Ik hoop met je mee, slaap lekkerquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef Bos81 het volgende:
nu echt weg en hopelijk ben ik pas na 8.00 uur weer online
Gisteren ging je ook al zo vroegquote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog neit of ik nou zo/vroeg naar bed ga of nog ff blijf
Ok nog even dan.quote:
Ik ben makkelijk.quote:
Uhuhquote:
Ik voel me heel erg:quote:
Je kan beter krijgen.quote:
quote:
De hele avond alquote:
Mja, de feiten zijn, ik wil een vent. Jij bent geen vent. Aan wie het ligt, geen idee.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat een soort het ligt niet aan jou maar aan mij?
Moeder natuur?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, de feiten zijn, ik wil een vent. Jij bent geen vent. Aan wie het ligt, geen idee.
Ik kan wel een hele lage stem opzetten en een piemel regelen?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, de feiten zijn, ik wil een vent. Jij bent geen vent. Aan wie het ligt, geen idee.
Jaquote:
Uiteraard maar moet dat wat uitmaken dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze wel al gezien had, die films?
Al Pacino's hoofd op het lijf van een schildpad.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om iets te photoshoppen. Maar ik weet niet wat.
Jou kennelijk nietquote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard maar moet dat wat uitmaken dan?
Nee goede filmsquote:
quote:
Die is al de hele dag op Fokquote:
Dat zekerquote:
Voordeel, ik heb ze al gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar ik ben een man he, dus kan niet teveel tegelijk.
Een film kijken tijdens het fokken is aan mij niet besteedt
Dat heb ik ook mensen wijs proberen te maken, maar ik viel vaak door de mand. Het was gewoon onkunde.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:36 schreef D. het volgende:
Maar ik ben een man he, dus kan niet teveel tegelijk.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook mensen wijs proberen te maken, maar ik viel vaak door de mand. Het was gewoon onkunde.
da's ook het 'probleem', het is helemaal niet leukquote:Op zondag 25 juli 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel een keer zo'n dagrecord voor mezelf. Maar telkens als ik dat verzin ben ik het na een uurtje wel weer zat.
Je mag blij zijn dat je dat zo zat bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel een keer zo'n dagrecord voor mezelf. Maar telkens als ik dat verzin ben ik het na een uurtje wel weer zat.
iets met e-penis toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
da's ook het 'probleem', het is helemaal niet leuk
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
Als ik een dik oud ventje was geweest dan zat ik waarschijnlijk nu tegen/over alles en iedereen te klagen
Ow, nou, proost dan maarquote:Op zondag 25 juli 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet..
Zo voel ik me denk ik, ofzo
eejjjjjjjj Bellaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dit gaat te fur, ik ben 5 dagen in London en jullie hebben meer dan 20 topics vol gegooid.
Bellaaaaaaaaa you soddin' bag of sodomite bloody 'ell wot wot wot!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dit gaat te fur, ik ben 5 dagen in London en jullie hebben meer dan 20 topics vol gegooid.
Bellabitchquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
Het was supervet!! London is echt een prachtige stad, zelfs mooier dan New York!
Jou zag ik nog, ik heb je gemist maar nu wel weg isquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
okee, er is wel wat geur hierzo...quote:
Ja nee, het zijn natuurlijk toch wel 2 van de populairste steden, en alhoewel NY prachtig is, is London echt zo'n stad waar ik m'n leven zou kunnen slijten/quote:
Het bruist, het houdt de mensheid bezig enz.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
okee, er is wel wat geur hierzo...
Maar niet echt iets heel bijzonders toch? Of zit ik met mijn hoofd ergens anders?
ohw ja, we hadden mystery users...quote:Op zondag 25 juli 2010 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het bruist, het houdt de mensheid bezig enz.
Morgen pas weer?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef D. het volgende:
Luitjes, ik ga ff 'kijken' wat mijn boek me te vertellen heeft
Tot morgen
Heel GOK!?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw ja, we hadden mystery users...
Niemand weet wie het zijn, iedereen wil jet weten... heel GOK! houdt zijn adem in.... En dat allemaal vanwege die ene vraag..... Wie zijn die mystery users
nee, was weinig bijzondersquote:Op zondag 25 juli 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Was Popstars nog wat aan?
Phalerieau zegt dat Jeroen Post de myspop is.
Ik ga denk ik maar op GoT vragen of er mensen zijn die met mij een jongerenforum willen starten, met die naamquote:
Mag ik mede-admin worden?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar op GoT vragen of er mensen zijn die met mij een jongerenforum willen starten, met die naam
Dat wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nee, het zijn natuurlijk toch wel 2 van de populairste steden, en alhoewel NY prachtig is, is London echt zo'n stad waar ik m'n leven zou kunnen slijten/
Trusten Ceequote:Op zondag 25 juli 2010 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel.Maar wel in een lekker sjiek pandje in Notting Hill of bij Primrose Hill in de buurt.
Eerst even een miljonair opscharrelen. Of een loterij winnen. En dan een miljonair opscharrelen.
Nee wacht, eerst maar eens even slapen.
Welterusten mensen, en welkom terug Bella!![]()
gapen = slapenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook slapen, ik gaap als een nijlbeer.
Jij wordt de nieuwe Yvonne?quote:
Zo'n Engelsman die darling tegen me zegt, en net zo peopig is als Hugh Grant en ook whoopsiedaisy zegt ipv goddamned.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel.Maar wel in een lekker sjiek pandje in Notting Hill of bij Primrose Hill in de buurt.
Eerst even een miljonair opscharrelen. Of een loterij winnen. En dan een miljonair opscharrelen.
Nee wacht, eerst maar eens even slapen.
Welterusten mensen, en welkom terug Bella!![]()
Hey Benny dus je hebt ee nieuwe mobiel?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Fail
Mijn Desire herkent Desire niet als woord, maar iPhone wel
Trusten Huppelquote:Op zondag 25 juli 2010 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen. Kusje voor Myr![]()
Ok ok de rest ook een
Alweer een paar wekenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hey Benny dus je hebt ee nieuwe mobiel?
Nee ik heb een Desir, he kut, een Desira, shit, een Desi,
Oh dus je hebt gewoon een nieuwe mobiel.
Nee ja dus een Desirggg FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
Jack the Ripper tour was nog best eng.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:37 schreef iBenny het volgende:
Bella, ook nog wat leuks/spannend meegemaakt in Londen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jack the Ripper tour was nog best eng.Verder heul veul geshopt, Topshop is mijn nieuwe walhalla, wat een winkel
Verder veel gevreten, gedronken en lekker over marktjes gelopen.
Hey Bos nog enigzins geslapen?quote:
quote:
Ja redelijk, werd wel om 3 uur wakker van muziek hier in het pand (of er buiten)quote:
Oke gelukkig maar, lekker irri ook wakker worden door andermans herriequote:Op zondag 25 juli 2010 09:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk, werd wel om 3 uur wakker van muziek hier in het pand (of er buiten)![]()
Maar toch daarna nog even kunnen slapen
Zeker als het iets van trance was ofzo, iig muziek waar ik totaal niet naar kan luisteren..quote:Op zondag 25 juli 2010 09:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar, lekker irri ook wakker worden door andermans herrie
Hahaha, dat maakt mij niet eens uit danquote:Op zondag 25 juli 2010 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker als het iets van trance was ofzo, iig muziek waar ik totaal niet naar kan luisteren..
Goedemorgen, gelukkig meis, ik snap best dat je je zorgen maaktequote:Op zondag 25 juli 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe is het hier?
Mijn broer is weer terechtkwam vanochtend om 7 uur aanzetten goddank. Heeft het er gelukkig heel wat beter afgebracht dan vele andere mensen
![]()
Ik ga zo slapen
Jij hebt dus een superdagquote:Op zondag 25 juli 2010 09:24 schreef Cee het volgende:
Gelukkig, -Miauw-!Was ie er dicht bij toen de hel daar losbrak?
Goedemorgen iedereen. Zometeen sporten en daarna ga ik de stad in en een camera kopen. *kwijl*
Ja, echt amper geslapen. Al scheelt het ook dat mijn moeder he-le-máál niet hysterisch was hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen, gelukkig meis, ik snap best dat je je zorgen maakte![]()
Ja, blijkbaar, ik heb hem zelf nog niet gesproken. Maar hij was vrienden kwijt (iedereen is nog intact, voor zover er sowieso niets ontbrak) en het netwerk lag plat en hij had de autosleutelquote:Op zondag 25 juli 2010 09:24 schreef Cee het volgende:
Gelukkig, -Miauw-!Was ie er dicht bij toen de hel daar losbrak?
Goedemorgen iedereen. Zometeen sporten en daarna ga ik de stad in en een camera kopen. *kwijl*
Jawel, maar mezelf kennende zal ik in de loop van de dag wel weer op bed belanden, maar dat is niet erg volgens de psychiater..quote:
Zolang je maar goed uitrust, toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 09:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, maar mezelf kennende zal ik in de loop van de dag wel weer op bed belanden, maar dat is niet erg volgens de psychiater..
Heeft ie nog mazzel dat hij de autosleutel nog had!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt amper geslapen. Al scheelt het ook dat mijn moeder he-le-máál niet hysterisch was hoorTja, je mogelijkheden zijn beperkt du sje kunt maar beter kalm blijven...
[..]
Ja, blijkbaar, ik heb hem zelf nog niet gesproken. Maar hij was vrienden kwijt (iedereen is nog intact, voor zover er sowieso niets ontbrak) en het netwerk lag plat en hij had de autosleutel![]()
Maar goed...
Wat voor camera ga je kopen Cee?
en niet te lang op bed blijft liggen, zodat ik snachts bijna niet kan slapen..quote:
Verstandige keuze.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en niet te lang op bed blijft liggen, zodat ik snachts bijna niet kan slapen..
Morgen, ik doe een bakkie meequote:
Ohh cool! *pretends to know* Wat gaaf, heb je specifieke dingen die je gaat vastleggen met je nieuwe camera?quote:Op zondag 25 juli 2010 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga (waarschijnlijk) een Canon EOS 450d kopen met een Sigma lens van 18-200. En dan nog wat toebehoren (extra batterij, tas, geheugenkaarten).
Ja, tot een week terug vond ik het ook allemaal hocuspocus maar ik heb me ingelezen de afgelopen dagen.Is het triest dat ik nu medelijden heb met mijn huidige camera? Heb ik altijd als ik iets nieuws/vervangends koop. Dan vind ik het te vervangen apparaat zielig.
Ja dat is triest he? Ik weet het. Maar ik ga m'n huidige point-and-shoot camera nog steeds gebruiken voor korte tripjes, concerten etc. Dus hij hoeft helemaal niet zielig te wezen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh cool! *pretends to know* Wat gaaf, heb je specifieke dingen die je gaat vastleggen met je nieuwe camera?
Hehe ik ken het wel, medelijden hebben met 'oudjes'. Nou je hebt een mooie tijd met 'm meegemaakt. Na al die prachtige foto's die hij voor je gemaakt heeft wordt het tijd dat hij wat rustiger aan gaat doen. Genieten van z'n oude dag. Het wordt toch wel iets te veel anders, iedere dag erop uittrekken. Sterker nog, hij is zó bijzonder dat hij alleen met de speciale evenementen nog maar hoeft te werken.
Zeg dat maar tegen 'm
Haha oja krijg je dat weer! Ik ging laats 's middags twee uurtjes slapen. Nou duurde 's nachts ook twee uurtjes voor ik in slaap vielquote:Op zondag 25 juli 2010 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en niet te lang op bed blijft liggen, zodat ik snachts bijna niet kan slapen..
Ik hou mijn hart vast voor vanavond, morgen weer werken en dan slaap ik natuurlijk voor geen meter vannacht bang dat ik me verslaap enzoquote:Op zondag 25 juli 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oja krijg je dat weer! Ik ging laats 's middags twee uurtjes slapen. Nou duurde 's nachts ook twee uurtjes voor ik in slaap viel
Hahaha aaahhhh!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor vanavond, morgen weer werken en dan slaap ik natuurlijk voor geen meter vannacht bang dat ik me verslaap enzo
quote:
Ja precies, en dan ipv uitgerust helemaal verrot uit je vakantie komenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh cool! *pretends to know* Wat gaaf, heb je specifieke dingen die je gaat vastleggen met je nieuwe camera?
Hehe ik ken het wel, medelijden hebben met 'oudjes'. Nou je hebt een mooie tijd met 'm meegemaakt. Na al die prachtige foto's die hij voor je gemaakt heeft wordt het tijd dat hij wat rustiger aan gaat doen. Genieten van z'n oude dag. Het wordt toch wel iets te veel anders, iedere dag erop uittrekken. Sterker nog, hij is zó bijzonder dat hij alleen met de speciale evenementen nog maar hoeft te werken.
Zeg dat maar tegen 'm
ik ben alweer terugquote:Op zondag 25 juli 2010 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hai! Ga jij nog op vakantie eigenlijk?
Ahhhhquote:Op zondag 25 juli 2010 09:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, en dan ipv uitgerust helemaal verrot uit je vakantie komen
Ja, als ik zo rond 11.00 een uurtje ga slapen, kan ik snachts wel redelijk vroeg in slaap vallen. Maar als ik zoals wel vaker tot een uur of 15 of zelfs 16 blijf liggen slaap ik echt weinig snachts..quote:Op zondag 25 juli 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oja krijg je dat weer! Ik ging laats 's middags twee uurtjes slapen. Nou duurde 's nachts ook twee uurtjes voor ik in slaap viel
Het is voorbij gevlogen ja en geen vrij meerquote:Op zondag 25 juli 2010 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Ja, ik ken het wel trouwens. Zo stom!
Wel balen dat de vakantie er weer op zit. Wat gaat het snel dan hè. Moet je de rest van de zomer werken?
Ik spuugde haast mijn koffie uit, ik las nek even niet meequote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben wakker geworden met een stijve nek
Een Odol is toch vrij normaal?quote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spuugde haast mijn koffie uit, ik las nek even niet mee![]()
Ik dacht al jeetje Symph to much info
Hahaha je bent ook gekquote:Op zondag 25 juli 2010 09:46 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg een brok in m'n keel.
Ik heb eh...niet echt specifieke dingen die ik vast wil leggen. Heb nog niet echt een bepaald onderwerp dat ik liefst op de foto zet. Meestal neem ik m'n camera mee om foto's te maken als ik al van plan ben naar een evenement of bezienswaardigheid te gaan, of gewoon, tijdens een wandeling. Dus ik ga er niet speciaal voor het foto maken erop uit. Maar ik wil/hoop dat wel te doen nu. M'n vriendinnen noemen me op vakantie altijd al japanner vanwege m'n overmatige behoefte om overal foto's van te maken.Dus ik wil ook wel een beetje deze hobby oppikken.
Jawel maar om dat nou luidkeels te verkondigenquote:
Dat is ook weer zo jaquote:Op zondag 25 juli 2010 09:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar om dat nou luidkeels te verkondigen
quote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt wel het mooiste weer meegepaktquote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is voorbij gevlogen ja en geen vrij meer
Ja sorryquote:
Ik heb het wel getroffen jaquote:Op zondag 25 juli 2010 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt wel het mooiste weer meegepakt
quote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je het lag niet aan mijquote:Op zondag 25 juli 2010 09:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Kally tof want dankzij haar hoef ik sommige posts die ik wil maken, niet te maken.
Whehehehequote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wazig zijn is toegestaan op zondagochtend, heb er zelf ook wat last vanquote:
Maarre over je nek dus nog evenquote:Op zondag 25 juli 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben wakker geworden met een stijve nek
quote:Op zondag 25 juli 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik ben best openhartig, maar er zijn grenzen
Pfff ze hadden daarnet ruzie om half 8quote:Op zondag 25 juli 2010 09:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wazig zijn is toegestaan op zondagochtend, heb er zelf ook wat last van
ik ga zo inderdaad even lekker onder dee warme douche staanquote:Op zondag 25 juli 2010 09:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maarre over je nek dus nog even![]()
Warme douche, tijgerbalsem, massage?
quote:
quote:
Ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik daar altijd gewoon dwars doorheen
Ik heb ze ook niet gehoordquote:Op zondag 25 juli 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had ik dat geluk maar, ben een lichte slaper en dus om het minste wakkerquote:Op zondag 25 juli 2010 09:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn wederhelft slaapt ook heel licht.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:59 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Had ik dat geluk maar, ben een lichte slaper en dus om het minste wakker
Goed idee, ga ik zo ook maar even doen, heb het nog druk genoeg vandaagquote:Op zondag 25 juli 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:Ik kan maar niet wakker worden
![]()
Zo maar douchen ofzo
Net zo'n slaper als mijn lief dus. Kan een kanon afschieten naast bed, maar hij tukt rustig doorquote:Op zondag 25 juli 2010 10:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn wederhelft slaapt ook heel licht.
Bij mij kun je de hele inrichting van de slaapkamer omdraaien zonder dat ik wakker word.
in het kader van tmi: ik ben al een stuk minder lui geweest in bed.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
in het kader van tmi: ik ben al een stuk minder lui geweest in bed.
Nu maar eens douchen en eens kijken wat de rest van de dag brengt.
Ik ook...quote:Op zondag 25 juli 2010 10:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik zo ook maar even doen, heb het nog druk genoeg vandaag
Hahaha! Je wilt niet weten wat mijn fantasie nu doetquote:Op zondag 25 juli 2010 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
in het kader van tmi: ik ben al een stuk minder lui geweest in bed.
Nu maar eens douchen en eens kijken wat de rest van de dag brengt.
gathering of kutusers?quote:
het schijnt dat je je met een paracetamol weer stukken beter gaat voelen in dit soort gevallenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
En ik heb NIET goed geslapen en nu hoofdpijn
Dat is vervelendquote:Op zondag 25 juli 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Ochtendgymnastiek met de zender max, gij perverseling.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
het schijnt dat je je met een paracetamol weer stukken beter gaat voelen in dit soort gevallen
In bed?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ochtendgymnastiek met de zender max, gij perverseling.
Ik ookquote:
Hahahahaquote:Op zondag 25 juli 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
the horror, dat Olga Commandeur je gaat vertellen hoe je het doen moet
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
the horror, dat Olga Commandeur je gaat vertellen hoe je het doen moet
Die is via een zijdeurtje afgegaan en die leeft nu in de luwtequote:Op zondag 25 juli 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
Maar liever Olga dan Karrrrl. Hoe zou het daarmee zijn? Zou hij weer over straat durven?
Pfff, ja wel erg!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is via een zijdeurtje afgegaan en die leeft nu in de luwte
Ik wil je mental image van een pinguin die seks heeft doen vergeten. Al is olga van max ergerquote:
Dan maar een pinguin die sex heeft jaquote:Op zondag 25 juli 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil je mental image van een pinguin die seks heeft doen vergeten. Al is olga van max erger
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Begrijp me goed, ik vin Jan Smit en alle andere Ned.talige shit leuk. Maar niet om 10 uur 's ochtends over buurman
Fijn zo'n buurmanquote:Op zondag 25 juli 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Begrijp me goed, ik vin Jan Smit en alle andere Ned.talige leuk. Maar niet om 10 uur 's ochtends over buurman
Goedemorgen!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Begrijp me goed, ik vin Jan Smit en alle andere Ned.talige leuk. Maar niet om 10 uur 's ochtends over buurman
SJezus heb alle symptomen van alcoholisme verzameldquote:Op zondag 25 juli 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:26 schreef crv het volgende:
[..]
SJezus heb alle symptomen van alcoholisme verzameld![]()
Gisteravond een BBQ party gehad en daar is wat veel alcohol doorgegaan
We hebben er 3 Cremants, en 6 wijn en 12 halve liters bier doorgejaagd met 8 mensenwaarvan 3 niet-drinkers, en 2 matige drinkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteerd![]()
[..]
We hebben er 3 Cremants, en 6 wijn en 12 halve liters bier doorgejaagd met 8 mensenwaarvan 3 niet-drinkers, en 2 matige drinkersIk drink nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb hoofdpijn tot in mn tandvlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
[..]
We hebben er 3 Cremants, en 6 wijn en 12 halve liters bier doorgejaagd met 8 mensenwaarvan 3 niet-drinkers, en 2 matige drinkersNog gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja dat komt omdat ik te vroeg wakker ben geworden.quote:
Dank je,quote:
dank c_a Al heb ik nu niet zo'n feeststemming in mijn hoofdquote:
Hier is het gelukkig gister weggetrokken daardoor konden we nog BBknoeienquote:
is toch zo gebeurt c_a of heb je zoveel hoekjes en zoquote:Op zondag 25 juli 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik te vroeg wakker ben geworden.
Vanmiddag het plafond witten, helemaal geen zin in, maar moet echt gebeuren
Gelijk weer aan het bier schijnt te helpenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
dank c_a Al heb ik nu niet zo'n feeststemming in mijn hoofd
Too much infoquote:Op zondag 25 juli 2010 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Nog een bak koffie en dan ga ik eerst de paarden maar eens doen.
[..]
We hebben er 3 Cremants, en 6 wijn en 12 halve liters bier doorgejaagd met 8 mensenwaarvan 3 niet-drinkers, en 2 matige drinkersGefeliciteerd CRV'tje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Waar woon jij ongeveer in West-Friesland?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Nog een bak koffie en dan ga ik eerst de paarden maar eens doen.
quote:
Heerhugowaard.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar woon jij ongeveer in West-Friesland?
Whehehehe, dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Too much info
Ow wacht, dat bedoelde je niet zo
Dank Miauw. Las stukje terug dat je broer veilig terug is uit Duisburg. Gelukkigquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Too much info
Ow wacht, dat bedoelde je niet zo
Thanksquote:Op zondag 25 juli 2010 10:37 schreef crv het volgende:
[..]
Dank Miauw. Las stukje terug dat je broer veilig terug is uit Duisburg. Gelukkig![]()
Wat een ellende daar
Daar is een natuurlijk geneesmiddel voor. Niet met olga van max thoughquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerhugowaard.
Als ik naar de paarden ga rij ik zo West Friesland binnen
Ik lig alleen in mn bedquote:Op zondag 25 juli 2010 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is een natuurlijk geneesmiddel voor. Niet met olga van max though
getver....quote:Op zondag 25 juli 2010 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
kermis + bier = hoofdpijn. En waarom kijken mensen vreemd als je een suikerspin eet in de octopus?
Sowieso een suikerspinquote:Op zondag 25 juli 2010 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
kermis + bier = hoofdpijn. En waarom kijken mensen vreemd als je een suikerspin eet in de octopus?
Ik had het ook gemist, maar ik begrijp nu dat ie naar de Love Parade wasquote:Op zondag 25 juli 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik wT gemist?? Wat is er met je broer?
Oeh, ik had gemist dat ie daar was!quote:
Nietusquote:Op zondag 25 juli 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Sowieso een suikerspin![]()
Jullie zijn allemaal zuipschuiten
Ik weet het niet maar hij was z'n vrienden kwijt, netwerk lag plat en chaos. Ik heb hem zelf nog niet gesproken.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt vreselijk.
Heeft hij er nog iets van mee gekregen?
En is dat gevaarlijk ofzo?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het ook gemist, maar ik begrijp nu dat ie naar de Love Parade was
Gisteren paniek uitgebroken mop, 10 mensen dood, heel veel gewondenquote:
quote:
Er is gister paniek uitgebroken met 19 doden en honderden gewonden tot gevolgquote:
19 doden alquote:Op zondag 25 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Gisteren paniek uitgebroken mop, 10 mensen dood, heel veel gewonden
19 doden inmiddelsquote:Op zondag 25 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
zijn al 19 doden geloof ik en 320 gewondenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt waar? Owquote:Op zondag 25 juli 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ga zo naar de paardjesquote:Op zondag 25 juli 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
Goed ik loop het te rekken, maar ik moet nu echt mijn knullen wegbrengen![]()
Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |