Haha ja Hannah vindt in de bus ook wel prima. Zolang ie rijdtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef tessie het volgende:
Toen Graeme klein was, moest ik ook altijd hupsen en bewegen hoor. Zelfs tijdens het knopen mocht ik niet stilstaan anders was het brullenNu vind ie even stilstaan wel acceptabel, als het maar niet te lang duurt haha! Maar hij wordt eigenlijk ook alleen nog gedragen als we op stap gaan, dus dan zijn we toch wel in beweging meestal. In de bus mogen we gelukkig dan wel stilstaan, dan is het voldoende dat de bus beweegt blijkbaar
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Haha ja Hannah vindt in de bus ook wel prima. Zolang ie rijdtVooral op de terugweg, als ze moe is, is het brullen als we voor een stoplicht staan....
Misschien was het wel een van de Rainbow Girasol'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
*lurker in topic*
Vandaag op mijn werk kwam er een vrouw aan de kassa met een hele mooie draagdoek, strepen in verschillende kleuren, kindje zag er heel tevreden uit.
Gelijk maar complimentje gegeven over de doek
Op deze lijkt ie inderdaad heel ergquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
HerkenbaarIk mag van hem eigenlijk niet gaan zitten, maar zolang de bus rijdt is het ok
Wat jij schrijft herken ik ook Claudia, Niels wordt heel sloompjes, in de doek als hij zijn armpjes er maar in heeft. Maar ik moet wel lopen. Ik vind het nog steeds heel bijzonder hoe Ivan gewoon bij jou op schoot in de ringsling in slaap viel
[..]
Misschien was het wel een van de Rainbow Girasol's![]()
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Je vindt het nog een beetje eng he? Helemaal je armen eromheen
ik heb altijd de FWCC à la niet-rekkende doek gedaan. ik heb de officiele methode wel geprobeerd, maar kreeg het niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:39 schreef mrien het volgende:
Mijn rekbare hoppendiz is binnen en mooi dat die is!
Hoe zat het nou met een rekbare doek (geen ervaring mee), moet je die nou altijd voorknopen of kun je die ook a la FWCC met niet rekkende doek knopen?
De kikkerhoudingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Saffier het volgende:
En welke houding heeft het kindje dan? Of is er maar eentje mogelijk in de FWCC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |