geweven doek, fwcc knoop ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Om er iets van te kunnen zeggen heb ik wat meer informatie nodig Sonnetje.
Doek of ringsling? Welke knoop gebruik je? Wie gaat er achterover hangen, de bovenrand of je kind?
Raakt de knoop niet los?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
geweven doek, fwcc knoop ik.
en floris gaat achterover hangen
terwijl hij aan het begin dus stakker zit...
Ja dat had ik niet verwacht, Romantique was namelijk ook mijn nr1.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef WupWup het volgende:
Ardent en Drop Het zwart, geel, roze en wit komen in beide doeken terug, alleen Ardent is een gradatie. Ik heb zelf nu Ingénu in bestelling staan![]()
Als troost, want Romantique was al binnen 10 minuten uitverkocht
ga ik dat proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Raakt de knoop niet los?
Toch strakker aantrekken vermoed ik. De buitenranden van de stukken doek over je schouder corresponderen met de rand die in Floris' nek komt. Dus let goed op dat je die buitenranden stevig gespannen houdt. En inderdaad een spuugdoekje oid in de nek rollen.
In een hoge kleermakerszit dus? Ik ben bang dat ze er makkelijk uit kan vallen (voorover)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tijdje hier mee blijven lezen dolphinqueen. Dan word je vanzelf meer ervaren
De beentjes kunnen uit de doek. Er in kan ook. Als je kind maar goed op de billen zit. De bedoeling is dat de knietjes van je baby opgetrokken zijn richting navel. Heupjes zijn een beetje gespreid.
Als ze voorover valt, valt ze toch tegen jou aan? Als ik zelf voorover moest bukken, ging ik zoveel mogelijk door mn knieen en dan alsnog voor de zekerheid een hand op dr ruggetje/hoofdjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
In een hoge kleermakerszit dus? Ik ben bang dat ze er makkelijk uit kan vallen (voorover)
Ja, dat klopt!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef WupWup het volgende:
Macka, buitenranden? Binnenranden toch juist
Nee, de beentjes kruisen niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
In een hoge kleermakerszit dus? Ik ben bang dat ze er makkelijk uit kan vallen (voorover)
ik begreep mquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt!
Sonnetje, de binnenranden dus! Die over je schouders langs je nek lopen.
Ik heb dit soort stomme verwisselingen tegenwoordig vaker als ik iets opschrijf, maar dit is de eerste keer dat het me over dragen gebeurtterwijl ik het irl wel prima doe
oh zo, bedankt voor de foto !!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:09 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, de beentjes kruisen niet.
[ afbeelding ]
Heel simpel is dat je dan iets niet goed doet met het knopen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Is een hip cross nou steviger als een 'gewone' hip carry?
Want 'k heb (nog) geen lange doek waarmee ik dat kan proberen.
Maar sinds kort glijdt ze dus langzaam naar beneden (met een 'gewonen hip carry), ze zit in 't begin ontzettend goed.
En als ik dan ga lopen dan 'hangt' ze na een kwartier/20 minuten.
Lijkt mij niet dat ze te zwaar is toch? met 12.6 kg.
Wat doe ik hier verkeerd?
goede vraagquote:
Na het zien van deze foto heb ik deze in het zwart besteldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef octopussy het volgende:
Vandaag voor het eerst de Beco geprobeerd. Nog even een paar weekjes wachten en dan kan ik mijn muppet zelf ook weer dragen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |