Minus die "s". Want Rave_NL is hier die vuilak die de boel zit te verbaggelenquote:
Ja heb het net op de ARD Tagesschau aangekeken en in ondermeer de Bürgerzeitung Duisburg gelezen. 19 doden en 40 zwaar verwonden is niet niks. Men moet zich afvragen waarom de organisatoren het dit jaar op een afgesloten plaats hielden, met maar een toegang (Der gelber Bogen an der Karl-Lehr-Straße).quote:
Ik las dat er een soort gelijke situatie al eerder was gebeurd alleen minder erg als dit. Dat men er niet van leertquote:Op zondag 25 juli 2010 08:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb het net op de ARD Tagesschau aangekeken en in ondermeer de Bürgerzeitung Duisburg gelezen. 19 doden en 40 zwaar verwonden is niet niks. Men moet zich afvragen waarom de organisatoren het dit jaar op een afgesloten plaats hielden, met maar een toegang (Der gelber Bogen an der Karl-Lehr-Straße).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:42 schreef Maitje het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag vertrokken richting Kroatië.. het is echt stil in huis.Dames en heren, de DEF meet is bij dezen verplaatst naar het huis van Maitje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Gehehe, het is wel op een centrale plekquote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dames en heren, de DEF meet is bij dezen verplaatst naar het huis van Maitje!
En kan ik alsnog dineren (A)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe, het is wel op een centrale plek
Ga lekker zelf taco's maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Maitje het volgende:
Nee esses..![]()
Weet iemand nog iets lekkers om te eten? Niet standaard iets ofzo? Mijn zus en ik komen er niet uit!
Ik ben niet zo'n grote vis eter.. dus dat zit er niet in. Wel leuk idee trouwens!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga lekker zelf taco's maken.
Anders maak eens een heerlijke paella zelf. Niet van die voorverpakte troep.
Ja of visstick!quote:
Echt, ik geef zoveel aan, en ze zegt gewoon NEE.... NIET LEKKER... TE DUUR...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n grote vis eter.. dus dat zit er niet in. Wel leuk idee trouwens!
[..]
Ja of visstick!
ff serieus rave, ook jij hebt een lievelings korstje
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Echt, ik geef zoveel aan, en ze zegt gewoon NEE.... NIET LEKKER... TE DUUR...
verwend nest.
Is meer voorgerecht... moet wel mijn maag kunnen vullen, ben een grote eterquote:
oew...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Of anders dit.
http://www.mijnreceptenbo(...)e-lorraine-4887.html
Dat klopt, maar niets te fancy..quote:Op zondag 25 juli 2010 18:09 schreef Maitje het volgende:
ff serieus rave, ook jij hebt een lievelings korstje
Hmmmm voorgerecht carpaccio dan en daarna beef stroganoff?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is meer voorgerecht... moet wel mijn maag kunnen vullen, ben een grote eter
idd oewquote:
Nou, je maakt me nieuwschierigquote:
Ik heb beperkt aantal huishoudgeld gekregenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm voorgerecht carpaccio dan en daarna beef stroganoff?
Goedkoop, dus niet duur:quote:Op zondag 25 juli 2010 18:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb beperkt aantal huishoudgeld gekregen
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:23 schreef Bouke-p het volgende:
Indischekip, sperziebonen aardappelen en een hamburger, chili con carne... En wat voor ranzige varianten heeft de koningin nog meer te bieden?
Ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 25 juli 2010 23:14 schreef Maitje het volgende:
Talent is persoons gebonden, de 1 kan het talent vinden de ander niet.. (logies)
Anywee, dit soort mannetjes zien er niet verkeerd uit en zullen het goed doen bij de bakvissen, gaan ze veel geld binnen brengen en hebben dan dus "talent"
Oke, ze zien er goed uit.. maar ik walg van dit soort mannetjes kijk mij is goed en lekker zijn..
Eens. Ze zijn echt wel beter dan de gemiddelde R&B-wannabe-auditanten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:31 schreef Esses het volgende:
Talent is inderdaad een PSU-artikel verstrekt op basis van een BLB welke je bij je CSM in moet leveren zodra je aan de poort staat.
Maareh, ze kunnen zingen, het klinkt zuiver, het is niet mijn smaak. Maar wat ze doen, zijn ze goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Esses op 26-07-2010 12:27:43 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:14 schreef Esses het volgende:MASSIVE SPOILERRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En daar valt over te discussiëren. Ik dacht eerst van niet en toen overtuigd wel. En na wat leeswerk weer niet
. Conclusie: ik moet hem nog een keer zien
.
Zo'n spoiler is het nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
MASSIVE SPOILERRRR. En daar valt over te discussiëren. Ik dacht eerst van niet en toen overtuigd wel. En na wat leeswerk weer niet
. Conclusie: ik moet hem nog een keer zien
.
Nee, dit is namelijk lange geen spoiler.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Leuk, een iPhone verbergt geen spoilers...
Weer een avondje uit bespaart...
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is de weersverwachting voor deze week in Nederland?
Hoop niet dat ik vanuit een nu zonnig Brazilië morgen landt in een regenachtig Nederland
Getverdemme, geen mooi weer dusquote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/index.html
http://www.knmi.nl/actueel
Nou, dit weer is eigenlijk wel lekker na wekenlang die hittegolf met vooral de benauwdheid!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Getverdemme, geen mooi weer dus![]()
Zoals ik reeds weet, overal waar ik kom breng ik slecht weer met me mee
Ik neem altijd een goed boek mee naar het vliegveldquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net ff gedouched, mijn koffer staat klaar plus handbagage.
Dubbelcheck gedaan van mijn documenten welke ik nu op de man heb.
Dadelijk het huis afsluiten en mijn vrouw ff bellen (zit op haar werk) dat mijn schoonpa mij naar het busstation brengt.
Dan 80 minuten in de bus zitten op weg naar het vliegveld. En dan 4 uur wachten op mijn vlucht welke op 19:05 naar Nederland vertrekt.
Verwachte aankomst op Schiphol is 11:35 morgen.
Nu gewoon ff kintikken dus.
4 uur wachten!! Pfff.. ken je wel roken?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net ff gedouched, mijn koffer staat klaar plus handbagage.
Dubbelcheck gedaan van mijn documenten welke ik nu op de man heb.
Dadelijk het huis afsluiten en mijn vrouw ff bellen (zit op haar werk) dat mijn schoonpa mij naar het busstation brengt.
Dan 80 minuten in de bus zitten op weg naar het vliegveld. En dan 4 uur wachten op mijn vlucht welke op 19:05 naar Nederland vertrekt.
Verwachte aankomst op Schiphol is 11:35 morgen.
Nu gewoon ff kintikken dus.
Ow... en een mp3 speler... heerlijk om muziek te hebben ipv die jengelende en krijsende kinderen...quote:Op maandag 26 juli 2010 17:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
4 uur wachten!! Pfff.. ken je wel roken?
Ja idd wat Lotuss zegt, gewoon een goed boek mee, of internetcafe zoeken daar om de tijd te doden.
succes!
Net gekeken ja, mooie reportage maar er zaten wel kutvragen tussen..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:44 schreef hoogvlieger het volgende:
iemand net "één vandaag" gezien op NL1? Was een reportage over een Marinier die in Uruzgan zijn onderbeen is kwijtgeraakt en nu toch weer gaat parachuutspringen. Heb alleen het laatste stukje gezien maar het zag er wel mooi uit.
Vrouwen onthouden alles, dus hier is dat niet nodigquote:Op maandag 26 juli 2010 18:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je kunt het niet vaak genoeg herhalen.
Goede man, ik hebquote:Op maandag 26 juli 2010 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net gekeken ja, mooie reportage maar er zaten wel kutvragen tussen..
Ghehehe... ik een keer een tandenborstel, en een keer express mijn beugelquote:Op maandag 26 juli 2010 21:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Goede man, ik hebnog zelden zo van slag gezien als toen hij het belletje van een collega kreeg over wat er gebeurd was en om wie het ging.
On a different note: Mijn koffer is ingepakt. Ik ben alleen bang dat ik iets heel stoms ben vergeten in te pakken
. Ik ben een keer ondergoed vergeten haha.
Nee trouwensquote:
Nee, heel niet. Maar vaak waren de militairen van heumensoord al weg hé. Die hebben altijd vroege start. Wel natuurlijk wat los lopende gezien of op de militaire stopplek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Rave_NL het volgende:
Maitje, heb je eigenlijk nog last gehad van de marns?
Marines are coming get out of the way
push HARDER
push HARDER
PUSH A LITTLE HARDER
Lol @ dequote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:39 schreef Rave_NL het volgende:
Maitje, heb je eigenlijk nog last gehad van de marns?
Marines are coming get out of the way
push HARDER
push HARDER
PUSH A LITTLE HARDER
Benieuwd naar jouw theorie over Donnie Darko.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:34 schreef EllaN het volgende:
Ik ben een beetje een filmgeek dus ik ben nu allerlei artikelen en theorieën aan het lezen. Films die je niet gelijk loslaten na het verlaten van de zaal.
Ah oké, maar dan wel meer last van de hitte of viel dat ook wel mee?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, heel niet. Maar vaak waren de militairen van heumensoord al weg hé. Die hebben altijd vroege start. Wel natuurlijk wat los lopende gezien of op de militaire stopplek.
Vooral buitenlandse militairen in groepen kwamen we tegen onderweg.
Alleen woensdag ontezettend warme dag gehad. Dinsdag mochten we allemaal dik een uur eerder beginnen en viel het eigenlijk wel mee, maar woensdag was het net zo heet, hadden we late start dus op het heetst van de dag lopen is gewoon niet leuk. Ook door de straten/dorpen waar geen zuchtje wind stond.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah oké, maar dan wel meer last van de hitte of viel dat ook wel mee?
Ligt er maar net aan hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland nu toch ook weer niet.
Alles is relatief en aan gewenning onderheven...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland nu toch ook weer niet.
Is ook zo, maar als je relatie goed is hoeft die toch mijn inziens niet over een afstandje van pakweg 3 uurtjes te struikelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alles is relatief en aan gewenning onderheven...
daar kan je wel eens een foute inschatting te pakken hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als je relatie goed is hoeft die toch mijn inziens niet over een afstandje van pakweg 3 uurtjes te struikelen.
In de opleidingen al.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als je relatie goed is hoeft die toch mijn inziens niet over een afstandje van pakweg 3 uurtjes te struikelen.
Voor zover ik weet het hier niemand anders Remco en ik ga niet in Assen wonenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:55 schreef gerco94 het volgende:
@Remco, waar ga je wonen in assen, ik woon ook in assen
Bedoelde je niet Bouke?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:55 schreef gerco94 het volgende:
@Remco, waar ga je wonen in assen, ik woon ook in assen
Dan vraag ik mij af wie er in vredesnaam gaat verhuizen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Bouke-p het volgende:
ik ga wel verhuizen ja, maar niet naar assen. Ik blijf in spijkenisse, hemelsbreed 2,5km van mn oude villa
Dat is niet zo moeilijk, dat is Bouke, maar wie gaat er naar Assen dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wie er in vredesnaam gaat verhuizen.
Bijdehandje, onee bij heeft geen handjes, want dan haddie wel emmertjes gebruikt om honing te halen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:58 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, dat is Bouke, maar wie gaat er naar Assen dan?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Bijdehandje, onee bij heeft geen handjes, want dan haddie wel emmertjes gebruikt om honing te halen.
Da's maar goed ook, want Assen is in het donker niet meer te vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef Bouke-p het volgende:
ik ga wel verhuizen ja, maar niet naar assen. Ik blijf in spijkenisse, hemelsbreed 2,5km van mn oude villa
hehequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin ouwe brahma-boy!!!!![]()
![]()
Ik wist het!!!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:37 schreef m.k het volgende:
ik heb ook nog een ongeschikt shirtje hahaha
Korte broek is een NO GO!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:13 schreef m.k het volgende:
ik heb de helft van de papieren niet hoeven invullen haha (er waren heel veel vragen over adoptie kinderen, pleegouders, enz) maar ik heb het naar mijn beoordeling ook wel redelijk goed voorbereidt ik had alleen wat eerder moeten beginnen met de papieren. verder ga ik zeker gewoon mezelf zijn en het allemaal maar laten gebeuren
korte broek met een net t-shirt kan dat ?
of zal ik mij geschikt t-shirt aanteken![]()
kleine tip, introduceer je prive jij. Als je foto's hebt van jij aan 't werk, jouw huisje, je familie enz... Erbij gooien (representatieve foto's dan wel). Presenteer vooral ook jezelf, en niet alleen je kwaliteiten!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:30 schreef Maitje het volgende:
Gehehe... ja dat van kinderen enzo heb ik ook weg kunnen gooien. Maar verder alles gewoon of meeste in kunnen vullen. Maar ik heb ook gewoon nog een portfolio dus die geef ik ook af, staan gewoon alle diploma's enzo ook in.
Korte broek.. zou ik niet doen. Gewoon een spijkerbroek met een net shirt erop.
Als je lef hebt doe je je geschikt shirtje aan
Gast....quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef Esses het volgende:
kleine tip, introduceer je prive jij. Als je foto's hebt van jij aan 't werk, jouw huisje, je familie enz... Erbij gooien (representatieve foto's dan wel). Presenteer vooral ook jezelf, en niet alleen je kwaliteiten!
Rave, het klinkt stom. Maar het is binnen DEF de nieuwe manier van solliciteren. Het laat een extra indruk achter, en geeft weer wie JIJ bent. Mensen raken vertrouwd met je. Mensen onthouden dat. Misschien merk jij daar niet zoveel van. Ik wel.quote:
ok thanks essesquote:
Jouw mening, ik hoor wekelijks collega's die 't wel doen en de baan krijgen. En collega's die 't niet doen en 'm niet krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Maitje het volgende:
Ik ga geen foto's van mijzelf daarin doen... beetje gaar eerlijk gezegd.
Je kan bij een sollicitatie niet snel over-dressed zijn. Underdressed (korte broek, t-shirt) daarentegen wel. Als jij je representatief kleedt, laat je zien dat je de sollicitatie serieus neemt. Wellicht iets voor de toekomst om te onthouden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef m.k het volgende:
[..]
ok thanks esses
*m.k rent naar zijn kleerkast om te kijken of er nog iets beschaafd's in ligt en komt er achter dat hij alleen een volledig pak heeft *
Gast, dat is fokking bullshit en dat weet je..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Rave, het klinkt stom. Maar het is binnen DEF de nieuwe manier van solliciteren. Het laat een extra indruk achter, en geeft weer wie JIJ bent. Mensen raken vertrouwd met je. Mensen onthouden dat. Misschien merk jij daar niet zoveel van. Ik wel.
Het zal me niets verbazen als door alle bezuinigingen binnenkort de persoonlijke camouflage wordt teruggebracht naar alleen groen... Heb je alleen nog maar Shreks in het zijterrein...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:38 schreef Sine_Pari het volgende:
Word jou creativiteit dan aan hand van bv. macaronitekeningen niet onderzocht? Want wat nu als je niet creatief genoeg bent, kan je dan wel gezichts camo aanbrengen?
rave, het zijn sollicitatie procedures. waar je bij de kl en km nog wel eens naar een cdt toe kan lopen en vragen of hij nog een functie heeft, werkt t bij bv de kmar niet zo. er worden normale sollicitatie gesprekken houden en dan moet je zorgen dat mensen je onthouden. dat doe je dan weer door op te vallen, en als er iets is wat blijft hangen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast, dat is fokking bullshit en dat weet je..
Misschien merk jij er wat van, maar ik weiger te geloven dat ik meer kans maak op een baan bij defensie als ik een fokking macaronitekening van de kleuterklas meebreng om te laten zien hoe creatief ik al niet ben...
Vreemd, al mijn harde werken en een goede reputatie op bouwen waardoor je in de picture komt te staan en dus bij de mooiere clubjes kan komen is allemaal verspilde moeite?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:38 schreef Esses het volgende:
[..]
rave, het zijn sollicitatie procedures. waar je bij de kl en km nog wel eens naar een cdt toe kan lopen en vragen of hij nog een functie heeft, werkt t bij bv de kmar niet zo. er worden normale sollicitatie gesprekken houden en dan moet je zorgen dat mensen je onthouden. dat doe je dan weer door op te vallen, en als er iets is wat blijft hangen...
Wat hij eigenlijk bedoelt is: we hebben geen zin om je op te leiden, maar we hebben wel een chauffeur nodig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef Maitje het volgende:WTF!
"Mevrouw Jansen heeft u een MBO of HBO v-big registratie?"
Blijkt de sollicitatie voor amver niet opgeleid niet open te staan en kan dus alleen maar voor al wel opgeleide gesolliciteerd worden. kutkutkutkuuuutzoooiiii!!!Dus ik leg uit, dat ik eerder niet kon solliciteren en nu opeens wel, hoe kan het dan dat het nu wel kan terwijl ik niet veranderd heb ik mijn papieren?
Nouja, dat wist meneer dus ook niet, maar hij wilde graag aanbieden om als soldaat chauffeur te beginnen bij de geneeskunde (doet Bouke volgens mij ook). En dan kan ik vanuit daaruit naar de KMS en dan studie amver volgen, hij zei dat dat dan de snelste keuze was en misschien ook wel de slimste.
Ik heb zijn nummer gekregen om te bellen voor een sollicitatie als ik eruit ben zodat ik niet eerst weer naar voorlichtingen hoef maar dat het gewoon 1 op 1 geregeld kan worden, dat vind ik dan uitermate netjes.
Maar godver ik ben echt zooow....![]()
![]()
Ik denk dat ik dan maar eerst voor de lagere functie ga en dan gewoon langzaam omhoog werk, is niet anders.
Das behoorlijk kut, maar wen dr maar aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:38 schreef Maitje het volgende:WTF!
"Mevrouw Jansen heeft u een MBO of HBO v-big registratie?"
Blijkt de sollicitatie voor amver niet opgeleid niet open te staan en kan dus alleen maar voor al wel opgeleide gesolliciteerd worden. kutkutkutkuuuutzoooiiii!!!Dus ik leg uit, dat ik eerder niet kon solliciteren en nu opeens wel, hoe kan het dan dat het nu wel kan terwijl ik niet veranderd heb ik mijn papieren?
Nouja, dat wist meneer dus ook niet, maar hij wilde graag aanbieden om als soldaat chauffeur te beginnen bij de geneeskunde (doet Bouke volgens mij ook). En dan kan ik vanuit daaruit naar de KMS en dan studie amver volgen, hij zei dat dat dan de snelste keuze was en misschien ook wel de slimste.
Ik heb zijn nummer gekregen om te bellen voor een sollicitatie als ik eruit ben zodat ik niet eerst weer naar voorlichtingen hoef maar dat het gewoon 1 op 1 geregeld kan worden, dat vind ik dan uitermate netjes.
Maar godver ik ben echt zooow....![]()
![]()
Ik denk dat ik dan maar eerst voor de lagere functie ga en dan gewoon langzaam omhoog werk, is niet anders.
Die hebben ze idd open staan...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk bedoelt is: we hebben geen zin om je op te leiden, maar we hebben wel een chauffeur nodig.
Ik heb MBO niv 3 en 4.. dus het is eigenlijk zonde om als soldaat te beginnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Das behoorlijk kut, maar wen dr maar aanDefensie is nou eenmaal uhm.... apart. Welke opleiding heb je nu wel? Wellicht kom je in aanmerking voor een korporaals functie?
Bij de landmacht ook niet, maar het gaat erom wat voor functie je verder wilt bekleden natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
met MBO 4 kan je bij de luchtmacht in theorie officier worden
Is zeker ook niet niets mee hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef Bouke-p het volgende:
Welke mbo3/4 opleiding heb je? En met mbo4 bij de klu officier worden is maar voor een erg beperkt aantal vacatures.
En zonde om soldaat te worden.... tsja, daar zijn de meningen over verdeeld. met een jaar of 2 als soldaat rondlopen is niks mis.
Wat haalde ik al aan, bij jullie speelt dat anders. Vooral omdat jij naar een cdt kan lopen, dan wel die jou al "kent" omdat jij daar al tijden rondloopt. Ik vond 't ook vreemd klinken de eerste keer dat ik 't hoorde, maar dat 't werkt dat staat vast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vreemd, al mijn harde werken en een goede reputatie op bouwen waardoor je in de picture komt te staan en dus bij de mooiere clubjes kan komen is allemaal verspilde moeite?
Had ik beter bij P&O die ene malle foto laten zien van toen tante Greet dr Fifi een kek hoedje op had gedaan en hij vervolgens achter zijn eigen staart aan ging.. Die domme, domme hond..
Ja ok, naar de KMSquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:49 schreef Bouke-p het volgende:
Elke keer als ik soliciteer naar een andere funcite maak ik dat meeje wil niet weten hoeveel stappen je moet ondernemen voor je naar de KMS mag.
Lijkt wel alsof ik er last van heb....quote:
Waren geen vactures vrij, en landmacht trekt gewoon meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:20 schreef hoogvlieger het volgende:
maar waarom wil je perse landmacht? of zou luchtmacht of marine ook een optie zijn?
Ik dus helemaal nietquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:46 schreef Maitje het volgende:
Oke, netjes!
Nouja, wild...![]()
Ik ben een heule nette dame
en dan toch brak? zeker veel te laat en veel te diep in je glaasje gekekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:52 schreef Maitje het volgende:
Gehehehe....
Ik ben een mensenkijker.. ik ga ergens zitten, of staan en dan kijkenen wat drinken natuurlijk. Dus geen wilde verhalen
Deed je dat maar is hequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:52 schreef Maitje het volgende:
Gehehehe....
Ik ben een mensenkijker.. ik ga ergens zitten, of staan en dan kijkenen wat drinken natuurlijk. Dus geen wilde verhalen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en dan toch brak? zeker veel te laat en veel te diep in je glaasje gekekenik hoor het al
![]()
Ik ben mensen aanspreker.....anex vrouwen aansprekerecht zo leuk
Krijg je al die groepjes vrienden die zo staan van *check die meid, die is echt zo mooi* en ik loop er telkens gewoon op af om een praatje te maken of een stukje te dansen, en daarna weer gewoon alleen te laten. Ik weet ook nooit wat ik mooier vind, de blik van de jongens als ik er op af stap en niet direct richting de deur word verwezen. Of de blik van de dame in kwestie als ik 10 minuutjes later weer geheel vrijwillig richting m'n eigen groepje vrienden stap
quote:
Gewoon...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
___!!!
Maar waar ben je dan op uit vraag ik mij af. Enkel je ego te strelen?
Bedoel, genoeg oog contact, gister hadden we zelfs een gozer die het lef had om op mij af te stappen.. bravo. Hij durfde zelfs te vragen of we misschien wat zouden konden gaan drinken..
.
Maar ik houd er wel van als ze naar je toe komen, er zijn er ook zat die alleen maar kunnen staren met een bek vol tanden...![]()
[..]
1) damm niet meteen zo slim doen, ik ben slechts een simpele schedel. Nee zonder gekkigheid. Ik geloof heilig in wiskunde, en statisties gezien maak ik meer kans om het meisje van mijn dromen tegen te komen als ik daadwerkelijk ook met meisjes, anex, jonge vrouwen praat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef Maitje het volgende:
1) Maar waar ben je dan op uit vraag ik mij af. Enkel je ego te strelen?
Bedoel, genoeg oog contact, gister hadden we zelfs een gozer die het lef had om op mij af te stappen.. bravo. Hij durfde zelfs te vragen of we misschien wat zouden konden gaan drinken..
.
Maar ik houd er wel van als ze naar je toe komen, er zijn er ook zat die alleen maar kunnen staren met een bek vol tanden...![]()
[..]
Ik ben slimmer dan je denkt..quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
1) damm niet meteen zo slim doen, ik ben slechts een simpele schedel. Nee zonder gekkigheid. Ik geloof heilig in wiskunde, en statisties gezien maak ik meer kans om het meisje van mijn dromen tegen te komen als ik daadwerkelijk ook met meisjes, anex, jonge vrouwen praat.
In plaats van zoals jij al zo heerlijk beschrijft onder aan jou reactie. Die grote groep jongens die met bosjes langs de kant van een uitgaansgelegenheid staan en alleen maar staren.
Sowieso, iedereen houd van een goeie flirt. Je beschrijft het zelf ook in je reactie, en ik ben geen uitzondering op iedereen. Tuurlijk is het egostrelend om te weten dat je goed in de markt ligt. Maar ben ik daar opuit? Mischien een beetje. Maar liever dan dat gewoon een meid met wat inhoud. Gewoon iemand waarmee je een hele avond kunt praten en dronken kunt worden. Zonder dat ze er meteen wat achter zoeken. Die zeldzame hoeveelheid vrouwen is echt awesome.
Ik ben slimmer dan ik denk als ik mijn havo opleiding eind volgend jaar voltooi en bij de KMA word aangenomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan je denkt..![]()
Je bent tenminste eerlijk!!![]()
Ik ben er al lang achter dat de prins op het witte paard (o goodies) niet te vinden is in de kroeg. Zoals je zelf al zegt... praten en dronken worden.. zonder er iets achter te zoeken.
Toch jammer dat meer als de helft van de mannen in de kroeg dronken willen worden, een lekkere chick zoeken (eventueel een plork) en als het even kan mee naar huis gaan. idd awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik ben nu lekker aan de type, dus reageer ik nu ook op alles wat je zegt. Zoals plork, jakkes! Het gezicht is het mooiste aan een vrouwelijk lichaam. En ik snap niet dat mannen met plork genoegen nemen.
Sowieso snap ik niet wat het hele idee van dronken worden, een lekkere kip scoren, en dan mee naar huis nemen nu eigenlijk zo boeiend maakt. De enige keer dat ik dat deed, ja iedereen doet/deed het, ik dus ook. Kan ik me niet eens herrinneren.
Het is toch veel leuker om nuchter te zijn en gepasioneerd met iemand waar je om geeft bezig te zijn. Afijn, ik heb het vast allemaal verkeerd begrepen, en de maatschapij vind vast dat ik heel raar ben![]()
Dus rest mij slechts om mijzelf voor te stellen als de meest anti-awesome peroon die rondloopt in middelburg en omstreken![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan ik denk als ik mijn havo opleiding eind volgend jaar voltooi en bij de KMA word aangenomen
Ik houd van eerlijkheid, is een beetje mijn levensmotto.
De prins op het wittenpaard is relatief, en puur gebonden aan wat jij zoekt in een man. En dan bedoel ik niet de perfecte man, maar de man die voor jou perfect is. En dat kan best iemand zijn die een paar eigenschappen heeft die helemaal niet perfect zijn. Omdat de perfecte man enkel maar saai is, en je wilt een vent die naast al jou persoonlijke voorkeuren ook iets nieuws in je relatie brengt, iets waar jij het helemaal niet mee eens bent maar wel iets dat van hem is en wat je niet van hem af kunt pakken.
En nu 'blow ik je mind' ff omver, want die is te vinden in de kroeg, of ga je mij nu vertellen dat jou ideale vent (zie uitleg hierboven) dus nooit zou gaan stappen..... see my point
Toegegeven, die jongen zul je waarschijnlijk nooit aanspreken, en al doe je dat dan zul je waarschijnlijk belanden in de friend zone of een one-night-stand er aan over houden. Dus is het ideaal, tuurlijk niet. Wat je zegt, praten en dronken worden is geen ideale combinatie om jou 'o goodies' te vinden.
(en nu verder vanuit mijn perspectief)
Dus ondanks dat zij vast ergens op die dansvloer ronddartelt, of zich vast klemt aan de bar en nog een tequila achter over slaat. Ik ben er, ik ga ervoor, en ik fiets 98% zeker alleen naar huis.Oke... wat een lap tekst en wat voel ik liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik ben nu lekker aan de type, dus reageer ik nu ook op alles wat je zegt. Zoals plork, jakkes! Het gezicht is het mooiste aan een vrouwelijk lichaam. En ik snap niet dat mannen met plork genoegen nemen.
Sowieso snap ik niet wat het hele idee van dronken worden, een lekkere kip scoren, en dan mee naar huis nemen nu eigenlijk zo boeiend maakt. De enige keer dat ik dat deed, ja iedereen doet/deed het, ik dus ook. Kan ik me niet eens herrinneren.
Het is toch veel leuker om nuchter te zijn en gepasioneerd met iemand waar je om geeft bezig te zijn. Afijn, ik heb het vast allemaal verkeerd begrepen, en de maatschapij vind vast dat ik heel raar ben![]()
Dus rest mij slechts om mijzelf voor te stellen als de meest anti-awesome peroon die rondloopt in middelburg en omstreken
just kiddin..
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er op moet zeggen...
Vind je eerlijk overkomen en ben het met je eensch op miss 1 punt na. Maar goed, ieder zijn eigen mening natuurlijk...
Er was eens....
ja das natuurlijk oneerlijk.... want nu ben ik veel te nieuwschierig naar dat ene puntje....quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke... wat een lap tekst en wat voel ik liefdejust kiddin..
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er op moet zeggen...
Vind je eerlijk overkomen en ben het met je eensch op miss 1 punt na. Maar goed, ieder zijn eigen mening natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ja das natuurlijk oneerlijk.... want nu ben ik veel te nieuwschierig naar dat ene puntje....Life is a bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
euh een plork... papieren zak, mooie foto erop plakken... problem solved.
Mnee, is niet echt mijn niveau. Hoe mijn niveau is weet de betrokkene (Maitje) zelf ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
lang leven het hoogstaande niveau van de kmar
![]()
nah geintje, maar seriously dude....is dat echt hoe het zit bij jou? Surely je hebt toch wel een hoger niveau dan dat
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland was het toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Esses het volgende:
euh een plork... papieren zak, mooie foto erop plakken... problem solved.
Neuken voor VOLK en Vaderland hè.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland was het toch?
Ah kijk, een kennerquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neuken voor VOLK en Vaderland hè.
Ken je spreekwoorden
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:29 schreef Rave_NL het volgende:
Maitje, je zal je prins op het witte paard niet zo snel tegenkomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teleurgesteld omdat Lotusss en ik samen een bed hebben gedeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nee, maar nu wel gewoon genietenquote:
Wat is dit nu weer voor een opmerkingquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:30 schreef Lightning_NL het volgende:
De kroeg is inderdaad alleen maar goed voor one-night-stands, het is een kansloze plek om iemand te ontmoeten voor een serieus iets, dat werkt daar gewoon niet.
wat ie zegt is bijna altijd wel waarquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking
Lightning suggereert iets (one night stand) wat wel erg kinderachtig is om dat te denken. Je kan ook gewoon afspreken nl. om gewoon een leuke tijd te hebben met z'n allen. Daar draait het om.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat ie zegt is bijna altijd wel waar
refereer je nu naar de aankomende meet of gewoon in het algemeen naar willekeurige avondjes stappen. Nja, voor beide geld eigenlijk hetzelfde, want je gaat stappen met vrienden, maar je ontmoet ook nieuwe mensen/vrouwen, dus het is eigenlijk onontkoombaar dat je niet toevallig een jonge vrouw tegenkomt waarmee het net iets te goed kliktquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lightning suggereert iets (one night stand) wat wel erg kinderachtig is om dat te denken. Je kan ook gewoon afspreken nl. om gewoon een leuke tijd te hebben met z'n allen. Daar draait het om.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:29 schreef Rave_NL het volgende:
Maitje, je zal je prins op het witte paard niet zo snel tegenkomen...Jammer.. als jij was gekomen was ik ook gekomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Misschien snap je het wel als je het leest in de context van het ontmoeten en contact leggen met vrouwen voor een eventuele relatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lightning suggereert iets (one night stand) wat wel erg kinderachtig is om dat te denken. Je kan ook gewoon afspreken nl. om gewoon een leuke tijd te hebben met z'n allen. Daar draait het om.
Toch hebben veel koppels elkaar zo gevonden, en dan refereer ik naar mijn broer en zijn vrouw.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Misschien snap je het wel als je het leest in de context van het ontmoeten en contact leggen met vrouwen voor een eventuele relatie.
Orgineel of niet, maar zo liggen de zaken er wel voor. Je kan niet zeggen dat de kroeg enkel goed is voor one-night standsquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:32 schreef Braamyo het volgende:
ik houd op met refereren.... jullie doen dit nu op dermaten grote schaal dat het gewoon niet langer orgineel is
Dat zal ook het laatste zijn wat ik zal beweren, echter je zult het met mij eens zijn dat als je kijkt naar het percentage aan one night stands tegenover het aantal relaties wat daar orgineerd en daadwerkelijk de eerste 6 maanden overleven er toch opmerkelijk meer one night stands dan relaties uit de kroeg voortkomen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Orgineel of niet, maar zo liggen de zaken er wel voor. Je kan niet zeggen dat de kroeg enkel goed is voor one-night stands
hahahahaha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat zal ook het laatste zijn wat ik zal beweren, echter je zult het met mij eens zijn dat als je kijkt naar het percentage aan one night stands tegenover het aantal relaties wat daar orgineerd en daadwerkelijk de eerste 6 maanden overleven er toch opmerkelijk meer one night stands dan relaties uit de kroeg voortkomen.
Maargoed, genoeg inteligent gebrabbel, *simpele scheldel modus* aan
En niet verslapen hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:56 schreef Maitje het volgende:
Volgende week dinsdag 10.00 uur sollicitaite
Moet zeggen dat ik vind dat Braamyo over het algemeen wel gelijk heeft. Mocht ik een relatiewaardige man tegenkomen, dan verwacht ik totaal niet dat het in een kroeg gebeurt tijdens een avondje stappen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahahaha.
Nu ja, dit is SC dus het mag hier wel
wat tof,quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:56 schreef Maitje het volgende:
Volgende week dinsdag 10.00 uur sollicitaite
Nou, dat zeker niet. Daarbij komt meneer de sollicitatie hier thuis afnemenquote:
Hoe bedoel je? Mij is verteld dat als ik deze sollicitatie door ben ik tussen 4 en 8 weken te horen krijg wanneer ik voor de keuring moet (kan ik mooi nog even conditie trainenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat tof,
Het super lange, saaie, eeuwige maanden wachten en dertig keer alles invullen traject.
Ik wil je niet ontmoedigen dus veel plezier!
Noem die woorden nooit in een zin... das gevaarlijk voor de mensheid.... straks zou ik nog zelf initiatief gaan tonen ofzo....beware !quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:05 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat ik vind dat Braamyo over het algemeen wel gelijk heeft. Mocht ik een relatiewaardige man tegenkomen, dan verwacht ik totaal niet dat het in een kroeg gebeurt tijdens een avondje stappen.
Maar er zijn ook uitzonderingen natuurlijk.
En goedemorgen trouwens.
Idd. simpele schedel was het toch?!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Noem die woorden nooit in een zin... das gevaarlijk voor de mensheid.... straks zou ik nog zelf initiatief gaan tonen ofzo....beware !
Ook een goedemiddagquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar er zijn ook uitzonderingen natuurlijk.
En goedemorgen trouwens.
Daarom staat er ook "ik vind" dus je kan er verder geen rechten aan ontlenenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Noem die woorden nooit in een zin... das gevaarlijk voor de mensheid.... straks zou ik nog zelf initiatief gaan tonen ofzo....beware !
Eerst koffiequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook een goedemiddag
Ik moet je straks ff wat vragen mbt die android
Ja, goed plan. Hier hebben ze zo ene nespresso.quote:
idd, stoempend voorwaards gaan, niet nadenken en terug schieten enkel op bevel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd. simpele schedel was het toch?!![]()
Soldaat geneeskundig verzorging chauffeur..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef m.k het volgende:
@ maitje: wat heb je uiteindelijk gekozen?
jullie hebben het nu toch over die initieële solicitatie bij de banenwinkel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef m.k het volgende:
4 tonner rijden lijkt me ook heel erg vet. gaat vast goed komen
nee eigenlijk niet (nog niet) ik heb me goed voorbereid meer kan ik niet doen denk ik dan maar
Had ik ook hoor afgelopen vrijdag. Dacht, kan mij wel druk maken maar heeft toch geen zin.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef m.k het volgende:
4 tonner rijden lijkt me ook heel erg vet. gaat vast goed komen
nee eigenlijk niet (nog niet) ik heb me goed voorbereid meer kan ik niet doen denk ik dan maar
Idd.. ach en deze man was wel aardig. Kende mijn vader toevallig en mijn hondje bleek die zelf te kennen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:35 schreef Braamyo het volgende:
LOL, dan zou ik me 0,0 zorgen maken.
Ik liep daar in goes naar binnen.schud ff de hand van een ..(rang al lang vergeten).... hij herkende me van een open dag in middelburg waar ik 5 minuutjes gestaan had![]()
Papier werk laten zien en aan hem over gedragen, binnen 10 minuutjes stond ik weer buiten.dus til er niet te zwaar aan, das alles wat ik kan zeggen !
Neu, komt in de AMO wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:37 schreef m.k het volgende:
moet je de rangen een beetje kennen / herkennen eigenlijk ?
Die initele ronde is ook meer bedoeld om de echte wakko's er tussen uit te halen. Van die ameube's die hun verstand nooit op 'aan' hebben kunnen zetten of van die 'bikardie breezer meisjes' die denken dat het groene pak vet stoer is zonder ooit over de consequenties na te denken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd.. ach en deze man was wel aardig. Kende mijn vader toevallig en mijn hondje bleek die zelf te kennen...
Wel grappig
haha ok thanksquote:
Je moet gewoon jezelf zijn, voor de rest hoef je op dat punt niks te weten over defensie anders dan de functie waar je op soliciteerd. En dan nogsteeds alleen maar een basis beginselquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:37 schreef m.k het volgende:
moet je de rangen een beetje kennen / herkennen eigenlijk ?
heerlijke tijd, steeds uit volle borst sergeant zeggen als je wachtmeester voor je staat....quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef Esses het volgende:
Hehehe, of w...opper (WAT WHOPPER? IK BEN TOCH GEEN HAMBURGER!!!)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef Esses het volgende:
Hehehe, of w...opper (WAT WHOPPER? IK BEN TOCH GEEN HAMBURGER!!!)
Een baan is gewild bij defensie op het moment, dus tja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Die initele ronde is ook meer bedoeld om de echte wakko's er tussen uit te halen. Van die ameube's die hun verstand nooit op 'aan' hebben kunnen zetten of van die 'bikardie breezer meisjes' die denken dat het groene pak vet stoer is zonder ooit over de consequenties na te denken.
(of een willekeurig ander krijgsmacht pak for that matter)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef m.k het volgende:
denk dat het misschien ook voor personeel is van de radar installatie die in Scheveningen staat
vroeger stonden er ook leo's heb ze nog wel een zien staan daar. en laatst zag ik nog twee 4 tonners van Scheveningen richting Amsterdam rijden
Officierenhotel... wtfquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Braamyo het volgende:
wat ik er nu van lees is het een soort officieren hotel, weer zo'n term waar ik nog nooit van gehoord heb
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alexanderkazerne
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Wow! Er reden twee viertonners!!!
Wat voor radar installatie hebben ze daar dan?
Jah snap ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef m.k het volgende:
ik probeerde alleen maar te zeggen dat ze daar dus nog steeds actief bezig zijn
Een officiershotel is een begrip van vroeger, die bestaat niet meer zo. Het was vroeger een legeringsgebouw voor officieren met luxe 1 pers. kamers. Nu is het luxe er grotendeels af en slapen er oof en officieren. Er op bezuinigen zal binnenkort ook gebeuren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef Braamyo het volgende:
wat ik er nu van lees is het een soort officieren hotel, weer zo'n term waar ik nog nooit van gehoord heb
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alexanderkazerne
Ik zeik niet. Ik geef alleen maar aan dat ik het belachelijk vindt om aan te nemen dat eea nog actief is omdat er twee viertonners vanuit scheveningen naar amsterdam reden. Mja, zo denk ik er dan over.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef m.k het volgende:
ik probeerde alleen maar te zeggen dat ze daar dus nog steeds actief bezig zijn
mhua, snap ik opzich wel, er is een dunne maar o zo belangrijke lijn die je moet bewaren tussen manschappen en officieren. En ik kan me best voorstellen dat als je die lijn behoud en tussen de manschappen slaapt je er helemaal getikt van word als iedereen je nogsteeds aanspreekt en behandeld als zijnde de Luitenant.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Een officiershotel is een begrip van vroeger, die bestaat niet meer zo. Het was vroeger een legeringsgebouw voor officieren met luxe 1 pers. kamers. Nu is het luxe er grotendeels af en slapen er oof en officieren. Er op bezuinigen zal binnenkort ook gebeuren.
De mensen die niet snappen dat je als officier niet tussen de manschappen wilt slapen... tjah, dat begrip is bij mij iets duidelijker. Ik slaap (door m'n functie) liever ook niet tussen de manschappen. Het is niet dat ik mij beter voel
Ik bedoelde meer dat het begrip "officiershotel" een beetje uit de hoogte is, dan krijg ik het idee dat het een 5-sterren hotel is.... terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat 1- of 2-persoons kamers met een eigen simpel badkamertje, bed, bureau en eventueel een tv-tje ook eigenlijk zat is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Een officiershotel is een begrip van vroeger, die bestaat niet meer zo. Het was vroeger een legeringsgebouw voor officieren met luxe 1 pers. kamers. Nu is het luxe er grotendeels af en slapen er oof en officieren. Er op bezuinigen zal binnenkort ook gebeuren.
De mensen die niet snappen dat je als officier niet tussen de manschappen wilt slapen... tjah, dat begrip is bij mij iets duidelijker. Ik slaap (door m'n functie) liever ook niet tussen de manschappen. Het is niet dat ik mij beter voel
Een officiershotel is ook niet veel meer dan dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het begrip "officiershotel" een beetje uit de hoogte is, dan krijg ik het idee dat het een 5-sterren hotel is.... terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat 1- of 2-persoons kamers met een eigen simpel badkamertje, bed, bureau en eventueel een tv-tje ook eigenlijk zat is.
Idd, zo ken ik dat "officiers hotel" uit mijn tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Primaquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een officiershotel is ook niet veel meer dan dat.
Heb een paar maanden geleden echt flink gezocht op Internet, maar niet kunnen vinden.... is wel te vinden via het intranet geloof ik... maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
Is er eigenlijk een site waar de tenue's van de Marine op staan?
Ja die had ik toen ook gevonden maar dat vond ik toen niet duidelijk genoeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Eerste hit als je zoekt op "marine tenue":
http://marineschepen.nl/uniformen.html
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ja, die heb ik uiteraard gevonden. Maar ik zoek eigenlijk een zelfde soort site als de landmacht heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Eerste hit als je zoekt op "marine tenue":
http://marineschepen.nl/uniformen.html
Zo moeilijk is dat toch niet?
Klopt, en ga dan is als opsporingsambtenaar tussen de manschappenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mhua, snap ik opzich wel, er is een dunne maar o zo belangrijke lijn die je moet bewaren tussen manschappen en officieren. En ik kan me best voorstellen dat als je die lijn behoud en tussen de manschappen slaapt je er helemaal getikt van word als iedereen je nogsteeds aanspreekt en behandeld als zijnde de Luitenant.
Terwijl je in een legeringsgebouw met alleen maar officieren waarschijnlijk meer als personen met elkaar omgaat. of sla ik de plank nu helemaal mis esses?
Tv-tje mag je weglaten en dan 1 pers. kamer. Dat is hoe ik ze ken als ik er in slaap.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het begrip "officiershotel" een beetje uit de hoogte is, dan krijg ik het idee dat het een 5-sterren hotel is.... terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat 1- of 2-persoons kamers met een eigen simpel badkamertje, bed, bureau en eventueel een tv-tje ook eigenlijk zat is.
Nou prima toch? Meer heb je niet nodig!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Tv-tje mag je weglaten en dan 1 pers. kamer. Dat is hoe ik ze ken als ik er in slaap.
Tv, laptop, koelkast, radio, aparte douche en wc, ipv die gezamelijke meuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou prima toch? Meer heb je niet nodig!
*kuch* douche *kuch*quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tv, laptop, koelkast, radio, aparte douche en wc, ipv die gezamelijke meuk.![]()
dan vind ik het heul niet erg om met 2 man op de kamer te slapen hoor, best gezellig eigenlijk.... alleen zo lastig als je zo geil als boter bent...dat zei ik echt niet
Ja, maar als je zo geil als boter ben dan trek (haha ik zei "trek"quote:
Das leuk voor die schoonmaaksters die dan de doucheputjes kunnen opkuisenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar als je zo geil als boter ben dan trek (haha ik zei "trek") je je toch even terug/af in de douche?
arg ! stomme (onder) officieren ook met hun schoonmaaksters.... ruim je eigen rommel toch eens lekker op !quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das leuk voor die schoonmaaksters die dan de doucheputjes kunnen opkuisen![]()
Nee, gewoon een wedstrijdje van maken met je room-mate wie het verste kan schieten met dat kwakkie
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Braamyo het volgende:
pffff schud ze zo uit me mouw.....*kugh* opschepperij *kugh*
Ik maak er wel eentje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
lolquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
doe maar ! das wss beter voor het instand houden van mijn eigenbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |