http://www.fotoverkleinen.nl/quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb een goed excuus: foto is te groot
Nou top toch! Zie je wel, er is nog altijd hoop!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:15 schreef Civilian het volgende:
Heb de hele avond zitten msn'en met een leuke meidEn fatsoenlijk gespreksstof van beide kanten!
Speltip 666: Mail zoveel mogelijk vrouwen met een email template om een date te scoren !quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef bluebit het volgende:
ok guys, I'm taking out the shotgun. Ik ga mijn hele match lijst eens afmailen.
Dat zal ik maar niet doen als je net een full membership hebt genomen, je kansen zijn namelijk veel groter als je de tijd neemt voor een berichtje. Ik heb de laatste dag bij iedereen met een fullmembership een chatgesprek aangevraagd.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef bluebit het volgende:
Doe maar wild.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef bluebit het volgende:
Misschien denkt ie dat je een vrouw bent...quote:Op maandag 26 juli 2010 08:01 schreef MMUFC het volgende:
Douweje blijft hardnekkig.. ondanks dat ik een man ben, hij een man is, we allebei een vrouw zoeken en ik hem al een keer "geen interesse" gestuurd heb weer een interesseberichtje van hem gehad
Heb m dan nu toch maar geblokkeerd
Zo eentje kreeg ik vorige week ook. Begon met "Wat heb jij een leuke foto! Maar een foto zegt natuurlijk niet alles", en onderaan iets over wat in mijn profiel stond. Mijn foto had ik alleen verborgenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik stuur zelf ook altijd templateberichtjes met iets persoonlijks erbij zodat het geen templateberichtje lijkt. Anders kost het me veel teveel tijd terwijl je als je kop d'r niet aanstaat je toch geen interesse terugkrijgt.
Ik heb er toch staan dat ik een man ben.. Heb er nu ook maar een foto opgezet, had ik nl nog niet gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 08:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat je een vrouw bent...
Ik zou voor de grap nog een keer zijn profiel bezoeken. Hij zal wel schrikken als hij door je foto ziet dat je een man bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb er toch staan dat ik een man ben.. Heb er nu ook maar een foto opgezet, had ik nl nog niet gedaan
Maar hij heeft schijnbaar wel een betaald profiel.. anders kan hij mijn profiel niet gevonden hebben.. maar dan komt ie vervolgens wel aan met van die interesse berichtjes en geen persoonlijke berichtjes..
Alleen jammer dat ik dat dan niet kan zienquote:Op maandag 26 juli 2010 09:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap nog een keer zijn profiel bezoeken. Hij zal wel schrikken als hij door je foto ziet dat je een man bent.
(ik denk niet dat hij kijkt naar geslacht, hij verwacht dat alleen vrouwen zijn profiel bezoeken)
Awww, jongens die gast is geestelijk gehandicapt...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat dan niet kan zien
Ik vraag me af wat hij gedaan had als ik een interesse berichtje teruggestuurd had
Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik die gast ook weer geen valse hoop wil geven
Whehe, valse hoop. Nee, dat is wel lief van jouquote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat dan niet kan zien
Ik vraag me af wat hij gedaan had als ik een interesse berichtje teruggestuurd had
Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik die gast ook weer geen valse hoop wil geven
Die "titel" heb ik ook maar toebedeeld gekregen. Don't ask me why.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:57 schreef Q. het volgende:
Hallo meneer de ervaringsdeskundige. Alhoewel ik ook al flink wat dates en zelfs een paar relaties heb gehad via FOK!
Why?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Die "titel" heb ik ook maar toebedeeld gekregen. Don't ask me why.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |