abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85157246
Ik zag vandaag een draagpapa!
In Goes!
Hoe is het meugelijk...

Ik was er gewoon een beetje van de leg van, wilde er serieus een foto van maken.
pi_85158069
Ik van het weekend nog een kindje in een zo te zien tricot doek, met gezichtje naar buiten -O-
pi_85158351
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt rechtop is beter dan in de kommahouding. Er zijn wel kindjes die in het begin echt niet anders willen..
Dan is het met een doek of ringsling ook prima natuurlijk..
Dank je! Dan gaan we de eerstvolgende keer gewoon dat proberen.
pi_85180368
Geen klein hummeltje nu, maar wel een grote ;) (oke en kleintje ook ;))

Viola O+

pi_85192190
Voor wie het nog niet gezien heeft, ik heb wat doekjes te koop gezet in vraag & aanbod ;)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_85193113
Ik heb de boba dus gister van macka gekocht.
Ik was bang dat het niet zou lukken met dikke buik.. Maar geweldig dat die zit en de dame zit er echt geweldig in. O+ O+ Ik merk niet dat ze op mijn rug zit en mijn bekkenpijn is ook niet erger eerder minder.. *O*

pi_85222109
wat een mooie foto's !!
Ik ga vanmiddag een draagdoek kopen van de wereldwinkel. !!
Ik ben zeer benieuwd en ik hou jullie op de hoogte, en ja, ik plaats een foto ;)
  † In Memoriam † vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:22:49 #161
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_85239481
Pvoesss, dat over het minderen van bekkenpijn in de zwangerschap door (symmetrisch) dragen heb ik vaker gehoord! Ik ken zelfs iemand die alleen de trap afkwam als ze torsodroeg met haar kind, zonder kind op de rug ging het niet. Het heeft blijkbaar iets te maken met gewichtsverdeling, balans en het centraliseren van je lichaam.

dolphinqueen, ben benieuwd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_85240157
Hallo allemaal, ik kom even binnenvallen met een vraag: kan je een pasgeboren baby ook rechtop dragen in een ringsling? Ik dacht zoiets gezien te hebben op een foto van Webkim, maar weet niet zo goed hoe het zou moeten. :)
pi_85248452
Ja hoor, dat kan, en het liefst rechtop, buik-aan-buik. :Y
Je kan beginnen met de beentjes binnen de sling, maar ze mogen er ook vanaf dag 1 al buiten, het is even zoeken: je hebt kleine prutsjes en grote sterke pasgeborenen. Wat je wil voorkomen is dat ze afzetten met de voetjes. Als dat gebeurt: benen erbuiten.
Zorg ervoor dat de bovenrand goed op spanning is, zodat je het hoofdje/nekje goed ondersteunt.

Edit:
hier lig ik met een 2 dagen oude Morris in het ziekenhuisbed.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:43:02 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85251563
Kind van 2,5 in de ringsling als je dat niet meer gewend bent..geen goed idee :')
Aii m`n rug en schouder :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85252240
Ooooh die foto's! O+
En wat is Viola een mooie doek!! :o

Ik moet nog steeds even een foto maken van mijn verklote Indio Jade.. Ik denk dat ik hem grijs wil verven maar als ik Viola zie, misschien dat ik er een paars kleurtje overheen gooi, als dat kan met dat groene :)
pi_85254474
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kind van 2,5 in de ringsling als je dat niet meer gewend bent..geen goed idee :')
Aii m`n rug en schouder :D
Ik kan het me voorstellen, au!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:51:18 #167
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85257523
Maaaarrrr ze heeft wel lekker rustig haar ijsje gegeten en wij hebben ondertussen de braderie kunnen zien. yay :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85321153
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:57 schreef Orea het volgende:
Ooooh die foto's! O+
En wat is Viola een mooie doek!! :o

Ik moet nog steeds even een foto maken van mijn verklote Indio Jade.. Ik denk dat ik hem grijs wil verven maar als ik Viola zie, misschien dat ik er een paars kleurtje overheen gooi, als dat kan met dat groene :)
Mooi he! Hij draagt ook echt heel fijn en is echt lekker zacht. Deze blijft voorlopig ;)

Ik ben benieuwd hoe je Jade dan wordt als je hem paarsig verft

Ik krijg van de week de Indio Smaragd van BeesieJen!
Ben heel benieuwd! Mijn Petit Prince is vertrokken naar Belgie, de klik bleef uit dus daarom mocht hij vertrekken

M'n rekbare doek vind ik ook echt heel mooi, binnenkort maar eerst wassen voor gebruik :)
pi_85321569
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef mrien het volgende:

[..]

Mooi he! Hij draagt ook echt heel fijn en is echt lekker zacht. Deze blijft voorlopig ;)

Ben heel benieuwd! Mijn Petit Prince is vertrokken naar Belgie, de klik bleef uit dus daarom mocht hij vertrekken

M'n rekbare doek vind ik ook echt heel mooi, binnenkort maar eerst wassen voor gebruik :)
Oooh, heb je 'm? Ik wil 'm ook! O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:48:03 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85321788
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef mrien het volgende:

[..]

hij ligt inmiddels ingepakt op de tafel om morgen richting postkantoor te vertrekken :Y
ik heb de doos incl boekjes ook gevonden; dus helemaal compleet komt ie gezellig bij jullie wonen O+
hoop dat ie daar meer draaguren gaat krijgen.

Ik moet hier eerst de petit princesse maar eens gaan indragen...denk dat ik die maar mee ga nemen op vakantie. Ik heb mijn Hopp Timbuktu uitgeleend aan de buurvrouw. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85322251
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Oooh, heb je 'm? Ik wil 'm ook! O+
Bijna ;) Mooi is die he!
pi_85322326
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hij ligt inmiddels ingepakt op de tafel om morgen richting postkantoor te vertrekken :Y
ik heb de doos incl boekjes ook gevonden; dus helemaal compleet komt ie gezellig bij jullie wonen O+
hoop dat ie daar meer draaguren gaat krijgen.

Ik moet hier eerst de petit princesse maar eens gaan indragen...denk dat ik die maar mee ga nemen op vakantie. Ik heb mijn Hopp Timbuktu uitgeleend aan de buurvrouw. :Y
Denk dat je daar ook nog wel wat werk aan zult hebben om petit princesse in te dragen, tenminste..als die net zoals mijn petit prince was :X Vind dat wel hele mooie kleuren overigens, maar met een jongen op komst probeer ik toch iets van mijn lichte roze/paarse stapeltje aan te passen ;)

Ik zit nu al met de dubio vraag voor straks..heb een hele ontzettend fijne Ocah Miami (Mei Tai), knal roze dus. Daar draag ik Lotte nu nog wel eens in, dus die wordt nu nog gebruikt. Mja..knalroze met een jongen ziet manlief geloof ik niet zo zitten..maar hij is wel vreselijk fijn..
Nja..hoef ik nu nog niet te beslissen :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:02:47 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85322594
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef mrien het volgende:

[..]

Denk dat je daar ook nog wel wat werk aan zult hebben om petit princesse in te dragen, tenminste..als die net zoals mijn petit prince was :X Vind dat wel hele mooie kleuren overigens, maar met een jongen op komst probeer ik toch iets van mijn lichte roze/paarse stapeltje aan te passen ;)

Ik zit nu al met de dubio vraag voor straks..heb een hele ontzettend fijne Ocah Miami (Mei Tai), knal roze dus. Daar draag ik Lotte nu nog wel eens in, dus die wordt nu nog gebruikt. Mja..knalroze met een jongen ziet manlief geloof ik niet zo zitten..maar hij is wel vreselijk fijn..
Nja..hoef ik nu nog niet te beslissen :D
hij is ook echt stug.. heb hem van de week nog een geknoopt; maar die is niet zomaar soepel jammer genoeg...
maar vind de kleuren wel enorm mooi en echt Evie, dus de PP blijft hier wel sowiezo... :Y

oeee en de indio is ook echt mooi voor je jongentjesbabytje O+
pi_85322891
Op de bank als dekentje gebruiken, vingerhaken, strijken (schijnt echt te helpen) en als niets anders helpt (wel labeltje nakijken) in de droger met een paar tennisballen
;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:10:24 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85323045
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
Op de bank als dekentje gebruiken, vingerhaken, strijken (schijnt echt te helpen) en als niets anders helpt (wel labeltje nakijken) in de droger met een paar tennisballen
;)
hahaa daar zou ik zelf nou nooit aan denken... misschien wel een idee.. maar op de bank leggen is wel een optie idd...en een paar keer strijken met stoomstrijkijzer kan ik ook wel eens even proberen.. :Y
pi_85323124
En in bed mee slapen werkt ook heel goed!
pi_85323128
Vicky ging hier in de droger met sportschoenen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:02:22 #178
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85352640
sssserpente, als mijn doek (indio koralle) door gaat ipv ziegel, mag je die ook wel overkopen als hij bevalt, hoor! O-)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85352756
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef DaviniaHR het volgende:
sssserpente, als mijn doek (indio koralle) door gaat ipv ziegel, mag je die ook wel overkopen als hij bevalt, hoor! O-)
Graag! Moet ik wel evens sparen eerst. Auto moet een beurt en de vakantie staat veur de deur.

Dit is trouwens de eerste foto die je tegenkomt op Google als je zoekt po afbeeldingen Indio Koralle. :D

maandag 16 augustus 2010 @ 16:06:52 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85352803
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Graag! Moet ik wel evens sparen eerst. Auto moet een beurt en de vakantie staat veur de deur.

Dit is trouwens de eerste foto die je tegenkomt op Google als je zoekt po afbeeldingen Indio Koralle. :D

[ afbeelding ]
dat is idd de mijne! :)
KD heeft ze (koralle en manon rouge) tijdens mijn zwangerschap alvast ingedragen :)
pi_85352962
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

dat is idd de mijne! :)
KD heeft ze (koralle en manon rouge) tijdens mijn zwangerschap alvast ingedragen :)
't Is nog de jouwe ook? :D

Zou de maat voor mij goed zijn? Een lengte zegt me niets, hoor. Heb ongeveer het postuur van KD. Iets 'dikker' wel. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 16-08-2010 16:17:59 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:16:24 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85353190
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:10 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

't Is nog de jouwe ook? :D

Zou de maat voor mij goed zijn? Een lengte zegt me niet, hoor. Heb ongeveer het postuur van KD. Iets 'dikker' wel. :')
ik heb maat 38 en kan er prima mee vooruit. tenminste, rugdragen, dan komt de knoop van voren. een fwcc moet ik echt achter sluiten, en dan krijg ik de staarten net niet meer naar voren, zeg maar. dus ik denk dat jij er ook wel mee uit de voeten kan.
maar hij sowieso jouw kant op, als koralle doorgaat ipv ziegel. wil ik eerst ook ff van kersjes en keshet horen. die hadden zich ingeschreven op ziegel, en dan komt ineens een andere, lijkt me ook zo stom voor ze ;)
pi_85353307
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:16 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ik heb maat 38 en kan er prima mee vooruit. tenminste, rugdragen, dan komt de knoop van voren. een fwcc moet ik echt achter sluiten, en dan krijg ik de staarten net niet meer naar voren, zeg maar. dus ik denk dat jij er ook wel mee uit de voeten kan.
maar hij sowieso jouw kant op, als koralle doorgaat ipv ziegel. wil ik eerst ook ff van kersjes en keshet horen. die hadden zich ingeschreven op ziegel, en dan komt ineens een andere, lijkt me ook zo stom voor ze ;)
Ik begriep 't. I'm in iig. :)

We zitten in het verkeerde topic btw. :P
pi_85391519
Hierbij de beloofde foto van mijn draagdoek. Gekocht in de wereldwinkel.
Ik moet Rosanne nog wel beter dragen, maar elke keer gaat het ietsje beter :)

In het echt is de doek nog roder, dus mooi warm :)

† In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:34:45 #185
141844 Macka66
pi_85398719
dolphinqueen, wat een mooie stof! Maar weet je dat tegenwoordig de lighouding in een draagdoek voor een baby bepaald niet wordt aanbevolen? Rechtop is de veilige houding.
Zie http://www.draagdoekconsulenten.nl/index.php?p=11
en http://www.sleepywrap.com/index.php?page=babywearing-safety
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_85402197
Mooi dolphinqueen!

Smaragd is binnen en heeeeeeel erg mooi,maar wel stug nog inderdaad
Foto volgt nog wel
pi_85428633
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef Macka66 het volgende:
dolphinqueen, wat een mooie stof! Maar weet je dat tegenwoordig de lighouding in een draagdoek voor een baby bepaald niet wordt aanbevolen? Rechtop is de veilige houding.
Zie http://www.draagdoekconsulenten.nl/index.php?p=11
en http://www.sleepywrap.com/index.php?page=babywearing-safety
Ohh dat wist ik echt niet..bedankt voor de tip !! Pff, dan maar snel rechtop dragen. Moeten dan de beentjes buitenboord op niet? Oh ik ben echt een leek in dit soort dingen. :@
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:21:49 #188
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85432928

Ik leer steeds beter knopen :D . Nathan houdt er nu al van om in de doek te slapen.
pi_85433055
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ik leer steeds beter knopen :D . Nathan houdt er nu al van om in de doek te slapen.
Die voetjes O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85433344
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef mrien het volgende:
Mooi dolphinqueen!

Smaragd is binnen en heeeeeeel erg mooi,maar wel stug nog inderdaad
Foto volgt nog wel
fijn dat hij binnen is Mrien :Y
en ik hoop dat ie bij jullie snel ingedragen wordt; kan straks je mooie mannetje dr ook lekker in...

en ik kijk uit naar de foto's van je kroost in de doek O+
pi_85433714
Ziet er lief uit Pessie! Fijn dat jullie het allebei zo fijn vinden :Y

Ik heb vanmorgen de ringsling maar eens uitgeprobeerd! Wat een fijn ding! Manlief vind Leia's beentjes zo maar eng zitten, maar toen ik vroeg: hoe zou ik ze dan moeten doen? :D had ie geen antwoord! Hij moet nog een beetje wennen geloof ik ;)

(let vooral niet op mijn uber-charmante Meloen Voedingspyjama :D was nog niet zolang uit bed :'))

woensdag 18 augustus 2010 @ 13:42:12 #192
259886 pessie
pi_85433828
Orea mooi!!!

De doek die ik heb heb ik van free geleend, maar denk dat ik binnenkort echt even zelf een doek aan ga schaffen!
pi_85440222
oeh, ziet er goed uit Pessie!

voor je wat gaat kopen, kom een middagje hier voelen en knopen. Kan je het verschil een beetje voelen, is vaak wel nuttig!
pi_85440932
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef Webkim het volgende:
Ja hoor, dat kan, en het liefst rechtop, buik-aan-buik. :Y
Je kan beginnen met de beentjes binnen de sling, maar ze mogen er ook vanaf dag 1 al buiten, het is even zoeken: je hebt kleine prutsjes en grote sterke pasgeborenen. Wat je wil voorkomen is dat ze afzetten met de voetjes. Als dat gebeurt: benen erbuiten.
Zorg ervoor dat de bovenrand goed op spanning is, zodat je het hoofdje/nekje goed ondersteunt.

Edit:
hier lig ik met een 2 dagen oude Morris in het ziekenhuisbed.
[ afbeelding ]
Tnx! :)
pi_85443671
Zo, net terug van een middagje samen naar een vriendin die in dezelfde stad woont. Draagdoek gaat op zich goed, maar heb wel het idee dat ze enorm doorzakt. Nu dus maar op zoek naar een stevigere doek :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:31:18 #196
259886 pessie
pi_85447129
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:11 schreef freecell het volgende:
oeh, ziet er goed uit Pessie!

voor je wat gaat kopen, kom een middagje hier voelen en knopen. Kan je het verschil een beetje voelen, is vaak wel nuttig!
Ik koop sowieso geen doek zonder jouw mening
pi_85447190
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik koop sowieso geen doek zonder jouw mening
Eng ;)
Kan je beter even bij mijn buuf kijken, die heeft véél meer en ook allemaal maatje 5 of 6, terwijl mijn meeste 4 zijn :)
pi_85447617
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zo, net terug van een middagje samen naar een vriendin die in dezelfde stad woont. Draagdoek gaat op zich goed, maar heb wel het idee dat ze enorm doorzakt. Nu dus maar op zoek naar een stevigere doek :)
Wel fijn dat het al een stuk beter gaat!! O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:41:24 #199
259886 pessie
pi_85449841
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Eng ;)
Kan je beter even bij mijn buuf kijken, die heeft véél meer en ook allemaal maatje 5 of 6, terwijl mijn meeste 4 zijn :)
Goed punt!
Ik heb volgens mij wel minimaal 5 meter nodig.
pi_85456499
jeetje ik word nog eens handig met knopen.het enige wat ik niet echt goed krijg is de bovenkant echt goed straktrekken
na een paar minuten gaat ie een beetje naar achteren hangen
iemand tips hoe ik dat goed krijg? of waar ik op moet letten?
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 08:42:38 #201
141844 Macka66
pi_85462547
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef dolphinqueen het volgende:

[..]

Ohh dat wist ik echt niet..bedankt voor de tip !! Pff, dan maar snel rechtop dragen. Moeten dan de beentjes buitenboord op niet? Oh ik ben echt een leek in dit soort dingen. :@
Tijdje hier mee blijven lezen dolphinqueen. Dan word je vanzelf meer ervaren ;)
De beentjes kunnen uit de doek. Er in kan ook. Als je kind maar goed op de billen zit. De bedoeling is dat de knietjes van je baby opgetrokken zijn richting navel. Heupjes zijn een beetje gespreid.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 08:45:11 #202
141844 Macka66
pi_85462586
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
jeetje ik word nog eens handig met knopen.het enige wat ik niet echt goed krijg is de bovenkant echt goed straktrekken
na een paar minuten gaat ie een beetje naar achteren hangen
iemand tips hoe ik dat goed krijg? of waar ik op moet letten?
Om er iets van te kunnen zeggen heb ik wat meer informatie nodig Sonnetje.
Doek of ringsling? Welke knoop gebruik je? Wie gaat er achterover hangen, de bovenrand of je kind? :D
pi_85462683
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Goed punt!
Ik heb volgens mij wel minimaal 5 meter nodig.
Die je nu hebt is lang geen 5 meter hoor ;)
pi_85463419
Gisteren ein-de-lijk Zara Pearl ontvangen *O* Zo mooi! O+ Knoopt wel erg moeilijk nog... Maar áls ie net zo lekker soepel en floppy als m'n andere Zara wordt wil ik die strijd wel aan gaan ;)

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')