Hoge uitzondering he! En bedoeld voor degenen die op het allerlaatste moment (de dag zelf) toch besluiten om nog te komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
Oh, als ik aan de deur kan betalen doe ik dat wel een stuk liever. Want ik ben echt heel goed in last-minute nog dingen besluiten.
Of tent.quote:
Zo werkt het dus niet, zoals je begrijpt hebben we als organisatie een bepaald aantal mensen nodig, omdat het anders niet uit kan, dus je kan je gewoon lekker opgeven en als modje het goede voorbeeld geven..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
Oh, als ik aan de deur kan betalen doe ik dat wel een stuk liever. Want ik ben echt heel goed in last-minute nog dingen besluiten.
Zo oud ben ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:45 schreef Futureone het volgende:
Komen er alleen ouwe rakkers of ook nog wat mensen onder de 20?
Van alles wat. Van 18 tot 30, gok ik. Dus wees niet bang..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:45 schreef Futureone het volgende:
Komen er alleen ouwe rakkers of ook nog wat mensen onder de 20?
Deadline is 1 september..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:49 schreef Maanvis het volgende:
Kan er een MED en FP bericht komen voor deze meet, om de aanmeldingen wat te bespoedigen?
Daarnaast: Wanneer wordt op zijn laatst besloten of deze meet doorgaat? Ik ben voor de datum van deze meet voor een ander leuk feestje uitgenodigd namelijk.
Vraag remlof anders..?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef Oksel het volgende:
[..]
Deadline is 1 september..![]()
En HeatWave zou promotie oppakken.. maar die's niet echt actief tot nu toe, super druk. Dus probeer ander adje/modje te strikken.
Ik heb ook 2 weken met een lang lijf in een tent geslapen toen ik op vakantie was. Geen excuus dus. (Of je moet nog weer een half metertje langer zijn dan ik ben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief (en dat is echt lief) vind dat ik moet gaan.
Ik kom dusWeet alleen nog nietof ik in een werptentje kruip met mijn lange lijf, of dat ik een hotelletje pik. Heb je een hotelletje dichtbij op taxi afstand ?
Het hangt van tent af hequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken met een lang lijf in een tent geslapen toen ik op vakantie was. Geen excuus dus. (Of je moet nog weer een half metertje langer zijn dan ik ben.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |