abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2010 @ 22:03:27 #151
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_88228627
volgende aflevering is 7 november.

http://www.bierdopje.com/shows/the-walking-dead
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 1 november 2010 @ 22:21:14 #152
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_88229735
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Symer het volgende:
Ik ben fan _O_
Ik ook ^O^ . Sommige dingen deden me wel wat aan 28 days later denken maar dat was ook een topfilm binnen het genre dus dat is zeker geen schande _O_.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_88230560
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik ook ^O^ . Sommige dingen deden me wel wat aan 28 days later denken maar dat was ook een topfilm binnen het genre dus dat is zeker geen schande _O_.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_88232819
Vette serie, nu al _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 november 2010 @ 23:42:26 #155
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_88233005
quote:
Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef opastokvis het volgende:
jammer dat het af en toe wat langdradig is.
maar de actiemomenten maken het dan weer goed.
hopelijk is aflevering 2 wat vlotter.
De comic heeft in het begin ook niet zo veel actie. Dat is het mooie van een lopende serie, er hoeft niets in 90 minuten gepropt te worden maar de personages kunnen goed geïntroduceerd worden.

Ik blijf de verwijzing naar Night of the living dead in deze eerste episode geweldig vinden :Y
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_88233337
Je krijgt eerste afleveringen van een serie haast niet toffer. O+
pi_88233883
Heel erg goed. M'n nieuwe favoriete serie in de categorie nieuwkomers (op Boardwalk Empire dan, net nog iets beter, maar niet te vergelijken natuurlijk)! :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:28:18 #158
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_88234392
Zonet de eerste aflevering bekeken, en dit smaakt absoluut naar meer! Heerlijke apocalyptische sfeer, mooie, boeiende personages, lekker broeierig sfeertje in het algemeen. Kijk alweer uit naar de volgende aflevering!
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:48:44 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_88234858
Ik vond em niet zo heel erg tof. Ik kijk nu wel naar "Breaking Bad"
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 2 november 2010 @ 01:44:26 #160
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_88235622
scary shit :@

Hij is tof! :7
pi_88235866
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef opastokvis het volgende:
Ga toch weg. Langdradig m'n reet. Als je actie wil zien ga je maar de zoveelste zombie-actie film kijken. Dit is fucking goed omdat het drama is. Realistisch in het zombie genre.
pi_88236220
De premiere van The Walking Dead is gelijk al de best bekeken serie op de Amerikaanse kabel van 2010. De 2.7 18-49 rating en de 5,3 miljoen kijkers is ook de hoogste score ooit voor AMC.

Goed begin. ^O^
pi_88237580
Ontzettend vette pilot !! _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:14:28 #164
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_88238005
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 02:18 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ga toch weg. Langdradig m'n reet. Als je actie wil zien ga je maar de zoveelste zombie-actie film kijken. Dit is fucking goed omdat het drama is. Realistisch in het zombie genre.
QFT.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_88238032
quote:
Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef opastokvis het volgende:
Ik vind het juist heerlijk dat het niet afgeraffeld hoeft te worden omdat in 90 minuten iedereen dood moet zijn behalve de vrouwelijke en mannelijke hoofdpersoon.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:47:12 #167
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88238724
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Disorder het volgende:
Is die pilot tevens de 1e aflevering van het seizoen?
Wat zijn de andere mogelijkheden dan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_88238754
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat zijn de andere mogelijkheden dan?
Geen idee. Dacht dat een pilot ook een op zichzelf staande test kon zijn, om daarna pas echt te beginnen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:49:53 #169
236046 NotYou
tigerblood
pi_88238789
Een pilot kan soms nog aangepast of geheel ´herschoten´ worden voor uitzending als eerste episode. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_88238873
t was toch ook iets van een 'pre air' iets. dus lijkt mij gewoon t zelfde.
pi_88239009
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef Stranger het volgende:

[..]

De neger van Jericho, die zou ik in elk postapocalyptisch scenario meteen vertrouwen :P
Second that! Zodra je hem ziet rennen: gewoon dezelfde kant op meerennen. Geen vragen stellen. :P

Maar dit is een stuk beter dan Jericho. O+ Wat een toffe pilot. O+
pi_88239072
Gister gekeken, ik ben fan!

SPOILER
pi_88239144
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:03 schreef BroesWillems het volgende:
Gister gekeken, ik ben fan!

SPOILER
SPOILER
Maarre, ik mag deze serie wel, lekker veel sfeer. Kijk uit naar ep 2 :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_88239407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

SPOILER
als reactie op je spoiler, jep klopt :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88240617
Als je op pagina 1 kijkt, gaan die twee nooit een belangrijke rol spelen in de serie. Misschien een leuke comeback later :P
pi_88240621
Ik vind het juist ook wel tof dat er nu meer tijd is om de karakters zich te laten ontwikkelen i.p.v. dat iedereen meteen afgeslacht wordt omdat je maar 1.5/2u de tijd hebt voor het hele verhaal :)

Beetje jammer dat hij niet in de Benelux uitgezonden gaat worden.. Dan vraag je om downloaden.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:34:03 #177
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_88241214
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Voor de karakters:
SPOILER
Let op, erg grote spoilers!
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:40:26 #178
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_88241405
Ik moest bij Morgan steeds denken aan Sol uit Snatch, maar dat komt omdat ik die film al 30x gezien heb :'). Ik hoopte dan ook dat hij tegen Rick zou zeggen toen hij dat geweer kreeg: "It's a fucking anti-aircraft gun, Rick!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Bullet-tooth op 02-11-2010 12:03:51 ]
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:44:00 #179
58560 Oksel
Gezellig.
pi_88241517
Maar 6 episodes in S01? :(
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:44:41 #180
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_88241537
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef Oksel het volgende:
Maar 6 episodes in S01? :(
Less = more.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_88242073
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Less = more.
De episodes zijn een uur! Dan vind ik het niet raar dat er maar
6 eps zijn in een seizoen

Gister ep1 gezien echt tof :D hou echt van het zombie genre sinds ik left 4 dead speel.
pi_88242720
Wat een pilot! _O_
pi_88244988
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik moest bij Morgan steeds denken aan Sol uit Snatch, maar dat komt omdat ik die film al 30x gezien heb :'). Ik hoopte dan ook dat hij tegen Rick zou zeggen toen hij dat geweer kreeg: "It's a fucking anti-aircraft gun, Rick!"
gelukkig dat ie niemand bij zich had die moest inparkeren ;)

genoten van de pilot. Eerste 20 minuten waren wel heel erg 28 days later maar wat daarna kwam biedt veel perspectief. Fijn dat nu eens een zombiewereld helemaal uitgediept kan worden ipv in 2 uur afgeraffeld is.

Ik heb er iig weer een nieuwe serie bij :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:41:11 #184
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88247926
Het was alles wat ik ervan had verwacht ... en meer. *O*

Spannend, gaaf, op een goede manier goor en ook nog ontroerend. ^O^
pi_88248096
Hele vette zombies, goed acteerwerk en de maincharacter is een sheriff op een paard.

Ik hou van deze serie.
There's no justice, there's just us.
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:48:29 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_88248218
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het was alles wat ik ervan had verwacht ... en meer. *O*

Spannend, gaaf, op een goede manier goor en ook nog ontroerend. ^O^
Ik vond die laatste scene met de kruipende zombie best wel ;( eigenlijk.
pi_88248412
SPOILER
  dinsdag 2 november 2010 @ 14:54:21 #189
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88248463
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vond die laatste scene met de kruipende zombie best wel ;( eigenlijk.
En dan ondertussen het overschakelen naar die zwarte man die z'n zombievrouw wou neerschieten. Dat was ook ;(

Het blijft echt zo'n geniaal simpel idee, dat het verbazingwekkend is dat nog nooit iemand eerder erop is gekomen. Een serie over zombies i.p.v. films, waarin idd alles binnen 2 uur gepropt moet worden. Je nu tijd hebt om karaters uit te diepen en verhaal te maken. Zoals vele hierboven ookal hebben gezegd.

Enige beetje jammere vind ik dat we nu al weten dat die Lori en Carl nog leven. Was beter geweest als we samen met Rick in het ongewisse waren gebleven.
pi_88248687
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Foals het volgende:
SPOILER
T is een zombie. Alleen headshots doen de truc.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_88248733
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Foals het volgende:
SPOILER
Geen spoiler nodig, de aflevering is al uitgezonden. Maar inhoudelijk: zombies hebben denk ik geen bloed nodig, ofzo? Ze zijn immers al overleden, het bloed is vastgeklonterd in zijn vaten. En op de één of andere wijze zullen hun hersens nog wel werken, dat juist een headshot ze uitschakelt. Is het hoofd slopen niet al een eeuwigheid de juiste manier van zombies te lijf gaan?

EDIT: Wat Silv zegt, dus :P . Overigens, hoe hebben ze dat eigenlijk gedaan, zonder onderlijf? CGI? Alles wat er nog wel was, zag er angstaanjagend realistisch uit. Ze hebben dan toch op de één of andere wijze de benen moeten verwijderen uit de shots.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88248910
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Orbis het volgende:

[..]

Geen spoiler nodig, de aflevering is al uitgezonden. Maar inhoudelijk: zombies hebben denk ik geen bloed nodig, ofzo? Ze zijn immers al overleden, het bloed is vastgeklonterd in zijn vaten. En op de één of andere wijze zullen hun hersens nog wel werken, dat juist een headshot ze uitschakelt. Is het hoofd slopen niet al een eeuwigheid de juiste manier van zombies te lijf gaan?
True. Maar in bijvoorbeeld 28 days/weeks later sterven ze uiteindelijk omdat ze verhongeren. En in sommige games/films zijn ze ook wel neer te krijgen door ze kapot te knallen. Je zag ook dat deze halve zombie erg verzwakt was doordat ze daar al een aantal dagen lag.

Maar het werd inderdaad in de aflevering gezegd dat het hoofd de enige oplossing was.

De halve zombie scene zag er overigens heel goed uit. Mooie special effects.
pi_88249015
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Foals het volgende:

[..]

True. Maar in bijvoorbeeld 28 days/weeks later sterven ze uiteindelijk omdat ze verhongeren. En in sommige games/films zijn ze ook wel neer te krijgen door ze kapot te knallen. Je zag ook dat deze halve zombie erg verzwakt was doordat ze daar al een aantal dagen lag.

Maar het werd inderdaad in de aflevering gezegd dat het hoofd de enige oplossing was.

De halve zombie scene zag er overigens heel goed uit. Mooie special effects.
In 28 days later gaan ze niet eerst dood voordat ze een zombie worden, het zijn geïnfecteerden.
pi_88249061
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

In 28 days later gaan ze niet eerst dood voordat ze een zombie worden, het zijn geïnfecteerden.
Ohja ofc, infected en zombies zijn verschillend. Mijn excuses!
pi_88249527
Ik zat trouwens de strip door te bladeren, en ze zijn het redelijk trouw gebleven. Alleen het einde in de stad was anders,
SPOILER
pi_88250281
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zat trouwens de strip door te bladeren, en ze zijn het redelijk trouw gebleven. Alleen het einde in de stad was anders,
SPOILER
SPOILER
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88254737
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Orbis het volgende:
...
Overigens, hoe hebben ze dat eigenlijk gedaan, zonder onderlijf? CGI? Alles wat er nog wel was, zag er angstaanjagend realistisch uit. Ze hebben dan toch op de één of andere wijze de benen moeten verwijderen uit de shots.
Ik had gehoopt dat soort dingen in de making of te zien, maar dat was gewoon 1 lang reclamepraatje :{
pi_88255803
Die kruipende zombie is gewoon met CGI gedaan...de actrice had een soort blauw pakje aan, en dat blauwe gummen ze dan weg. Dat bloed van het schot van de sheriff was ook CGI trouwens.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_88256140
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef MrData het volgende:
Die kruipende zombie is gewoon met CGI gedaan...de actrice had een soort blauw pakje aan, en dat blauwe gummen ze dan weg.
Je doet de make-up afdeling te kort ;)

_O_
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:21:16 #200
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_88256624
Aardige pilot overigens, al vind ik twee dingen wel jammer;
- Bij Zombiefilms vind ik het verhaal van 1e geinfecteerd tot pandemie altijd het meest boeiende
- Ik vind de hoofdrolspeler wat weinig uitstraling hebben

Plus dat de hoofdrolspeler duidelijk nog nooit een zombiefilm heeft gezien ;) Damn; loopt gewoon even naar een huis te roepen of hij benzine mag lenen, gaat op een paard een stad in; hoe graag wil je dood?

Verder wel boeiend natuurlijk; een zombie-serie. Ben dan ook benieuwd of ze er meer uit halen dan 6 afzonderlijke korte zombieverhalen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')