Kom je mee eten dan? Kan je me meteen beschermen voor mijn exstiefvader.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Pizza Margaritha.
Die neem ik ook altijd. De meest simpele maar tevens lekkerste pizza.
B&J erbij. Helemaal prima.
Hahaha, zou graag willen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
Kom je mee eten dan? Kan je me meteen beschermen voor mijn exstiefvader.
Waar laat jij je urine?quote:
Klopt, zo terugquote:
Brbquote:
Dat is een soort brunnete versie van Ang3l!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Myraela, als je Adrien Grenier ooit tegenkomt, wil je 'm zijn nummer dan voor me vragen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een man.
Nou, iets meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een soort brunnete versie van Ang3l!
quote:
Wordt dit een voortzetting van gisterenquote:
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt dit een voortzetting van gisteren? Al waren Aveys vrouwen wel mooier dan die snollen van de rest.
Ik heb er niet meerquote:
Zeg, jij begintquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt dit een voortzetting van gisteren?
Jij wilt foto's van plassende vrouwenquote:
Geen idee. Het is wel keileukquote:
Maar ik zal zijn nummer wel voor je vragen hoor. Moet je wel veel foto's maken zodat ik mee kan genieten he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, iets meerwel hoor. Niks ten nadele van Ang3l (maar het zou beter zijn als ie dit niet leest
).
Met hele brave foto's van een lekkere ventquote:
Ik zal een webcam klaarzetten en op FOK!roulette gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik zal zijn nummer wel voor je vragen hoor. Moet je wel veel foto's maken zodat ik mee kan genieten he.
Het lijkt keiveel op een bekend liedje maar ik kom er maar niet achter welke het isquote:
Ja ik heb dus geen brave foto's meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met hele brave foto's van een lekkere vent.
Jij lokt een ban voor ons uitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee... tegenwoordig kick ik daar niet meer op, alleen vrouwen die poepen![]()
Deal.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal een webcam klaarzetten en op FOK!roulette gaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee... tegenwoordig kick ik daar niet meer op, alleen vrouwen die poepen![]()
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de rest alleen maar minder brave?
Ach, Erik moet je gewoon negerenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.
Dan neem je toch gewoon een balansdag?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.
dat nummer heb ik echt hélemaal grijs gedraaidquote:
Ah, en hoelang ben ik dan vrij?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om foto's daarvan... als je het post is het geheel je eigen schuld
Volgens mij was het doodslagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer heb ik echt hélemaal grijs gedraaid
En nog draai ik het meer dan wekelijks
De zanger zit overigens al jaren in de gevangenis wegens moord op zijn vriendin..
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een balansdag?
Het is maar net waar je de balans in zoekt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk worden
Dat is als een dag in de hemelquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk worden
Met mijn telepathische krachten zag ik namelijk dit al aankomen. Preventieve minpunten.quote:
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ze was in ieder geval dood
Het feit dat ik hier om moest lachen geeft maar weer eens aan dat ik een fout gevoel voor humor hebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ze was in ieder geval dood
Ohw, ik wist natuurlijk niet van je gaven afquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met mijn telepathische krachten zag ik namelijk dit al aankomen. Preventieve minpunten.
Wat een kutnummer vind ik datquote:
Ow, dan zit je hier goedquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier om moest lachen geeft maar weer eens aan dat ik een fout gevoel voor humor heb
Misschien zit ze die inmiddels al te verorberen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Myr, heb je die pizza nou besteld?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Nou ja ik vind dit mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
vond ik ook toen het net uit was, tot het een speciale betekenis kreeg
Nee, ik durf niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Maar die is ook mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dit mooi![]()
Maar dat heeft ook een reden
Topnummerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dit mooi![]()
Maar dat heeft ook een reden
Meteen sfeerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Topnummer.
Deze doet me aan gezellige zomers denken, hoewel ik dat nummer nooit in gezellige zomers geluisterd heb.
Als iedereen gaat meezingen.
Wil best zingen, maar heb je oordopjes?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Topnummer.
Deze doet me aan gezellige zomers denken, hoewel ik dat nummer nooit in gezellige zomers geluisterd heb.
Als iedereen gaat meezingen.
Ik playback welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wil best zingen, maar heb je oordopjes?![]()
Voor je eigen veiligheid enzo
Graag. En de deur opendoen en aannemen en dan naar mijn kamer brengen. Dankjewel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het al... wij moeten voor je bestellen
Als je net zo zingt als ik is dat erg verstandig. Heb mezelf op een feestje na een aantal drankjes eens laten verleiden tot een karaoke. De reacties leken op -->quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als je net zo zingt als ik is dat erg verstandig. Heb mezelf op een feestje na een aantal drankjes eens laten verleiden tot een karaoke. De reacties leken op -->![]()
Dat was dus eens en nooit meer
Waar woon je ergens?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag. En de deur opendoen en aannemen en dan naar mijn kamer brengen. Dankjewel.
Hellevoetsluis. Bij Spijkenisse in de buurt. Wat dan weer bij Rotterdam ligt. Mocht je het niet kennen.quote:
Dat doe je goed danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 x in een Discotheek gezongen, meteen Bohemian Rhapsody van Queen ook![]()
Ik heb de zware stem gezongen en wonder boven wonder werd er gezegd dat het nog klonk ook
Knapquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 x in een Discotheek gezongen, meteen Bohemian Rhapsody van Queen ook![]()
Ik heb de zware stem gezongen en wonder boven wonder werd er gezegd dat het nog klonk ook
Welnee, dat lag meer aan degene met wie ik stond te zingenquote:
Gallileo, Gallilea, Figaroquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, dat lag meer aan degene met wie ik stond te zingen![]()
Hier en daar Galileo roepen met zware stem lukt iedereen
Dat dusquote:
Blijft een mooi nummer, en niet eens Queens bestequote:
Precies, maar ik vind hem live zo goed zingenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een mooi nummer, en niet eens Queens beste
Niet eens top 10quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een mooi nummer, en niet eens Queens beste
Zeker. Ben je in 86 naar een concert geweest? of mocht je als 12/13 jarige niet van je ouders?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, maar ik vind hem live zo goed zingen
Ik moest natuurlijk weer kiezen voor een uberklassieke hit van onze wijle Andre Hazes, de vlieger...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Nou ik zong wel mee maar zachter dan haar
Nee, ben ik niet geweest, wel naar U2, ik kreeg niemand mee naar Queenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker. Ben je in 86 naar een concert geweest? of mocht je als 12/13 jarige niet van je ouders?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk weer kiezen voor een uberklassieke hit van onze wijle Andre Hazes, de vlieger...
Picture this: "Ik heb hieeeeeer een brieeeef voor mijhijn moehoeder" enzovoort. Zo slecht voor je imago
Heb je een zolderkamertje voor jezelf?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag. En de deur opendoen en aannemen en dan naar mijn kamer brengen. Dankjewel.
Nee, begane grond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je een zolderkamertje voor jezelf?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet geweest, wel naar U2, ik kreeg niemand mee naar Queen
Die heb ik nog nooit samengesteld, maar omdat ik vast 10 betere nummers kan vinden was het 'bij wijze van spreken'quote:
Zo even geen top 10, maar voor mij is The Show Must Go On toch wel de Queentopper. Maar goed, dat is puur gevoelsmatig natuurlijk, heb een flink aantal herinneringen aan dat nummer.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik was toen natuurlijk te jong. Maar ben wel in 2005 in Arnhem geweest, met broer en wat nu zijn vrouw is. Maar wat had ik graag Freddie live aan het werk gezien, net als jij waarschijnlijk
Okee, als ik er even voor ga zitten, zal ie ook niet in mijn top10 komen waarschijnlijk. op 1 staat WHite Queen (as it Began), gevolgd door The fairy Feller's master Strokequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit samengesteld, maar omdat ik vast 10 betere nummers kan vinden was het 'bij wijze van spreken'
Dat heb ik met I want to break freequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo even geen top 10, maar voor mij is The Show Must Go On toch wel de Queentopper. Maar goed, dat is puur gevoelsmatig natuurlijk, heb een flink aantal herinneringen aan dat nummer.
Ook die komt hier nog met regelmaat op vol volume uit de boxenquote:
Zeker mooi nummerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
Deze vind ik erg goed
Maar vooral de combi van Freddie en David qua stem![]()
Hou je ze allemaal voor jezelf ofzo?!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Kan ik makkelijk knappe jongens door het raam laten klimmen.
Ja is ook lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van mijn favoriete feel-good/opbeurnummers is Don't stop me now.
Dan klinkt ie het lekkerstquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ook die komt hier nog met regelmaat op vol volume uit de boxen
Die kan ik echt nauwelijks luisteren zonder (het liefst keihard) mee te willen zingen. Jammer dat het echt aan de uiterste rand (en soms net iets daaroverheen) van mijn bereik ligtquote:
Ik hoop het niet, want dan zijn er geen meer. Ik zit hier heul alleen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hou je ze allemaal voor jezelf ofzo?!
Ja hahahahaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kan ik echt nauwelijks luisteren zonder (het liefst keihard) mee te willen zingen. Jammer dat het echt aan de uiterste rand (en soms net iets daaroverheen) van mijn bereik ligt.
Dat is allemaal relatief nieuw, ik vind de oudere juist ook zo goedquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef D. het volgende:
Hier nog een paar leuke, op alfabetische volgorde
Queen : A kind of magic
Queen : Another one bites the dust
Queen : Breakthru'
Queen : Crazy little thing called love
Queen : I want it all
Queen : Innuendo
Queen : Radio ga ga
Queen : Somebody to love
Queen : The invisible man
Queen : The show must go on
Queen : We will rock you
Queen : Who wants to live forever
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
Ik ben nu al 2 x door Patje gebeld, maar dat heeft hij zelf niet door
Achtergrond herriequote:
I likequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef D. het volgende:
Hier nog een paar leuke, op alfabetische volgorde
Queen : A kind of magic
Queen : Another one bites the dust
Queen : Breakthru'
Queen : Crazy little thing called love
Queen : I want it all
Queen : Innuendo
Queen : Radio ga ga
Queen : Somebody to love
Queen : The invisible man
Queen : The show must go on
Queen : We will rock you
Queen : Who wants to live forever
en allemaal bekend, geef mij maar het onbekende en ook het vroege werkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is allemaal relatief nieuw, ik vind de oudere juist ook zo goed
Ow, herrie, gelukkigquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Achtergrond herrie![]()
Ik zit in zijn broekzak![]()
Tja, dat heb je vaak he, dat het bekende werk bekender isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en allemaal bekend, geef mij maar het onbekende en ook het vroege werk
De eerst 2 cd's vind ik echt meesterlijk.
Hij was met een vriendin op stap dus ik zal niet zo gauw wat anders horenquote:
Je kunt em beter in de auto draaien, ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan klinkt ie het lekkerstMet dikke bas
Ik draai 'm ook regelmatig in de auto
Niet dat de rest slecht is, zeker niet. Maar ik denk dat in mijn wisselende top 10 altijd wel een stuk of 3-5 platen van Queen en Queen II zullen voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en allemaal bekend, geef mij maar het onbekende en ook het vroege werk
De eerst 2 cd's vind ik echt meesterlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Je kunt em beter in de auto draaien, ik spreek uit ervaring![]()
Laat ik het zo zeggen, onze vrienden vallen hier meestal gewoon via de achterdeur binnen. Queen in de stereo, volume op voluit, en terwijl "I want to break free" opstaat, komt er een vriendin binnenvallen terwijl ik sta te stofzuigen. Het heeft me vijf minuten geduurd om door te krijgen waarom ze op de grond lag van het lachen
Ik zing graag mee, dus de auto is wel zo veiligquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Je kunt em beter in de auto draaien, ik spreek uit ervaring![]()
Laat ik het zo zeggen, onze vrienden vallen hier meestal gewoon via de achterdeur binnen. Queen in de stereo, volume op voluit, en terwijl "I want to break free" opstaat, komt er een vriendin binnenvallen terwijl ik sta te stofzuigen. Het heeft me vijf minuten geduurd om door te krijgen waarom ze op de grond lag van het lachen
Nee ik snap je wel, ik heb het echt veel te lang niet geluisterd moet ik maar weer eens doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat de rest slecht is, zeker niet. Maar ik denk dat in mijn wisselende top 10 altijd wel een stuk of 3-5 platen van Queen en Queen II zullen voorkomen.
Ja, uiteraard. Maar stiekem had ik gehoopt dat jullie ook wat albumtracks zouden kennen..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat heb je vaak he, dat het bekende werk bekender is
Daarom juist.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Kan ik makkelijk knappe jongens door het raam laten klimmen.
Eerlijk, ik heb ze allemaal op cd maar om ze zo op te noemenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar stiekem had ik gehoopt dat jullie ook wat albumtracks zouden kennen..
Ik ken er veel meer, maar dit lijstje heb ik ff uit de top 2000 gehaald, en daar staan de onbekende nummers niet inquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar stiekem had ik gehoopt dat jullie ook wat albumtracks zouden kennen..
Dat snap ik wel, jij bent net zo slecht als ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
Ik zat net Whitney Houston mee te zingen in de auto...Drukt Dk me weg....3 rode kruizen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
Ik zat net Whitney Houston mee te zingen in de auto...Drukt Dk me weg....3 rode kruizen
Dat ook nog eensquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerlijk, ik heb ze allemaal op cd maar om ze zo op te noemen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, jij bent net zo slecht als ik
Die is leuk jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Dit liedje maakt mij vrolijk.Dat kan ik echt mee-schreeuwen.
quote:
Kusjes terugquote:
Niet doodgaanquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef Socios het volgende:
Zij alweer in de Efteling. Wij nog steeds op FOK!
Ja hequote:
Kweet niet. Heb zin om uit te gaan ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan, mop? Ik FOK! al de hele dag en verveel mij dus geen moment.
Kan wel lachen zijn, ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
Kweet niet. Heb zin om uit te gaan ofzo.
Sociosquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kweet niet. Heb zin om uit te gaan ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
SociosJij hier?
Zie post hierboven; ze smeekt je (haast dan)!!!
Go get that hottie!
Was je aan het zingen dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik met zingen iedereen weggejaagd
*plopt oordopjes uit*quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef D. het volgende:
Hier idem. net wel even kort een kaartspelletje met huisgenoten en begeleiding gespeeld, maar toch lijkt het me verstandig om te gaan liggen.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
*plopt oordopjes uit*
Zei je iets?
Ja als jij Jim na gaat doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef D. het volgende:
Als je dat verstandig lijkt moet je dat doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier idem. net wel even kort een kaartspelletje met huisgenoten en begeleiding gespeeld, maar toch lijkt het me verstandig om te gaan liggen.
Ga maar lekker doen danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier idem. net wel even kort een kaartspelletje met huisgenoten en begeleiding gespeeld, maar toch lijkt het me verstandig om te gaan liggen.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel slechter was dan jouw Freddie
Doei Bos, slaap lekkerquote:
Luisteren naar je gevoel is meestal geen slecht ideequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Ik luister naar Black Bettyquote:
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bij 'iets stevigers' uitgekomen
quote:
Soms hoor je mensen zeggen (waar weet ik niet, maar ik heb het gehoord) dat ze niet van muziek houden. Ik kan me dat niet voorstellen.quote:
Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms hoor je mensen zeggen (waar weet ik niet, maar ik heb het gehoord) dat ze niet van muziek houden. Ik kan me dat niet voorstellen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms hoor je mensen zeggen (waar weet ik niet, maar ik heb het gehoord) dat ze niet van muziek houden. Ik kan me dat niet voorstellen.
Nou ja dat dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mijn oudste herinneringen heb ik met muziek, en de diepste gevoelens vaak ook
Echt waar als ik bepaalde nummers hoor ben ik weer terug naar die tijdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de muziek vaak een soort soundtrack van mijn leven.
Als je niet van muziek houdt, dan leef je niet is mijn ideequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus wham zo terug naar die tijdquote:
Dat dus. Niks anders kan me laten lachen, huilen, zingen, dansen, mijmeren en vooruitkijken dan muziek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de muziek vaak een soort soundtrack van mijn leven.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus. Niks anders kan me laten lachen, huilen, zingen, dansen, mijmeren en vooruitkijken dan muziek.
Ja, dat of een post van Bellatrix.
Ik zag niet dat jullie het er over hadden maar deze was net bij cold case op net 5quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus wham zo terug naar die tijd
Maar het klopt wel, het hoort in je leven en wat Cee zegt ik kan echt janken om sommige nummers of juist heel vrolijk wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag niet dat jullie het er over hadden maar deze was net bij cold case op net 5
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Wat mij betreft is dit mijn meest favoriete nummer ooit:
mooi nummer, staat zeker in mijn top 100quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
Wat mij betreft is dit mijn meest favoriete nummer ooit:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus wham zo terug naar die tijd
Awwwquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ik klikte de link aan, wetende wat er komen ging, volume wat open op de laptop en gelijk meezingen.![]()
De blik van mijn lief die midden in een film zit was onbetaalbaar
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
De blik van mijn lief die midden in een film zit was onbetaalbaar
I work hard, every day of my life,quote:
Maar wel een super lekker nummerquote:
Cee je maakt me depriquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
I work hard, every day of my life,
I work til I ache my bones
at the end of the day
I take home my hard-earned pay all of my own.
![]()
![]()
Ik dacht dat ik 'm niet kende maar ik ken 'm toch! Heb je een tijd geleden bij Top 2000 A Go Go dat item gezien waar ze die twee kerels opzochten?quote:
Ik open 'm en zie in het rijtje ernaast een nummer waarvan ik altijd heel vrolijk wordtquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm niet kende maar ik ken 'm toch! Heb je een tijd geleden bij Top 2000 A Go Go dat item gezien waar ze die twee kerels opzochten?
jaaa dat is ook een gaaf nummerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik open 'm en zie in het rijtje ernaast een nummer waarvan ik altijd heel vrolijk wordt
*aanzet en glas vult
Ik mijzelf ook.quote:
Daar had mijn zusje het singletje vanquote:
over hysterisch gesproken:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook.
Mooi is dat he.
Mijn favoriete vrolijke nummer is een beetje een onbekend nummer. Ik ken in ieder geval niemand die 'm ook kent. Misschien wat te bombastisch en hysterisch voor sommigen.
Maar GOD wat een geweldig nummer.
ik kende dat hele dansjequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had mijn zusje het singletje van
Onee, dat was Rain or Shine
Mijn moeder heeft de single.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook.
Mooi is dat he.
Mijn favoriete vrolijke nummer is een beetje een onbekend nummer. Ik ken in ieder geval niemand die 'm ook kent. Misschien wat te bombastisch en hysterisch voor sommigen.
Die stond hier daarstraks nog aanquote:
Vind em leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook.
Mooi is dat he.
hehequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had mijn zusje het singletje van
Onee, dat was Rain or Shine
quote:
quote:
quote:
De 70's en 80's zijn quo muziek zeker mijn jarenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef D. het volgende:
Nu zit ik weer in de 80's. Ik maak wel sprongen zeg
Het wisselt bij mij, ligt aan mijn stemmingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe stom, ik kan nu geen enkel nummer bedenken wat ik als mijn alltime nummer 1 zou noemen. En ik weet niet of ik er gewoon geen heb (dus dat het afwisselt), of dat ik er gewoon niet op kan komen.
Waar hou je van, dan ga ik 'm voor je bepalen (deze week is Cee Aan De Macht week, ik heb nog 1 dag).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe stom, ik kan nu geen enkel nummer bedenken wat ik als mijn alltime nummer 1 zou noemen. En ik weet niet of ik er gewoon geen heb (dus dat het afwisselt), of dat ik er gewoon niet op kan komen.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De 70's en 80's zijn quo muziek zeker mijn jaren
Die hele plaat is lekker.quote:
Alleen mijn numemr 1 staat vast, maar als ik er echt goed voor ga zitten kom ik wel tot een top 200 en dan wordt het wel lastig om de nummers op de juiste plek te zettenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ow, da's niet stomquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar dit nummer raakt me echtquote:
Dat heb ik ook, mijn top 10 kan per dag verschillenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wisselt bij mij, ligt aan mijn stemming![]()
alles wisselt, behalve mijn nummer 1quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Het wisselt bij mij, ligt aan mijn stemming![]()
Zij is gaaf!quote:
Ik weet niet of je dit allemaal kent. Maar here goes nothing.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar hou je van, dan ga ik 'm voor je bepalen (deze week is Cee Aan De Macht week, ik heb nog 1 dag).
het doet me heel erg aan Breakfast at Tiffany's denkenquote:
Die eerste is wel heel zoetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
schommelend met mn walkman op...lekker urenlang
Precies nostalgiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het doet me heel erg aan Breakfast at Tiffany's denken
(en dan bedoel ik de musical met Audrey Hepburn)
Scratch that, het is Cee Kent Haar Obscure Klassiekers Niet week.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit allemaal kent. Maar here goes nothing.
Bonnie 'Prince' Billy
Sufjan Stevens
Andrew Bird
Bon Iver
Ehm.. Nou ja dat soort. Ik kan nauwelijks op namen komen. Heb een blackout
.
Dat hoor ik vaker en is geen probleemquote:
quote:
Ok, die wint, die's nog zoeterquote:
Johnny Loganquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
schommelend met mn walkman op...lekker urenlang
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet helaas mijn plekkie bioj de PC inleveren.
Tot morgen![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
er werd hier weer op het rode kruis gedrukt
Hehe dat heb ik met deze en met The Scientist!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
Dit liedje laat me altijd janken. Maakt niet uit waar ik ben.
Dat heb ik met One van U2 (de originele versie niet met Mary J blidge) stond ik daar te bleren bij het concertquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
Dit liedje laat me altijd janken. Maakt niet uit waar ik ben.
He, die kon ik vroeger op mijn mobieltjequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik word zowat gedwongen om deze te plaatsen![]()
Ik ook, maar dat komt omdat we iemand van 24 hebben begraven op dat nummerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik met One van U2 (de originele versie niet met Mary J blidge) stond ik daar te bleren bij het concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |