Mghiihihihihi. High five der herkenning!quote:
Als ik zo erg dronken ben dat om acht uur het licht al uit gaat, is de volgende dag meestal niet heel productief meer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:28 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen.
Het voordeel van dronken worden vóór acht uur 's avonds is dat je de volgende dag nog wat aan je dag hebt (we lagen er vóór tien uur in).
En ik moet de keuken nog voegen dus dat komt mooi uit.
Ja, ik vind het ook wel bizar.quote:
Let dan wel even op de tips van SC.quote:We zullen binnenkort een keer testen.
Tja, gezinshoofden weten het nu eenmaal allemaal..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef Isegrim het volgende:
De tips van SC staan bij mij immer hoog in het vaandel, vooral daar waar het mijn rol als gezinslid betreft.
Nee, we hebben straks nog een verjaardag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Gaan jullie mee naar ons paard vandaag?
Een familieruzie instigeren?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een paar famileleden om zeep helpen en voor de rest nooit iets afspreken?
Whehe mijnes moet nog beginnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:
K ben op weg naar 010, vakantie is voorbij
Helaas toen was ik ook vrijquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan heb jij met bloedhitte gewerkt en ik lag toen lekker in de Lek.
Nee. Je culinaire kennis valt me nu dan wel weer tegen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vers afgebakken, is dat hetzelfde als vers opgewarmd in de magnetron?
Dan kan het rap gaan ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo goed ben ik natuurlijk.
De dag bestond uit een introductietraining op ICT-gebied. Ik was de enige aanwezige en ik wist de helft al.
gek met zo'n Whizzkid om je heen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef Isegrim het volgende:
Zo goed ben ik natuurlijk.
De dag bestond uit een introductietraining op ICT-gebied. Ik was de enige aanwezige en ik wist de helft al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |