Druk van de massa wordt van achteruit steeds groter, dan beginnen er mensen alternatieven te zoeken, een paar daarvan donderen naar beneden bovenop de mensen die daar staan, gevolg de hele meute schuift ineens de tunnel in die al volstaat.quote:
Dus er zijn geen ouders waarvan zij kinderen zijn?quote:
Dat ook ja.quote:
Schande.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampen
Aan de andere kant moet je wel veel pech hebben om net op dat moment daar te staan.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou wel opgelucht zijn als ik morgen een aantal online zie op hyves, weet niet zeker of ze naar loveparade zijn, het zijn wel festival gangers en een van die vrienden woont in duitsland dus grote kans. Hoop aan de andere kant dat ze lekker thuis zitten of in nederland uit zijn gegaan.
Zoals ik ze ken kunnen het pech vogels zijn , maar ik hoop dat ze besloten hebben niet te gaan ofzo .quote:Op zondag 25 juli 2010 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je wel veel pech hebben om net op dat moment daar te staan.
zoals die bla kans om door de bliksem getroffen te worden is 0,00003%quote:Op zondag 25 juli 2010 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je wel veel pech hebben om net op dat moment daar te staan.
Komt me bekend voor.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef rednitro het volgende:
[..]
zoals die bla kans om door de bliksem getroffen te worden is 0,00003%
kans om door de bliksem getroffen te worden met een camera in je hand 0,000002% ?
we kunnen die pech allemaal hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:03 schreef Mercer het volgende:
politie die mensen tegenhoud bij de tunnel, aan welke kant is dat?
quote:
Bullshit, stuur op Werchter een miljoen mensen door een kleine tunnel, wat denk je dat er gaat gebeuren?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:16 schreef Bayswater het volgende:
Verbaast mij niet zoiets, op Werchter ook vaak van die massa mensen die zich langzaam verplaatsen rond het he festival. Daar heeft echter iedereen door dat men zich rustig moet voortbewegen, de combinatie dronken Duitsers met dit soort kutmuziek vraag echter om problemen.
Ja hoor nog ff en dan is het al zover dus!quote:Op zondag 25 juli 2010 02:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn gewoon 18-30 jarigen. Als je dat kinderen vindt wordt het misschien tijd voor het verzorgingstehuis.
Zouden ze wel willen maar Werchter trekt echt niet zoveel volk op 1 dag.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Bullshit, stuur op Werchter een miljoen mensen door een kleine tunnel, wat denk je dat er gaat gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |