Mwa, dat was ook wel een hele andere tijd. Ik weiger te geloven dat de mensen van deze generatie die tijd willen herleven. Het thema is de liefde. Het heet niet voor niets de 'love parade'. Juist dat dit kan, in dat land, en het ervoor ook in Berlijn heeft plaatsgevonden, daar waar nog 70 jaar geleden hele andere 'parade's' werden gegeven, is een mooi gegeven.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Krijg een deja vu naar een vorig leven...hekken daar weten zij wel raad mee!
![]()
![]()
sorry kon het niet laten even...neem me niet kwalijk gewoon
Die zorgen sowieso dat de entree niet bij een tunnel ligt. Dit is een falende organisatie die totaal geen rekening heeft gehouden met een groep leeghoofden die op dit soort feest afkomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Bullshit, stuur op Werchter een miljoen mensen door een kleine tunnel, wat denk je dat er gaat gebeuren?
Doe normaal manquote:Op zondag 25 juli 2010 02:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Krijg een deja vu naar een vorig leven...hekken daar weten zij wel raad mee!
![]()
![]()
sorry kon het niet laten even...neem me niet kwalijk gewoon
Ik vind over 'kinderen' praten als het over 25-jarigen gaat ook niet echt respectvol.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja hoor nog ff en dan is het al zover dus!
Maar goed moge die tijd ons komen halen naar die verzorgingsmisdadigersinstituten of ...den hemel?
Jij komt ook ooit zover als alles goed gaat en je je niet begeeft in grote mensenmassa's!
beetje respect he voor de old fokkers aub!?
Lol, je gaat toch niemand proberen wijs te maken dat jij ouder bent dan 17 13 right?quote:
Ik heb regressies gedaan ja!quote:
Echt toepasselijk, hoe heb je 'm weten vinden.quote:
Idem...open mond hier...hoe wisten ze dat toen al?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt toepasselijk, hoe heb je 'm weten vinden.
Zo zie je maar weer dat dit een door de illuminati opgezete ramp is die ze al 20 jaar geleden bekend hebben gemaakt via dat nummer.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Idem...open mond hier...hoe wisten ze dat toen al?
...tijd voor niburroeh!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 02:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat dit een door de illuminati opgezete ramp is die ze al 20 jaar geleden bekend hebben gemaakt via dat nummer.
Weet ik, was niet slecht bedoeld die opmerking. Klonk alleen een beetje vreemd, dat 'kinderen'.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:41 schreef Marie30 het volgende:
Wat een gezeik omdat hier iemand liefkozend post: "ik hoop dat er vannacht geen kinderen meer sterven..." Dat is imo enkel liefkozend bedoelt en niet neerbuigend. Mensen kunnen overal iets achter zoeken...
Nog een "nieuwe" (denk ik) link:
http://www.destentor.nl/a(...)-vallende-mensen.ece
Volgens De Stentor is de paniek ontstaan door dat er mensen van die stijle trap naar beneden vielen in de mensenmassa. Ook maakt de burgemeester enkele bedenkelijke opmerkingen (volgens dit artikel...)
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet ik, was niet slecht bedoeld. Klonk alleen een beetje vreemd....
Heeft iemand 'Too much love will kill you' al gepost?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt toepasselijk, hoe heb je 'm weten vinden.
teveel mensen op een oud trapje trap stort in mensen dood?quote:
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-utrecht-video.htmlquote:
"Stop, in the name of love..."quote:Op zondag 25 juli 2010 02:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Heeft iemand 'Too much love will kill you' al gepost?
Dank voor de link. Kende het niet neen, maar ben een Vlaamse... grensstreek...quote:Op zondag 25 juli 2010 02:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
teveel mensen op een oud trapje trap stort in mensen dood?
Ken je dat niet dan? Joh?
Ook een beetje een ander verhaal in mijn ogen... Utrecht: de trap stort in... Duisburg: paniek, mensen klimmen omhoog, vallen naar beneden, paniek wordt groter, vertrappeling...quote:Op zondag 25 juli 2010 02:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-utrecht-video.html
Al staat dat natuurlijk in het niets vergeleken met het drama van vandaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |