Wat leuk van de fotoshoot Ing!quote:
Wij hebben croissantjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja hoor, fok it. Ik heb al nauwelijks ondeugden meer over nu ik ben gestopt met roken. Laat me dan tenminste onbezorgd dwergwerpenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:11 schreef Strega het volgende:
Goed van die shag Nok!
Midgetgolf= is dat niet dwergonvriendelijk=
Lieve Fieps
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij hebben croissantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
OK, je krijgt een licentie!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor, fok it. Ik heb al nauwelijks ondeugden meer over nu ik ben gestopt met roken. Laat me dan tenminste onbezorgd dwergwerpen![]()
Ik bedoelde ook meer dat ze niet onder en achter banken zouden duiken, da's een beetje lastig fotograferenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, actiefoto's zijn veel toffer dan poseerfoto's, zeker als ze van goede kwaliteit zijn!
Je hebt weer spaties.quote:
Een gloednieuw toetsenbord zelfs.quote:
Vivaldiquote:Op zondag 25 juli 2010 11:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Henk Humeurig.
Goedemorgen allemaal, zondagochtend, tijd voor klassieke muziek.
Nou, Baileys was dus zoooo bang dat ie onder de bank kroop.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ze niet onder en achter banken zouden duiken, da's een beetje lastig fotograferen
Binkquote:Op zondag 25 juli 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Bink had net weer even de bibbers. Seconde of 5-6.
Maar het gaat nu elke keer weer vanzelf over en daarna heeft ze nergens last van, dus misschien zijn het idd gewoon nog naweeën en duurt dat ook nog wel even. Of ze heeft gewoon een soort mini-Parkinson-aanvalletjes ofzo. Geen idee.
Die ene dag duurt het een uur of twee, toen het zo mis ging. Nu het steeds maar een paar seconden is en niet eens elke dag blijf ik hoopvol
Je hebt de Q-koortsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:
Kolere, geen idee wat het is maar ik voel me niet zo best
Al 2 tot 3 weken hoesten en stront verkouden. De 1ste x zei de arts Bronchitisde 2de x zei een andere vernauwing van de luchtwegen. 1ste x kuur gehad omdat ik Humira gebruik, 2de x neusspray met corticosteroïden erin.
Maar men, ik voel me al 3 a 4 dagen ruk. Ijskoud, dan weer bloedheet, dan weer ijskoud, dan weer bloedheet. Steken op mijn borst, steken in mijn onderrug aan de zijkant. Een neus die nog ontzettend dicht zit en ik vind het nu een partij benauwd. MM keek me echt aan alsof ik ze zag vliegen toen ik dat zei![]()
Het moet weg! Ik heb betere dingen te doen
Ing, ik wil wel foto's zien he als je ze hebt
Behdddd luck!quote:
Ja, wij gaan ook zo eten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Ing ik ben benieuwd!
Ik was met de buuf met de honden lekker naar de eeuwige grasvelden met de auto, hondjes laten rennen.
Fieps vond het heeeeeeeeeeeerlijk
Nu nog ff eten, en twee honden wassen en dan bankhangen
Er werd echt een dwerg geworpenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Behdddd luck!![]()
Was het dwerg werpen leuk?
Och het gaat om het spel nietwaar!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er werd echt een dwerg geworpen![]()
Er viel een kindje van een jaar of 4 op een van debanen echt recht op zijn giecheltje. Bloeden als een rund. Na de ehbo moest ie toch naar het ziekenhuis voor de zekerheid. Neus kapot, voorhoofd kapot. Struikelde over een trapje en kwam echt raar terecht. Ik hoorde gewoon een doffe bons en er zat best wat afstand tussen.
Verder is NokManda niet te verslaan. Ik doe het graag, maar ik ben er niet goed in.
quote:
X-Rated!quote:
Sun O Nog gehoord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |