Definieer 'echte fokker'?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Ja en ik geef daar normaal antwoord op, als een geintje zeg maar!
Komt vast en zeker omdat ik geen echte fokker ben en nog ergens de humor van in zie!
Moet je ook eens proberen , ik zag die ouwe al zitten in zijn Ajaxpyama
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Komt vast en zeker omdat ik geen echte fokker ben en nog ergens de humor van in zie!
Je had het gewoon niet door.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:35 schreef kruiwagen het volgende:
Ja en ik geef daar normaal antwoord op, als een geintje zeg maar!
Moet je ook eens proberen , ik zag die ouwe al zitten in zijn Ajaxpyama
Ik gok op aardappels, lekker vette jus, een karbonaadje en 1 spercieboon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het gewoon niet door.
Maar je lulverhaal dat je het wél snapte en juist heel grappig reageerde, was wel weer humoristisch. En daar houden wij echte fokkertjes wel van. Net als van seks en kötbullar.
Wat is het lievelingsgerecht van opaatje eigenlijk?
EN BIER EN TIETEN!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je lulverhaal dat je het wél snapte en juist heel grappig reageerde, was wel weer humoristisch. En daar houden wij echte fokkertjes wel van. Net als van seks en kötbullar.
Ik denk..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het lievelingsgerecht van opaatje eigenlijk?
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:30 schreef kruiwagen het volgende:
Vraagje kun jij geen vrolijke avatars maken Nick?
Geen enkel, ik wil hier gewoon postenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ligt eraan. Met welk doel zou je dat willen doen?
Dan lijkt het niet zo nodig, volgens mij heeft niemand hier die stream ooit aan gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkel, ik wil hier gewoon posten
Gewoon 1 keer een minuutje kijken, dan zie je een vroegoude steuntrekker in een ajaxshirt die naar een pc of tv staart, Kettingrokend vroegoud vrouwke op de achtergrond maakt het beeld compleet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkel, ik wil hier gewoon posten
Ik wel een keer, moet toch weten waar ik het over hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan lijkt het niet zo nodig, volgens mij heeft niemand hier die stream ooit aan gehad.
Wat moet dat dan toch allemaal hier zou je denken hahaha, sommige weten precies op welk tijdstip er iets gepost word bij opaatje, of lees je selectief?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan lijkt het niet zo nodig, volgens mij heeft niemand hier die stream ooit aan gehad.
Ook al zo'n kontenkruiper.quote:
Lul niet zo dom man, je vriendinnetje heeft een eigen mening of niet, patser.quote:
Wat de hell? Wie bén jij uberhaupt!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man, je vriendinnetje heeft een eigen mening of niet, patser.
Bluf!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Gezellig hier. Zal ik een cam op dit topic zetten met automatische updates aan?
Dan kunnen jullie commentaar op jezelf leveren
Je stelt teveel vragen, nextquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de hell? Wie bén jij uberhaupt!?Ga 's iets schoonmaken ofzo?
Zekers! Ik vind bijvoorbeeld dat paars een mooie kleur is. En katten zijn leukquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man, je vriendinnetje heeft een eigen mening of niet, patser.
Godver, ik had al een COS klaar staanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, die stream is nogal overbodig bedenk ik me opeens
Had het helemaal niet tegen jou, niet interessant dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zekers! Ik vind bijvoorbeeld dat paars een mooie kleur is. En katten zijn leuk![]()
Ow! Ik baal van het CDA. Verder vind ik het onderzoek in Zwitserland naar de Big Bang interessant om te volgen en vind ik leraren Duits meestal erg saai.![]()
Wat wilde je eigenlijk weten?
Je bent er verder gewoon compleet van op de hoogte dat behalve die 2 users die je een beetje in de maling zitten te nemen je hele gebeuren niemand ene reet kan schelen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had het helemaal niet tegen jou, niet interessant dus
Oh. Wie is dan Ian's vriendinnetje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had het helemaal niet tegen jou, niet interessant dus
Gaat dit topic nou over die vetzak die achter een cam bier zit te zuipen of over een willekeurige user die compleet misplaatst uit de hoogte zit te doen?quote:
Hey mijn cam staat niet aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat dit topic nou over die vetzak die achter een cam bier zit te zuipen of over een willekeurige user die compleet misplaatst uit de hoogte zit te doen?
Gewoon even zodat ik ontopic kan reageren
Ik speelde héél even met de gedachte aan zo'n grap in die postquote:
Dank je. Ik hou ook niet van rimmen trouwensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik speelde héél even met de gedachte aan zo'n grap in die postMaar aangezien we beide niet van anaal vingeren houden dacht ik je te sparen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je. Ik hou ook niet van rimmen trouwens
Hou 's op met die banale posts.quote:
En zo ja: GÉÉN screens a.u.b.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En trekt opaatje wel eens lingerie aan voor de cam?
Er zitten er hier toch echt meer dan 2, ken je dat forum nog, Nolife, daar begint het hier ook wel wat op te lijken...het verschil is alleen dat sommige hier denken een leven te hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent er verder gewoon compleet van op de hoogte dat behalve die 2 users die je een beetje in de maling zitten te nemen je hele gebeuren niemand ene reet kan schelen?
I'm hurtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Er zitten er hier toch echt meer dan 2, ken je dat forum nog, Nolife, daar begint het hier ook wel wat op te lijken...het verschil is alleen dat sommige hier denken een leven te hebben
Ow ja daar kwam jij ook alquote:
Ja, inderdaad hoor Margootje. Nu braaf je papje etenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Er zitten er hier toch echt meer dan 2, ken je dat forum nog, Nolife, daar begint het hier ook wel wat op te lijken...het verschil is alleen dat sommige hier denken een leven te hebben
Mannenpap, lekker uit opa's aarsje rimmen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, inderdaad hoor Margootje. Nu braaf je papje eten
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En trekt opaatje wel eens lingerie aan voor de cam?
Dat trek je aan als je niet wil scoren?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het niet, of is er ook ajax-lingerie?
Van een Ajaxsjaaltje kan je best een leuke string knopen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het niet, of is er ook ajax-lingerie?
Meer wat voor een Feyenoorder, je remsporen achterlaten op het Ajax leaugeauxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een Ajaxsjaaltje kan je best een leuke string knopen!
Dan knoop je er een bh-tje vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer wat voor een Feyenoorder, je remsporen achterlaten op het Ajax leaugeaux
Ik heb overigens geen mening over voetbal, dus mij maakt het niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een Ajaxsjaaltje kan je best een leuke string knopen!
Heeft hij dit topic geopend dan? En als je hier toch zo nodig je gram moet halen zeg dan eens wat zinnigs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen mening over voetbal, dus mij maakt het niet uit.
Maar opaatje is een vadsige mongool die beter wat met zijn leven kan gaan doen ipv ons lastig te vallen met zijn ranzige lichaam
NOU EN JIJ BENT LEKKER STOM EN LELIJK STOMME LELIJKERD!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heeft hij dit topic geopend dan? En als je hier toch zo nodig je gram moet halen zeg dan eens wat zinnigs.
Je lijkt wel een kind van 12 eeeeh nou mij jongste is 12 dus ik herstel, je lijkt wel een peuter met je mongool.
Opaatje mag heel dankbaar zijn dat hij een naamtopic heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heeft hij dit topic geopend dan? En als je hier toch zo nodig je gram moet halen zeg dan eens wat zinnigs.
Je lijkt wel een kind van 12 eeeeh nou mij jongste is 12 dus ik herstel, je lijkt wel een peuter met je mongool.
Jij bent een speciaal gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zegik kijk gotverdomme hartstikke vrolijk
Kikker in bikini, nog steeds niet pruilend!quote:
Ik heb ava-vrij gekregen van mezelf om wat tijd te kunnen steken in mijn overname van het REV forumquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Kikker in bikini, nog steeds niet pruilend!
(zat van de week weer even alle jurkes en pakjes door te kijken, kan voor Opaatje het Ajax pakje aantrekken)
Weet je de baljurk nog, en de Amandakikkert, en de kikkertslet!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ava-vrij gekregen van mezelf om wat tijd te kunnen steken in mijn overname van het REV forumMorgen ga ik weer painteren
Nou, er is zo'n dikke man die een webcam heeft gekregen van iemand, hij begrijpt nog niet helemaal hoe het internet werkt maar hij heeft het voor elkaar gekregen dat andere mensen die hij niet kent hem kunnen bekijken over zijn streamsite. Dat helpt hem tegen dat eenzame gevoel dat hij al jaren heeft omdat zijn kinderen en vrouw niet meer van hem houden...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ahwwwwwwwwwwww...waar gaat dit topic eik over
Ik heb ze allemaal nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je de baljurk nog, en de Amandakikkert, en de kikkertslet!
Aha...margo van de kiekekotsite...ja die is overal....goh...nou...spannendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, er is zo'n dikke man die een webcam heeft gekregen van iemand, hij begrijpt nog niet helemaal hoe het internet werkt maar hij heeft het voor elkaar gekregen dat andere mensen die hij niet kent hem kunnen bekijken over zijn streamsite. Dat helpt hem tegen dat eenzame gevoel dat hij al jaren heeft omdat zijn kinderen en vrouw niet meer van hem houden...
Toen kwam er een vrouw voorbij genaamd Margo en ze werden verliefd op elkaar. Maar zoals je wel zal begrijpen is het een onmogelijke liefde... En dat zorgt voor frustratie bij beide partijen...
Dus nu, bitter en alleen zijn ze beide op het internet te vinden, zo dicht bij elkaar maar toch zo ver weg...
Wat de glimmende vulvapiercing is een kiekakutsite?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aha...margo van de kiekekotsite...ja die is overal....goh...nou...spannend
Ik zit nogsteeds op dezelfde pcquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze stonden op mijn gecrashte harddisk, denk ik
een zeg maar splinterbeweging van Nowlifequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de glimmende vulvapiercing is een kiekakutsite?
Nowlife waren ongeveer 6 huisvrouwen en Slaai toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
een zeg maar splinterbeweging van Nowlife
Ik ben er niet zo heel goed in verder, maar als ik naar mn usericondingie ga, staan ze er allemaal nog, maar ik mag er maar 10 gebruiken, en sommige leukjes zitten bij de onderste 10quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds op dezelfde pcZe staan nog allemaal in het speciale Mootiemapje
Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nowlife waren ongeveer 6 huisvrouwen en Slaai toch?
Dus kitkatkutsite zijn 2 zure huiswijven?
Ik neem toch aan dat er ook wel een Grote Roerganger is?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nowlife waren ongeveer 6 huisvrouwen en Slaai toch?
Dus kitkatkutsite zijn 2 zure huiswijven?
Ik zoek ze anders wel op en stuur je een pm met de gehele collectiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo heel goed in verder, maar als ik naar mn usericondingie ga, staan ze er allemaal nog, maar ik mag er maar 10 gebruiken, en sommige leukjes zitten bij de onderste 10
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek ze anders wel op en stuur je een pm met de gehele collectie
Ja helemaal mee ens en Margo37 heeft niet eens een avator,dus is het gewoon een nobody.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOU EN JIJ BENT LEKKER STOM EN LELIJK STOMME LELIJKERD!
Nou, volgens mij klopt dat niet helemaal hoor, want Margo heeft een knipperlicht relatie met ene.............quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, er is zo'n dikke man die een webcam heeft gekregen van iemand, hij begrijpt nog niet helemaal hoe het internet werkt maar hij heeft het voor elkaar gekregen dat andere mensen die hij niet kent hem kunnen bekijken over zijn streamsite. Dat helpt hem tegen dat eenzame gevoel dat hij al jaren heeft omdat zijn kinderen en vrouw niet meer van hem houden...
Toen kwam er een vrouw voorbij genaamd Margo en ze werden verliefd op elkaar. Maar zoals je wel zal begrijpen is het een onmogelijke liefde... En dat zorgt voor frustratie bij beide partijen...
Dus nu, bitter en alleen zijn ze beide op het internet te vinden, zo dicht bij elkaar maar toch zo ver weg...
Hamsters are serious business!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij klopt dat niet helemaal hoor, want Margo heeft een knipperlicht relatie met ene.............En als hij bij haar is zet hij ook zijn stream aan om zijn hamsters in de gaten te kunnen houden. Moet je je voorstellen: liggen ze eindelijk eens gezellig te krikken zit hij met 1 oog die stream in de gaten te houden! Want stel je eens voor dat er iets mis zou zijn zijn met 1 van zijn hamsters!
Nou ehhhhhhhhhhhhh..................over een vent van achter in de 50 die halve dagen tegen een webcam zit te blaten? En als je zegt dat je dat niet leuk vindt komen er bepaal types onder steentjes vandaan om je ervan te overtuigen dat het wel leuk is? Lijken wel Jehova's, ze hebben altijd gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is hier wel gezelligquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat nou geen idee, ik typ het daarnet nog heul uitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is hier wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |