Heul tof.quote:
vakantie geweest?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heul tof.Ook heel veel knappe jongens, iedereen zegt dat Engelsen heul lelijk zijn maar dat valt ook wel mee.
Al is je broer mee hebben wel een cockblocker, iedereen denkt de hele tijd dat hij mijn vriend is.
Gewoon een DP voorstellen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heul tof.Ook heel veel knappe jongens, iedereen zegt dat Engelsen heul lelijk zijn maar dat valt ook wel mee.
Al is je broer mee hebben wel een cockblocker, iedereen denkt de hele tijd dat hij mijn vriend is.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
DP?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg die waren zo tofquote:
dat is al beter dan dat vieze mens telkensquote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een hele goeie geile morgen
[ afbeelding ]
Denk dat ze minder gêne hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Toch respect dat ze daar gaan staan
Double penetration.quote:
Oh kut, nu zul je de banners op hol zien slaan.quote:
ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze minder gêne hebben
Hadden sommige anderen dat maar wat meer
Oké, ik heb heul veul vieze dingen gezien, ook veel mental images, maar dit is zo fokking vies dat ik je bij de meet een klap voor je kop ga geven.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh kut, nu zul je de banners op hol zien slaan.
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze minder gêne hebben
Hadden sommige anderen dat maar wat meer
Op Kamers gaan doe je zo, en Diploma op zak, jaar lang treinen met 40% kortingquote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh kut, nu zul je de banners op hol zien slaan.
Ach, tombo schiet me toch al voor m'n flikker met een uzi, dan kan dit er ook nog wel bij.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik heb heul veul vieze dingen gezien, ook veel mental images, maar dit is zo fokking vies dat ik je bij de meet een klap voor je kop ga geven.![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik heb heul veul vieze dingen gezien, ook veel mental images, maar dit is zo fokking vies dat ik je bij de meet een klap voor je kop ga geven.![]()
hij heeft zeker een aardige stemquote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prachtig, hoe die stonden te genieten
Die ene kon nog redelijk zingen ook
Ja, maar nadat ik je voor je kop heb geslagen, geef ik er een kusje op.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, tombo schiet me toch al voor m'n flikker met een uzi, dan kan dit er ook nog wel bij.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |