abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 19:02:29 #276
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86251314
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Een dergelijke actie valt onder vrijheid van meningsuiting, die wordt beschermd door het First Amendment. Vrijheid gaat voor de Amerikanen echt heel erg ver. Vergeleken daarmee is wat wij hier in Europa onder vrijheid verstaan echt een lachertje.
Het is anders serieus onderzocht of ze het daar onder zouden kunnen laten vallen, men is het er nog niet over eens.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Donald Duck held donderdag 9 september 2010 @ 19:06:46 #277
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_86251451
Als dat al zou gebeuren, zou het later alsnog wel worden teruggedraaid door een hogere rechter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_86251927
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef Dagonet het volgende:
Ook in de VS zou het onder opruiing kunnen vallen, dan mag het ook niet.
Als in oproepen tot geweld? Lijkt me niet. Dit gaan ze echt niet verbieden, dat benadrukt Obama persoonlijk zelfs.
pi_86251971
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is anders serieus onderzocht of ze het daar onder zouden kunnen laten vallen, men is het er nog niet over eens.
Als Obama het zegt neem ik dat wel van hem aan. De man is niet alleen president, maar ook grondwetsgeleerde.
pi_86252406
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Als dat al zou gebeuren, zou het later alsnog wel worden teruggedraaid door een hogere rechter.
Zo vaak worden er ook geen mensen in nederland veroordeeld voor haatzaaiing toch?
pi_86252530
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo vaak worden er ook geen mensen in nederland veroordeeld voor haatzaaiing toch?
Maar haatzaaing is in de VS niet verboden. Daar mag je bijvoorbeeld open en bloot nazi zijn, de grens ligt bij oproepen tot geweld en dat doet dit nu.

Het zijn juist de Moslims die weer verloren hebben door de dreigende reactie.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:16:29 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86253907
ik denk serieus dat obama, na de islamvernedering van de twee bushes, de aller-, allerslechtste keus ooit is.

dit zet tweespalt, maar ook daar zijn sommigen wel op uit. en ik doe hartelijk mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 9 september 2010 @ 20:53:03 #283
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86255520
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De vraag is of je dergelijke vrijheid moet willen hebben....
Ja, want het alternatief is censuur, onvrijheid en fascisme.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 september 2010 @ 20:55:21 #284
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86255623
Nu zegt hij bereid te zijn het te heroverwegen mits de president hem dat vriendelijk vraagt.

That's a big suck my dick Obama and if you swallow I might just do what you want. :').
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 9 september 2010 @ 21:41:09 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86257776
ok dan. waarom verbranden als je ze ook als brandstof voor de nucelaire installaties in iran kan sturen?
pi_86260739
als ik een koran koop is het mijn eigendom en mag ik ermee doen wat ik wil. als ik hem dus wil verbranden dan doe ik dat. je kan er tegen zijn je kan het vervelend vinden maar hey het is mijn koran dus....
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 9 september 2010 @ 22:51:05 #287
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86261104
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef GewoneMan het volgende:
als ik een koran koop is het mijn eigendom en mag ik ermee doen wat ik wil. als ik hem dus wil verbranden dan doe ik dat. je kan er tegen zijn je kan het vervelend vinden maar hey het is mijn koran dus....
Motief is belangrijk in deze, het is tenslotte een statement en niet een boek in een vuilverbrandingsoven. Als hij het in z'n open haard zou gooien zou er weinig aan de hand zijn en zou niemand er wat tegen kunnen doen. Nu wil hij er 200 tegelijk buiten, als politiek statement, op de brandstapel gooien. Dat maakt het een fire hazard. En daar heeft hij geen vergunning voor.
  donderdag 9 september 2010 @ 22:58:09 #288
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_86261364
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Motief is belangrijk in deze, het is tenslotte een statement en niet een boek in een vuilverbrandingsoven. Als hij het in z'n open haard zou gooien zou er weinig aan de hand zijn en zou niemand er wat tegen kunnen doen. Nu wil hij er 200 tegelijk buiten, als politiek statement, op de brandstapel gooien. Dat maakt het een fire hazard. En daar heeft hij geen vergunning voor.
Bovendien mag je niet samenscholen met meer dan x (?) mensen. Dus daar krijg je ook een boete voor. :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 9 september 2010 @ 23:11:41 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86261808
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef GewoneMan het volgende:
Dat is dus de paradox, want als je hem verbrandt is hij ook niet meer van jouw, want hij is er dan immers niet meer. :{

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 09-09-2010 23:16:53 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 9 september 2010 @ 23:12:26 #290
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86261836
Hij doet het dus niet verrassend :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86265115
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

nou dan geef je hem de straf die daarop staat, maar laat hem verder lekker zijn gang gaan. oh nee wacht we moeten hem tegenhouden want er zouden weleens moslims kunnen zijn die zich op hun tenen getrapt voelen. newsflash daar hoeft niet veel voor te gebeuren mijn punt...

moslims mogen weleens gaan werken aan die lange tenen. en natuurlijk snap ik best dat ze het niet leuk vinden maar hey ik vind ook weleens iets niet leuk :{ alleen blaas ik geen mensen op natuurlijk :{

quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is dus de paradox, want als je hem verbrandt is hij ook niet meer van jouw, want hij is er dan immers niet meer. :{

:{²
:')
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_86266513
Koranverbranding afgelast...move along, nothing to see here.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86266648
Dominee ziet af van koranverbranding

quote:
De Amerikaanse dominee Terry Jones die van plan was op 11 september korans te verbranden, gaat dit toch niet doen. De dominee geeft toe aan de enorme golf van kritiek en verontwaardiging die is ontstaan nadat hij zijn plan bekendmaakte.

Zo riep de Amerikaanse president Barack Obama Jones donderdag op af te zien van de koranverbranding. Diverse politie en religieuze leiders wereldwijd veroordeelden de koranverbranding ook al. De dominee wilde op het terrein van zijn Dove World Outreach Center in Gainesville het heilige boek van de moslims te verbranden ter ere van de slachtoffers van de aanslagen van 11 september 2001.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:58:35 #295
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_86267618
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:27:30 #296
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86267848
tt veranderen in: amerikaans kerkje houdt misschien koranverbranding...?
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:53:30 #297
3542 Gia
User under construction
pi_86268170
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:39 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Maar haatzaaing is in de VS niet verboden. Daar mag je bijvoorbeeld open en bloot nazi zijn, de grens ligt bij oproepen tot geweld en dat doet dit nu.

Het zijn juist de Moslims die weer verloren hebben door de dreigende reactie.
Oproepen tot geweld!! Wie gebruikt dat geweld? Die zijn fout!!

Moet iedereen dan maar voortaan op zijn teentjes lopen, omdat een paar tere zieltjes te snel op hun pik getrapt zijn en dan geweld gaan gebruiken?

De Amerikaanse vlag verbranden mag wel, zelfs als Amerikanen dan zouden dreigen met geweld, maar een bedenkelijk boekje als aanmaakhout gebruiken mag niet, want dan worden 'ze' boos?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2010 @ 09:46:25 #298
862 Arcee
Look closer
pi_86269286
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:58 schreef deedeetee het volgende:
en toch weer wél
Uitgesteld tot?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86269298
Schei toch uit man. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting zou een heilig boek voor zo ontzettend veel mensen verbrand moeten worden? Wat een hoop bullshit wordt hier weer neergekalkt. Laat die predikant maar een rede verkondigen, een toespraak houden over de Islam, zoals zijn taak ook omvat. O nee wacht! Dan krijgt hij natuurlijk niet de aandacht waar hij op geilt. Niemand die naar hem zal luisteren buiten zijn gemeenschapje van 50 man om. Het verbranden van Korans bezorgt hem natuurlijk wel alle mogelijke publiciteit. En wat is het doel? Niemand die er antwoord op kan geven.
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:51:56 #300
3542 Gia
User under construction
pi_86269432
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:46 schreef kb1983 het volgende:
Schei toch uit man. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting zou een heilig boek voor zo ontzettend veel mensen verbrand moeten worden? Wat een hoop bullshit wordt hier weer neergekalkt. Laat die predikant maar een rede verkondigen, een toespraak houden over de Islam, zoals zijn taak ook omvat. O nee wacht! Dan krijgt hij natuurlijk niet de aandacht waar hij op geilt. Niemand die naar hem zal luisteren buiten zijn gemeenschapje van 50 man om. Het verbranden van Korans bezorgt hem natuurlijk wel alle mogelijke publiciteit. En wat is het doel? Niemand die er antwoord op kan geven.
Die predikant wil, om de 3000 doden te herdenken, een wraakactie uitvoeren door 200 korans te verbranden.
Is feitelijk hetzelfde als Afghanen die uit woede op Amerika, Amerikaanse vlaggen verbranden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')