ik heb zo'n werptentje....quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, een koepeltentje.
Tent was ook nèt te kort maar tentzeil geeft gelukkig wel een beetje mee.
je hebt toch vna die koepeltentjes voor een paar euri's?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:47 schreef W00fer het volgende:
Ik zal eens kijken of ik zal komen. Eerst ff vrij regelen.
Een tent wordt lastig. Ik heb er geen en ik ga er ook geen kopen alleen voor een meeting.
Is er geen huge legertent waar ik ook in kan vertoeven?
Alles is gereserveerd en zal rond 1 september bevestigd of kosteloos afgezegd worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Stefan het volgende:
Hebben jullie nu alles al gereserveerd of hebben jullie een afspraak met leveranciers dat je kosteloos kunt afzeggen?
Netjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alles is gereserveerd en zal rond 1 september bevestigd of kosteloos afgezegd worden.
En dat is een probleem omdat?quote:
2001 belde...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
2001 belde...Ik dacht dat er 'Ze willen hun aanslag terug' onder de spoiler zou staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig nieuws op dit front verder? Het is hier zo rustig.![]()
Dit was z'n laatste post, gistermiddag dus;quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Oksel het volgende:
Ik was weekendje weg.. en baal ervan dat HeatWave nog steeds niet reageert op PM. Zal wel op vakantie zijn.. weet iemand daar meer van?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik was bij Muse afgelopen keer in Goffertpark.
Gezellig! En gratis spul is altijd welkomquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef Bobbanz038 het volgende:
Ik kom!, ik kan eventueel nog voor blikjes cola zorgen.
Heb daar 6 / 7 treetjes van over.
Graag even een antwoord in een message?
Cola hoef je niet puur te drinken, Vosss.quote:
Valt ook wel mee heurquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef sciter het volgende:
Iedereen dan ongeveer 10 jaar ouder is dan ik ben
troost je, ik ben 2x zo oud als de meeste anderenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Iedereen dan ongeveer 10 jaar ouder is dan ik ben
Iets met zomer en winter?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:18 schreef boertie het volgende:
Volgens mij heeft Oksel nog snel de boel wat opgesnoeid, of zou dat eens nodig moeten doen afhankelijk van welke foto het laatst genomen is![]()
![]()
Foto uit de OP
[ afbeelding ]
En een fotootje van googles streetview gepikt.
[ afbeelding ]
Mmm, ja. Ik keek te snel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef boertie het volgende:
Ik mis toch een aantal bomen en een heg voor het huis
Daar past altijd nog wel bier in, maar ik gok dat er wel genoeg is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee vosss heb je nog plek voor een strategische noodvoorraad bier in die Delta?
Je weets dat ik altijd graag wat achter de hand heb alhoewel deze meet geen 2 nachten duurt, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar past altijd nog wel bier in, maar ik gok dat er wel genoeg is.
Of we nemen gewoon zelf wat mee, dat kan natuurlijk ook.
Ik weet overigens wel niet of ik hem dan nog heb.
Als je tieten hebt en je moeder het goed vindquote:
juist minderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:54 schreef Oksel het volgende:
Klopt..Maar het is wel mijn achtertuin. Het brengt gewoon meer risico met zich mee.
Ah, daar is Stefan weer!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:55 schreef Stefan het volgende:
En ouders met (kleine) kinderen, zijn die ook niet welkom?
Ja, ik ook. Vraag me alleen af waarom..? En vind het jammer. Krijg het idee dat de oldbies (waar ik zelf overigens ook onder val met m'n user ID < 8000 ) zich een beetje te goed voelen om te komen ofzo. Lijkt me nergens voor nodig..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Maanvis het volgende:
ik heb sowieso de indruk dat er een beetje een aversie van de 'gevestigde orde CQ oldbies CQ crew' tegen deze meet is.
misschien denkt de crew wel "Het lukte ons niet om een meet te organiseren, dan hullie ook nie! HA!"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vraag me alleen af waarom..? En vind het jammer. Krijg het idee dat de oldbies (waar ik zelf overigens ook onder val met m'n user ID < 8000 ) zich een beetje te goed voelen om te komen ofzo. Lijkt me nergens voor nodig..
Mwah ik denk dat het dan nog eerder komt doordat hier in de eerste topiques (en nu dus weer) redelijk gesneerd werd naar de 'oude' meet-organisatie, en er maar aangenomen werd dat dat door onderlinge strubbelingen niet rond kwam, terwijl dat toch niet zo bleek te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien denkt de crew wel "Het lukte ons niet om een meet te organiseren, dan hullie ook nie! HA!"
Als als als. Als als als! Als als als? Als? Als? Als? Als! Als! Als als! Als? Als.. als!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:13 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, zestien jaar en ouder dus. En als die zelf een fles bacardi meenemen dan en leegzuipen?
Dan wensen we ze veel succes lijkt me zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:13 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, zestien jaar en ouder dus. En als die zelf een fles bacardi meenemen dan en leegzuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |