maar niks anders te doen hebben overdagquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Joh wijsneus, zelf beginnen met bashen en iemand een gedrocht noemen en vervolgens een ander ook nog opstoken?
Mindere Mientje
Vergeet de stoephoeren niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
Oh oh oh dit topic is echt voor mensen die uit de goot komen kruipenNiet eens kunnen lezen dat wij in de OP al aangeduid worden met 'wijven'.
Dit topic is pas later geopend nadat jij met gedrocht kwam stookster.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
Oh oh oh dit topic is echt voor mensen die uit de goot komen kruipenNiet eens kunnen lezen dat wij in de OP al aangeduid worden met 'wijven'.
Mens ga taarten bakken, wat kom jij hier doen dan? Ook niks te doen zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je zal maar niks anders te doen hebben overdag![]()
Kwarktaart doet 't wel goed met dit weerquote:
Moet je ze niet laten vallen per ongelukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwarktaart doet 't wel goed met dit weer.
Mag ijstaart ook?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hoi hoi Wijnneus, Welkom terugquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Wijnneus het volgende:
hoop ik op een oranje kwarktaart, met het oog opquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja hoor, momenteel zijn er in zowel Engeland, Frankrijk en ik dacht ook Duitsland een BB aan de gang. In Nederland is even niets volgens mij. Enne,...........niet eens blond, maar wat is TAL???quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef yvonne het volgende:
Oké, wie is wie, is er überhaupt nog wel ergens een RLS te beleven, of komt die nog ooit, welke newbie maakt er ruzie met wie en waarom al dat gescheld
En de grote vraag, gebeurt er eik nog wel iets? En waarom zijn jullie geen fan van dat nieuwe onderdeel?TAL?
Nou nou nou?
Hoe is het eik met die scheiding van Huub afgelopen?
( ff gepikt van Disana uit de COS)quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef yvonne het volgende:
Oké, wie is wie, is er überhaupt nog wel ergens een RLS te beleven, of komt die nog ooit, welke newbie maakt er ruzie met wie en waarom al dat gescheld
En de grote vraag, gebeurt er eik nog wel iets? En waarom zijn jullie geen fan van dat nieuwe onderdeel?TAL?
Nou nou nou?
Ik volg BB UK, hon. Ik zou me eerst maar wat beter inlezen, gek mens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef yvonne het volgende:
Nou nou nou?
Maar je wordt wel weer door opaatje genoemdquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg BB UK, hon. Ik zou me eerst maar wat beter inlezen, gek mens.![]()
Er loopt ook een Franse en Duitse BB.
Materiaal genoeg om een RLS subforum open te houden.
Wtf is TAL?
Wat mij betreft sluit je deze/dit topique. Allemaal BBS hier.
TS is een asociale steuntrekker die een naamtopique heeft geopend. Weg ermee.
Naast een paar BB' tjes hebben we ook nog de live stream van Opa. Oop is een Hagenees met Amsterdamse roots en is verevent aanhanger van Ajax en Geert Wilders. Van Feyenoord en de PvdA moet hij niets hebben, die betitelt hij respectievelijk als '010' en de 'Rooie Rakkers'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef yvonne het volgende:
Nou nou nou?
Ik vind die buitenlandse BB's niet zo geweldig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg BB UK, hon. Ik zou me eerst maar wat beter inlezen, gek mens.![]()
Er loopt ook een Franse en Duitse BB.
Materiaal genoeg om een RLS subforum open te houden.
Wtf is TAL?
Wat mij betreft sluit je deze/dit topique. Allemaal BBS hier.
TS is een asociale steuntrekker die een naamtopique heeft geopend. Weg ermee.
Duh.. alsof je dat niet wist... Geef nou maar toe, je wilde gewoon geen rel missen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:22 schreef yvonne het volgende:
oooooooooh, wacht, dit is gewoon een naamtopic en heel de SC niet
Wat nu toch Margo? Met het verkeerde been uit bed gestapt, ruzie met je vriendje, 1 van je kinderen blijven zitten of heeft de hond op de vloerbedekking gekotst? Wat heb jij een beroerd humeur vandaag zeg, en dat ondanks het mooie weer!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mens ga taarten bakken, wat kom jij hier doen dan? Ook niks te doen zeker?
relquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. alsof je dat niet wist... Geef nou maar toe, je wilde gewoon geen rel missen..
Heb je gezien wat ze opa toewensen dat doen dames niet hoor .quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
relwaar rel
![]()
vind het alleen niet leuk dat Opaatje stoephoeren roept, hij kon ook zeggen, de 3 dames van FOK die hun mening niet onder een stoel of tuinsetje wegmoffelen.
En dat alles ligt zomaar op hetzelfde bord als wij ook hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Toverheks het volgende:
voor de dooie uurtjes, een curses kwarktaart bakken.
[ afbeelding ]
1/2 liter soja-yogurt met vruchtjes (bosvruchten voor bovenstaande taart), 4 eetlepels vruchtenjam, eventueel nog extra zoetigheid (bijv. ahornsiroop of rietsuiker), 5-8 gram agar agar, 2 deciliter water of vruchtensap, 125 gram dadels, 125 gram volkorenkoekjes, vruchtjes voor te garneren.
ja lekker he, misschien ga ik morgen wel ff in een dood uurtje een taart *bakken*quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
En dat alles ligt zomaar op hetzelfde bord als wij ook hebbenMoet zeggen dat het er lekker uitziet.......
Nah, morgen wordt het hier erg warm, maar de 4 bakkers die wij in ons durpie hebben verkopen ook echt heel lekker gebak! Een bezoekje aan 1 van die zaken kan ik misschien in de ochtend uurtjes nog wel opbrengenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lekker he, misschien ga ik morgen wel ff in een dood uurtje een taart *bakken*leuk al die ideeen die je toch opdoet op FOK
Ja hoor, er gebeurt nog wel iets: drie buitenlandse BB's maarliefst en als die afgelopen zijn begint er weer een in de USA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef yvonne het volgende:
Nou nou nou?
Voor mij mag hij open blijven, hebben bovengenoemde figuren een plekje waar ze hun gal kunnen spugenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, er gebeurt nog wel iets: drie buitenlandse BB's maarliefst en als die afgelopen zijn begint er weer een in de USA.
En verder kijken mensen her en der nog wat andere streams, zoals naar de prachtige katten van Tonja of Africam.
Ja en dan is er een man met een stream die niet door iedereen bewonderd wordt, en zoals de COS eigen is, wordt dat ook wel eens gezegd. Maar dan wordt dus dit topic geopend waar mensen als TS en ene Margo de COSsers uitmaken voor stoephoeren en stokers.
Ik sluit me aan bij beequeen: dit topic mag van mij nu wel een keer dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |