Kom je mee eten dan? Kan je me meteen beschermen voor mijn exstiefvader.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Pizza Margaritha.
Die neem ik ook altijd. De meest simpele maar tevens lekkerste pizza.
B&J erbij. Helemaal prima.
Hahaha, zou graag willen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
Kom je mee eten dan? Kan je me meteen beschermen voor mijn exstiefvader.
Waar laat jij je urine?quote:
Klopt, zo terugquote:
Brbquote:
Dat is een soort brunnete versie van Ang3l!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Myraela, als je Adrien Grenier ooit tegenkomt, wil je 'm zijn nummer dan voor me vragen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een man.
Nou, iets meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een soort brunnete versie van Ang3l!
quote:
Wordt dit een voortzetting van gisterenquote:
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt dit een voortzetting van gisteren? Al waren Aveys vrouwen wel mooier dan die snollen van de rest.
Ik heb er niet meerquote:
Zeg, jij begintquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt dit een voortzetting van gisteren?
Jij wilt foto's van plassende vrouwenquote:
Geen idee. Het is wel keileukquote:
Maar ik zal zijn nummer wel voor je vragen hoor. Moet je wel veel foto's maken zodat ik mee kan genieten he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, iets meerwel hoor. Niks ten nadele van Ang3l (maar het zou beter zijn als ie dit niet leest
).
Met hele brave foto's van een lekkere ventquote:
Ik zal een webcam klaarzetten en op FOK!roulette gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik zal zijn nummer wel voor je vragen hoor. Moet je wel veel foto's maken zodat ik mee kan genieten he.
Het lijkt keiveel op een bekend liedje maar ik kom er maar niet achter welke het isquote:
Ja ik heb dus geen brave foto's meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met hele brave foto's van een lekkere vent.
Jij lokt een ban voor ons uitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee... tegenwoordig kick ik daar niet meer op, alleen vrouwen die poepen![]()
Deal.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal een webcam klaarzetten en op FOK!roulette gaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee... tegenwoordig kick ik daar niet meer op, alleen vrouwen die poepen![]()
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de rest alleen maar minder brave?
Ach, Erik moet je gewoon negerenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.
Dan neem je toch gewoon een balansdag?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.
dat nummer heb ik echt hélemaal grijs gedraaidquote:
Ah, en hoelang ben ik dan vrij?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om foto's daarvan... als je het post is het geheel je eigen schuld
Volgens mij was het doodslagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer heb ik echt hélemaal grijs gedraaid
En nog draai ik het meer dan wekelijks
De zanger zit overigens al jaren in de gevangenis wegens moord op zijn vriendin..
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een balansdag?
Het is maar net waar je de balans in zoekt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk worden
Dat is als een dag in de hemelquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk worden
Met mijn telepathische krachten zag ik namelijk dit al aankomen. Preventieve minpunten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |