quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:36 schreef Boldface het volgende:
Een mensenleven is tegenwoordig niks meer waard, lijkt het wel. Iemand doodsteken en dan wegkomen met 5 jaar cel. Het was een welbewuste actie. De man is naar de keuken gelopen om een mes te pakken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar niet, anders zouden ze hem makkelijk voor moord hebben kunnen aanklagen.
quote:De dag na de fatale ruzie, in februari vorig jaar, verklaarde de man tegen de politie dat zijn zoon hem ''als een wilde stier had aangevallen''. De vader pakte een mes uit de keuken en stak zijn zoon neer. Die werd doodgebloed teruggevonden in de hal van de woning.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als de zoon Chinees was, dan had pa in elk geval Chinees kunnen eten.
Ik zou ook kwaad worden als men mij patat zou voorschotelen terwijl ik bijvoorbeeld frieten had gevraagd.
Wat denk jij nu? Dat justitie em maar even gematst heeft, omdat het zo'n fijne vent was?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Hij is dus bewust naar de keuken gegaan, heeft een mes gepakt en heeft gestoken. Vervolgens heeft hij de zoon in de hal laten liggen.
De aanval van de zoon was volgens pa de reden om het mes te gaan pakken .. en tja, misschien had die zelfs wel kip en patat besteld en was dat vergeten, kan ook nog. Ik vermoed dat pa tekeer is gegaan, en dat het voor zoonlief de druppel was na decennia 'star en overheersend' te hebben verdragenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
ik snap het niet; heeft hij nou gestoken voor de verkeerde maaltijd of omdat zn zoon hem aanviel? Lekker staaltje hype-journalistiek weer
Hou nou eens op met iedere keer die pijpen aan mij te willen geven.... Ik heb er al genoeg!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:43 schreef moussie het volgende:
Het is toch te hopen dat die man binnen die 5 jaar de pijp aan Maarten geeft .. star en overheersend, en ook nog eens vergeetachtig, ik zou de verzorgster niet willen zijn van deze bejaarde als die weer vrij komt.
Volkomen offtopic .. ik moest spontaan aan een verhaal van Terry Pratchett denken, uit de disc-world serie, de dood heeft er geen zin meer in en gaat stakenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hou nou eens op met iedere keer die pijpen aan mij te willen geven.... Ik heb er al genoeg!
Wat is hier de relevantie van ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:01 schreef aychelle het volgende:
De man zou last hebben van vergeetachtigheid.
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:24 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Wat denk jij nu? Dat justitie em maar even gematst heeft, omdat het zo'n fijne vent was?
Als ze een zwaarder feit hadden kunnen bewijzen hadden ze dat zeker wel gedaan natuurlijk..
Ik vind het altijd onbegrijpelijk dat de 'leek' wel even gaat uitmaken dat het strafproces niet goed gegaan is, vaak op basis van enkele zinnen
Misschien dacht hij slechts Chinees besteld te hebben, terwijl hij toch echt brulde om kip en patat toen zijn zoon de deur uitging.quote:
Nu je het zegt. En dan een keukenmes uit de la halen. Begrijpelijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:01 schreef Dubby het volgende:
[..]
Misschien dacht hij slechts Chinees besteld te hebben, terwijl hij toch echt brulde om kip en patat toen zijn zoon de deur uitging.
Je weet niet hoezeer hij gehecht was aan zijn wekelijkse portie Chinees.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. En dan een keukenmes uit de la halen. Begrijpelijk.
Man spreek me er niet van.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:09 schreef Dubby het volgende:
[..]
Je weet niet hoezeer hij gehecht was aan zijn wekelijkse portie Chinees.
Jij zou toch ook helemaal gek worden wanneer er satéstokjes ipv frikandellen bezorgd worden net voor studio sport op zondag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |