SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen straatfiets meer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, dat zker nietof ik moet een aanbod krijgen dat ik niet kan weigeren
B12 mag weg hoeft niet, seizoen is al over de helft en wil volgend jaar toch echt met een circuitfiets gaan rijden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
1500 mooi prijsje OPM? Krijg je de rest wel in natura
veel meer is ie nie waard hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hapquote:
quote:
nja als ik kijk wat ik de laatste maanden op straat heb gereden, en hoe dat was..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
diner is zojuist geservd
volgend jaar zou ik wel es klaar zijn hierdan zou het kwa kosten beter te doen zijn..maar dan houdt t straatrijden wel op ja
zou ik via CRT doen, bij de MSL is t volgens mij op CPZ en 275 euro ofzo....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als CP nou ff wat dukaten ergens ritselt zou der zomaar zoiets kunnen komen
ok ga ik zeker doen..en dat kan gewoon via msl ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ombouwen sowiesoalleen, als t net zo lang gaat duren als je laatste om/verbouw project
jep, moet gewoon gas gaan geven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre jij bent er al over uit dus..de 600 blijft?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
die was allang klaar, alleen ging ie stuk!
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
joah poob gebeurd he
kom ik thuis, ligt der een gebruikt setje pures voor de deurdie maar es testen op Assen de 2e...
Whaha, lekker hoor!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja
De OP kan je in deze Wiki vinden
Oeps.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:52 schreef Bunnybeater het volgende:Je bedoelt dat je snel klaar was ofzo?
Ik heb je wel gemist.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef -XX- het volgende:
Ik wil een fok mc meeting!
@ Wb: 1 augustus is er een szr meeting! Kom je ook op je szr??![]()
Oh wacht....die heb je niet meer hé?... ;'(
Dacht ik ook al als eerste, maar ja geloofde later de tv commentator.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:13 schreef cageon2 het volgende:
@WB, weetniet of je het test filmpje hebt gezien van die cam? Maar dr is niks voorgeprogrammeert als ze de fiets schuin hadden in de pitbox blijft het beeld horizontaal-> Gyroscoop + een servo motortje ~microcontroller denk ik.
![]()
Hé daar heb ik vanochtend ook al gekeken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als CP nou ff wat dukaten ergens ritselt zou der zomaar zoiets kunnen komen![]()
Whaha, tof gedaan!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SZR blauwe Kwaak.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef bvvt het volgende:
Hey verrek, is er een nieuw topic - heb ik em bijna gemist zeg.
En aangezien een TVP niet meer mag zal ik maar zeggen dat ik vandaag 200 KM heb gereden in heerlijk motor weer.
Nog 1 week dan heb ik vakantie en dde eerste week is gelijk een week luxemburg.
ff lekker door de ardennen sjeezen
Je kan er ook woon/werk en school mee doen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 07:33 schreef Roderick2085 het volgende:
De B6 wil ook wel van eigenaar wisselenkomt ie tenminste een keer van z'n plek
Hij is niet groen.quote:
Pures plaats 5 bij de laatste test. Ruilen voor een setje Contimotion?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kom ik thuis, ligt der een gebruikt setje pures voor de deurdie maar es testen op Assen de 2e...
Met dinnetje?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:05 schreef bvvt het volgende:
Nog 1 week dan heb ik vakantie en dde eerste week is gelijk een week luxemburg.
ff lekker door de ardennen sjeezen
jepquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef Geerd het volgende:
tvp's worden ineens weggehaaldBan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna goedquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:23 schreef Geerd het volgende:
tvp's worden ineens weggehaaldZelfs mijn quote is geëditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voel me verkracht
* TR plaatst mbt. Overactieve mod.
En nu kan je niet meer zitten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Zelfs mijn quote is geëditik voel me verkracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |