Wat leuk van de fotoshoot Ing!quote:
Wij hebben croissantjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja hoor, fok it. Ik heb al nauwelijks ondeugden meer over nu ik ben gestopt met roken. Laat me dan tenminste onbezorgd dwergwerpenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:11 schreef Strega het volgende:
Goed van die shag Nok!
Midgetgolf= is dat niet dwergonvriendelijk=
Lieve Fieps
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij hebben croissantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
OK, je krijgt een licentie!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor, fok it. Ik heb al nauwelijks ondeugden meer over nu ik ben gestopt met roken. Laat me dan tenminste onbezorgd dwergwerpen![]()
Ik bedoelde ook meer dat ze niet onder en achter banken zouden duiken, da's een beetje lastig fotograferenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, actiefoto's zijn veel toffer dan poseerfoto's, zeker als ze van goede kwaliteit zijn!
Je hebt weer spaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |