abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85097506
Dan ga ik zeker heel snel een wandelingetje proberen *O*
pi_85097712
Ja zou ik zeker doen! En als je stil staat gewoon een beetje heen en weer wiegen enzo..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:18:55 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_85099107
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef tessie het volgende:
Toen Graeme klein was, moest ik ook altijd hupsen en bewegen hoor. Zelfs tijdens het knopen mocht ik niet stilstaan anders was het brullen :D Nu vind ie even stilstaan wel acceptabel, als het maar niet te lang duurt haha! Maar hij wordt eigenlijk ook alleen nog gedragen als we op stap gaan, dus dan zijn we toch wel in beweging meestal. In de bus mogen we gelukkig dan wel stilstaan, dan is het voldoende dat de bus beweegt blijkbaar :+
Haha ja Hannah vindt in de bus ook wel prima. Zolang ie rijdt :') Vooral op de terugweg, als ze moe is, is het brullen als we voor een stoplicht staan.... :X
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_85101710
Hahaha tex! Ik ben blij dat er hier allemaal speciale busbanen zijn. Er wordt alleen bij een halte gestopt, en dat is dan vaak wel weer interessant, met deuren die open en dicht gaan en mensen die in en uit stappen, dus dat is dan wel best :D
pi_85102936
Mijn rekbare hoppendiz is binnen en mooi dat die is!
Hoe zat het nou met een rekbare doek (geen ervaring mee), moet je die nou altijd voorknopen of kun je die ook a la FWCC met niet rekkende doek knopen?
pi_85115240
CP: Ivan leek het in het begin ook niet zo leuk te vinden, maar toen ik wat beter doorkreeg hoe ik fijn kon knopen verzette hij zich er niet meer tegen. Inmiddels vindt hij het heel erg leuk om in de doek te gaan en hoef ik ook absoluut niet te hupsen om hem tevreden te houden. Hij is rustiger als ik hem bij me in de doek heb dan als ik hem gewoon op schoot houd. 't Is dan weer net een klein baby'tje.

Met de Beco gaat het trouwens nog steeds stroef. Ivan heeft er een sport van gemaakt om zover mogelijk achterover te hangen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85115394
*lurker in topic*

Vandaag op mijn werk kwam er een vrouw aan de kassa met een hele mooie draagdoek, strepen in verschillende kleuren, kindje zag er heel tevreden uit.
Gelijk maar complimentje gegeven over de doek O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85128297
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef texelonia het volgende:

[..]

Haha ja Hannah vindt in de bus ook wel prima. Zolang ie rijdt :') Vooral op de terugweg, als ze moe is, is het brullen als we voor een stoplicht staan.... :X
Herkenbaar _O- Ik mag van hem eigenlijk niet gaan zitten, maar zolang de bus rijdt is het ok :D

Wat jij schrijft herken ik ook Claudia, Niels wordt heel sloompjes, in de doek als hij zijn armpjes er maar in heeft. Maar ik moet wel lopen. Ik vind het nog steeds heel bijzonder hoe Ivan gewoon bij jou op schoot in de ringsling in slaap viel :o

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
*lurker in topic*

Vandaag op mijn werk kwam er een vrouw aan de kassa met een hele mooie draagdoek, strepen in verschillende kleuren, kindje zag er heel tevreden uit.
Gelijk maar complimentje gegeven over de doek O+
Misschien was het wel een van de Rainbow Girasol's O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_85130488
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Herkenbaar _O- Ik mag van hem eigenlijk niet gaan zitten, maar zolang de bus rijdt is het ok :D

Wat jij schrijft herken ik ook Claudia, Niels wordt heel sloompjes, in de doek als hij zijn armpjes er maar in heeft. Maar ik moet wel lopen. Ik vind het nog steeds heel bijzonder hoe Ivan gewoon bij jou op schoot in de ringsling in slaap viel :o
[..]

Misschien was het wel een van de Rainbow Girasol's O+
Op deze lijkt ie inderdaad heel erg O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:57:26 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85134090

Voor het eerst geknoopt!
Hij zat nog niet goed genoeg om mee naar buiten te gaan vind ikzelf maar elke dag maar even oefenen, dan komt dat vanzelf.

Even voorstellen: Ik ben Pessie en het jongetje op de foto is mn zoontje en heet Nathan (ik vermoed dat bijna iedereen wel weet wie ik ben, maar voor het geval dat er iemand is die dit nog niet wist...).
pi_85134715
Je vindt het nog een beetje eng he? Helemaal je armen eromheen :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:43:26 #137
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85135720
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Je vindt het nog een beetje eng he? Helemaal je armen eromheen :D
Ja :@ hij is mama's kleine ventje... Maar ik had em niet strak genoeg dus was erg voorzichtig. Volgens free was dit de FWCC trouwens. Met z'n beentjes onder de doek uit en dan de doek tussen zn benen door. In de spiegel vind ik het er best goed uit zien. En Nathan leek het ook best prima te vinden. Hij houdt van rechtop, dan kan hij de wereld goed bekijken.
pi_85137979

Zo eindelijk weer even geoefend :)
Dit keer met de geweven doek en die is echt een stuk prettiger! Vind t makkelijker te knopen en voelt steviger aan..
Geen idee of t helemaal goed is,..Tips zijn welkom ;)
pi_85138125
Mooi Son! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85138496
Ziet er goed uit, Sonnetje! Wat een prachtige doek trouwens. Welke is het?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85138581
Het is de Ellao LaRae, hij is gezellig he :)
(van ET geweest :))
pi_85138917
Oh Son, je kleintje in een Ellaroo LaRae! *smelt* Dat was ook de eerste doek waar ik Graeme in had O+ En met mn stomme kop heb ik hem verkocht. Heb dat meisje zelfs een pm gestuurd om te vragen of ik hem terug mag kopen, maar ze wou hem (nog) niet kwijt -O-
pi_85139251
-O- Wat jammer Tessie!
Stom soms he, wat je kan doen en waar je achteraf dan spijt van heb ;(
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:55:27 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85144014
Welke knoop/knopen zijn het meest geschikt voor een pasgeborene met een geweven doek? Dan kan ik morgen gaan oefenen met YT-filmpjes en een pop...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85145249
Ik zou gaan voor de FWCC :) met een geweven doek
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:25:18 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85148191
En welke houding heeft het kindje dan? Of is er maar eentje mogelijk in de FWCC?
Ylana
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:35:02 #147
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85148535
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef mrien het volgende:
Mijn rekbare hoppendiz is binnen en mooi dat die is!
Hoe zat het nou met een rekbare doek (geen ervaring mee), moet je die nou altijd voorknopen of kun je die ook a la FWCC met niet rekkende doek knopen?
ik heb altijd de FWCC à la niet-rekkende doek gedaan. ik heb de officiele methode wel geprobeerd, maar kreeg het niet goed.
en een rekkende doek is een stuk langer, dus wellicht dat je dan voor kan af knopen, maar het hoeft niet.

pessie, heb je een opgerold washandje in zn nekje gedaan? geeft ook al een boel steun!

son, mooie foto! O+ O+

saffier, fwcc is altijd rechtop, geloof ik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85150488
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Saffier het volgende:
En welke houding heeft het kindje dan? Of is er maar eentje mogelijk in de FWCC?
De kikkerhouding
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:55:01 #149
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85151046
Dankje!
Ylana
pi_85151152
Oh Orea wat geweldig om jouw ukkie in die doek te zien genieten (en jizelf natuurlijk!!) Prachtige doek die lavendel/paarse, wauw.
Van de week het dochtertje van mn vriendin voor het eerst in de doek gedaan, ze is eindelijk thuis! Ik heb haar geholpen met knopen en het was best simpel moet ik zeggen. Alleen begrijp ik nu dat rechtop beter is dan de kommahouding? Goed volgende keer (morgen misschien) dat proberen.
En oh wat is ze nog klein (2 maanden geleden geboren en ze weegt nu 2500 gram O+ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')