SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen straatfiets meer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, dat zker nietof ik moet een aanbod krijgen dat ik niet kan weigeren
B12 mag weg hoeft niet, seizoen is al over de helft en wil volgend jaar toch echt met een circuitfiets gaan rijden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
1500 mooi prijsje OPM? Krijg je de rest wel in natura
veel meer is ie nie waard hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hapquote:
quote:
nja als ik kijk wat ik de laatste maanden op straat heb gereden, en hoe dat was..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
diner is zojuist geservd
volgend jaar zou ik wel es klaar zijn hierdan zou het kwa kosten beter te doen zijn..maar dan houdt t straatrijden wel op ja
zou ik via CRT doen, bij de MSL is t volgens mij op CPZ en 275 euro ofzo....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als CP nou ff wat dukaten ergens ritselt zou der zomaar zoiets kunnen komen
ok ga ik zeker doen..en dat kan gewoon via msl ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ombouwen sowiesoalleen, als t net zo lang gaat duren als je laatste om/verbouw project
jep, moet gewoon gas gaan geven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre jij bent er al over uit dus..de 600 blijft?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
die was allang klaar, alleen ging ie stuk!
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
joah poob gebeurd he
kom ik thuis, ligt der een gebruikt setje pures voor de deurdie maar es testen op Assen de 2e...
Whaha, lekker hoor!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja
De OP kan je in deze Wiki vinden
Oeps.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:52 schreef Bunnybeater het volgende:Je bedoelt dat je snel klaar was ofzo?
Ik heb je wel gemist.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef -XX- het volgende:
Ik wil een fok mc meeting!
@ Wb: 1 augustus is er een szr meeting! Kom je ook op je szr??![]()
Oh wacht....die heb je niet meer hé?... ;'(
Dacht ik ook al als eerste, maar ja geloofde later de tv commentator.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:13 schreef cageon2 het volgende:
@WB, weetniet of je het test filmpje hebt gezien van die cam? Maar dr is niks voorgeprogrammeert als ze de fiets schuin hadden in de pitbox blijft het beeld horizontaal-> Gyroscoop + een servo motortje ~microcontroller denk ik.
![]()
Hé daar heb ik vanochtend ook al gekeken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als CP nou ff wat dukaten ergens ritselt zou der zomaar zoiets kunnen komen![]()
Whaha, tof gedaan!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SZR blauwe Kwaak.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef bvvt het volgende:
Hey verrek, is er een nieuw topic - heb ik em bijna gemist zeg.
En aangezien een TVP niet meer mag zal ik maar zeggen dat ik vandaag 200 KM heb gereden in heerlijk motor weer.
Nog 1 week dan heb ik vakantie en dde eerste week is gelijk een week luxemburg.
ff lekker door de ardennen sjeezen
Je kan er ook woon/werk en school mee doen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 07:33 schreef Roderick2085 het volgende:
De B6 wil ook wel van eigenaar wisselenkomt ie tenminste een keer van z'n plek
Hij is niet groen.quote:
Pures plaats 5 bij de laatste test. Ruilen voor een setje Contimotion?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kom ik thuis, ligt der een gebruikt setje pures voor de deurdie maar es testen op Assen de 2e...
Met dinnetje?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef bvvt het volgende:
Nog 1 week dan heb ik vakantie en dde eerste week is gelijk een week luxemburg.
ff lekker door de ardennen sjeezen
jepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef Geerd het volgende:
tvp's worden ineens weggehaaldBan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna goedquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef Geerd het volgende:
tvp's worden ineens weggehaaldZelfs mijn quote is geëditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voel me verkracht
* TR plaatst mbt. Overactieve mod.
En nu kan je niet meer zitten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Zelfs mijn quote is geëditik voel me verkracht
Stoelen zijn inderdaad ook wegquote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu kan je niet meer zitten.![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal straks voor de TV, BBC2 rond elf uur???
![]()
![]()
![]()
![]()
Monday going to be great @the office.
Ten Kate.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef cageon2 het volgende:
hmm goed idee WB... hoop alleen dat een boeiende race wordt...
heb net wat opgehaald trouwens, een echte kenan sofuoglu er staat binnenin "Spare 18", WTF, 18 spares..![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou beneden kijken als ik jou was. Met moeder op de bank.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:19 schreef -XX- het volgende:
Geen zin om beneden te kijken.
In ruil daarvoor maar een brakke stront kwaliteit
http://www.soccertvlive.n(...)-gp---grand-prix-usa,-laguna-seca--[race]-live-stream.html
We hadden hem toch wel binnengehaald.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef cageon2 het volgende:
Dani de aap. Wanneer. Leert. Ie nou dat ie er beter op kan blijven zitten?
Jij zou gaan kijken, naar de motogpquote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten Kate.![]()
[..]
[..]
Ik zou beneden kijken als ik jou was. Met moeder op de bank.![]()
Volgend jaar een echte man op een factory Honda.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef cageon2 het volgende:
dan nog, hij moet zijn koppie er een beetje bij houden, gaat te vaak fout als die op kop ligt... is gewoon zonde...
quote:Op maandag 26 juli 2010 01:43 schreef Geerd het volgende:
Mijn voorband was iets harder dan de egel net in een bocht, rip kleine rakker.
![]()
Net of je een pot augurken los draait "plop"
Wat doe je dan ook zo laat op de motor als onze nachtdiertjes wakker zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:43 schreef Geerd het volgende:
Mijn voorband was iets harder dan de egel net in een bocht, rip kleine rakker.
![]()
Net of je een pot augurken los draait "plop"
Maar links is linksom vast.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Opeens weet je het!99% vd bouten is linksom los
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar links is linksom vast.IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze is nog ff aan het uit lekken
Schrok eerst nog even kwam niet zoveel olie uit maar filter en aftap plug zijn apart.
[ Bericht 4% gewijzigd door Geerd op 26-07-2010 17:57:03 ]Ik zwaai naar dieren.
Zou kunnen, maar aangezien OV gratis is en mijn financiën niet zo ruim, is de keus snel gemaaktquote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan er ook woon/werk en school mee doen hoor.
Ja dat is bepaald geen uitzondering.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Geerd het volgende:
Iddmaar ze is nog ff aan het uit lekken
Schrok eerst nog even kwam niet zoveel olie uit maar filter en aftap plug zijn apart.
Nee netjes handvast, en een klein slagje met de ratelquote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat is bepaald geen uitzondering.
Zet je die carterplug niet te vast terug?![]()
Oliefilter hoeft ook niet met oerkracht, al kan'ie bij de Trophy meer hebben dan andere merken.(staal)
En een pakkingkje op de carterplug?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Geerd het volgende:
Nee netjes handvast, en een klein slagje met de ratel
Is dat allemaal koper?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een pakkingkje op de carterplug?![]()
[ afbeelding ]
Nou die Trumph is weer vertroetelt.![]()
Alu is niet magnetisch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:31 schreef bvvt het volgende:
Magneetje die ijzer slijpsel opvangt?????? (van alu onderdelen ????)
Ik had er misschien wel een emo bij moeten zetten - klein was kennelijk niet voldoendequote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alu is niet magnetisch.Verder.
En ene ring.
Je wipt zeker ook met 3 condoomsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik doe er wel altijd 3 tussen, weet je tenminste zeker dat het niet lekken gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister lekker gescheurd over den dijckEn soort van rolling burnouts
en een nat Takenhofplein werd ook wat spannender met voorzichtig het gas erop
![]()
[/ [s]ghostrider[/s] CP]![]()
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Routefreaks weten nog niks zonder fatsoenlijke googlemaps route
Ja, afzetterij hé!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef cageon2 het volgende:
wtf 90 euro voor een kettingset (incl tandwielen??)
volgens mij is wat ik hierboven noem wel extreem duur hoor... voor de TLR was ik "maar" 190 kwijt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
En dat is nou precies de reden dat ik voorlopig nog vast zit aan de GS...
Errrr op een TLR zit toch ook een velg voor de 190.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef cageon2 het volgende:
zo, maar ff setje bandjes besteld. supercorsa's 120/180... is zien hoe dat rijd tov de 120/190 die eigenlijk op een bredere velg horen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Errrr op een TLR zit toch ook een velg voor de 190.![]()
Oeps Parkinson.
Alleen jammer van het vermogen, dat er dan nog mensen zijn die moeite doen om je in te halen op het rechte stuk.quote:
Belachelijk begin die eerste twee berichten. En belachelijk ongeluk ook, mag je een paar rondjes in een formule Ford rijden, vliegt het ding vanzelf in brand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef bvvt het volgende:
[Upd] Dodelijk ongeval op het circuit van Zandvoort
We gedogen zijn aanwezigheid.quote:
Geldt ook wel gewoon in de winkel zelf toch? Ik ga er maandag ff heen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Drie oliefilters, acht liter volsynthetische olie besteld. Be quick, Louis heeft nog vijf dagen een leuke korting.
had ik ook op de blade idd.. in de winter eruitgeslooptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:52 schreef Worldbeater het volgende:
12 augustus gaat de tien op een Dynostart bank om het probleem te onderzoeken.![]()
11 augustus nog ff naar Zandvoort.
Maar de motorzaak bracht de klep in de uitlaat als mogelijke oorzaak naar boven.
Dus die kan ik die dag al standaard open zetten en testen.![]()
Veel rijders hebben dat ding losgekoppeld.
foto's, tieten etc..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Geldt ook wel gewoon in de winkel zelf toch? Ik ga er maandag ff heen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Waarom ga je zovaak naar Hyperpro?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
En dan 7 september een complete circuitdag op Zandvoort.![]()
6 september de hele ochtend over de vloer bij Hyperpro.![]()
2x de helftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waarom ga je zovaak naar Hyperpro?![]()
Maargoed, wat kan je daar allemaal laten doen?![]()
Ik wil mijn vering en motorblok laten afstellen, iemand tips waar? Kostda?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:28 schreef Mickeys het volgende:
En als je dan je eerste motor hebt, is het toch even onwennig... getuige de filmpjes hahaha
de eerste meters:
Rotonde nemen:
gewoon stukje rijden:
maar we leven nog, geen schade en de motor staat netjes in de garage
1) Motor kopen, informeren of de vering beter kan. (balhoofdmoer bleek niet eens vast te zittenquote:
Allemaal?quote:Maargoed, wat kan je daar allemaal laten doen?![]()
Nieuwe veer op je achtershock, verse voorvorkolie + veren..quote:Ik wil mijn vering en motorblok laten afstellen, iemand tips waar? Kostda?![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:59 schreef BazzieK het volgende:
Terug van vakantie(Eigenlijk gewoon een tvp maar dat mag niet meer
)
Prijs valt wel mee, maar het adres dan? Hyperpro geeft teveel resultatenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
1) Motor kopen, informeren of de vering beter kan. (balhoofdmoer bleek niet eens vast te zitten)
Stellen ze gratiszzz voor je af.
2) voorvorkolie moet nodig ververst worden, upside down vork is wat lastig / gelijk maar upgraden ter plaatse.
Nieuwe veer op je achtershock, verse voorvorkolie + veren..
.. zaakje vakkundig geinstalleerd en afgesteld 350 euro.![]()
220km enkele reisquote:Voor het motorblok even langs T.W.O.S he.
Uw BVD kwaliteiten zijn duidelijk niet onderhouden de laatste tijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:46 schreef Bunnybeater het volgende:
Prijs valt wel mee, maar het adres dan? Hyperpro geeft teveel resultaten![]()
Nee de tien is nog standaard. Ze geven ook advies en schroeven wat aan de standaard bike.quote:Dus de ZX10 heb je ook andere vering meegegeven? Is het ook gratis als je niets aan je vering hebt gedaan?
Maar de moeite waard voor the wizzard.quote:220km enkele reis [ afbeelding ]![]()
Mwoah, wilde wel wat infiltranten rondsturen bij de filialen, omdat ik niet zeker wist of de ene zaak dezelfde positieve ervaringen heeft als de ander. Alleen dit gaat snellerquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
Uw BVD kwaliteiten zijn duidelijk niet onderhouden de laatste tijd.Klikkerdeklik.
Tip: Alphen is de dichtsbijzijnde. Voor het geval je het niet weet.![]()
Hmm vreemd, service vandaag de dagquote:Nee de tien is nog standaard. Ze geven ook advies en schroeven wat aan de standaard bike.![]()
Alleen het verhaal wat ze erbij houden is al geweldig om te horen.En voor noppes.
![]()
Dank voor uwes expertisequote:Maar de moeite waard voor the wizzard.
Verdeel maar over je jaarkilometrage. Druppeltje op de lamme plaat.
De enige andere toppers: Ten Kate motors, Ritzen, Marc Hoegee.![]()
(de rest is best of the rest)
Is vast wel eens eerder ter sprake gekomen, maareeh... niets voor CP?quote:
dat kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Nou wilde net zeggen dat OPM online is.
idd al es geopperd..quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Is vast wel eens eerder ter sprake gekomen, maareeh... niets voor CP?![]()
ideale fiets om nog jaren plezier van te hebbenquote:Oud vrouwtje, binnen gestaan, mooi weer... etc
Is het magnetisch? Volgens mij is het gietaluminium, en dat kan je wel vergeten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Geerd het volgende:
Zou dat nog te lassen zijn?
Ik weet het niet meer, in 2006 onderuit gegaan @Zandvoort.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:59 schreef Geerd het volgende:
Ziet er ook een beetje bros uit, morgen maar even naar dealer.
gewoon MF checkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaat rossi nou voor ducat rijdenHoorde een vage roddel, insiders, vertel me eens wat ik allemaal mis
Was je vandaag op Zandvoort???quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste fans al gesignaleerd.
[ afbeelding ]
Je mist niks, silly season tot de GP van Brno.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaat rossi nou voor ducat rijdenHoorde een vage roddel, insiders, vertel me eens wat ik allemaal mis
Nee op internet.quote:
Niet remmen is dom.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even aan het kutten voor een nieuwe avatar![]()
[ afbeelding ]
Ja! Klopt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van Zandveurt dus.Was die oude van mij er ook bij? Voorheen Dibo.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sta altijd weer te kijken, het verschil tussen een nieuwe en oude band![]()
[ afbeelding ]
Nice man!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En weer terug naar huis..enorm mzl met t weer gehad...2 jongens hadden wat minder geluk, maar konden beide gelukkig verder.
Met men B12 een 2.11 gereden vandaag..
volgend jaar paar rondjes achter me aan rijden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx..toch weer iets kunnen verbeteren. maar men hield een stuk minder rekening met elkaar vandaag, lompe inhaal- en breedmaak-actiesen het aanremmen kan nog altijd echt een stuk beter..
toch wel lekker gereden weer
als je het maar laat om dan nog sneller dan mij te rijdenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
scool..gaan we doenen dan hopelijk op een circuitfiets..
fiets + bandenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan niks beloven..nja zal wel ff duren, 15 sec is wel erg veel
140? In de eerste versnelling bedoel je.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ga straks even naar Polo, kijken voor kettingsetje. Denk dat ik toch ook een keer een tandje kleiner voor probeer... Moet ik misschien wel wat meer schakelen, maar dan trekt ie voorbij de 140 nog iets beter door hoop ik.
Idioot.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En weer terug naar huis..enorm mzl met t weer gehad...2 jongens hadden wat minder geluk, maar konden beide gelukkig verder.
Met men B12 een 2.11 gereden vandaag..
Ketting maximaal uitgerektquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
140? In de eerste versnelling bedoel je.![]()
Waarom nog een nieuwe ketting, einde 25 Kw tijdperk is er toch bijna?![]()
[..]
Hmm .. Vuile Beunkoe zou er gewoon een schakeltje tussenuit halen.quote:
Geduld is een schone zaak.quote:Nja ik zit voorlopig nog even vast aan de GSGa weer studeren en moet even wat achter de hand houden nu... GS is ook erg onderhoudsvriendelijk, dat is ook wel handig
Zelfs al loopt het blok kapot dan is de schade niet veel hoger dan een paar honderd euro.
Zal dus even moeten wachten tot ik wat meer duidelijkheid krijg in de financiele toekomst.
quote:Misschien blijft er nog wat over van de erfenis, dat is nog niet helemaal zeker.
Beunhaas is dat ja... Vandaag even deksel er af getrokken. Zag namelijk allemaal vijzel in mijn achterwiel, in de kap ook. Maar kan geen enkele beschadiging aan het blok ontdekken, tandwielen zijn ook nog redelijk goed, dus het kan alleen van de ketting komen dan. Dat ding heeft meer vaste schakels dan zon ketting uit de regengootquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm .. Vuile Beunkoe zou er gewoon een schakeltje tussenuit halen.![]()
![]()
quote:[..]
Geld, jij hebt het, ik niet.![]()
[..]
[ Bericht 14% gewijzigd door Cocktailprikker op 02-08-2010 23:35:16 ]
Oordopjes geen luxe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Geerd het volgende:
Je hebt zwartrijden en zwartrijden de held.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1057161/94df665b/treinsurfen.html
ik weet de perfecte motor voor jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:22 schreef -XX- het volgende:
Grrrrrrrr ik ben er nog steeds niet uit!!!!!!!!!!!Wat is nou een leuke motor voor erbij! Niet AL te duur, niet te veel olie zuipen + brandstof. En hij mag er wel leuk uitzien.
Het liefst een 2 of 3 pitter! Maarja... MOEILIJK!!!!!!!!!!
zal ik zal ikquote:Hey daar,
Mooie Bandit heb je te koop. Heb je eventueel interesse in een FZR 1000 uit ´93 met de volgende opties:
v.v. van een dymo stage 1 kit met K&N luchtfilter.
nieuwe olie en filter
kleppen kleppen gesteld
v.v. technoflex voorvering
de achtervering is 5 cm verhoogt d.m.v. tealrisers.
Igekorte Remus-demper plus rvs linkpijp
Kilometerstand: 83.000 km
Lust wel wat olie 1: 1000
Foto 2 heeft de kuip niet aan de grond en de zon schijnt niet, verder zie ik totaal geen vooruitgangquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook hier maar ff zoek de verschillen plaatsen
20 mei:
[ afbeelding ]
2 aug:
[ afbeelding ]
Dikke pret!quote:
Ja die ligt daar nog @ zeiltje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
uhhm wtf hoe dat"flink kapot zegmaar...
bestuurder oke
overleden lees ik.. dacht ik al![]()
Me2.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mooi slijtagebeeld waar ik trots op ben![]()
True!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef ikookhier het volgende:
DAYTONA 675'T is maar een paar weekjes op de achterdam
de progressie zit em vooral in de rondetijden..van 2.128 naar 2.111quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto 2 heeft de kuip niet aan de grond en de zon schijnt niet, verder zie ik totaal geen vooruitgang![]()
![]()
mooie foto's weer! nog verschil gemerkt tussen de pure en powers?
Inderdaad!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef stinkie het volgende:
Vandaag met de motor
Gaat het regenen
wanneer ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Geerd het volgende:
Motor wordt dan toch wat te licht aan de achterkant ?
Je bent de hond van de hond van de baasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:00 schreef Geerd het volgende:
Was vanmiddag ook wel even "schrikken" vertrekken en controle alles ok, 1ste klas door zie een collega hoi en loop door.
Komt ze achter me aan ik dacht ow die gaat naar de wc, ben al in de andere coupe eerste 2 alweer gehad.
Hoor ik achter ja wou me even voorstellen, kijk om zei weer.
Stelt zich voor, en vraagt vindt u het goed als ik even met u meeloop?
Lang verhaal..
Bleek het de baas van mijn baas te zijn
had bijna de hele handel total-los liggen bij dat foutje bij t aanremmen ruskenhoek....quote:
En dan kan je dit hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef cageon2 het volgende:
teveel druk op de voorkant -> voorvork veert in, veerweg raakt op (komt op de oliestop) en dan is er maar een minimaal hobbeltje voor nodig om de voorkant te laten blokkeren...
t publiek stond apetrots aan de pitmuur, Pruim Sr. was nog zenuwachtiger dan ik geloof ik...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]^
Waar is het publiek?
Foto en verhaal.![]()
Ik weet hoe Pruim Sr. kan kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef cageon2 het volgende:
t publiek stond apetrots aan de pitmuur, Pruim Sr. was nog zenuwachtiger dan ik geloof ik...![]()
Hij vond het prachtig geloof ik.Anders ik wel! Maar tip, kijk NOOIT achterom.
Het went.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef Geerd het volgende:
Als dames van 19/22 meneer zeggen weet ik me al niet zo goed een houding te geven maar dit sloeg echt alles.
volgens mij was het nog erger dan andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet hoe Pruim Sr. kan kijken.![]()
Ja geweldig hoor.
I can imagine it for the full 100%quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:47 schreef cageon2 het volgende:
volgens mij was het nog erger dan anders![]()
Is dit een hint?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef cageon2 het volgende:
achterblijvers knetterhard lappen is ook wel grappig
Had ie hem direct van je gekocht dan, of via via?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Verre mail uit Roemenie van de TLR koper.
Wel leuk om nog eens wat te horen .. dat'ie nog loopt enzo.
Loopt hier gewoon door...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
1:33 stopt het filmpje loopt niet verder
volgens mij was dat een van de betere lijnen door strubben heen, voor mij tenminste..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm bij 1:17 stuur je iets te vroeg / niet wijd genoeg in of zie ik dat verkeerd? Verder echt top stuurwerk![]()
\
Ja, dat je da took is moet proberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef Bunnybeater het volgende:
Rib-I had volgens mij altijd van die oordoppen die die om zijn nek hing, iemand enig idee wat dat precies waren? Ik rij zelf al een weekje of 3 zonder dopjes omdat ik ze kwijt benEn aardig wat snelweg, ben echt bang dat ik straks mijn oren verneuk en met tinnitus zit oid
![]()
Ik ga sowieso ff andere Alpine's halen (tot nu toe alleen bij zaken geweest waar ze een ander merk hadden en wil niet ineens veranderen), maar wil eigenlijk daarna gewoon op maat bestellen.
[..]
Is dit een hint?![]()
direct dacht ikquote:[..]
Had ie hem direct van je gekocht dan, of via via?Franta
werkt hier ook prima...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm bij 1:17 stuur je iets te vroeg / niet wijd genoeg in of zie ik dat verkeerd? Verder echt top stuurwerk![]()
\
Gefeliciteerd met je overwinning in de S2quote:
Thanks! Maar 2e overall geworden, helaas net geen winst, met 1 puntje verschil..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je overwinning in de S2![]()
Was er gisteren ook weer bij voor het eerst sinds een jaar met de oranje R6 408. Had nog naar je gezocht en volgens mij de verkeerde aangesproken "Cageon2 wie? wat?" en toen maar weer naar pitbox 8 teruggekeerdZag je CBR wel staan in de pitbox met 8 anderen. Maar je was net als ik natuurlijk ook niet continu bij de motor en druk met andere zaken
Ik maak op uit je verhaal dat je van Pruim racing bent, dus de volgende keer schiet ik je wel ff aan.
Ja, lekker snugger hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:51 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Thanks! Maar 2e overall geworden, helaas net geen winst, met 1 puntje verschil..![]()
Haha, de verkeerde aanspreken..Ik ben een van de kleinere in de pitbox meestal
![]()
Ben wel veel in de pitbox geweest, maar je mag me ook wel Kevin noemen of naar Kevin vragendan snappen meer mensen het denk ik. De nick is niet al te handig als je je voor moet stellen
pruim-racing.nl -> check de site. </spam>quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, lekker snugger heWist je echte naam niet tot nu toe. Enige clue was je forumnaam
Daar ben je op z'n minst wel een hele dag mee bezig jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja en vandaag onderhoudsdag voor de gsbandenwissel, kettingsetje, achterbrug eruit alles poetsen, misschien achterveertje spuiten
Eh studeren?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja en vandaag onderhoudsdag voor de gsbandenwissel, kettingsetje, achterbrug eruit alles poetsen, misschien achterveertje spuiten
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:47 schreef LangeJan het volgende:
Gefeliciteerd met je overwinning in de S2![]()
S2, 1 groepje lager dan S3...quote:
Daar gaat zijn huur etc vanaf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:39 schreef Geerd het volgende:
3 uur werken voor 177 euro dat is snel verdienen![]()
quote:[message=4553536,noline]P.H.C. Ritzen schreef op 06 maart 2006 @ 00:23[/message]:
[...]
Nee dat was ik niet vergeten hoormaar ik wilde het niet nóg erger maken dan het al was.
Wat er nog meer bij komt is hoger stroomverbruik, service/onderhoudscontracten mbt software, geluidsisolatie, verzekeringsaanpassing.
En ja, advocaat betaalt (STUKKEN) beter, en idd wat ook de uitkomst is, je loon komt niet in gevaar!
Nog beter voorbeeld, wordt chirurg! , alle gereedschappen gratis ter beschikking, het wordt je schoon en ontsmet in de hand aangegeven, en als je er zin in hebt doe je goed werk, als je je dag niet hebt, klagen doen ze niet meer als ze 1 meter onder de grond liggen, en de oorzaken worden door de juristen met de mantel der liefde voor je bedekt, en hiervoor wordt je beloond met het (minimaal) 8-voudige maandsalaris! (en géén bedrijfsrisico) wie doet je wat
![]()
Oh ja, luchpauze bij ons is vaak vlug een boterhammetje tussendoor, dáár hebben ze gediplomeerde koks die hun s'middags een lekker maaltje voorzetten![]()
Als monteur zijnde ligt dat ánders, BV:
Je doet je uiterste best om perfect werk te leveren, werkt er dan ook 20% langer aan dan normaal, en gelijk kruijg je van de klant op je hersens hoe je 't in je hoofd kan halen om zulke prijzen te durven vragen![]()
Anderszijds kun je vlug doorwerken en het risico lopen om een steekje te laten vallen, dan is het natuurlijk óók te duur, want er is áltijd wel een goedkoper iemand, en daarbij wordt je misser(tje) uitgebreid aan de kaak gesteld, dus tja wat moet je dan![]()
Het een bedrijf gaat linksaf, het andere rechtsaf, maar wélke richting je ook neemt, de juiste richting kan niet genomen worden.
hij kan beter stoppen als ie er zo over denkt, lijkt erop dat ie er weinig zin in heeft..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar gaat zijn huur etc vanaf.
Bittere ellende hoor een eigen motorzaak.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:22 schreef Geerd het volgende:
BIER!!Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik er op zit nog 4 - 5 cm speling, berekend op duo
![]()
Aah ok lijkt niet zo op de fotoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee hoorAls ik er op zit nog 4 - 5 cm speling, berekend op duo
Wat? Zo veel is dat toch niet sinds maart vorig jaar? gemiddeld iets meer dan 12K per jaarquote:
Dat lag ook aan de duo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat? Zo veel is dat toch niet sinds maart vorig jaar? gemiddeld iets meer dan 12K per jaar1000 km per maand
Ketting had ik iets beter moeten onderhoud, meer smeren en stond regelmatig te strak met duo.
*G * ik deed bijna 20k met de TLRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROAAAARquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat? Zo veel is dat toch niet sinds maart vorig jaar? gemiddeld iets meer dan 12K per jaar1000 km per maand
Ketting had ik iets beter moeten onderhoud, meer smeren en stond regelmatig te strak met duo.
Ohja, for your eyes only, het gaat wat beter tussen mij en mijn vriendinquote:
vrouwen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ohja, for your eyes only, het gaat wat beter tussen mij en mijn vriendinTijdje rust geeft wat helderheid in sommige zaken... Zowel bij mij als bij haar.
Grote kans dat het een vrouwenmotor is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
leuke fiets zien staan bij Affetto
tot ze de helm af zetten zeker...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grote kans dat het een vrouwenmotor is.Er rijden aardig wat dames in de 3D cup.
![]()
[ afbeelding ]
Een knipperlichtrelatie is meestal kansloos. [/opbeurende woorden]quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja, for your eyes only, het gaat wat beter tussen mij en mijn vriendinTijdje rust geeft wat helderheid in sommige zaken... Zowel bij mij als bij haar.
Doelde meer op 18k met een kettingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Artikeltje ligt op mijn werk, zal het morgen even inscannen.quote:
In de Motorplus staat een sportieve dame die al 60k met een ketting doet, en nog niet versleten.quote:
Wat dan 3x per week hardlopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Artikeltje ligt op mijn werk, zal het morgen even inscannen.![]()
[..]
In de Motorplus staat een sportieve dame die al 60k met een ketting doet, en nog niet versleten.
Nja laat ik maar wijselijk mijn mond dicht houden...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Artikeltje ligt op mijn werk, zal het morgen even inscannen.![]()
Hondenketting zeker, mag de keuken niet uitquote:[..]
In de Motorplus staat een sportieve dame die al 60k met een ketting doet, en nog niet versleten.
Leuk, maar op de foto daar mooier dan in het echt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
3D cup dames.![]()
Claudia.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ilja.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen lekker buitenboord Peggy!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shimmy.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk wat andere rijderpics knee down.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef cageon2 het volgende:
Nja laat ik maar wijselijk mijn mond dicht houden...![]()
Je pa vind het wel wat. Hoe jonger de man hoe kritischer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:53 schreef cageon2 het volgende:
Leuk, maar op de foto daar mooier dan in het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |