Ja hoor met kleine geduldige stapjesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe is het met jou, knap je al een beetje op?
O ik bel je evenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor met kleine geduldige stapjesVooral dat geduldige kost me moeite
lijkt me een hele lastige situatiequote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 2 jaar uit elkaar en zolang staat het huis ookal te koop. Maar het huis is te duur dat 1 van beide het alleen kan betalen en het word niet verkocht omdat de huizenmarkt voor huizen in deze prijsklasse gewoon stilstaat. Hoop drama dus.
Bah. Wat een nare situatie.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 2 jaar uit elkaar en zolang staat het huis ookal te koop. Maar het huis is te duur dat 1 van beide het alleen kan betalen en het word niet verkocht omdat de huizenmarkt voor huizen in deze prijsklasse gewoon stilstaat. Hoop drama dus.
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoor met kleine geduldige stapjesVooral dat geduldige kost me moeite
Ik bied 1 euro!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whoops de webcam stond nog aanquote:Op zondag 25 juli 2010 14:12 schreef Symphonic het volgende:
Zit ik nou naar LOTR te kijken?
Ik zag een voltige hobbit in beeld
Kan je zelf niet op kamers gaan?quote:
Zijn die ook half afgefikt?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 euro. Dan laten we de gordijnen hangen.
ja, echt respect hoor...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je er tof en tough onder.
1 euro!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 euro. Dan laten we de gordijnen hangen.
Ik bied wel 10 dubbeltjes voor de eerste rang!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
Foto's?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, maar dan moet je die man er bij nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |