Apple.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijke, die Applehaters
499, goedkoopste model 16GB zonder 3G met wifi.
Ja die wil ik ookquote:Op zondag 25 juli 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zelf 699 geloof ik betaald, 32GB met 3G.
Haters van een merkquote:
Ik zit gewoon berichten te typen hier op m'n macbook heur!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn macbook ligt nu stof te happen. Nou ja, alleen pm moet ik daar op beantwoorden. Er zit een bug in het systeem van fok, waardoor je geen bericht kunt typen in het veld. maar andere sites gaan als een tierelier.
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik niet op m'n gemak voel dan blijf ik verlegen en weet ik geen aanknopingspunten om een fatsoenlijk gesprek te voelen en zie je me frunniken en wazig in de verte kijken. Na verloop van tijd ga ik gapen.
Dit gebeurt bij de meeste verjaardagen.
Als ik me wel op m'n gemak voel dan ben ik wel luid maar niet vervelend luid als ik 'ik ga eens lekker met m'n broek naar beneden uit 't raam hangen en het Wilhelmus zingen'.
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Cee het volgende:
Als ik me wel op m'n gemak voel dan ben ik wel luid maar niet vervelend luid als ik 'ik ga eens lekker met m'n broek naar beneden uit 't raam hangen en het Wilhelmus zingen'.
Oh. Als ik me op me gemak voel en te vrolijk ben, ga ik zingen en huppelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik niet op m'n gemak voel dan blijf ik verlegen en weet ik geen aanknopingspunten om een fatsoenlijk gesprek te voelen en zie je me frunniken en wazig in de verte kijken. Na verloop van tijd ga ik gapen.
niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hatersquote:
Oeh, ik ben 8 augustus jarigquote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook
12 augustus ben ik jarig, dus ik ga geld vragen
Het Wilhelmus duurt ook te lang, voordat je het weet word je gestoken door muggen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga wild gebaren en domme verhalen vertellen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Als ik me op me gemak voel en te vrolijk ben, ga ik zingen en huppelen.
Ik op ipad, daar zit 'm de bugquote:Op zondag 25 juli 2010 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit gewoon berichten te typen hier op m'n macbook heur!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |