Hoe bedoe je dat?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zou ik misschien ook worden over een paar jaar
Nou, dat ik over een paar jaar heel erg verlang naar een betaalde vakantie enzo, nu komt dat allemaal zonder zeuren op me af enzoquote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe bedoe je dat?Sorry hoor, pi-loos door het leven gaan en 6 uur slaap maken sommige posts dubbel intepreteerbaar.
Soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom was ik zo'n kutpuber?anders was ik nu nog gratisch meegeweest.
Ja ik kan een tweedehands 1000D krijgen zegmaarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar zou eerder 500D kopen dan, die's beter en heb je dus langer plezier van. Anders heb je over een jaar zoiets van had ik maar..
Haha kom je dan ook langs?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ah had ik het goed bdacht.Naja ik zou gewoon met mijn ouders gekund hebben maar ga sinds mijn 15e niet meer mee vanwege gezeik.
Beetje jammer dat ik tot rust ben gekomen na de examens en zij hun vakantie al geboekt hadden.
En nu heb ik ook geen werk meer gok ik zo dus nuwil ik al helemaal met mijn moeder weg. Al is het maar een weekend Antwerpen.
Voor hoeveel? Zou trouwens alsnog iets hebben van ik spaar ff door/betaal iets meer. Maar weet niet hoeveel je ermee wilt gaan doen?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik kan een tweedehands 1000D krijgen zegmaar
Ja daarom. Hij kost 300 euro met tasje, geheugenkaartje, lens en de rest van de normale spullen erbij. En ik wil denk ik kijken of het wat voor me is, fotografie. Zal volgend jaar wel weer regelmatig op het circuit te vinden zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Zou trouwens alsnog iets hebben van ik spaar ff door/betaal iets meer. Maar weet niet hoeveel je ermee wilt gaan doen?
Je weet dat lenzen niet goedkoop zijn?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef Jotcha het volgende:
Oh wait ik zie al een hagelnieuwe voor 250 op MP. En een tweedehands voor 125.
Ja daarom wil ik niet meteen bakken geld kwijt zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet dat lenzen niet goedkoop zijn?
300 met lens of 250 zonder lens. Het ligt aan de lens, maar ik denk dat het sowieso voordeliger mét kopen is.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik niet meteen bakken geld kwijt zijn
De lens die daarbij zit is de standaard kitlens, en die mist nogal wat scherpte edquote:Op zondag 25 juli 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
300 met lens of 250 zonder lens. Het ligt aan de lens, maar ik denk dat het sowieso voordeliger mét kopen is.
welke had jij ook alweer?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je mag mijn camera wel overkopen over een paar maanden jotch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |