Volgens de verpakking mag je er na 24 uur op lopen en de ruimte na 14 dagen in gebruik nemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent niet in de war met het feit dat de lijm na 14 dagen de maximale sterkte bereikt? Ik heb tot nu toe alleen nog maar met tegellijm gewerkt die na 24 uur gevoegd kan worden..
Gebruik is in dit geval lopen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens de verpakking mag je er na 24 uur op lopen en de ruimte na 14 dagen in gebruik nemen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens de verpakking mag je er na 24 uur op lopen en de ruimte na 14 dagen in gebruik nemen.
Ik ben zwaarder dan die meubels :pquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, en de (zware) meubels er terug op zetten.
Das nieuw voor mequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder dan die meubels :p
...een goede tegelsnijder is het halve werk...maar fijn dat het zo opschiet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:11 schreef Isegrim het volgende:
Pffff bijna klaar met tegelen. Alleen de kleine stukjes (< 10cm) willen niet, dus dat laat ik wel even doen, want ik heb al een stuk of vijf, zes tegels versneden.
De tegelsnijder die ik heb, zou een goede moeten zijn, heb ik geleend. Maar hij was iets minder goed dan gedacht werd, want één wieltje is spontaan in enkele stukken uiteen gevallen en bij het andere wieltje viel de as eruit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...een goede tegelsnijder is het halve werk...maar fijn dat het zo opschiet.
Roemenië. "The Polish Guy" is een beetje een running gag omdat ik hem voor een Pool aanzag. Lang verhaal, you had to be there enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:17 schreef SingleCoil het volgende:
Huh...Adrian bedoel je toch? Die komt toch uit rusland?
Waar zit die? Ik wil altijd nog een keer dimsummen, lijkt me lekker.quote:We hebben er ook nog even aan gedacht, gisterenavond.Maar uiteindelijk zijn we bij Orient uitgekomen, een kantonees restaurant met echt waanzinnig lekkere dim sum. Ook weer een aanrader, we hebben de chef iets laten uitzoeken, dat gaat dan in porties van 4, maar na het tweede portie waren we echt al voldaan. Hoogtepunt was nummer 99, de krabbetjes met peper, maar ook de krab-pannenkoekjes mochten er zijn.
En, wat ons hollandse hart natuurlijk weer aansprak: redelijk geprijsd: voor heel wat bier, heel wat eten en een toetje (verse mango-pudding,ook erg lekker) rekenden we 6 tientjes af.
Let wel op:het is in china-town dus: 1) de helft van de kaart hebben ze niet, 2) de helft van je bestelling verstaan ze niet, 3) de helft van wat ze zeggen versta jij niet, 4) de pinautomaat is natuurlijk kapot, en 5) om 10 uur sluiten ze, ben je dan nog niet buiten dan raken ze heel erg in paniek, you pay now, you go now, bye-bye
Maar neem dat op de koop toe en geniet echt van heerlijk eten.
gast de Orient is pas geopend en je bent dus naar een restaurant gegaan dat pas weer zijn deuren heeft geopend en dus faalt er een hoop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:17 schreef SingleCoil het volgende:
Huh...Adrian bedoel je toch? Die komt toch uit rusland?
We hebben er ook nog even aan gedacht, gisterenavond.Maar uiteindelijk zijn we bij Orient uitgekomen, een kantonees restaurant met echt waanzinnig lekkere dim sum. Ook weer een aanrader, we hebben de chef iets laten uitzoeken, dat gaat dan in porties van 4, maar na het tweede portie waren we echt al voldaan. Hoogtepunt was nummer 99, de krabbetjes met peper, maar ook de krab-pannenkoekjes mochten er zijn.
En, wat ons hollandse hart natuurlijk weer aansprak: redelijk geprijsd: voor heel wat bier, heel wat eten en een toetje (verse mango-pudding,ook erg lekker) rekenden we 6 tientjes af.
Let wel op:het is in china-town dus: 1) de helft van de kaart hebben ze niet, 2) de helft van je bestelling verstaan ze niet, 3) de helft van wat ze zeggen versta jij niet, 4) de pinautomaat is natuurlijk kapot, en 5) om 10 uur sluiten ze, ben je dan nog niet buiten dan raken ze heel erg in paniek, you pay now, you go now, bye-bye
Maar neem dat op de koop toe en geniet echt van heerlijk eten.
Tia Piri Piri? Hofplein. Naast de Cabo Verde Airlines. Geweldige tent, onze favoriet. http://www.tiapiripiri.nl/quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef rubje het volgende:
enne die ene zaak met die aparte hamburgers? waar zit die?(link)
1. Noem me geen gastquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef rubje het volgende:
[..]
gast de Orient is pas geopend en je bent dus naar een restaurant gegaan dat pas weer zijn deuren heeft geopend en dus faalt er een hoop.
als je maar even verder had gekeken was je naar de nieuwe lange muur gegaan (om de hoek)dat minstens zo goed is en waar wel alles werkt.
enne die ene zaak met die aparte hamburgers? waar zit die?(link)
Oh ja voor de mensen die niet weten wat ze vandaag moeten doen:
[ [url=http://imagene.youropi.com/ortel-zomercarnaval-rotterdam-evenement-rot(w:400)(h:300)(p:event,4969)(s:0)(c:0).jpg]afbeelding[/url] ]
vanaf 13:00 vd boompjes. en op tv rijnmond vanaf 13:00 uur.
gisteravond met vrouw naar de coolsingel geweest en heel veel stalletjes met
lekker eten = ribs,sate,rotis etc. en de drumbrass bands.
:q =quote:
was idd aardig drukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
:q =maar dan met de tong naarboven (smileyvenster / postreply werkt niet in ie8, dus weet echt niet meer welke nou de juiste is)
Zomercarnaval was veel te druk, snel weer terug naar huis gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |