Ik weet niet eens of ik er benquote:Op zondag 25 juli 2010 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar nadat ik je voor je kop heb geslagen, geef ik er een kusje op.
dat zal voor iedereen toch wel gelden?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik er ben
Ligt geheel aan maand, dag en tijd.
Oké dan alleen die klap.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik er ben
Ligt geheel aan maand, dag en tijd.
ik heb begin van het jaar een puik stukje voltige gezien, maar hier werd ik niet zo blij van.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het trouwens wel zonde dat ze die met het houten paard niet door hebben gelaten. Want op een echt paard is dat echt heel erg mooi en lastig.
Het zag er ook heel lullig uit op z'n houten gevalquote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb begin van het jaar een puik stukje voltige gezien, maar hier werd ik niet zo blij van.
Dan kom ik zeker niet.quote:
Het paard van Troje werd toch wel binnen gelaten, dat was het hele punt!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het trouwens wel zonde dat ze die met het houten paard niet door hebben gelaten. Want op een echt paard is dat echt heel erg mooi en lastig.
\__/quote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn vriend in lingerie
Hadden jullie deze al gezien
Whehehehe jaquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn vriend in lingerie
dank jequote:
quote:
Echt hequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn vriend in lingerie
User is pas 1 dag lid, dus ik geloof er niet zo inquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn vriend in lingerie
Als ik thuis zou komen en mn vriend in mijn string en bh zou zien dan zou ik dat ook op FOK! vertellen en zeer zeker een kloon ervoor aanmakenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Symphonic het volgende:
Het is een leuk verhaal, maar of ik het moet geloven
Volgens mij is het zo uit mijn geheim gejat.
ik ook nietquote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef D. het volgende:
[..]
User is pas 1 dag lid, dus ik geloof er niet zo in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |