Kom je mee eten dan? Kan je me meteen beschermen voor mijn exstiefvader.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Pizza Margaritha.
Die neem ik ook altijd. De meest simpele maar tevens lekkerste pizza.
B&J erbij. Helemaal prima.
Hahaha, zou graag willen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
Kom je mee eten dan? Kan je me meteen beschermen voor mijn exstiefvader.
Waar laat jij je urine?quote:
Klopt, zo terugquote:
Brbquote:
Dat is een soort brunnete versie van Ang3l!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Myraela, als je Adrien Grenier ooit tegenkomt, wil je 'm zijn nummer dan voor me vragen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een man.
Nou, iets meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een soort brunnete versie van Ang3l!
quote:
Wordt dit een voortzetting van gisterenquote:
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt dit een voortzetting van gisteren? Al waren Aveys vrouwen wel mooier dan die snollen van de rest.
Ik heb er niet meerquote:
Zeg, jij begintquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt dit een voortzetting van gisteren?
Jij wilt foto's van plassende vrouwenquote:
Geen idee. Het is wel keileukquote:
Maar ik zal zijn nummer wel voor je vragen hoor. Moet je wel veel foto's maken zodat ik mee kan genieten he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, iets meerwel hoor. Niks ten nadele van Ang3l (maar het zou beter zijn als ie dit niet leest
).
Met hele brave foto's van een lekkere ventquote:
Ik zal een webcam klaarzetten en op FOK!roulette gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik zal zijn nummer wel voor je vragen hoor. Moet je wel veel foto's maken zodat ik mee kan genieten he.
Het lijkt keiveel op een bekend liedje maar ik kom er maar niet achter welke het isquote:
Ja ik heb dus geen brave foto's meerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met hele brave foto's van een lekkere vent.
Jij lokt een ban voor ons uitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee... tegenwoordig kick ik daar niet meer op, alleen vrouwen die poepen![]()
Deal.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal een webcam klaarzetten en op FOK!roulette gaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nee... tegenwoordig kick ik daar niet meer op, alleen vrouwen die poepen![]()
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de rest alleen maar minder brave?
Ach, Erik moet je gewoon negerenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.
Dan neem je toch gewoon een balansdag?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en dat mag niet van Erik want dat verstoort de balans. Ofzo.
dat nummer heb ik echt hélemaal grijs gedraaidquote:
Ah, en hoelang ben ik dan vrij?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om foto's daarvan... als je het post is het geheel je eigen schuld
Volgens mij was het doodslagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer heb ik echt hélemaal grijs gedraaid
En nog draai ik het meer dan wekelijks
De zanger zit overigens al jaren in de gevangenis wegens moord op zijn vriendin..
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een balansdag?
Het is maar net waar je de balans in zoekt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk worden
Dat is als een dag in de hemelquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Een dag niet naar vrouwen kijken bedoel je? Dat gaat moeilijk worden
Met mijn telepathische krachten zag ik namelijk dit al aankomen. Preventieve minpunten.quote:
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ze was in ieder geval dood
Het feit dat ik hier om moest lachen geeft maar weer eens aan dat ik een fout gevoel voor humor hebquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, ze was in ieder geval dood
Ohw, ik wist natuurlijk niet van je gaven afquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met mijn telepathische krachten zag ik namelijk dit al aankomen. Preventieve minpunten.
Wat een kutnummer vind ik datquote:
Ow, dan zit je hier goedquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier om moest lachen geeft maar weer eens aan dat ik een fout gevoel voor humor heb
Misschien zit ze die inmiddels al te verorberen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Myr, heb je die pizza nou besteld?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Nou ja ik vind dit mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
vond ik ook toen het net uit was, tot het een speciale betekenis kreeg
Nee, ik durf niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Maar die is ook mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dit mooi![]()
Maar dat heeft ook een reden
Topnummerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dit mooi![]()
Maar dat heeft ook een reden
Meteen sfeerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Topnummer.
Deze doet me aan gezellige zomers denken, hoewel ik dat nummer nooit in gezellige zomers geluisterd heb.
Als iedereen gaat meezingen.
Wil best zingen, maar heb je oordopjes?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Topnummer.
Deze doet me aan gezellige zomers denken, hoewel ik dat nummer nooit in gezellige zomers geluisterd heb.
Als iedereen gaat meezingen.
Ik playback welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wil best zingen, maar heb je oordopjes?![]()
Voor je eigen veiligheid enzo
Graag. En de deur opendoen en aannemen en dan naar mijn kamer brengen. Dankjewel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het al... wij moeten voor je bestellen
Als je net zo zingt als ik is dat erg verstandig. Heb mezelf op een feestje na een aantal drankjes eens laten verleiden tot een karaoke. De reacties leken op -->quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als je net zo zingt als ik is dat erg verstandig. Heb mezelf op een feestje na een aantal drankjes eens laten verleiden tot een karaoke. De reacties leken op -->![]()
Dat was dus eens en nooit meer
Waar woon je ergens?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag. En de deur opendoen en aannemen en dan naar mijn kamer brengen. Dankjewel.
Hellevoetsluis. Bij Spijkenisse in de buurt. Wat dan weer bij Rotterdam ligt. Mocht je het niet kennen.quote:
Dat doe je goed danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 x in een Discotheek gezongen, meteen Bohemian Rhapsody van Queen ook![]()
Ik heb de zware stem gezongen en wonder boven wonder werd er gezegd dat het nog klonk ook
Knapquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 x in een Discotheek gezongen, meteen Bohemian Rhapsody van Queen ook![]()
Ik heb de zware stem gezongen en wonder boven wonder werd er gezegd dat het nog klonk ook
Welnee, dat lag meer aan degene met wie ik stond te zingenquote:
Gallileo, Gallilea, Figaroquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, dat lag meer aan degene met wie ik stond te zingen![]()
Hier en daar Galileo roepen met zware stem lukt iedereen
Dat dusquote:
Blijft een mooi nummer, en niet eens Queens bestequote:
Precies, maar ik vind hem live zo goed zingenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een mooi nummer, en niet eens Queens beste
Niet eens top 10quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een mooi nummer, en niet eens Queens beste
Zeker. Ben je in 86 naar een concert geweest? of mocht je als 12/13 jarige niet van je ouders?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, maar ik vind hem live zo goed zingen
Ik moest natuurlijk weer kiezen voor een uberklassieke hit van onze wijle Andre Hazes, de vlieger...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Nou ik zong wel mee maar zachter dan haar
Nee, ben ik niet geweest, wel naar U2, ik kreeg niemand mee naar Queenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker. Ben je in 86 naar een concert geweest? of mocht je als 12/13 jarige niet van je ouders?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk weer kiezen voor een uberklassieke hit van onze wijle Andre Hazes, de vlieger...
Picture this: "Ik heb hieeeeeer een brieeeef voor mijhijn moehoeder" enzovoort. Zo slecht voor je imago
Heb je een zolderkamertje voor jezelf?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag. En de deur opendoen en aannemen en dan naar mijn kamer brengen. Dankjewel.
Nee, begane grond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je een zolderkamertje voor jezelf?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet geweest, wel naar U2, ik kreeg niemand mee naar Queen
Die heb ik nog nooit samengesteld, maar omdat ik vast 10 betere nummers kan vinden was het 'bij wijze van spreken'quote:
Zo even geen top 10, maar voor mij is The Show Must Go On toch wel de Queentopper. Maar goed, dat is puur gevoelsmatig natuurlijk, heb een flink aantal herinneringen aan dat nummer.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik was toen natuurlijk te jong. Maar ben wel in 2005 in Arnhem geweest, met broer en wat nu zijn vrouw is. Maar wat had ik graag Freddie live aan het werk gezien, net als jij waarschijnlijk
Okee, als ik er even voor ga zitten, zal ie ook niet in mijn top10 komen waarschijnlijk. op 1 staat WHite Queen (as it Began), gevolgd door The fairy Feller's master Strokequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit samengesteld, maar omdat ik vast 10 betere nummers kan vinden was het 'bij wijze van spreken'
Dat heb ik met I want to break freequote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo even geen top 10, maar voor mij is The Show Must Go On toch wel de Queentopper. Maar goed, dat is puur gevoelsmatig natuurlijk, heb een flink aantal herinneringen aan dat nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |