Respect voor de mensen die helpen de gewonden te verzorgen. Weet niet of ik daar na zo'n shockerende ervaring toe in staat zou kunnen zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef rednitro het volgende:
secondes na het drama
Loveparade 2010 first footage minutes after drama
Klopt, ik stond ook in die tunnel.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef Omkron het volgende:
[..]
ken het, toen waren alle speakers kapot. mysteryland '96 toch?
Ja behoorlijk, die schoen van Nike die je zoon perse wilde hebben...die je met moeite betaalde...bv...quote:Op zondag 25 juli 2010 00:57 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)drama-in-beeld.dhtml
Blijft een bijzonder vak, fotograaf. Hoofd koel weten te houden en zulke plaatjes weten te schieten.
Het was niet mijn stijl zowiezo, maar ik heb nooit begrepen of dat nu de bedoeling was (dat het zo klonk) of dat de hele PA werkelijk naar de klote was. Ik liep er in het begin van het feest doorheen en toen klonk het al als stuk zijnde. ? jij enig idee?quote:
Dat gevoel kreeg ik wel met die foto van het hartje op de grond.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef Relko het volgende:
Misschien heeft hij die Nike daar zelf neergelegd om een goeie foto te hebben voor zijn krant.
Was mijn stijl ook niet maar ik wou het wel eens meemaken, naar mijn idee toen waren de woofers kapot, althans zo klonk het voor mij.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:04 schreef Omkron het volgende:
[..]
Het was niet mijn stijl zowiezo, maar ik heb nooit begrepen of dat nu de bedoeling was (dat het zo klonk) of dat de hele PA werkelijk naar de klote was. Ik liep er in het begin van het feest doorheen en toen klonk het al als stuk zijnde. ? jij enig idee?
Beste troll tot nu toequote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef Relko het volgende:
Misschien heeft hij die Nike daar zelf neergelegd om een goeie foto te hebben voor zijn krant.
Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.quote:
Ach, schei toch uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu, 't zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt hoor.
Niet echt fotografen ensceneren net zo goed, ook bij rampenquote:
Het zijn geen kinderen.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef yvonne het volgende:
Het is trouwens een schitterende veelzeggende foto.
En nu ga ik slapen en hopelijk overlijden niet nog meer kinderen vannacht...
Idem...quote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef yvonne het volgende:
Het is trouwens een schitterende veelzeggende foto.
En nu ga ik slapen en hopelijk overlijden niet nog meer kinderen vannacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |