Ik hoop met je mee, slaap lekkerquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef Bos81 het volgende:
nu echt weg en hopelijk ben ik pas na 8.00 uur weer online
Gisteren ging je ook al zo vroegquote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog neit of ik nou zo/vroeg naar bed ga of nog ff blijf
Ok nog even dan.quote:
Ik ben makkelijk.quote:
Uhuhquote:
Ik voel me heel erg:quote:
Je kan beter krijgen.quote:
quote:
De hele avond alquote:
Mja, de feiten zijn, ik wil een vent. Jij bent geen vent. Aan wie het ligt, geen idee.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat een soort het ligt niet aan jou maar aan mij?
Moeder natuur?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, de feiten zijn, ik wil een vent. Jij bent geen vent. Aan wie het ligt, geen idee.
Ik kan wel een hele lage stem opzetten en een piemel regelen?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, de feiten zijn, ik wil een vent. Jij bent geen vent. Aan wie het ligt, geen idee.
Jaquote:
Uiteraard maar moet dat wat uitmaken dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze wel al gezien had, die films?
Al Pacino's hoofd op het lijf van een schildpad.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om iets te photoshoppen. Maar ik weet niet wat.
Jou kennelijk nietquote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard maar moet dat wat uitmaken dan?
Nee goede filmsquote:
quote:
Die is al de hele dag op Fokquote:
Dat zekerquote:
Voordeel, ik heb ze al gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar ik ben een man he, dus kan niet teveel tegelijk.
Een film kijken tijdens het fokken is aan mij niet besteedt
Dat heb ik ook mensen wijs proberen te maken, maar ik viel vaak door de mand. Het was gewoon onkunde.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:36 schreef D. het volgende:
Maar ik ben een man he, dus kan niet teveel tegelijk.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook mensen wijs proberen te maken, maar ik viel vaak door de mand. Het was gewoon onkunde.
da's ook het 'probleem', het is helemaal niet leukquote:Op zondag 25 juli 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel een keer zo'n dagrecord voor mezelf. Maar telkens als ik dat verzin ben ik het na een uurtje wel weer zat.
Je mag blij zijn dat je dat zo zat bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel een keer zo'n dagrecord voor mezelf. Maar telkens als ik dat verzin ben ik het na een uurtje wel weer zat.
iets met e-penis toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
da's ook het 'probleem', het is helemaal niet leuk
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
Als ik een dik oud ventje was geweest dan zat ik waarschijnlijk nu tegen/over alles en iedereen te klagen
Ow, nou, proost dan maarquote:Op zondag 25 juli 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet..
Zo voel ik me denk ik, ofzo
eejjjjjjjj Bellaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dit gaat te fur, ik ben 5 dagen in London en jullie hebben meer dan 20 topics vol gegooid.
Bellaaaaaaaaa you soddin' bag of sodomite bloody 'ell wot wot wot!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
Dit gaat te fur, ik ben 5 dagen in London en jullie hebben meer dan 20 topics vol gegooid.
Bellabitchquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:55 schreef Bellatrix het volgende:
Het was supervet!! London is echt een prachtige stad, zelfs mooier dan New York!
Jou zag ik nog, ik heb je gemist maar nu wel weg isquote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Bellatrix het volgende:
okee, er is wel wat geur hierzo...quote:
Ja nee, het zijn natuurlijk toch wel 2 van de populairste steden, en alhoewel NY prachtig is, is London echt zo'n stad waar ik m'n leven zou kunnen slijten/quote:
Het bruist, het houdt de mensheid bezig enz.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
okee, er is wel wat geur hierzo...
Maar niet echt iets heel bijzonders toch? Of zit ik met mijn hoofd ergens anders?
ohw ja, we hadden mystery users...quote:Op zondag 25 juli 2010 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het bruist, het houdt de mensheid bezig enz.
Morgen pas weer?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef D. het volgende:
Luitjes, ik ga ff 'kijken' wat mijn boek me te vertellen heeft
Tot morgen
Heel GOK!?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw ja, we hadden mystery users...
Niemand weet wie het zijn, iedereen wil jet weten... heel GOK! houdt zijn adem in.... En dat allemaal vanwege die ene vraag..... Wie zijn die mystery users
nee, was weinig bijzondersquote:Op zondag 25 juli 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Was Popstars nog wat aan?
Phalerieau zegt dat Jeroen Post de myspop is.
Ik ga denk ik maar op GoT vragen of er mensen zijn die met mij een jongerenforum willen starten, met die naamquote:
Mag ik mede-admin worden?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar op GoT vragen of er mensen zijn die met mij een jongerenforum willen starten, met die naam
Dat wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nee, het zijn natuurlijk toch wel 2 van de populairste steden, en alhoewel NY prachtig is, is London echt zo'n stad waar ik m'n leven zou kunnen slijten/
Trusten Ceequote:Op zondag 25 juli 2010 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel.Maar wel in een lekker sjiek pandje in Notting Hill of bij Primrose Hill in de buurt.
Eerst even een miljonair opscharrelen. Of een loterij winnen. En dan een miljonair opscharrelen.
Nee wacht, eerst maar eens even slapen.
Welterusten mensen, en welkom terug Bella!![]()
gapen = slapenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook slapen, ik gaap als een nijlbeer.
Jij wordt de nieuwe Yvonne?quote:
Zo'n Engelsman die darling tegen me zegt, en net zo peopig is als Hugh Grant en ook whoopsiedaisy zegt ipv goddamned.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel.Maar wel in een lekker sjiek pandje in Notting Hill of bij Primrose Hill in de buurt.
Eerst even een miljonair opscharrelen. Of een loterij winnen. En dan een miljonair opscharrelen.
Nee wacht, eerst maar eens even slapen.
Welterusten mensen, en welkom terug Bella!![]()
Hey Benny dus je hebt ee nieuwe mobiel?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Fail
Mijn Desire herkent Desire niet als woord, maar iPhone wel
Trusten Huppelquote:Op zondag 25 juli 2010 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen. Kusje voor Myr![]()
Ok ok de rest ook een
Alweer een paar wekenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hey Benny dus je hebt ee nieuwe mobiel?
Nee ik heb een Desir, he kut, een Desira, shit, een Desi,
Oh dus je hebt gewoon een nieuwe mobiel.
Nee ja dus een Desirggg FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
Jack the Ripper tour was nog best eng.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:37 schreef iBenny het volgende:
Bella, ook nog wat leuks/spannend meegemaakt in Londen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jack the Ripper tour was nog best eng.Verder heul veul geshopt, Topshop is mijn nieuwe walhalla, wat een winkel
Verder veel gevreten, gedronken en lekker over marktjes gelopen.
Hey Bos nog enigzins geslapen?quote:
quote:
Ja redelijk, werd wel om 3 uur wakker van muziek hier in het pand (of er buiten)quote:
Oke gelukkig maar, lekker irri ook wakker worden door andermans herriequote:Op zondag 25 juli 2010 09:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk, werd wel om 3 uur wakker van muziek hier in het pand (of er buiten)![]()
Maar toch daarna nog even kunnen slapen
Zeker als het iets van trance was ofzo, iig muziek waar ik totaal niet naar kan luisteren..quote:Op zondag 25 juli 2010 09:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar, lekker irri ook wakker worden door andermans herrie
Hahaha, dat maakt mij niet eens uit danquote:Op zondag 25 juli 2010 09:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker als het iets van trance was ofzo, iig muziek waar ik totaal niet naar kan luisteren..
Goedemorgen, gelukkig meis, ik snap best dat je je zorgen maaktequote:Op zondag 25 juli 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe is het hier?
Mijn broer is weer terechtkwam vanochtend om 7 uur aanzetten goddank. Heeft het er gelukkig heel wat beter afgebracht dan vele andere mensen
![]()
Ik ga zo slapen
Jij hebt dus een superdagquote:Op zondag 25 juli 2010 09:24 schreef Cee het volgende:
Gelukkig, -Miauw-!Was ie er dicht bij toen de hel daar losbrak?
Goedemorgen iedereen. Zometeen sporten en daarna ga ik de stad in en een camera kopen. *kwijl*
Ja, echt amper geslapen. Al scheelt het ook dat mijn moeder he-le-máál niet hysterisch was hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Goedemorgen, gelukkig meis, ik snap best dat je je zorgen maakte![]()
Ja, blijkbaar, ik heb hem zelf nog niet gesproken. Maar hij was vrienden kwijt (iedereen is nog intact, voor zover er sowieso niets ontbrak) en het netwerk lag plat en hij had de autosleutelquote:Op zondag 25 juli 2010 09:24 schreef Cee het volgende:
Gelukkig, -Miauw-!Was ie er dicht bij toen de hel daar losbrak?
Goedemorgen iedereen. Zometeen sporten en daarna ga ik de stad in en een camera kopen. *kwijl*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |