abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84663924
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je bent niet in de war met het feit dat de lijm na 14 dagen de maximale sterkte bereikt? Ik heb tot nu toe alleen nog maar met tegellijm gewerkt die na 24 uur gevoegd kan worden..
Volgens de verpakking mag je er na 24 uur op lopen en de ruimte na 14 dagen in gebruik nemen.
pi_84663994
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Volgens de verpakking mag je er na 24 uur op lopen en de ruimte na 14 dagen in gebruik nemen.
Gebruik is in dit geval lopen...
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_84664196
Nou ja, en de (zware) meubels er terug op zetten.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:33:12 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84664248
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:')
pi_84664309
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, en de (zware) meubels er terug op zetten.
Ik ben zwaarder dan die meubels :p
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:33:53 #231
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_84666794
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik ben zwaarder dan die meubels :p
Das nieuw voor me :+
pi_84669278
Rond de 90 Kg. Ben een kop of drie langer dan jou he... :)
pi_84678643
Pffff bijna klaar met tegelen. Alleen de kleine stukjes (< 10cm) willen niet, dus dat laat ik wel even doen, want ik heb al een stuk of vijf, zes tegels versneden.
pi_84689231
Weer lekker hapje gehaald bij Tia Piri Piri. Home-made hamburgers ditmaal. *O* Zoals altijd weer ontzettend lekker. _O_ Nog even nagezeten met de eigenaar en "The Polish Guy" (die eigenlijk Roemeens is). :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 08:17:48 #235
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84695307
Huh...Adrian bedoel je toch? Die komt toch uit rusland?

We hebben er ook nog even aan gedacht, gisterenavond.Maar uiteindelijk zijn we bij Orient uitgekomen, een kantonees restaurant met echt waanzinnig lekkere dim sum. Ook weer een aanrader, we hebben de chef iets laten uitzoeken, dat gaat dan in porties van 4, maar na het tweede portie waren we echt al voldaan. Hoogtepunt was nummer 99, de krabbetjes met peper, maar ook de krab-pannenkoekjes mochten er zijn.

En, wat ons hollandse hart natuurlijk weer aansprak: redelijk geprijsd: voor heel wat bier, heel wat eten en een toetje (verse mango-pudding,ook erg lekker) rekenden we 6 tientjes af.

Let wel op:het is in china-town dus: 1) de helft van de kaart hebben ze niet, 2) de helft van je bestelling verstaan ze niet, 3) de helft van wat ze zeggen versta jij niet, 4) de pinautomaat is natuurlijk kapot, en 5) om 10 uur sluiten ze, ben je dan nog niet buiten dan raken ze heel erg in paniek, you pay now, you go now, bye-bye :)
Maar neem dat op de koop toe en geniet echt van heerlijk eten.
Mu!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 08:19:28 #236
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84695317
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:11 schreef Isegrim het volgende:
Pffff bijna klaar met tegelen. Alleen de kleine stukjes (< 10cm) willen niet, dus dat laat ik wel even doen, want ik heb al een stuk of vijf, zes tegels versneden. }:|
...een goede tegelsnijder is het halve werk...maar fijn dat het zo opschiet.
Mu!
pi_84695344
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn los met die billen!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_84696541
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 08:19 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

...een goede tegelsnijder is het halve werk...maar fijn dat het zo opschiet.
De tegelsnijder die ik heb, zou een goede moeten zijn, heb ik geleend. Maar hij was iets minder goed dan gedacht werd, want één wieltje is spontaan in enkele stukken uiteen gevallen en bij het andere wieltje viel de as eruit. :{ Anyway, ik heb nog 5 tegels waar een dun randje vanaf moet of waar een stukje uit moet, maar die laat ik door mijn loodgieter wel even zagen. Die heeft daar de juiste spullen voor.
pi_84696580
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 08:17 schreef SingleCoil het volgende:
Roemenië. "The Polish Guy" is een beetje een running gag omdat ik hem voor een Pool aanzag. Lang verhaal, you had to be there enzo. :P Maar sindsdien spreek ik hem vaak aan met "Polish Guy".

quote:
We hebben er ook nog even aan gedacht, gisterenavond.Maar uiteindelijk zijn we bij Orient uitgekomen, een kantonees restaurant met echt waanzinnig lekkere dim sum. Ook weer een aanrader, we hebben de chef iets laten uitzoeken, dat gaat dan in porties van 4, maar na het tweede portie waren we echt al voldaan. Hoogtepunt was nummer 99, de krabbetjes met peper, maar ook de krab-pannenkoekjes mochten er zijn.

En, wat ons hollandse hart natuurlijk weer aansprak: redelijk geprijsd: voor heel wat bier, heel wat eten en een toetje (verse mango-pudding,ook erg lekker) rekenden we 6 tientjes af.

Let wel op:het is in china-town dus: 1) de helft van de kaart hebben ze niet, 2) de helft van je bestelling verstaan ze niet, 3) de helft van wat ze zeggen versta jij niet, 4) de pinautomaat is natuurlijk kapot, en 5) om 10 uur sluiten ze, ben je dan nog niet buiten dan raken ze heel erg in paniek, you pay now, you go now, bye-bye :)
Waar zit die? Ik wil altijd nog een keer dimsummen, lijkt me lekker.
pi_84697127
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 08:17 schreef SingleCoil het volgende:

gast de Orient is pas geopend en je bent dus naar een restaurant gegaan dat pas weer zijn deuren heeft geopend en dus faalt er een hoop.
als je maar even verder had gekeken was je naar de nieuwe lange muur gegaan (om de hoek)dat minstens zo goed is en waar wel alles werkt.

enne die ene zaak met die aparte hamburgers? waar zit die?(link)

Oh ja voor de mensen die niet weten wat ze vandaag moeten doen:

vanaf 13:00 vd boompjes. en op tv rijnmond vanaf 13:00 uur.

gisteravond met vrouw naar de coolsingel geweest en heel veel stalletjes met
lekker eten = ribs,sate,rotis etc. en de drumbrass bands.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84697864
Dim Sum bij Orient was altijd erg :q

Paar keer geweest met de hele afdeling toen ik nog in Rotterdam werkte. Met twintig man aan één grote ronde tafel met draaischijf en het aantal hapjes dat exponentieel begint te groeien nadat je de eerst op hebt :Y

Volgende week dinsdag Dim Sum en pubquiz iemand :?
pi_84703969
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef rubje het volgende:
Tia Piri Piri? Hofplein. Naast de Cabo Verde Airlines. Geweldige tent, onze favoriet. http://www.tiapiripiri.nl/
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:33:12 #243
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_84703980
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef rubje het volgende:

[..]

gast de Orient is pas geopend en je bent dus naar een restaurant gegaan dat pas weer zijn deuren heeft geopend en dus faalt er een hoop.
als je maar even verder had gekeken was je naar de nieuwe lange muur gegaan (om de hoek)dat minstens zo goed is en waar wel alles werkt.

Oh ja voor de mensen die niet weten wat ze vandaag moeten doen:

[ [url=http://imagene.youropi.com/ortel-zomercarnaval-rotterdam-evenement-rot(w:400)(h:300)(p:event,4969)(s:0)(c:0).jpg]afbeelding[/url] ]
vanaf 13:00 vd boompjes. en op tv rijnmond vanaf 13:00 uur.

gisteravond met vrouw naar de coolsingel geweest en heel veel stalletjes met
lekker eten = ribs,sate,rotis etc. en de drumbrass bands.
1. Noem me geen gast
2. Op kosmische schaal is er nog geen enkel restaurant lang open dus dat interesseert mij niet zo. Je horeca-knowledge is in ieder geval kennelijk niet diep.
3. De nieuw lange muur zijn we ook wezen kijken. Dat is een chinees.
4. Het zomercarneval is een grote aanstellerij.

Kortom: loop me niet te dissen.
Mu!
pi_84704204
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef DutchTrain het volgende:
Dim Sum bij Orient was altijd erg :q
Wat betekent ' :q '? :P
pi_84704222
Goedzo, SC! :D
pi_84704668
Zo net vanaf het balkon van 13:00 - 16:00 naar zomercarnaval gekeken :D

Best lang 3 uur :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Admin zaterdag 31 juli 2010 @ 16:39:44 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84706115
Zomercarnaval heeft wel een leuke vibe, maar in Curaçao was het leuker. :P

Al herkende ik wel eea van de sfeer, en dat was erg leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84706874
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat betekent ' :q '? :P
:q = :P maar dan met de tong naarboven (smileyvenster / postreply werkt niet in ie8, dus weet echt niet meer welke nou de juiste is)

Zomercarnaval was veel te druk, snel weer terug naar huis gereden :P
pi_84709487
Ze komen weer terug over de Schiedamsedijk, nog een keer kijken dus :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_84710739
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

:q = :P maar dan met de tong naarboven (smileyvenster / postreply werkt niet in ie8, dus weet echt niet meer welke nou de juiste is)

Zomercarnaval was veel te druk, snel weer terug naar huis gereden :P
was idd aardig druk :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')