Dat houdt nog veel mogelijkheden open.quote:
Op welk paard heb jij gewed?quote:
da's niet zo slimquote:Op zondag 25 juli 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
Mijn exstiefvader is gewoon al 2 uur weg en hij heeft de oven aan laten staan.
dat wilde ik net ook gaan vragenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap exstiefvader niet zo goed. Want ik stel me voor dat ie dan geen relatie met je moeder meer heeft, maar hij woont nog wel bij je thuis?
Een keer ging die de hond uitlaten en liet die wierook branden. Was op zijn bed gevallen en toen stond zijn matras in de fik. En dat stinkt echt als de pleuris dat materiaal.quote:
Ze zijn nu al 2 jaar uit elkaar en zolang staat het huis ookal te koop. Maar het huis is te duur dat 1 van beide het alleen kan betalen en het word niet verkocht omdat de huizenmarkt voor huizen in deze prijsklasse gewoon stilstaat. Hoop drama dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap exstiefvader niet zo goed. Want ik stel me voor dat ie dan geen relatie met je moeder meer heeft, maar hij woont nog wel bij je thuis?
Ja hoor met kleine geduldige stapjesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe is het met jou, knap je al een beetje op?
O ik bel je evenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor met kleine geduldige stapjesVooral dat geduldige kost me moeite
lijkt me een hele lastige situatiequote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 2 jaar uit elkaar en zolang staat het huis ookal te koop. Maar het huis is te duur dat 1 van beide het alleen kan betalen en het word niet verkocht omdat de huizenmarkt voor huizen in deze prijsklasse gewoon stilstaat. Hoop drama dus.
Bah. Wat een nare situatie.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 2 jaar uit elkaar en zolang staat het huis ookal te koop. Maar het huis is te duur dat 1 van beide het alleen kan betalen en het word niet verkocht omdat de huizenmarkt voor huizen in deze prijsklasse gewoon stilstaat. Hoop drama dus.
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor met kleine geduldige stapjesVooral dat geduldige kost me moeite
Ik bied 1 euro!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whoops de webcam stond nog aanquote:Op zondag 25 juli 2010 14:12 schreef Symphonic het volgende:
Zit ik nou naar LOTR te kijken?
Ik zag een voltige hobbit in beeld
Kan je zelf niet op kamers gaan?quote:
Zijn die ook half afgefikt?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 euro. Dan laten we de gordijnen hangen.
ja, echt respect hoor...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je er tof en tough onder.
1 euro!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 euro. Dan laten we de gordijnen hangen.
Ik bied wel 10 dubbeltjes voor de eerste rang!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
Foto's?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, maar dan moet je die man er bij nemen.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeder niet alleen laten met die man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de enige die ik kon vinden, hij staat ook op elke datingsite die er bestaat. Maar daar weet ik zijn naam niet.![]()
Ah dat vind ik echt heel liefquote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeder niet alleen laten met die man.
Ik willemquote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot... sorenwel schattig ofzo... maar... ja, ik weet niet... ik moet er een beetje om lachen
Ja,dat.quote:
Ik heb al ontbijt en lunch op. En 30 km gefietst buitenquote:
Kom je wel dichterbij wonen trouwens, ik zeg doen doenquote:
Ik ben al heul vaak richting de keuken gelopen. Maar ik heb honger, maar nergens zin in.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al ontbijt en lunch op. En 30 km gefietst buiten
Nu maar afwachten of ik een hypotheek kan krijgen van de bank van 50 keiharde centen!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom je wel dichterbij wonen trouwens, ik zeg doen doen
Sondevoeding.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al heul vaak richting de keuken gelopen. Maar ik heb honger, maar nergens zin in.Wat moet ik nou maken?
Ander een inzamelingsaktie op Fok beginnenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar afwachten of ik een hypotheek kan krijgen van de bank van 50 keiharde centen!
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu maar afwachten of ik een hypotheek kan krijgen van de bank van 50 keiharde centen!
Hoiquote:
Je hebt twee Frans Bauers in huis?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom je wel dichterbij wonen trouwens, ik zeg doen doen
Ik ken je! Henk was één dag te laat en die moet nu zijn rolstoel bedienen met zijn tong.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je regelt het maar, mijn dinnetje lekker dichtbij, moet ik het je lenen anders?
quote:
Oh lekkerquote:Op zondag 25 juli 2010 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een broodje ei/kaas/ham/sla
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken je! Henk was één dag te laat en die moet nu zijn rolstoel bedienen met zijn tong.
Die was erg he.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Symphonic het volgende:
Wat een verschrikkelijke droeftoeter met die bal
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Symphonic het volgende:
Wat een verschrikkelijke droeftoeter met die bal
Broodje ei danquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Myraela het volgende:
We hebben alleen geen jonge kaas, geen ham en geen sla.
quote:
Ik jou ook, had ik gisteren nog gezegd voor ik weg wasquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een hele goeie geile morgen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |