Verslagenheid idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit vind ik nogal een treffende foto:
[ afbeelding ]
Ik denk soms (ondanks dat ik zelf geen regressie heb gedaan) dat ik (in een vorig leven) ook in WO2 heb geleefd en vergast ben. Denk ik soms als het aankomt op dit onderwerp. Vraag me niet waarom.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik heb regressies gedaan ja!
En kwam uit in de oorlog duitsland nederland...so?
En dit is serieus...of ik regressies serieus moet nemen weet ik dus niet.
Maar het verklaarde mij wel veel.
Ik heb bv heel veel Nederlandse vrienden in Berlijn wonen die daar ook heen zijn gegaan, het spijt me maar dan boeit mij dat wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:01 schreef junkiexp het volgende:
''Er is nog niet bekend of er Nederlands slachtoffers zijn''
Bij elk drama weer die egoïstische zin, wat boeit dat nou ?
Echt heel slecht
Onzin, dat is toch voor Nederlanders relevant?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:01 schreef junkiexp het volgende:
''Er is nog niet bekend of er Nederlands slachtoffers zijn''
Bij elk drama weer die egoïstische zin, wat boeit dat nou ?
Echt heel slecht
Het is voor deze moslims net zo erg inderdaad. Maar het is een ver van onze bed show omdat het niet westers is. Maakt het niet minder erg, vind het voor deze moslims net zo erg. Ja, je leest het goed.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:03 schreef Righteous het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal wel erg selectief in onze verontwaardiging
Jaarlijks vinden honderden de dood in die Pelgrimstocht naar Mekka
En toch grijpt dit je op de een of andere manier wel aan .
Best sneu eigenlijk (en ja ik doe er zelf ook aan mee )
Fucked up manquote:Op zondag 25 juli 2010 03:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb bv heel veel Nederlandse vrienden in Berlijn wonen die daar ook heen zijn gegaan, het spijt me maar dan boeit mij dat wel.
Zover is het toch niet hier vandaan?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:03 schreef Righteous het volgende:
Ja... ver van je bed show he...quote:Op zondag 25 juli 2010 03:03 schreef Righteous het volgende:
Het is toch alleen een taal en cultuurgrens ?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, dat is toch voor Nederlanders relevant?
2 al contact gehad via Facebook, andere 2 nog niet maar ik denk/hoop dat die of vast zitten vanwege vervoer of nog ergens aan het uitspacen zijn.quote:
En toch gaan ze.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:03 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Ja idd manquote:Op zondag 25 juli 2010 03:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, dat is toch voor Nederlanders relevant?
Dat moet vreselijk geweest zijn voor je moeder en jou, sterkte ermee dat gaat je niet in je koude kleren zitten.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Mn zusje was daar ook in die tunnel en mn ma die heb 4 uur zitten janken voor ze haar eindelijk kon bellen om te horen dat alles goed was .
Gelukkig dat het goed is gekomen met je zusje!!quote:Op zondag 25 juli 2010 03:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja idd man
Die logica snap ik dan wel weer. Mn zusje was daar ook in die tunnel en mn ma die heb 4 uur zitten janken voor ze haar eindelijk kon bellen om te horen dat alles goed was .
Denk veel mensen van hier op dit forum hebben ook wel vrienden enzo die daar heen zijn gegaan
Dus voor die mensen is zoiets heeeeeeeel belangrijk
Inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig dat het goed is gekomen met je zusje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |