Gewoon, een koepeltentje.quote:
ik heb zo'n werptentje....quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, een koepeltentje.
Tent was ook nèt te kort maar tentzeil geeft gelukkig wel een beetje mee.
je hebt toch vna die koepeltentjes voor een paar euri's?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:47 schreef W00fer het volgende:
Ik zal eens kijken of ik zal komen. Eerst ff vrij regelen.
Een tent wordt lastig. Ik heb er geen en ik ga er ook geen kopen alleen voor een meeting.
Is er geen huge legertent waar ik ook in kan vertoeven?
Alles is gereserveerd en zal rond 1 september bevestigd of kosteloos afgezegd worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Stefan het volgende:
Hebben jullie nu alles al gereserveerd of hebben jullie een afspraak met leveranciers dat je kosteloos kunt afzeggen?
Netjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alles is gereserveerd en zal rond 1 september bevestigd of kosteloos afgezegd worden.
En dat is een probleem omdat?quote:
2001 belde...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
2001 belde...Ik dacht dat er 'Ze willen hun aanslag terug' onder de spoiler zou staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig nieuws op dit front verder? Het is hier zo rustig.![]()
Dit was z'n laatste post, gistermiddag dus;quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Oksel het volgende:
Ik was weekendje weg.. en baal ervan dat HeatWave nog steeds niet reageert op PM. Zal wel op vakantie zijn.. weet iemand daar meer van?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik was bij Muse afgelopen keer in Goffertpark.
Gezellig! En gratis spul is altijd welkomquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef Bobbanz038 het volgende:
Ik kom!, ik kan eventueel nog voor blikjes cola zorgen.
Heb daar 6 / 7 treetjes van over.
Graag even een antwoord in een message?
Cola hoef je niet puur te drinken, Vosss.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |