QFTquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je wilt dat je oren kapot gaan moet je dat vooral doen ja.
Of met de luchtballon.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel kut trouwens naatieboy, maar kunnen jullie niet met de trein naar ee of andere stad ofzo voor een week oid? Of vliegtuig?
quote:
quote:
Vliegtuig dat willen mijn vader en ik niet en met de trein is geen optie, omdat er dan aan de fietsen gesleuteld moet worden en dan zijn we erg gebonden aan een bepaalde plek. Als we in NLD op fietsvakantie gaan, dan hebben we dat probleem niet aangezien het hier vlak is enzo... Maar ik haat fietsvakantie...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel kut trouwens naatieboy, maar kunnen jullie niet met de trein naar ee of andere stad ofzo voor een week oid? Of vliegtuig?
Met de trein aan fietsen sleutelen? Whut?quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vliegtuig dat willen mijn vader en ik niet en met de trein is geen optie, omdat er dan aan de fietsen gesleuteld moet worden en dan zijn we erg gebonden aan een bepaalde plek. Als we in NLD op fietsvakantie gaan, dan hebben we dat probleem niet aangezien het hier vlak is enzo... Maar ik haat fietsvakantie...
Wat zou je denkenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bedoel je dat alsin daar gaa je oren nog sneller kapot van of da's betere muziek?
Ja, we gaan dan met de fiets in de treinquote:Op zondag 25 juli 2010 14:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Met de trein aan fietsen sleutelen? Whut?
quote:
Wij zijn geen stadjesmensenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom niiet vliegtig? en trein bedoel k dus naar een stad he, Berlijn of Londen ofzo. Dan maakt het niet uit dat je vastzit op een plek?
Hoef je toch nog niet te sleutelen?quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, we gaan dan met de fiets in de trein
laat maarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef je toch nog niet te sleutelen?
Of mis ik iets.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou een moord doen om nog een paar dagen weg tegaan op kosten van mijn ouders, waarheen dan ook.
Ja maar zou eerder 500D kopen dan, die's beter en heb je dus langer plezier van. Anders heb je over een jaar zoiets van had ik maar..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Noortje is een 1000D een leuke camera voor beginners zegmaar?
Ja echt hoor, mams zei aan het begin vd vakantie dat ze wel een weekje met mij en evt mijn zus ergens heen wilde en ze noemt steeds allemaal dingen zoals York en Stockholm en dan wordt ik enthousiast en komt het er niet van.quote:
Idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou een moord doen om nog een paar dagen weg tegaan op kosten van mijn ouders, waarheen dan ook.
Ja, zou ik misschien ook worden over een paar jaarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt hoor, mams zei aan het begin vd vakantie dat ze wel een weekje met mij en evt mijn zus ergens heen wilde en ze noemt steeds allemaal dingen zoals York en Stockholm en dan wordt ik enthousiast en komt het er niet van.En het is 'ik word' zonder t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |