Ik heb dit een keer gehad tijdens Koninginnedag in Amsterdam paar jaar geleden toen ik met een vriend door de menigte moest in de binnenstad. Op een gegeven moment was het zo druk op een bepaald punt (bij stomtoevallig een bruggetje over een gracht), dat je gewoon zelf niet meer bepaalde waar je heen wilde. De controle was ik volledig kwijt, je werd gewoon aangeduwd en ging met de stroom mee. En dit werd erger en erger. Op een gegeven moment werd ik er zowat panisch van. Niet leuk meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
Stel je voor dat je daar in die tunnel had gestaan zeg, ik snap die massahysterie wel, je zit als ratten in de val. Volgens mij word je opgevreten door angst in zo'n situatie.
Zoiets is hier ook gebeurd waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
Op een gegeven moment was het zo druk op een bepaald punt (bij stomtoevallig een bruggetje over een gracht), dat je gewoon zelf niet meer bepaalde waar je heen wilde. De controle was ik volledig kwijt, je werd gewoon aangeduwd en ging met de stroom mee. En dit werd erger en erger. Op een gegeven moment werd ik er zowat panisch van. Niet leuk meer.
Vermoed ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets is hier ook gebeurd waarschijnlijk.
Tja.. Enschede had een vrijwel gelijk aantal doden maar daar is het dan wel een ramp? Omdat er ook meer materiėle schade is? Dan zijn mensenlevens toch een stuk doorslaggevender vind ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is volgens mij prima mogelijk de ernst van de situatie te duiden zonder gelijk van een enorme ramp te spreken. Je moet het wel in perspectief houden.
Zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:11 schreef knep het volgende:
[ [url=http://www.bild.de/BILD/news/fotos/2010/07/24/loveparade/Tote_20bei_20Loveparade_202010_20in_20Duisburg__17099320__MBQF-1280008569,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.jpg]afbeelding[/url] ]
Jezus, deze foto zegt ook wel iets.
Ik heb gelezen ergens dat de festival ingang eigenlijk nog 1,5 tot 2 km omlopen was, maar de autoriteiten waren bang dat mensen een andere weg zouden nemen (over de spoorbanen en hekken) ipv om te lopen dus op last van de politie hebben ze de tunnel gebruikt als toegang tot het festival. Dit is respectivelijk goed gegaan totdat het te druk werd op het terrein en ze het terrein wilde afsluiten door aan het eind van de tunnel hekken te plaatsen, een kapitale fout achteraf.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:08 schreef -0- het volgende:
Zeer grove fouten zijn er hier gemaakt door de organisatie!
Een ingang dat kan en mag gewoon niet gebeuren.
Respect voor je zusje, dat in zo'n situatie bereid ben anderen te helpen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:19 schreef Righteous het volgende:
kankermongolen die organisatoren
Mn zusje stond er tussen en heeft nog mensen geholpen die out gegaan waren
Illegaal tunnel feestje.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:11 schreef knep het volgende:
[ [url=http://www.bild.de/BILD/news/fotos/2010/07/24/loveparade/Tote_20bei_20Loveparade_202010_20in_20Duisburg__17099320__MBQF-1280008569,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.jpg]afbeelding[/url] ]
Jezus, deze foto zegt ook wel iets.
Die klootzakken met hun hekjes tis toch een vrij festival?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen ergens dat de festival ingang eigenlijk nog 1,5 tot 2 km omlopen was, maar de autoriteiten waren bang dat mensen een andere weg zouden nemen (over de spoorbanen en hekken) ipv om te lopen dus op last van de politie hebben ze de tunnel gebruikt als toegang tot het festival. Dit is respectivelijk goed gegaan totdat het te druk werd op het terrein en ze het terrein wilde afsluiten door aan het eind van de tunnel hekken te plaatsen, een kapitale fout achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |