abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86867662
Ben vandaag ''haar route'' gelopen in kleurrijke kleding en heb een fotverslag gemaakt. Helaas heb ik haar zelf niet aangetroffen anders ging ze mee op de foto. Het is geen groot natuurgebied, maar wel mooi. Hier kunnen jullie randstedelingen nog heel wat van leren van het Limburgs natuurschoon.

Begin wandelroute

Uitzicht 1

Tijdens de wandeling kom ik ook langs het kleine hertenparkje en de herten laten zich gewoon tam vanuit de hand voeren.

Voeren van het hert.

Uitzicht 2

Uitzicht 3

Uitzicht 4

Brandnetelpad, daar zou ze volgens een wandelaar grote hoeveelheden brandnetels hebben geknipt, kan mij er wel wat bij voorstellen.

Uitzicht 5

Uitzicht 6 in de verte is het huis zichtbaar waar ze aanbelde, daar is een kleine horecagelegenheid gevestigd met een terras.

Einde wandelroute

pi_86868427
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:35 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Exact deze combinatie draagt zij namelijk ook, dit heb ik precies van haar gecopyeerd. De kleuren rood, geel en blauw. Ik ben net als haar gek op wijde en lange gele T shirts en draag het net als haar op dezelfde manier.

Hier wordt ik nou blij en vrolijk van van deze kleuren. Ja toch! *O*

't Is maar waar je eh... 'vrolijk' van wordt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 26 september 2010 @ 19:01:22 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_86869637
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben vandaag ''haar route'' gelopen in kleurrijke kleding en heb een fotverslag gemaakt. Helaas heb ik haar zelf niet aangetroffen anders ging ze mee op de foto.
Vanwaar die obsessie om haar te MOETEN fotograferen? Waarom niet gewoon 2 minuten later klikken.. of een paar meter naar rechts of links.

Dit is echt ziekelijk :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_86870469
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef E.T. het volgende:

Dit is echt ziekelijk :{
Ja doei.
pi_86872013
TS, misschien kan je behalve het kopiëren van haar kleding ook haar haarstijl overnemen? En ga eens langs een plastisch chirurg, die kan je helpen met het verbouwen van je gezicht zodat het allemaal nog net iets echter lijkt. ^O^

Maar eigenlijk ben ik het met de rest eens, waar komen die zieke obsessieve ideeën vandaan? Als die vrouw aangifte doet word je misschien niet strafrechtelijk vervolgd maar word je doorverwezen naar de GGZ. Ga daar zelf heen, nu het nog vrijwillig kan. Dat gezeik met dwangmaatregelen zit je al helemaal niet op te wachten neem ik aan.
pi_86872874
quote:
Ben vandaag ''haar route'' gelopen in kleurrijke kleding en heb een fotverslag gemaakt. Helaas heb ik haar zelf niet aangetroffen anders ging ze mee op de foto.
jij bent echt heel kinderachtig.
sadly enough begin ik mijn respect voor jou echt kwijt te raken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86872956
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jij bent echt heel kinderachtig.
sadly enough begin ik mijn respect voor jou echt kwijt te raken.
nu pas? :')!
Ja doei.
pi_86873024
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, gisteren al, na die verkrachtingsopmerking :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86873055
ok!
Ja doei.
pi_86874946
Topicstarter, blijkbaar heb je zelf niet in de gaten wat je doet. Dat kan; sommige mensen zien dat gewoon niet zelf in. Maar als je nu van iedereen hoort dat het op zijn minst ongepast is om foto's van iemand te maken die dat niet wil, dan doe je dat toch gewoon niet meer, genoeg andere onderwerpen in jouw omgeving. Waarom luister je niet naar advies van anderen. Leer ervan en probeer wat minder egocentrisch te zijn. Je stelt jouw belang -Het mag dús ik doe wat ik wil- ver boven het hare, haar recht op met rust gelaten te worden. In de ogen van iedereen weegt dat laatste veel zwaarder.
Waarom open je zo'n anders zo'n topic. Je vraagt advies, vervolgens krijg je advies dat niet in jouw straatje past en dan negeer je het.

Mooie omgeving zo te zien aan de foto's.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_86875469
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik was m'n respect al kwijt na z'n 500 rijles/rijbewijs topics. :') En als je er goed over nadenkt is dit dus allemaal op onze kosten want TS is 100 % afgekeurd (met goede redenen vermoed ik zo :') ) en krijgt al z'n geld van de staat. :(
Hallon!
pi_86880917
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht al genoemd?
geen zin de hele topic door te lezen momenteel
  zondag 26 september 2010 @ 22:40:39 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86881268
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef Sessy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portretrecht al genoemd?
geen zin de hele topic door te lezen momenteel
Auteursrecht gaat boven portretrecht, behalve in bepaalde gevallen die hier niet van toepassing zijn. Bovendien gaat het portretrecht alleen over publicatie (openbaarmaking) van dergelijke foto's. Aangezien daar hier geen sprake van is is dit ook niet van toepassing.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86881446
Ah, een fusionfreak topic :9

Zou ie z'n rijbewijs al hebben? :')
A mind with a heart of it's own
pi_86888834
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Maanvis het volgende:
Bovendien gaat het portretrecht alleen over publicatie (openbaarmaking) van dergelijke foto's. Aangezien daar hier geen sprake van is is dit ook niet van toepassing.
Dat er in het geheel geen sprake zou (kunnen) zijn van publicatie, zou ik maar niet zo maar van TS aannemen. Want wat lezen we in TS' eigen 'naaitopic' (sorry maar :') ) ?
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik had eens een kleurrijke vrouw ontmoet die dezxe gele sweater ook aanhad met een felgele wijde broek en knalrood T shirt. Ik heb nog ergens een foto staan van haar waar ze dat aamhad, zal 'm hier plaatsen zodra ik 'm teruggevonden heb.
Zijn intenties met de foto's van de dame in kwestie blijken dus niet altijd zo zuiver te zijn als hij hier nu veronderstelt.
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Maargoed terugkomend op de vraag of het mag, het is niet verboden, maar ik heb nergens foto's van haar op een website geplaats of aan anderen laten zijn (wel op een CD gebrand als backup bestand) ik gebruik haar foto's puur voor eigen gebruik.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_86888836
quote:
Ben vandaag ''haar route'' gelopen in kleurrijke kleding en heb een fotverslag gemaakt. Helaas heb ik haar zelf niet aangetroffen anders ging ze mee op de foto. Het is geen groot natuurgebied, maar wel mooi. Hier kunnen jullie randstedelingen nog heel wat van leren van het Limburgs natuurschoon.

Begin wandelroute

[ afbeelding ]

Uitzicht 1

[ afbeelding ]

Tijdens de wandeling kom ik ook langs het kleine hertenparkje en de herten laten zich gewoon tam vanuit de hand voeren.

Voeren van het hert.

[ afbeelding ]

Uitzicht 2

[ afbeelding ]

Uitzicht 3

[ afbeelding ]

Uitzicht 4

[ afbeelding ]

Brandnetelpad, daar zou ze volgens een wandelaar grote hoeveelheden brandnetels hebben geknipt, kan mij er wel wat bij voorstellen.

[ afbeelding ]

Uitzicht 5

[ afbeelding ]

Uitzicht 6 in de verte is het huis zichtbaar waar ze aanbelde, daar is een kleine horecagelegenheid gevestigd met een terras.

[ afbeelding ]

Einde wandelroute

[ afbeelding ]
En deze fotoreportage heeft wat met WGR te maken? :?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 27 september 2010 @ 08:14:36 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86889400
quote:
Op maandag 27 september 2010 05:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat er in het geheel geen sprake zou (kunnen) zijn van publicatie, zou ik maar niet zo maar van TS aannemen. Want wat lezen we in TS' eigen 'naaitopic' (sorry maar :') ) ?
[..]

Zijn intenties met de foto's van de dame in kwestie blijken dus niet altijd zo zuiver te zijn als hij hier nu veronderstelt.
[..]

Dan nog: In het geval van een dergelijke publicatie in het Naaitopique heeft deze vrouw geen 'redelijk belang' om deze foto's te laten verwijderen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86890055
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan nog: In het geval van een dergelijke publicatie in het Naaitopique heeft deze vrouw geen 'redelijk belang' om deze foto's te laten verwijderen.
Dat zou ik niet zo snel aannemen. Ik persoonlijk heb er de grootste bezwaren tegen als er foto's van mij op internet verschijnen, zelfs zonder mijn naam erbij, en met mij denken nog heel veel andere mensen er zo over. Onherkenbaar gemaakt en zonder naam, prima. Maar niet gewoon zo.
De context waarin het geplaatst wordt kan ook nog wel even wat uitmaken eigenlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sessy op 27-09-2010 09:09:58 ]
pi_86892337
TS, heb je niets beters te doen als andere mensen lastig vallen. Get a life.

verder hilarisch topic. Vooral die linkjes naar de 'kledingfoto's' _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 27 september 2010 @ 12:01:42 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86894832
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:02 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo snel aannemen. Ik persoonlijk heb er de grootste bezwaren tegen als er foto's van mij op internet verschijnen, zelfs zonder mijn naam erbij, en met mij denken nog heel veel andere mensen er zo over. Onherkenbaar gemaakt en zonder naam, prima. Maar niet gewoon zo.
De context waarin het geplaatst wordt kan ook nog wel even wat uitmaken eigenlijk.
Ik heb het hier over de wet en hoe een rechter zal oordelen, niet welke persoonlijke bezwaren jij ergens bij hebt.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 27 september 2010 @ 12:23:11 #174
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_86895510
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb het hier over de wet en hoe een rechter zal oordelen, niet welke persoonlijke bezwaren jij ergens bij hebt.
Die wet heb je tegen je, dat weet je ook?
  maandag 27 september 2010 @ 12:32:07 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86895787
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

Die wet heb je tegen je, dat weet je ook?
Nee, want dat is helemaal niet zo. Als je een toevallige voorbijganger bent in een bos waarin fotograaf ook aanwezig is, dan mag hij/zij jou fotograferen en die foto publiceren zonder jou daarvoor een vergoeding te betalen danwel toestemming hiervoor te moeten vragen.
Zie bijv. ook deze zaak: http://jure.nl/bh3726 , een soortgelijk geval.
Een gedicht over Maanvis
pi_86897571
Wat een diep triest verhaal zeg! Laat die vrouw lekker d'r brandneteltjes knippen zonder dat er een of andere copycat achter d'r kont aan hobbelt.
Wie weet doet die vrouw hartstikke d'r best om d'r knuppel niet uit d'r tasje te pakken, omdat ze heeft gezworen geen mannen meer in elkaar te slaan nadat ze voor de derde keer de gevangenis uit kwam, maar loop jij haar zo te provoceren dat ze staks weer voor de vierde keer de bak in moet! En dat terwijl ze alleen maar van plan was te oefenen om een beroemde bonsai artiest te worden!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86899090
luister dit verhaal doet mij denken aan die roma's die de pers te lijf gingen op de openbare weg.
het is bij wet vastgesteld dat niemand je wat kan en mag maken als jij je op de openbare weg begeeft.
dat vervolgens randmongolen jouw dat met geweld willen verbieden is de omgekeerde wereld en is te gek voor woorden. }:| :r Zo zie je maar hoe laf die bestuurders en politie zijn als het om de echte associalen gaat en de gewone man maar bloeden :r :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86900402
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, want dat is helemaal niet zo. Als je een toevallige voorbijganger bent in een bos waarin fotograaf ook aanwezig is, dan mag hij/zij jou fotograferen en die foto publiceren zonder jou daarvoor een vergoeding te betalen danwel toestemming hiervoor te moeten vragen.
Zie bijv. ook deze zaak: http://jure.nl/bh3726 , een soortgelijk geval.
Nog los van het feit dat eiser ten principale geen spoedeisend belang had (de reden tot ongrondverklaring):

De dame hier in kwestie is geen toevallige voorbijganger die terloops op de gevoelige plaat vastgelegd is geworden door TS. Dat maakt beide zaken al niet vergelijkbaar.
.
  maandag 27 september 2010 @ 14:49:02 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86900733
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Wat een diep triest verhaal zeg! Laat die vrouw lekker d'r brandneteltjes knippen zonder dat er een of andere copycat achter d'r kont aan hobbelt.
Hey!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86900750
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:14 schreef Maanvis het volgende:
Als je dat stelt, zul je belangen moeten afwegen; dat doet een rechter ook. Ik ben van mening dat een belangenafweging wel eens in het voordeel van mevrouw kon gaan uitvallen. Immers, welk zwaarderwegend belang, dat prevaleert boven het portretrecht, heeft FusionFreak dan bij publicatie op Fok!?
.
pi_86901179
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hey!
No offense.. :@
pi_86945666
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Als je dat stelt, zul je belangen moeten afwegen; dat doet een rechter ook. Ik ben van mening dat een belangenafweging wel eens in het voordeel van mevrouw kon gaan uitvallen. Immers, welk zwaarderwegend belang, dat prevaleert boven het portretrecht, heeft FusionFreak dan bij publicatie op Fok!?
Precies, daar doelde ik dus ook met de bezwaren die mensen sowieso hebben tegen de publicatie van hun foto's.
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:30:41 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86945775
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Informatievoorziening over zijn wandeling in het bos.
Portretrecht geldt echt alleen maar als je er grondig nadeel van ondervindt, anders wint de fotograaf zo goed als altijd. "Liever niet met m'n kop op internet" is geen zwaarwegend belang.
Een gedicht over Maanvis
pi_86946385
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Informatievoorziening over zijn wandeling in het bos.
Sure :')
quote:
Portretrecht geldt echt alleen maar als je er grondig nadeel van ondervindt, anders wint de fotograaf zo goed als altijd. "Liever niet met m'n kop op internet" is geen zwaarwegend belang.
Bron?
.
pi_86946546
Ik weet 't niet maar ik zou als ik de vrouw in kwestie was (Fusion)freak voor de rechtbank proberen te krijgen voor stalking...daar is de wet toch wat duidelijker over dan dit gezeik over portretrecht. :') Ik weet niet of dat een kans zou maken maar ik zou het wel proberen want ik zou me inderdaad gestalked voelen.
Hallon!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:02:23 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_86960201
quote:

Begin wandelroute

[ afbeelding ]

Uitzicht 1

[ afbeelding ]

Voeren van het hert.

[ afbeelding ]

Uitzicht 2

[ afbeelding ]

Uitzicht 3

[ afbeelding ]

Uitzicht 4

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uitzicht 5

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Einde wandelroute

[ afbeelding ]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1793804&page=3

Grappig dat je precies hetzelfde op twee fora post.
Ben jij nou 44 of een man van 29, zoals je op dat andere forum vermeldt?
pi_86968273
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Grappig dat je precies hetzelfde op twee fora post.
Ben jij nou 44 of een man van 29, zoals je op dat andere forum vermeldt?
Raad mijn echte leeftijd maar, alleen aan mijn foto's kun je zien (hoop ik dan) hoe oud ik ben. :)

Trouwens ik was vandaag weer gaan wandelen in dat bos tot mijn verbazing kwam ik en andere vrouw tegen waar ik een leuk gesprek mee had gehad, zij wandelde vaak daar met haar vriend en haar hond maar sinds en aantal weken heb ik haar alleen gezien, zonder vriend. Wie weet. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Fusionfreak op 29-09-2010 02:19:04 ]
pi_86969251
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:13 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Raad mijn echte leeftijd maar, alleen aan mijn foto's kun je zien (hoop ik dan) hoe oud ik ben. :)

Trouwens ik was vandaag weer gaan wandelen in dat bos tot mijn verbazing kwam ik en andere vrouw tegen waar ik een leuk gesprek mee had gehad, zij wandelde vaak daar met haar vriend en haar hond maar sinds en aantal weken heb ik haar alleen gezien, zonder vriend. Wie weet. ;)
:X :r
pi_87137796
Vandaag was het een echt nazomerdagje, meteen maar kleurrijk gekleed naar ''haar bos'' gewandeld en deze foto van mezelf gemaakt. Op dit open veld heb ik in juli jl de laatste foto van die vrouw gemaakt.

Kijk hier wordt ik nou vrolijk van, ja toch! Het is nu ''mijn bos'' :)

zondag 3 oktober 2010 @ 17:54:02 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87138538
en zij loopt dus in exact dezelfde kleuren... rood geel groen blauw?
Een gedicht over Maanvis
pi_87138906
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:54 schreef Maanvis het volgende:
en zij loopt dus in exact dezelfde kleuren... rood geel groen blauw?
Ja zij draagt precies dezelfde kleuren, maar ik combineer ook wel eens met zwart. Maar geel, rood, groen en blauw zijn toch mijn lievellingkleuren en dat mag iedereen zien hoor! :Y
pi_87139377
Wow.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_87139848
Fusionfreak heeft in de jaren 80 iets te veel acid genomen. Of misschien was 't z'n moeder die een dosis LSD teveel had tijdens de zwangerschap...
pi_87139964
TS... omdat er mensen zoals jou bestaan geloof ik niet in God!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:19:34 #195
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87141383
:D _O-

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen van dit topic.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Eindredactie Games zondag 3 oktober 2010 @ 20:04:32 #196
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_87143051
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_87143438
Effe een update, was vanavond effe een korte wandel;ing aan het maken en kwam ik twee mensen tegen die vroegen of ze mij 10 minuten geledern ook al eens eerder gezien hadden omdat ze iemand met dezelfde kleren hadden geziern als mij. Ik zeg dat ik net pas aangekomen ben. Zou zij toch weer naar het bos zijn gegaan voa een andere route. Ik gevraagd waar ze haar gezien zouden hebben, ik meteen die route gelopen en tot mijn verbazing zag ik haar bij de plaatrs waar ze normaal het het bos ingaat, daar ik verdomme de camera niet bij mij had ben ik de confrontatie maar niet aangegaan. Maar er komen nog meer wandelingen en kansen. ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:19:42 #198
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_87143667
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag was het een echt nazomerdagje, meteen maar kleurrijk gekleed naar ''haar bos'' gewandeld en deze foto van mezelf gemaakt. Op dit open veld heb ik in juli jl de laatste foto van die vrouw gemaakt.

Kijk hier wordt ik nou vrolijk van, ja toch! Het is nu ''mijn bos'' :)

[ afbeelding ]
_O- _O- :')

Alleen nog grote krulschoenen en een grote rode neus 8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_87143786
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Fusionfreak het volgende:
Effe een update, was vanavond effe een korte wandel;ing aan het maken en kwam ik twee mensen tegen die vroegen of ze mij 10 minuten geledern ook al eens eerder gezien hadden omdat ze iemand met dezelfde kleren hadden geziern als mij. Ik zeg dat ik net pas aangekomen ben. Zou zij toch weer naar het bos zijn gegaan voa een andere route. Ik gevraagd waar ze haar gezien zouden hebben, ik meteen die route gelopen en tot mijn verbazing zag ik haar bij de plaatrs waar ze normaal het het bos ingaat, daar ik verdomme de camera niet bij mij had ben ik de confrontatie maar niet aangegaan. Maar er komen nog meer wandelingen en kansen. ;)
Wacht maar totdat een fokker zich geroepen voelt om ook eens in dat bos (nou ja bos, ik zie meer weiland dan bomen op je foto's) rond te lopen om eens een hartig woordje met jou te gaan wisselen.
Wat dat betreft zijn foto's van jezelf plaatsen niet echt slim.

En ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die een rustig gesprek met je aangaan als je de kleren aanhad die je vandaag eerder gepost had.

Dan lijkt het mij eerder dat je op een afgesloten terrein van een psychiatrische instelling rond liep. -O-
pi_87143799
quote:
Gast, je bent eng.
pi_87143956
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:22 schreef klipper het volgende:

[..]

Wacht maar totdat een fokker zich geroepen voelt om ook eens in dat bos (nou ja bos, ik zie meer weiland dan bomen op je foto's) rond te lopen om eens een hartig woordje met jou te gaan wisselen.
Wat dat betreft zijn foto's van jezelf plaatsen niet echt slim.

En ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die een rustig gesprek met je aangaan als je de kleren aanhad die je vandaag eerder gepost had.
Daar zou ik heel erg naar uitkijken en dan mijn bevindingen hier bekendmaken. ;)

Ik zie geen bezwaar om foto's van mijzelf te oplaatsen, ik zit niet op mijn (zelfmaak) werk. Zij wel!
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:27:52 #202
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_87143961
quote:
Heb je nou zelf niet in de gaten (gezien je tig rijbewijstopics inderdaad niet) dat je wel heel erg ziekelijk obsessief met die vrouw bezig bent?

Ik mag haast hopen dat die vrouw er op een gegeven moment schoon genoeg van heeft en de politie (of beter nog: wat familie) op je af stuurt.

Sick fuck :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_87144185
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heb je nou zelf niet in de gaten (gezien je tig rijbewijstopics inderdaad niet) dat je wel heel erg ziekelijk obsessief met die vrouw bezig bent?

Ik mag haast hopen dat die vrouw er op een gegeven moment schoon genoeg van heeft en de politie (of beter nog: wat familie) op je af stuurt.

Sick fuck :r
Voor zover ik weet (dat ze zelf heeft verteld\) heeft ze vrijwel geen familie, wel valt mij op dat ze veel mensen op straat ed aanspreekt (deed ze nu ook) ik heb even later die mensen aangesproken om te vragen of ze vrienden of familie waren. Maar ze zeiden van niet.

Ze kan toch naar de politie gaan, heb ik haar zelfs voorgesteld. Maar waarom dat ze dat niet doet is mij nog steeds een raadsel. Zal wel te maken hebben dat de politie de prioriteiten tegenwoordig ergens anders gelegd hebben. Maar ze mag gerust een (valse) aanklacht tegen mij indienen, dan hoor ik het wel van de politie wat wel of niet kan.
pi_87144542
Zo vals zou die aanklacht niet zijn hoor, dit begint behoorlijk op stalking te lijken :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')