Ahquote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Inception
Met een leuke man!
Zal eens een plaatje van m opzoeken
Vast nietquote:
Oh das niet heul verkeerdquote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, niet zo heel mooi misschien, maar hoe hij kijkt/beweegt enzo in de film![]()
En ik moest heel hard lachen toen bleek dat de hoofdrolspeler (mr. Cobb) van zn voornaam Dom heet...
Nee hequote:
Ja voorlopig maar ff wel, maar mijn huis leent zich nou ook niet direct voor 2 mensen, dus even kijken hoe het op de langere termijn gaatquote:
Ja als je koophuis hebt of idd echt je droomhuis ofzo is het helemaal een dikke bummer. Hier ligt nu voor de keuken en de muren de bal nog bij de woningbouw, dus dat word sowieso opgeknapt. Maar wss meubels even in een Shurgard ofzo, en dan gewoon de rest eruit en huur opzeggen. Morgen hoop te regelen met verzekeringen enzo. Ze zou ook maandag weekje weg gaan, maar dat word gelukkig wss door reisverzekering vergoed. En buurman is verzekering voor aansprakelijkheid, dus dat komt hopelijk ook wel goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat dat betreft "gelukkig" dat ze er niet net woonde, je zal maar net een appartement gekocht, opgeknapt en volledig nieuw ingericht hebben. Maar hoe dan, ook wat een ellende joh
Nee weinig, hij wilde z'n prullenbak schoon maken, dus douche met (warm) water er in gestopt en toen vergeten ofzo. Benieuwd naar z'n waterrekening laterquote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft die buurman eik nog een reactie gegeven over zijn actie, LL?
Ik ken m nietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat nog een bekende uit andere films of een nieuwkomer?
Pffff, wat een gedoe zeg...quote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja voorlopig maar ff wel, maar mijn huis leent zich nou ook niet direct voor 2 mensen, dus even kijken hoe het op de langere termijn gaat
[..]
Ja als je koophuis hebt of idd echt je droomhuis ofzo is het helemaal een dikke bummer. Hier ligt nu voor de keuken en de muren de bal nog bij de woningbouw, dus dat word sowieso opgeknapt. Maar wss meubels even in een Shurgard ofzo, en dan gewoon de rest eruit en huur opzeggen. Morgen hoop te regelen met verzekeringen enzo. Ze zou ook maandag weekje weg gaan, maar dat word gelukkig wss door reisverzekering vergoed. En buurman is verzekering voor aansprakelijkheid, dus dat komt hopelijk ook wel goed.
[..]
Nee weinig, hij wilde z'n prullenbak schoon maken, dus douche met (warm) water er in gestopt en toen vergeten ofzo. Benieuwd naar z'n waterrekening later![]()
Maar hij zal de meeste kosten wel van de woningbouw krijgen voor de muren en keuken. Verder is het voor 'ons' 2x die vloer, inhoud koelkast en vriezer (stroom eraf), inhoud keukenkastjes (geheel servies + glazen, en wat levensmiddelen). En wellicht wasmachine, die stond in de soort opbergkast in slaapkamer waar ook heel veel water naar beneden is gekomen. En wat schade aan de 'voet' van de kledingkasten die dus uuuuren in warm water hebben staan soppen. En van hout zijn.
Wat een lamlul, ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen als ik m'n buren nog onder ogen zou moeten komen na zo'n actiequote:
YES!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo, heet die dude Tom Hardy?
Dan zit hij ook in Band of brothers.
[ afbeelding ]
Gatverquote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ja ietsjes, klein beetje
[ afbeelding ]
Sturen die gewoon terugquote:
Nee, ik vind die eerste leuk, en hoe ie in de film was ookquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sturen die gewoon terug, die andere 2 foto's zijn het
ploegen/oogsten/zaaienquote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ga je Cat d'r FV eik bijhouden, alleen ploegen/oogsten, of fanatiek aan de gang?
Dat heb je soms he?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik vind die eerste leuk, en hoe ie in de film was ook
Maar die tweede en derde...
Lekkerquote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Pizza quatro fromagio
En een stokbroodje kruidenboter.
Ben benieuwd hoe hij dan in die film isquote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik vind die eerste leuk, en hoe ie in de film was ook
Maar die tweede en derde...
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je soms he?
Ik vind die Franse zangert lekker (oh ja Greys? dat hadden we nog niet door....) maar op foto's vind ik hem echt alles behalve aantrekkelijk![]()
Soms lijkt het een heel ander persoon, film vs fotoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je soms he?
Ik vind die Franse zangert lekker (oh ja Greys? dat hadden we nog niet door....) maar op foto's vind ik hem echt alles behalve aantrekkelijk![]()
Ja, en film is gespeeld natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms lijkt het een heel ander persoon, film vs foto
Nou er moet dus eea met verzekering geregeld worden, de huurmakelaar komt de schade officieel opnemen, ze moet die Shurgard voor haar meubels regelen, ze krijgt dus wss van de Vestia iets vervangends aangeboden, wat ze dan dus niet doet, maar dan wil ze bv. een maandje geen huur hoeven te betalen. En meteen even kijken of ze misschien echt iets leuks hebben, en daar dan wat voor te regelen is. Niet zo'n simpel ander 'vervang'-flatje. En dat dan gewoon huren ipv voor 'nop' vervangende woonruimte.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Hm nee, dat vind ik dan weer niet zoveel, die man
Ll, waarom gaat ze niet lekker wél gewoon dat weekje weg dan?
Geen zin meer in?
Van die momenten dat de blikken over en weer vliegen bij de bushalte, bij de AH, ergens in de stad, van die aangename verrassingenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
Echte mannen, gewoon uit Nederland, die je tegen kan komen...![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaah, en dan later van die aanrakingen enzo, dat de elektriciteit door je heen vliegtquote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die momenten dat de blikken over en weer vliegen bij de bushalte, bij de AH, ergens in de stad, van die aangename verrassingen
Ja nee das heul een stapje verderquote:Op zondag 25 juli 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah, en dan later van die aanrakingen enzo, dat de elektriciteit door je heen vliegt![]()
Dat doet meer dan het een of andere plaatje
Ja, dat is stap 1 iddquote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee das heul een stapje verder, ik bedoel gewoon goeie mannen in het openbaar
Mis je Cat nu al?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ik ga ook iets laten bezorgen denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier ook net een pizzaatje naar binnen gewerkt![]()
En zo ff lekker in bad
Na die zwoele afscheidsnacht...kan me voorstellenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook, maar dat was niet de reden...
Ik ben ka-pot!
En Cat maar jubelen hier vanmorgen vroegquote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na die zwoele afscheidsnacht...kan me voorstellen
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na die zwoele afscheidsnacht...kan me voorstellen
Nouquote:
Net als Cat gister?quote:
Whehehe, hier had ik heel leuk op in kunnen gaan, maar in plaats daarvan vraag ik braaf "goh, JJH, wat heb je voor inspannends gedaan?"quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou![]()
Ik ben een beetje flauw geleuf ik
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, hier had ik heel leuk op in kunnen gaan, maar in plaats daarvan vraag ik braaf "goh, JJH, wat heb je voor inspannends gedaan?"
zoiets?quote:
Eet smakelijkquote:
quote:
30 uur wakker en niet echt stilgezeten, afgelopen nacht gewerkt en vandaag naar Truckstar Festival geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, hier had ik heel leuk op in kunnen gaan, maar in plaats daarvan vraag ik braaf "goh, JJH, wat heb je voor inspannends gedaan?"
Amper, as usual dat hele ding weer vergeten. Ik moet mezelf een leren dat ik zo'n ding bij me heb.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Nog vandaag foto's gemaakt op locatie JJH?
Bijvoorbeeldquote:
Jammer dat je hem vergeten bent, idd ben je al snel op pad zonder dat dingquote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Amper, as usual dat hele ding weer vergeten. Ik moet mezelf een leren dat ik zo'n ding bij me heb.
Wel nog een paar foto's van al dat volk langs de kant van de weg. Wat is dat machtig mooi om te zien zeg.
En wat een voldoening moet dat die chauffeurs geven.
Ja nee, dat is het erge. Hij zat in mijn tas maar ik heb er de hele dag niet aan gedacht. Te druk met andere dingen, stonden nog twee oud klasgenoten, en nog wat mensen van mijn oude stagebedrijf.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat je hem vergeten bent, idd ben je al snel op pad zonder dat dingHeb je je verder wel vermaakt op dat festival?
Oh op die fiets, maar goed teken, dan heb je het leuk gehad tochquote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dat is het erge. Hij zat in mijn tas maar ik heb er de hele dag niet aan gedacht. Te druk met andere dingen, stonden nog twee oud klasgenoten, en nog wat mensen van mijn oude stagebedrijf.
En het is allemaal zo lekker relaxt daar, ga zitten, pak een biertje. (er is genoeg, écht genoeg) praatje maken, muziekje erbij en als je het gezien hebt loop je weer verder. En als je dan met 2 chauffeurs onderweg bent dan kom je een boel tegen.
Sopzequote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Ik ga es ff badderen...ben lui, dus flauw.
En daarna heb ik zin in een wijntje
Helloquote:
Hier ook een beetje klam en broeierigquote:
Ik heb de tuindeuren maar opengegooid, hopelijk waait het wat.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook een beetje klam en broeierig
LOL@!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhh, Heer G ligt weer boven in bad met heel hard Miami Vice aan op de laptop
En dat schalt zo hard in die badkamer met die tegels
Echt, vreselijkquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
TomboOok Inception Insepshun gezien las ik gister volgens mij?
Grappigquote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Afspraak ging niet door dus ik verveelde me dus ik ben naar de bios gegaan op de bonnefooi
Ja, ik vond m echt heel goedquote:
Oh dat grapje vat ik ook nu pas hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vond m echt heel goed
En ik moest (als enige) lachen toen ik er achter kwam dat Leo in de film Dom Cobb heet
En jij?
Het zal niet bewust als grapje zijn denk ik? Omdat er volgens mij niks Nederlands aan de film isquote:Op maandag 26 juli 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat grapje vat ik ook nu pas hoor.
Maar ik vond 'm ook goed ja![]()
Hij staat ook geloof ik van uit het niets ineens op #3 in de IMDB top 250 (dus aldus filmkijkers de 250 beste films evah)
Nee dat niet, maar je zei gister ook al zoiets volgens mij, en toen snapte ik 'm dus nietquote:Op maandag 26 juli 2010 08:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het zal niet bewust als grapje zijn denk ik? Omdat er volgens mij niks Nederlands aan de film is
Ik heb er echt van genoten idd
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je zei gister ook al zoiets volgens mij, en toen snapte ik 'm dus niet
Vierdaagse is al af hoor!quote:
nope werkquote:
Jup 2 uur.quote:
Hoe lang moet je daar zitten dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup 2 uur.
Nu ja ik ga wat doen hieren dan weer zum hause
Wel nep volgens mijquote:
Dat was wel het plan, maar ik denk dat Erik iets engs over me heeft gezegd, want het gaat weer niet door.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ging jij nou vandaag Dizer meeten?
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was wel het plan, maar ik denk dat Erik iets engs over me heeft gezegd, want het gaat weer niet door.
Geen goed teken hé, date alweer gecancelled. Ik denk dattie niet in luv meer isquote:Op maandag 26 juli 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was wel het plan, maar ik denk dat Erik iets engs over me heeft gezegd, want het gaat weer niet door.
Nou vooruit.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Don't blame this on my you crazy woman!
Nee inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen goed teken hé, date alweer gecancelled. Ik denk dattie niet in luv meer is
Buiten in de regen worden ze ook wel eens nat, op zich kunnen ze er tegenquote:
Hoiquote:
Ja joh, geloof nooit dat die puur natuur zijnquote:
quote:
Deze komt nooit buitenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten in de regen worden ze ook wel eens nat, op zich kunnen ze er tegen
(Maar ja, het is zielig).
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Buiten in de regen worden ze ook wel eens nat, op zich kunnen ze er tegen
(Maar ja, het is zielig).
Tegen welk naakte lichaam is die poes gevlijd?quote:
Das geen naakt lichaam. Das die van mij in een zomerjurkje in het tropische zwemparadijs wat haar woning was zaterdagquote:Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegen welk naakte lichaam is die poes gevlijd?
Sexyquote:Op maandag 26 juli 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das geen naakt lichaam. Das die van mij in een zomerjurkje in het tropische zwemparadijs wat haar woning was zaterdag
Je miste het laatste regeltje van mijn post?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij kan ook wel tegen regen, maar het lijkt me echt kut als je gewoon thuis ligt te slapen en je huis overstroomt en je hebt (in het geval van Buffy) geen sleutel om eruit te komen
Nee johquote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
Je miste het laatste regeltje van mijn post?
Ik vind Buffy ook zielig, dat schreef ik toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh
Maar ik vind Buffy gewoon alleen zieligBij Mips zou ik ook zoiets hebben van ah joh...
Komt omdat Ll altijd over Buffy verteld alsof ze autistisch ofzo is
Bij mij hetzelfde; als Nelis zeiknat zou worden zou ik mn schouders ophalen, en Draakje zou ik afdrogen
Ik hou altijd van spankenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Buffy ook zielig, dat schreef ik toch?
En dat ze tegen nattigheid kunnen was ook gewoon opbeurend bedoeld.
Dus je had gewoon zin om me ff te spanken ofzo? Kan je ook gewoon zeggen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
Mijn collega en ik willen naar een Garou concert.
Op vrijdag 26 november in Colfontaine, België. Maar dat ligt helemaal bij Landal l'eau d'heure
Maar denk dat we wel gaan
quote:
Meurningquote:
Ik ging al googlen, maar het zijn die 3 woeste mannenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
Mijn collega en ik willen naar een Garou concert.
Op vrijdag 26 november in Colfontaine, België. Maar dat ligt helemaal bij Landal l'eau d'heure
Maar denk dat we wel gaan
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou altijd van spanken![]()
Zal ik meeten met je ipv Dizer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garou is alleen die eerste hese woeste man, die met die orenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging al googlen, maar het zijn die 3 woeste mannen
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er even weg van. Vrouw ophalen en weer ergens anders neerzetten en dan zelf weer aan het werk. Rotprobleempje op te lossen, wat ik eigenlijk voor eind deze week had gepland.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En de gheyle stem. La voix 'orny!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Garou is alleen die eerste hese woeste man, die met die oren
Ja!quote:
Ja dat filmpje van het concert is ie echt op z'n seksehst.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Vind jij hem trouwens in andere Youtubejes ook een stuk minder sekseh?
Ook die grote foto op zijn eigen website, daar ziet ie er heel anders uit
No wayquote:Op maandag 26 juli 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
Erik, had jij deze nou al gezien?![]()
Fiori is gewoon vierde geworden ooit op het Eurovisie
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
No way!
. Everything is connected
!
Yup, ik keek naar een nieuwe aflevering van De Beste Zangers van Nederland en zag dat ze het er daar over haddenquote:
De SC bedoel ik danquote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Overigens zit ik elke vrijdagavond met Popstars ook gewoon in TAL hoor, dus wat daar nou zo gek aan is?
Ja das toch gewoon de TAL SC, of hebben we nu ook al een 'De beste zangers SC' ergensquote:Op maandag 26 juli 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was de SC waar het over De Beste Zangers ging.
Zijn daar nieuwe afleveringen vanquote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup, ik keek naar een nieuwe aflevering van De Beste Zangers van Nederland en zag dat ze het er daar over hadden
quote:Op maandag 26 juli 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Op zich zou je er tegen moeten kunnen!
Iddquote:
Nee, dat was gewoon de TAL SC. Je leest de klemtoon in mijn vorige post verkeerd. Denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch gewoon de TAL SC, of hebben we nu ook al een 'De beste zangers SC' ergens
Ja, alleen het viel me een beetje tegen!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn daar nieuwe afleveringen van?
Edsilia staat op knappen natuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Ja, alleen het viel me een beetje tegen!
Ten eerste presenteerde Edsiel het niet maar Jamai. En Vledder van Baantjer zat er bij en ik snapte heel de tijd niet wat hij daar deed. De zangers die meedoen zijn Frans Duijts () , Rene Froger (
) , Jeroen vd Boom, Jan Dulles van de 3Js (thank god, anders had ik niet eens hoeven kijken) en eh... eh...
Nou ja, ik miste Nick en Simon, Gordon en Edsilia
Ik hoopte dat het al eerder in het voorjaar was opgenomen en dat ze er toch nog wasquote:Op maandag 26 juli 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Edsilia staat op knappen natuurlijk(als je dus babyvisjes ontdekt weet je hoe dat komt
)
En je kan moeilijk elke keer dezelfde zangers doen
Zouden ze na 5 jaar een show doen met de winnaars van alle shows?
Ja, dat had gekund iddquote:Op maandag 26 juli 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het al eerder in het voorjaar was opgenomen en dat ze er toch nog was
Nee, misschien hebben ze elke week een gast ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat had gekund idd
En ben je er al achter waarom Vledder erbij zit? Zingt die ook?
Zal wel elke week dezelfden zijn toch? Anders wordt het vergelijken zo lastig...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, misschien hebben ze elke week een gast ofzoHoop niet dat ie er elke week zit.
Dat soort vragen had ik dus ook gister, ik wist niet dat het kwam, viel er eigenlijk middenin tijdens het zappen toen één van die Jees aan het zingen was.
Ff zoeken hoeveel afleveringen er al zijn geweest, momentje
Ik hoopte dus dat er, naast de vaste zangers en de presentator, bv elke week een bepaalde gast was voor een praatje en een thema ofzo. Maar ik zie dat het programma vorige week al is begonnen en daar zit die Vledder ookquote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal wel elke week dezelfden zijn toch? Anders wordt het vergelijken zo lastig...
Maar als ze zelfs al een presentator/acteur mee laten doen aan "Beste zangers van Nederland" ...
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, ik dacht dat Jamai de presentator was, maar klaarblijkelijk is Victor Reinier dat dus
Jahaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is ook wel logischer natuurlijk, Jamai is zanger
Ja, maar Edsiel is dan weer gene manquote:Op maandag 26 juli 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa
Maar vorig jaar was Edsiel de presentaaaaaaatrice en da's ook gewoon een zangeres toch?
Ik dacht dat er gewoon wekelijks een gast van tv zou zijn die dan het thema zou bepalen ofzo. Gister zongen ze bv allemaal Elvis nummers en ik had gehoopt dat die Vledder dat was komen zeggen. Want Jamai zat ook met bordjes en titels en deed ook presentatie-achtig. En in de promo van de serie 'presenteert' Jamai het ook. Heus, eggie!Vandaar dat ik er geen ruk meer van snapte. Snap, eigenlijk
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar Edsiel is dan weer gene man
Maar ik snap er nu ook niks meer van, als dat helpt?
Waarom nou meteen die 'quote:Op maandag 26 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon de TAL SC. Je leest de klemtoon in mijn vorige post verkeerd. Denk ik.
Op het moment dat ik naar De Beste Zangers keek en tegelijk even zat te gluren of er een topic was dat daarover mee praatte, kwam ik daar dus uit. Omdat het er dáár over ging. En daarna was het gezellig en bleef ik even plakken.
Genoeg verantwoording afgelegd en uitleg gegeven zo? Sjonge![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom nou meteen die '' weer. Dat is toch nergens voor nodig? Kan je toch ook gewoon een keertje laaaaaten.
quote:
[..]
Waarom nou meteen die '' weer. Dat is toch nergens voor nodig? Kan je toch ook gewoon een keertje laaaaaten.
Deze keer was ie volledig op zijn plaats.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat dat ergens bij jou onder een code ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is het geworden?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfelde 1 seconde of ik hem nou aso of geil moest vinden
Uiteindelijk werd het 'grappig' ipv aso of geil.quote:
Hier, voor jouquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik merk een verharding van de omgangsvormen hier. En ik kan niet zeggen dat ik me daar prettig bij voel
Ik vind het wel een smiley voor in [SEX]quote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb die smiley al een half jaar geleden gemaakt, nog nooit een toepassing voor gehad, en nu gebruik ik em gewoon twee keer in een week!
(ja lach maar, maar voor zo'n specifieke smiley is da best vaak)
nee, Ll baalt gewoon dat hij niet hard isquote:
Oeh, scherpquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, Ll baalt gewoon dat hij niet hard is
Dan mag ik hem nog wel een kwijlnr geven.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, Ll baalt gewoon dat hij niet hard is
Ja die ken ik al, dat was de opener van haar concert in Ahoy'quote:
Straks smelt ie, net als Buffy (niet)quote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan mag ik hem nog wel een kwijlnr geven.
Misschien moeten we hem wat harder maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Straks smelt ie, net als Buffy (niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem wat harder maken.Pics van bovengenoemde spank-sessie tussen jou en Tombo will doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, dat was te verwachtenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics van bovengenoemde spank-sessie tussen jou en Tombo will do
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo![]()
Ik heb het gewoon echt koud....ik denk dat ik zo heul stiekem nog ff lekker een uurtje op bedje kruip.
Baileys ligt al klaar
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
sjorabriezjorda auwiebraadzieamor kieontiejaadazooobrizwiedaaaaa
om 13:00, doordeweeksquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo![]()
Ik heb het gewoon echt koud....ik denk dat ik zo heul stiekem nog ff lekker een uurtje op bedje kruip.
Baileys ligt al klaar
Oh, lijkt me heerlijk om nu onder de dekens te kunnen kruipenquote:
Ja maar aan de drank danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lijkt me heerlijk om nu onder de dekens te kunnen kruipen
AUBERGINEquote:Op maandag 26 juli 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
sjorabriezjorda auwiebraadzieamor kieontiejaadazooobrizwiedaaaaa
Ik ook, samen met jouquote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik zou nu ook wel ff een regenachtige middag in bed willen doorbrengen
Ik ga het nu doenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, lijkt me heerlijk om nu onder de dekens te kunnen kruipen
in de zomervakantieperiode mag alles, of je nu vakantie hebt of nietquote:
Wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik zou nu ook wel ff een regenachtige middag in bed willen doorbrengen
Jaahaaa weet ik tochquote:
[..]
Dat woord zit er in bedoelt iequote:
WTF, mijn katquote:
Nou, omdat jij de enige hier bent die het niet heerlijk lijkt om nu onder de dekens te kruipen, dacht ik ik leg het uit, misschien denk je dat ze echt aan de drank gaatquote:
quote:
en:
[..]
FF snel inloggen in de knuffelmeetbucketquote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF, mijn kat![]()
![]()
Poppie ist he?
Hij vond MB en Re iets minder schattig geleuf ik
Ik moest weer hardop lachenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjoooooodaboeziefoi keeontiejazorabriezjordaaaaaa
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF, mijn kat![]()
![]()
Poppie ist he?
Hij vond MB en Re iets minder schattig geleuf ik
Natuurlijk. Je bent nooit boos op me, dus als je dan een keer mij vermanend toespreekt dan blijft dat wel hangen hoorquote:
Tukzequote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat hier heul hard regenen nu...ik ga een etage hogerderder
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Het gaat hier heul hard regenen nu...ik ga een etage hogerderder
Oh myquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent nooit boos op me, dus als je dan een keer mij vermanend toespreekt dan blijft dat wel hangen hoor
Ik heb hem terug gezocht want ik kan dat echt niet zo verzinnenquote:
Ik had weer een ESF-momentjequote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb hem terug gezocht want ik kan dat echt niet zo verzinnen
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent nooit boos op me, dus als je dan een keer mij vermanend toespreekt dan blijft dat wel hangen hoor
quote:
QFTquote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zolang jij blij bent ben ik blij
Stilzitten bij een moment?quote:
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG! Heb zojuist mijn foto's opgehaald en ik zit ze te bekijken en het is echt eeuwen geleden dat ik afdrukken van mijn foto's in mijn handen had en ik ben er echt héééééél blij mee. Sommige foto's, daar ben ik gewoon enorm trots op en die zijn echt prachtig geworden in afdruk.
Ik reageerde ook (in mijn eentje) hardop enthousiast met "Ooooooh!!!!!!!!"
. Mafkees die ik ben
.
Leuk is dat he!!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG! Heb zojuist mijn foto's opgehaald en ik zit ze te bekijken en het is echt eeuwen geleden dat ik afdrukken van mijn foto's in mijn handen had en ik ben er echt héééééél blij mee. Sommige foto's, daar ben ik gewoon enorm trots op en die zijn echt prachtig geworden in afdruk.
. Mafkees die ik ben
.
Wat leuk Erik! En heul niet raar dat je daar in je eentje ff om jubeltquote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
. Mafkees die ik ben
.
Oh, jij bent geen slaapFOK!ker?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat leuk Erik! En heul niet raar dat je daar in je eentje ff om jubelt![]()
Wakker trouwens
Slaapwandelaar wandelt tijdens het slapen, slaapFOK!ker FOK!t tijdens het slapenquote:
Ik ookquote:
Lekker he?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Ik hou heel veel van slapen eigenlijk
Heerlijkquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Daar mag je me als het ware altijd wakker voor maken
Net als Greys; op zaterdag de wekkert vroeg zetten zodat je bewust weer kan gaan slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Daar mag je me als het ware altijd wakker voor maken
Jahquote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net als Greys; op zaterdag de wekkert vroeg zetten zodat je bewust weer kan gaan slapen
Ik kan ook heel goed de wekker vroeg zetten, en even iets gaan doen (FOK!ken, lezen etc) en dan weer slapenquote:
Nou ik ga de wekker er niet voor zetten, maar ik vind het in het weekend wel heerlijk om wakker te worden, en dan weer lekker weg te dommelen, dan 'maak je het nog een beetje mee' dat je uitslaapt / relaxt zeg maarquote:Op maandag 26 juli 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed de wekker vroeg zetten, en even iets gaan doen (FOK!ken, lezen etc) en dan weer slapen![]()
HEERLIJK
Wakker worden, op wekker kijken, schrikken en dan beseffen dat het weekend is.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik ga de wekker er niet voor zetten, maar ik vind het in het weekend wel heerlijk om wakker te worden, en dan weer lekker weg te dommelen, dan 'maak je het nog een beetje mee' dat je uitslaapt / relaxt zeg maar
Het is dan ook meestal zo dat ik de wekker zet omdat ik me voorgenomen heb iets te gaan doen maar dat het er dan mee eindigt dat ik weer ga slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik ga de wekker er niet voor zetten, maar ik vind het in het weekend wel heerlijk om wakker te worden, en dan weer lekker weg te dommelen, dan 'maak je het nog een beetje mee' dat je uitslaapt / relaxt zeg maar
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Vannacht werd ik een paar keer wakker van het geluid van rennende kattenpootjes, en dan kkrrrrrrrrrrrrrrggggggt over m'n laminaat dat ze tot stilstand komen... Vervolgens laag gebrom en 'KSSSSSSSSSSSSSSSST', en een zielig mauwtje en dan is het weer even stil
Nou de 'quote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier is het gewoon heel hard en laag gemiauw als een krolse kat met een basstem
Hier ook hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou de '' moet daar nog steeds een beetje tot leven komen hoor
En het ging zo goedquote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook hoor
Ze slaan elkaar tegenwoordig om de dag de hersens in
quote:
Het was eigenlijk altijd zo dat Draakje een beetje een draak was en Nelis een mepje gaf als ie te dichtbij kwam. Hij kwam dus gewoon niet te dichtbijquote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Draakje en Nelis?
Hoezo dat?
Echt serieus of meer pesten?
Wat tóf! De foto's, plus het feit dat je daar weer dit filmpje van hebt gemaakt!quote:
Nou, de eerste keer gebeurde toen ik aan het afwassen was, dus ik stond er met mn rug naartoe (en schrok me de pleuris). Niet gezien dus of er een aanleiding was. En Draakje was toen ECHT heel bangquote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Bweeh wat een ellende. En dat dus zo zonder duidelijk aanleiding?
En het is niet gewoon een beetje wild stoeien nu? want plukken haar vliegen soms al gauw in de rondte als ze elkaar ff goed 'pakken', hoeft het niet perse echt een dikke fight te zijn
Ja das wel te hopen, en bij mij vechten/stoeien ze ook altijd gewoon nog een beetje. Maar das volgens mij niet vijandig, eerder beetje clash tussen de speelsheid van Mips en het gebrek daaraan bij Buffy, en dan krijg je al snel dat er eentje even de rug omhoog gooit en de ander dan ook maarquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de eerste keer gebeurde toen ik aan het afwassen was, dus ik stond er met mn rug naartoe (en schrok me de pleuris). Niet gezien dus of er een aanleiding was. En Draakje was toen ECHT heel bang![]()
En ze stoeien eigenlijk nooit, ze hielden tot nu toe gewoon redelijk afstand van elkaar. Nu als ik het zie is het wel echt vechten, echt met platte oren, dikke staart etc. En dan vliegen de plukken er ook af. Nou ja, komt wel goed denk ik
Mooi!quote:
Is toffe muziekquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Erik![]()
Alleen dat irritante muziekje eronder vond ik wat minder
Not againquote:Op maandag 26 juli 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden die drie geilaards onder gemoeten!
Nee die niet. Kom maar door daarmee.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Zo vaak heb ik de 3Js volgens mij ook nog niet genoemd vandaag?
Die lillukerds?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Zo vaak heb ik de 3Js volgens mij ook nog niet genoemd vandaag?
Ja, mooi zijn ze niet he?quote:
Dan denk ik dat ik ff overslaquote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, mooi zijn ze niet he?
Had jij de drie geile Fransozen nou al gezien en gehoord?Erik en ik zijn verliefd!
Nee, die zijn echt geil hoorquote:
@Erik, moet je nog een mooi fotoboek:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |