Dat scheelt weerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef xyzyx het volgende:
TS moet zich maar eens speciaal gaan voelen, ik zal je verjaardag niet vergeten hoor morgen
Luie!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef killerbee911 het volgende:
Speciaal voor jou verjaardag slaap ik morgen heeeeel erg uit
Shit nu moet ik t nog onthouden ookquote:
Hihiquote:Op zondag 25 juli 2010 17:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Shit nu moet ik t nog onthouden ookff in mobiel zetten
Brabant yeahquote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier [ afbeelding ].
Ik ben Sky, 19 jaar, omgeving Tilburg, ik studeer en ben part-time eigenaar van FOK!. M'n hobby's zijn voetbal, computeren, skieën, op vakantie gaan en uitgaan. Hoop hier een leuke tijd te hebben. [ afbeelding ]
Onthouden ben ik niet goed inquote:
Geen foto in foboquote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier [ afbeelding ].
Ik ben Sky, 19 jaar, omgeving Tilburg, ik studeer en ben part-time eigenaar van FOK!. M'n hobby's zijn voetbal, computeren, skieën, op vakantie gaan en uitgaan. Hoop hier een leuke tijd te hebben. [ afbeelding ]
Drivers licenseeee.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onthouden ben ik niet goed in![]()
Weet je al wat je gaat krijgen voor je verjaardag?
Soms maar meestal sta ik gewoon om 8 uur op om tot 11 uur s'avonds op het strand te werkenquote:
Jij welquote:
Respectquote:Op zondag 25 juli 2010 17:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Soms maar meestal sta ik gewoon om 8 uur op om tot 11 uur s'avonds op het strand te werken
Ik wil niet dat IRL mensen me herkennenquote:
Ik krijg altijd van die mailtjes van van die sletjes; NIEUWE PROFIELFOTO, R&Rquote:Op zondag 25 juli 2010 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij welHeb je ook hyves, dan geef ik je R&R
Boeiah!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat IRL mensen me herkennen.
quote:
ik heb net een kapsalon besteldquote:
Gaat het weer wat beter met jequote:
Ja nou. Dat dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd van die mailtjes van van die sletjes; NIEUWE PROFIELFOTO, R&R![]()
![]()
![]()
.
Sloeberquote:Op zondag 25 juli 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, met vrienden naar Londen. En nu heb ik geen geld meer.
Ze kunnen m'n posts nogal eens verkeerd interpreteren, omdat ik nogal troll hierquote:
ik ken hetquote:Op zondag 25 juli 2010 17:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd van die mailtjes van van die sletjes; NIEUWE PROFIELFOTO, R&R![]()
![]()
![]()
.
Poep.quote:
Waar dat R&R voor staat weet ik nou nog steeds nietquote:Op zondag 25 juli 2010 17:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Post een foto hier en als wijh em gezien hebben verwijder je hem weerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze kunnen m'n posts nogal eens verkeerd interpreteren, omdat ik nogal troll hier.
Reactie en Respect vriendje.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waar dat R&R voor staat weet ik nou nog steeds niet
quote:
Michael jackson
Pashtun_420 (286)
donderdag, 00:47
hoi geil meisje van me(h)
Dan zou ik nog liever PM'enquote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Post een foto hier en als wijh em gezien hebben verwijder je hem weer.
reactie & respectquote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waar dat R&R voor staat weet ik nou nog steeds niet
Via wiequote:
Waarom?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben jaloers op mensen die hun rijbewijs krijgen.
Hihi dat is een vriend van schoolquote:
Hoi wil je mij ook R&R geven, je krijgt terug.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Ik geef je anoniem respect. =$quote:
HET WAS MIJN HYVESquote:
hahaha pwnt.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 17:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
HET WAS MIJN HYVES.
Hoe kan je nou je eetlust verliezen door mijn hyves.
Heb jij Irenka niet?quote:
Link naar de jouwequote:
nee je zei poepquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
HET WAS MIJN HYVES.
Hoe kan je nou je eetlust verliezen door mijn hyves.
Ik heb meer ricksdebbysmarksquote:
Jij ook hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee je zei poep
en je bent schattig.
ik heb ook heel weinigquote:Op zondag 25 juli 2010 17:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb heel weinig R&R op mijn nieuwe PF. Ik heb nog meer op een paint.
Debby met een dikgedrukte D. Maar hoezo zijn al jouw picca's zwart-wit.quote:
Leugens, als je 'm hier neerzet heb je er zo 10 bijquote:
Als je t zelf betaald weet je ieder geval dat autorijden duur is en de boetes ookquote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat dat toch weer 2000 euro scheelt?
Ik heb niks, maar de laatste keer dat ik op de mijne ben geweest is alweer een half jaar geledenquote:
Oh zij is nice, zat in m'n groepje op schoolquote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Debby met een dikgedrukte D. Maar hoezo zijn al jouw picca's zwart-wit. [ afbeelding ]
Is hij knap?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef mich1992 het volgende:
Iemand van jullie heeft me net toegevoegd, maar ik weet niet wie
Dan ben ik hetquote:
Is ie lekker? Dan was ik het, sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef mich1992 het volgende:
Dat weet ik ook wel, ondanks dat mijn ouders mijn rijbewijs hebben betaald.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je t zelf betaald weet je ieder geval dat autorijden duur is en de boetes ook
Ik was t nietquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef mich1992 het volgende:
Rotjoch, wat jat je m'n lines.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is ie lekker? Dan was ik het, sorry [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 17:58 schreef mich1992 het volgende:
quote:
Wat zijn dit voor grappen jongensquote:
Wat heeft dat met het rijbewijs krijgen ipv kopen te maken?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je t zelf betaald weet je ieder geval dat autorijden duur is en de boetes ook
Ik wist dat niet, en ik moest die krengen zelf betalen en kreeg er er 2 op 1 dagquote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ondanks dat mijn ouders mijn rijbewijs hebben betaald.
Mwa, 7.5 zou ik mezelf geven. Misschien een 8 als we ook 10'en geven.quote:
Jij was het niet, want de enige connectie die de toevoeger en ik hebben is Rennie!quote:
Serieus, onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wist dat niet, en ik moest die krengen zelf betalen en kreeg er er 2 op 1 dag
Dan ben ik hetquote:Op zondag 25 juli 2010 @ 18:00 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jij was het niet, want de enige connectie die de toevoeger en ik hebben is Rennie!
Stuur me een PM.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, 7.5 zou ik mezelf geven. Misschien een 8 als we ook 10'en geven.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 17:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het rijbewijs krijgen ipv kopen te maken?
Wij hebben geen directe connecties he.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jij was het niet, want de enige connectie die de toevoeger en ik hebben is Rennie!
Ja, jij bent hetquote:
Eigendunkquote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, 7.5 zou ik mezelf geven. Misschien een 8 als we ook 10'en geven.
Tof he, hyvesvriendje met mij zijn.quote:
Ja op m'n Hyves foto ik ook, ik zie er altijd kut uit op foto's.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eigendunk![]()
Ik zou mezelf op mijn hyves foto een 4 geven omdat die gewoon lelijk is
Oke, nu ben ik er van overtuigd dat je wereldvreemd bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eigendunk![]()
Ik zou mezelf op mijn hyves foto een 4 geven omdat die gewoon lelijk is
Jeetje, wat heeft Do met je gedaanquote:
Hoezo?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, nu ben ik er van overtuigd dat je wereldvreemd bent.
Robquote:
Ooh in t echt.. ligt er aan, in de auto van mijn pa toch wel een dikke 9quote:Op zondag 25 juli 2010 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja op m'n Hyves foto ik ook, ik zie er altijd kut uit op foto's.Ik bedoel in het eckt.
Ik hoopte dat Rob dr broer was eigenlijkquote:
Is mah friend, was een vervelingsgrapje op schoolquote:
Of d'r hondquote:Op zondag 25 juli 2010 18:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Rob dr broer was eigenlijk
Beetje jezelf een hoog cijfer gevenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf heeft dat met eigendunk te maken?
Komt u maar.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje jezelf een hoog cijfer gevenLaat meiden toch gewoon oordelen
Dat is geen eigendunk hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje jezelf een hoog cijfer gevenLaat meiden toch gewoon oordelen
Friend als in niet-boyfriend?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:04 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Is mah friend, was een vervelingsgrapje op school.
Yesssssssquote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Friend als in niet-boyfriend? [ afbeelding ]
Vind dr meer een kattenmensquote:
Ik vind een 7.5/8 ook wel meevallen opzich qua eigendunk.quote:
Nee want op mijn hyves foto lijk ik een langharige hippy met kut kledingquote:
quote:
Ik vind het sowieso geen eigendunk als je jezelf niet lelijk vindt. Nee, het is aan te raden dat je jezelf lelijk vindt?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind een 7.5/8 ook wel meevallen opzich qua eigendunk.
Sterktequote:
Ik ben wel vucking lelijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geen eigendunk als je jezelf niet lelijk vindt. Nee, het is aan te raden dat je jezelf lelijk vindt?
Schattig, hij lijkt een beetje op van velzenquote:
Zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
En op mijn hyvesfoto geef ik mezelf een 8.5.
qua groottequote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Schattig, hij lijkt een beetje op van velzen
Ik heb vannacht 2 uur geslapen, was 5 uur weer terug wordt ik om 6 uur wakker gesmstquote:
Haha dit idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geen eigendunk als je jezelf niet lelijk vindt. Nee, het is aan te raden dat je jezelf lelijk vindt?
Je hebt al meerdere keren bewezen dat dat niet je sterkste kant is, dus ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 2 uur geslapen, was 5 uur weer terug wordt ik om 6 uur wakker gesmstdaarna nog wel ff kunnen pitten..
Dus neem me niet kwalijk dat ik niet kan nadenken
Ik vind die koe wel gaaf, want die komt uit Harvest Moon.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Da's de beste Hyvessmiley!
Oh. Dat is geen complimentquote:Op zondag 25 juli 2010 @ 18:09 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Schattig, hij lijkt een beetje op van velzen
Ik heb je net toegevoegdquote:
T is vakantie, dan ga je toch niet slapenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hebt al meerdere keren bewezen dat dat niet je sterkste kant is, dus ja.Dit slaat nergens op.
Ik mag toch wel blijven? Ik voel me jong.quote:
Geen zin meer in lange saaie posts, gewoon oeverloos over dingen als Hyves pratenquote:
PF alsin PartyFlock?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb echt een skere PF foto, maar hij is wel duidelijk en ik sta er alleen op, daar hou ik van [ afbeelding ].
Welquote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik mag toch wel blijven? Ik voel me jong.
Als jij dat wil.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is vakantie, dan ga je toch niet slapen
Meldt!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen zin meer in lange saaie posts, gewoon oeverloos over dingen als Hyves praten.
Ik wil naar Renessequote:
Jij hebt leuk haarquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157623110027597/
Da's mijn hyvesfoto.
Gaan we gemeen doen?quote:
Clickboxquote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAHAHAIHIHI OMG
http://partyflock.nl/news(...)Cocoon_en_MINUS.html
Ik ga, 13 tot 20 augquote:
Gedraag je even naar je leeftijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gaan we gemeen doen?![]()
+ dat ik internet op mijn laptop heb dus overal wel kan fokken
Oh, dan is mn scharrel weer terug dus dan ga ik nietquote:
Ik ga niet gemeen doen, ik ben niet zo'n fan van domme mensen. En al helemaal niet van mensen die hun laptop meenemen op vakantie en gaan fokken op vakantie. Zoek een leven ofzo en dan vooral ergens anders dan op fok.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gaan we gemeen doen?![]()
+ dat ik internet op mijn laptop heb dus overal wel kan fokken
Waarom zou ikquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Gedraag je even naar je leeftijd.
Jij hebt zomaar een titel van John Mayer als ondertitel.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet gemeen doen, ik ben niet zo'n fan van domme mensen. En al helemaal niet van mensen die hun laptop meenemen op vakantie en gaan fokken op vakantie. Zoek een leven ofzo en dan vooral ergens anders dan op fok.
Allemaalquote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Richie Hawtin, Sven Väth, Extrawelt.![]()
![]()
En ik bne dan net 6 dagen 18
Inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Jij hebt zomaar een titel van John Mayer als ondertitel.
Misschien heb ik mijn laptop ook voor andere dingen nodigquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet gemeen doen, ik ben niet zo'n fan van domme mensen. En al helemaal niet van mensen die hun laptop meenemen op vakantie en gaan fokken op vakantie. Zoek een leven ofzo en dan vooral ergens anders dan op fok.
Dat is leukquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn laptop ook voor andere dingen nodig![]()
En mijn leven is prima, de enige reden dat ik op fok zit is omdat het vakantie is en er niet altijd wat te doen is
Same here.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn laptop ook voor andere dingen nodig![]()
En mijn leven is prima, de enige reden dat ik op fok zit is omdat het vakantie is en er niet altijd wat te doen is
En jij denkt dat ik wat geef om wat mensen op het internet om mij denken.. kom op zegquote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil je zo graag als een mongool bestempeld worden?
Oke wat jij wil kerel. Ga vooral verder met jezelf belachelijk maken. Als jij dat wil.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik wat geef om wat mensen op het internet om mij denken.. kom op zeg
Ik misschien wel maar misschien niet maar ik heb Bart.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allemaal![]()
Maar vrienden die daar naartoe willen? Nee
En mij.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik misschien wel maar misschien niet maar ik heb Bart.
Prima, ben ik erg goed inquote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke wat jij wil kerel. Ga vooral verder met jezelf belachelijk maken. Als jij dat wil.
En die wilt daar naartoe?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik misschien wel maar misschien niet maar ik heb Bart.
Sorryquote:
Ja, Bart is ook van de goede muziek.quote:
quote:
Je moet eerst even leren hoe de gang van zaken hier gaat vriendquote:
Shit, ben ik weer in de gay slowchat terecht gekomenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je moet eerst even leren hoe de gang van zaken hier gaat vriend.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 juli 2010 18:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Shit, ben ik weer in de gay slowchat terecht gekomen
Huiswerk is voor mensen die naar school gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 18:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ga je huiswerk eens doen.
Van 1 pizza al ja?quote:
Wat voor pizza?quote:
Ik ben maar klein heyquote:
Zullen we samen stracciatella-ijs etenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef Hyman het volgende:
Boh, stracciatella ijs met slagroom onderuit gekakt op de bank vreten
Hou ik je aanquote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Zullen we samen stracciatella-ijs eten?
Moet je het wel aan mij geven.
Noshitquote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef Hyman het volgende:
En toen heb ik 80 in een steegje gereden waar je 30 mocht om Do bij te houden
En daarna ging ik met een vriend die meewas, over een parkeerplaats sjeezen, alleen dan niet over de paadjes ernaast, maar over die vlakken zelfquote:
veel plezierquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef Hyman het volgende:
En toen heb ik 80 in een steegje gereden waar je 30 mocht om Do bij te houden
wie is do?quote:
o ok verklaartquote:
Ijs.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
o ok verklaart![]()
heb je wat gebruikt ofzo je komt een beetje druk over
ik ookquote:
Ijs equals or is greater than all drugsquote:
Da's niet waar!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:58 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ijs equals or is greater than all drugs
Dat is ook niet zo handigquote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik ben maar klein hey.
Telkens als ik een hapje wilde nemen, viel al het spul er af wat erop hoorde.
Van mij mag je. Moet je wel een cadeautje voor me meebrengen.quote:
Koewl, wat voor cadeau?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van mij mag je. Moet je wel een cadeautje voor me meebrengen.
Maar weet niet of ik met hem ga of met vrienden of met allebei hoorrrrr. Maar dan nog, van mij mag je.
Nee, wel een David uit Bredaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is hier een Ivo uit Nijmegen aanwezig?
Ik moest lachenquote:
Ohw.. hoe moet ik rock & roll dan zien?quote:
dat is vasdn mangquote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja nouweehhh een Ivo uit Nijmegen heeft me toegevoegd maar ik ken hem niet. En hij heeft RenRen- als gemeenschappelijke vriend.
Gewoon tof zijn en losgaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ohw.. hoe moet ik rock & roll dan zien?
Nee t was gewoon zo'n slechte grap dat hij grappig wasquote:
pm die malaka en je krijgt antwoordquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem op mijn Hyves?
Gewoon hem krabbelen of hij wil daten tochquote:
Jij bent vanaf nu me beste vriend op fokquote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee t was gewoon zo'n slechte grap dat hij grappig was
Is dat lekker?quote:
Oeh tof nu heb ik naast hyves matties ook een fok mattiequote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu me beste vriend op fok
Leer eerst eens Nederlands.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu me beste vriend op fok
jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oeh tof nu heb ik naast hyves matties ook een fok mattie![]()
Was jij niet diegene die vroeg of die mijn mobiel mocht hebben?
Spellings naziquote:
Haha okeequote:
Ok mijn foutquote:
yes breda wereldstadquote:Op zondag 25 juli 2010 19:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha okee
Binnenkort kom ik vlak bij jou langs denk ikmoet langs Breda als ik richting Renesse ga
Nee man, Zwollequote:
zenuwen waarom?quote:
Bij Amsterdam in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |